Goedemorgen dames! Ook hier iemand die slecht kan slapen met hitte! Pfff, gisteren allemaal offertes aangevraagd voor een rolluik. Het is echt gewoon te warm! Onze slaapkamer is de enige die niet goed door kan luchten (moet hoekkie om namelijk..) En uiteraard 4x plassen vannacht. @Sophie: tot dinsdag nog in spanning.. duim voor je dat je gauw duidelijk hebt! @Dreamer: hopelijk zijn het de goede krampjes!! Ik had vannacht ook last, schrok me wild, want deed echt zeer. Tot ik ineens een flinke scheet moest laten... hihi *schaam*schaam! @hopelessinlove: hoe was het gisteren? Wat heb je allemaal gedaan? Lekker laat naar bed gegaan? @Wouw83: fijn dat mannetje weer thuis is!! Lekker samen Pinksteren vieren. De mijne gaat zo weg, naar Pinkpop! @Dalia: buik. tja, kan de broeken niet meer dicht. De bedrijfarts had het dus ook geraden om dat ik zo 'straalde'. Heel bijzonder! Ik zeg al tegen manlief:'Het staat op mijn voorhoofd ofzo'. Veel mensen raden het, en het zijn mensen die NIET dichtbij staan.. special it is... ! @ Melanie: wanneer heb je weer een echo? De 2e (zie handtekening) of de 6e? In elk geval lekker vlot!! Ik moet echt nog ff wachten tot de 11e! (nog 2 weekjes!!) @verder: boobies zeer; lopen, fietsen, traplopen -> AUW!! Hebben jullie enig idee hoe lang dat aan kan houden? En moe. Was gister even de stad in geweest (shirt gekocht dat niet strak zit..) en was kapot. Zo erg, dat ik ook niet te genieten was. Hopelijk vandaag wat beter te pas, aangezien ik met vriendinnetje ga BBQ-en. Fijne dag allemaal!!
Je boobs kunnen de hele zwangerschap zeer blijven doen. Ik was van cup a naar cup f gegroeid, dus dat voel je wel Haha ja darmenkramp hoort er ook bij! Daar moest ik bij mn vorige zwangerschap al zo om lachen. Ik heb nu het gevoel alsof mn baarmoeder eruit valt. Gaan zitten doet ook zeer. Dit herken ik wel van tijdens mn eisprong en ongi, maar dus nog niet van tijdens de zwangerschap. Vind het maar eng (en pijnlijk!)
Jeetje, van a naar f?! OMG!! Zoveel kan bij mij niet. Heb van nature een D. Nou, heb dan in elk geval om iets naar uit te kijken.. Wat vervelend dat je zo'n naar gevoel hebt. Zit het erg laag dan? Omdat je zegt dat je het gevoel hebt dat je baarmoeder eruit valt?! Hopelijk valt het mee! Duim voor je!!
Hij zit vandaag niet lager dan normaal, dus geen idee waarom het zo voelt. Zal vast iets met hormonen te maken hebben, maar of dat dus goed is?? Haha ja van a naar f en net zo hard weer terug ook! Ik voelde me net Pamela Anderson op het einde Geloof dat het normaal 1-2 cupmaten is wat je borsten groeien.
Goedemorgen dames, Ik kom me hier - als jullie dat goedvinden, ook voorzichtig melden! Volgens mijn eigen berekening ben ik op mijn eigen verjaardag (31/1) uitgerekend. Maar deze datum zal wel aanpassen als ik bij de vk geweest ben. Ik ga dinsdag bellen voor een afspraak! Hoe voelen jullie je? Veel kwaaltjes? Ik heb wat last van mijn rug.. iemand die dit herkent? Maken jullie je ook zo'n zorgen? Ik zoek het hele internet af naar de kans op een miskraam.. word er niet echt vrolijk van. Durf gewoon nog niet echt te genieten. X
@Ctje: welkom en gefeliciteerd! Wat super, zwanger trouwen! Maak maar snel een mooie banner. Ik vind het ook heel eng allemaal (zwangerschap verloopt heel anders dan bij mn dochter, nu geen kwaaltjes, toen vrijwel alles) Maar je kan toch niets anders doen dan afwachten.
