Melanie: De vk is niet voor niks zo stellig. En lekker laten lullen die collega's. Het gaat hier om jouw kindje!!! Die zeker nog een week of 13 in jouw buik moet groeien. Hier: Gisteravond ontdekt dat zoonlief zijn mond vol met aften heeft zitten. Echt zielig. Dus ben gelijk naar de avondapotheek gereden en heb een verdovende gel meegekregen. Helaas heeft hij desondanks toch liggen spoken vannacht. Zelf kon ik ook niet slapen omdat ik steeds buikpijn had. De baby schopt steeds naar onderen. Echt tegen blaas en baarmoedermond. Krijg er steeds buikpijn van. Hoop dat ze snel wat meer omhoog gaat schoppen, want dit is niet fijn.
Schopt jullie kleine ook al zo hard? Ik moet er wel om lachen want soms zit ik ergens en heb ik er helemaal een reflex van dat ik even beweeg, hoe leg ik dat nou uit. Hoop dst jullie me snappen haha. En doe ik er een oef of kreun bij. Laatst keken mensen me dom aan haha. Deed het niet expres of bewust, gebeurde voor ik er erg in had. Lijkt wel of de kleine dan naar binnen schopt!
Wat zielig kwebbelsnoes!! Melanie, ach laat ze praten... Saga, nu ligt de placenta tegen de voorkant dus tis niet superhard hier, maar ik herken het van m. die schopte ook zo hard
Hier was de medische echo helemaal goed! De meting was keurig! De kleine man is nu 700 gram en ligt 2 daagjes voor op groei (keurig dus!!) De onderkant van zijn voetje is 4,5 cm!! *verliefd* Melanie, heel goed naar je vk luisteren! laat de collega's maar praten en roddelen!! Probeer het naast je neer te leggen, hoe moeilijk ook!!! Kwebbelsnoes, aaah wat vervelend voor zoontje die aften!! Zo pijnlijk zijn die dingen!!! Schoppen, hier voel ik hem ook steeds harder schoppen.. vanochtend lag ik op bed en mijn hand op mijn buik en voelde echt een klein hard bobbeltje aan de binnenkant van mijn hand schuiven, zo bijzonder!
Hier ook hard geschop. Placenta ligt ook voor maar voel hem echt super hard. Tegen blaas e bmm is idd erg vervelend en soms pijnlijk. Melanie, ik vind dat je niet aan anderen hoeft te denken laat ze toch lullen wat dani zegt je bent dan erg belangrijk. Denk aan jullie allemaak ant niemand heeft baat bij een tevroeg geboren baby. Danielle, dat alles weer goed was
@melanie , gewoon luisteren naar je vk, laat andere lekker kletsen, hoe moeilijk ook, vind ik ook, maar weet toch dat het gebeurt. @danielle , fijn dat de echo goed was! @hier, vandaag ff bij prenatal geweest, slaapzak gekocht en nog wat kleine dingen en een broek en trui voor mezelf, lekker geslaagd dus, maar wel erg moe, vanmorgen weer fysio geweest en moest eigenlijk rustig aan doen, dus nu lekker bankhangen. Morgen nog paar uurtjes werken en dan vrijdag lekker weekend weg met vl, zijn ouders en zijn broer met vriendin en kleine, en zijn vriendin is ook zwanger, alleen dan 9 wkn verder
Uitgerekende datum: 15-01 Melanie1986 - Zwanger van 2e kindje: een MEISJE 16-01 Danielle86 - 25 jaar - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 17-01 Kwebbelsnoes -Zwanger van 2e kindje: een MEISJE Lydia1986 - Zwanger van 2e kindje:een JONGEN Nursy - Zwanger van: een JONGEN 18-01 Josjo - Zwanger van 2e kindje:VERRASSING 19-01 Minieme84 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Stefanie78 - Zwanger van 2e kindje: een JONGEN Lennyt - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Livelife - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 20-01 Juupje - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE Wuppie30 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE 21-01 Kaatje1984 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE Saga - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 22-01 Wen86 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Abri - Zwanger van 3e kindje: een MEISJE Dani86 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Lennyt - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 24-01 Ginie - Zwanger van 3e kindje: een MEISJE Chikah - Zwanger van een tweeling: 25-01 Kimster87 - Zwanger van 1e kindje: 26-01 Roosje24 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE 27-01 Zograag - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN JuJu81 - Zwanger van 2e kindje: 28-01 Sammie121 - Zwanger van 2e kindje: een JONGEN Demi1982 - Zwanger van 1e kindje:een JONGEN 29-01 Tulip - 28 jaar - Zwanger van 2e kindje: GEHEIM 31-01 Enibas - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE Greatdane - Zwanger van 1e kindje:VERRASSING 13 jongen,9 meisjes, 3 verrassingen/geheim, 3 (nog) onbekend Vlindertjes/sterretjes: Isabel Olivia, Hopelessinlove, Lovelymom, Sofie28, Elisse, Dreamer83, Lintje, Melanie76, Jackystory. Afsprakenlijst: 02-10: Kaatje, controle vk 03-10: Danielle, medische echo 04-10: Enibas, controle vk 04-10: Wen, Pretecho 3d/4d 05-10: Nursy, Pretecho 3d/4d 10-10: Lennyt, controle vk 10-10: Danielle, medische echo 15-10: Danielle, Pretecho 3d/4d 17-10: Danielle, medische echo 24-10: livelife, Pretecho 3d/4d 29-10: Melaniee, Pretecho 3d/4d Wijzigingen graag in het dik gedrukt in het groen in je bericht zetten, dan pas ik het aan!
Ik heb 40 pagian's doorgebladerd, kwamen veel afspraken van pretecho's voorbij, alleen niet in het groen, dus ik heb wellicht hier en daar wat over het hoofd gezien! Zijn er aanvullingen? Roept u maar!
Uitgerekende datum: 15-01 Melanie1986 - Zwanger van 2e kindje: een MEISJE 16-01 Danielle86 - 25 jaar - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 17-01 Kwebbelsnoes -Zwanger van 2e kindje: een MEISJE Lydia1986 - Zwanger van 2e kindje:een JONGEN Nursy - Zwanger van: een JONGEN 18-01 Josjo - Zwanger van 2e kindje:VERRASSING 19-01 Minieme84 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Stefanie78 - Zwanger van 2e kindje: een JONGEN Lennyt - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Livelife - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 20-01 Juupje - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE Wuppie30 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE 21-01 Kaatje1984 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE Saga - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 22-01 Wen86 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Abri - Zwanger van 3e kindje: een MEISJE Dani86 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Lennyt - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 24-01 Ginie - Zwanger van 3e kindje: een MEISJE Chikah - Zwanger van een tweeling: 25-01 Kimster87 - Zwanger van 1e kindje: 26-01 Roosje24 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE 27-01 Zograag - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN JuJu81 - Zwanger van 2e kindje: 28-01 Sammie121 - Zwanger van 2e kindje: een JONGEN Demi1982 - Zwanger van 1e kindje:een JONGEN 29-01 Tulip - 28 jaar - Zwanger van 2e kindje: GEHEIM 31-01 Enibas - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE Greatdane - Zwanger van 1e kindje:VERRASSING 13 jongen,9 meisjes, 3 verrassingen/geheim, 3 (nog) onbekend Vlindertjes/sterretjes: Isabel Olivia, Hopelessinlove, Lovelymom, Sofie28, Elisse, Dreamer83, Lintje, Melanie76, Jackystory. Afsprakenlijst: 02-10: Kaatje, controle vk 03-10: Danielle, medische echo 04-10: Enibas, controle vk 04-10: Wen, Pretecho 3d/4d 05-10: Nursy, Pretecho 3d/4d 10-10: Lennyt, controle vk 10-10: Danielle, medische echo 11-10: Wup, controle vk 15-10: Danielle, Pretecho 3d/4d 17-10: Danielle, medische echo 17-10: Tulip, Pretecho 24-10: livelife, Pretecho 3d/4d 29-10: Melaniee, Pretecho 3d/4d Wijzigingen graag in het dik gedrukt in het groen in je bericht zetten, dan pas ik het aan!
Yes mn,winterjas binnen. Met kortingscodes was tie nu maar 31 euro incl. verzenden. Hij staat heel mooi om mn buik
Dan hadden we elkaar zomaar tegen kunnen komen!! Ik heb hem toch op de 15e laten zetten! de 17e heb ik al een medische echo (door dezelfde vrouwen als van babylook)