Hey meiden! @Sofie: oh bah meis, die onzekerheid! Ik duim onwijs voor je dat het allemaal goed zit! *knuffel* @Melanie: niet balen, voor nu lekker genieten! De meting kwam overeen met je zwangerschapsduur, en dat is al super. De 6e wordt een drukke echo-dag, ik heb dan ook mijn echo! Zoooooo eng! Ik denk ook dat ik niet durf te kijken totdat ze iets positiefs zeggen, en nu ik dit tik krijg ik er die kriebels van! @Kaatje: als je boobs net als Dreamer zouden groeien, val je in de categorie van Lola Ferrari . Hahaha, en die scheet herken ik! Wat heerlijk dat je trouwens straalt! (en ja, soms wat onhandig, maar ach!). @Dreamer: yes! Een knaller! Zijn het echt krampjes of meer een zeurend gevoel? Het zal ongetwijfeld onschuldig zijn, maar ik snap dat je er niet helemaal gerust op bent. Ik las in mijn app (of een van de 8 ) dat je richting week 6 meer gaat voelen, dus misschien is dat het! @Dalia: wat leuk! Zijn je meiden 1-eiig of 2? Ik ben nieuwsgierig hoor! En ze hebben dus al 5 km gelopen in de warmte? Wat een bikkels! @Evie: top om te horen dat je echo er goed uitzag! Wat een opluchting he? @Hopelessinlove: hoe was je vrijgezellenfeestje? En weten die meiden nu dat je zwanger bent of heb je het voor je kunnen houden? @Sammie: thanks wat betreft de zon, ik heb gisteren meteen factor 50 en een parasol gehaald! Kan ik veilig buiten zitten . @Kwebbelsnoes: heb jij ook een leuke dag gehad? Wat hebben jullie gedaan? Ik ben een vrijgezellenfeestje aan het organiseren voor een van mijn liefste vriendinnetjes, dus ben altijd benieuwd wat anderen doen! @Wouw: leuk dat je vriend er weer is! En wat een cute kadootje! Gingen jullie het dan ook nu vertellen aan (schoon)ouders? @moeheid: dat hakt er bij mij nog het meeste in. Ik heb altijd energie om te shoppen, maar gisteren was ik met 3 winkels echt klaar! Ik heb vriendlief een keer niet horen klagen , hahaha. Ik heb gisteren zo'n grote parasol gekocht, zonnebrand factor 50 (met bronzing erin anders krijg ik nooit een kleur ) en wat zwangerschapsblaadjes! Ik ben klaar voor vandaag! Geniet van weer een mooie dag meiden!
@ Dreamer83 - Dank je! Jij natuurlijk ook gefeliciteerd! Inderdaad.. over een kleine 2 weken gaan we trouwen. Als het allemaal goed mag gaan is dit natuurlijk het allermooiste cadeau! Ik ga eens proberen een banner aan te maken Fijne dag allemaal! Geniet van het zonnetje
Hallo dames, Ik ben moe! Gisteren dan vrijgezellenfeest gehad van een vriendin. We hebben eerst 1,5 gekanood en daarna 30 minuten terug geweest. Het kanoën was heerlijk met dit weer. Alleen wel verbrand terwijl ik me wel 4x heb ingesmeerd. 's avonds lekker pannenkoeken gegeten in Utrecht. Was erg leuk. Helaas ben ik ook vandaag weer heel erg misselijk. Hopelessinlove: En hoe was jouw vrijgezellenfeestje? Sofie: Heel veel sterkte meid.
goedemorgen! hier alles wel ok en probeer mijn dagen door te komen door me echt wel bezig te houden en er niet teveel aan te denken! ben voor mezelf dan maar een stel oorbellen en armband aan het maken,das echt wel bezigheid... hitte:kan er ook moeilijk tegen overdag ,dus zit veel binnen en s'nacht slaap ik met de ventilator op,heb ik het toch wat aangenamer. dreamer:dat is bandenpijn,niet ongerust over maken! melanie:heb mij er al over gezet dat het afgelopen weekend mis is gegaan....dankjewel voor de steun! kaatje:die symptomen blijven heel de zwangerschap en die komen en gaan. ctje:gefeliciteerd!!!! ook met de trouw!
@ Sofie jeetje!! Hopen dat alles goed gaat!! Duim voor je echo dinsdag!! @ Ct wat grappig op dezelfde datums als je zelf jarig bent, zelfde als je ouders gedaan dus hihihi @ warmte, gaat hier nog redelijk goed alle ramen open en wat proberen te slapen. Gister om 8 uur gaan slapen en vandaag om half 10 pas wakker. Had dus ook echt ff mn slaap nodig. Was natuurlijk ook zo'n spannende dag!!
Hier een foto van de echo! We hebben zelfs al iets zien bewegen in het vruchtzakje, HEEEEL klein en ook maar paar seconde want was echt moeilijk in beeld te krijgen. De foto is niet op het beste moment gemaakt maar duidelijk te zien! Ook mooi bovenin de BM. Over 3 weken alweer de volgende echo! Had verwacht pas met 10 weken heen te hoeven, dan ben ik 8 weken. Wat een info over de combinatie test enz enz.
evie, mooie echo! leuk om te zien en het geeft vast een super gevoel. spannend over 3 weken alweer een echo! ctje, je moet je niet zo bezig houden met een miskraam. het kan bij iedereen gebeuren en je moet lekker genieten. kwebbelsnoes, leuke dingen hebben jullie gedaan met het vrijgezellenfeest. ik ben ook moe maar wijd dat eerder aan mijn zoontje die ineens om 6.15 dacht dat hetw el ochtend was haha. wij hebben eigenlijk een slaapwonder maar sinds een paar dagen niet meer. verder met vlagen misselijk en dan moet ik gewoon wat eten. veel plassen en wat krampjes en steken. 6 juni wordt indd een drukke echo dag want wij mogen dan ook! sofie, knap van je dat je het even probeert los te laten al zal dat moeilijk zijn. leuk zelf oorbellen maken. heb je nog gebloed? straks lekker bij familie op bezoek en in het badje spelen en vanavond hier bbqen met zijn allen. jullie nog plannen?
Goedenmorgen meiden, Evie mooie echo en wat fijn dat je zo vroeg al zo vaak mag. Sofie; jeetje meid wat een onzekerheid maar overmorgen al een echio, hier duim ik voor je hoor. ctje welkom!! En bijna trouwen, gefeliciteerd kwebbel; wat balen dat je zo verbrand bent, en dat zelfs 4 keer smeren niet geholpen heeft maar gaat het altijd sneller toch. Kon je de uitdaging nog weerstaan om erin te springen want het was ceht best warm. de rest ben ik alwere een beetje kwijt maar dat wordt vast veel beter als we elkaar beter leren kenne Ik ben nog steeds aan het bijkomen van alle drukte gisteren en vanmiddag komt nog iedereen die gisteren niet kon maar dochterlief is vreselijk verwend. Verder zere (.)(.) en verder niet zoveel, ik hebvannacht echt vreselijk geslapen. heb wel 10 keer gedroomd dat er op de echo van volgende week geen kloppend hartje te zien is, zo levensecht werd gewoon depri wakker
Dank je, dames! Evie10 - Hoe vroeg heb jij een echo gehad? Was er een speciale reden dat je al zo vroeg bent geweest? Heb je al het hartje kunnen zien? Ik hoop dat ik ook gauw mag.. neemt een klein beetje onzekerheid weg, lijkt mij!
@ Ctje1987 : welkom @ evie: mooie echo! @sofie28: Ik hoop natuurlijk voor je dat de echo dinsdag toch positief is. Maar ik denk wel dat je niet te zeer naar je zwangerschapskwaaltjes moet kijken nu. Toen ik mijn mk had bleef ik ook wat hcg in mijn lichaam houden. En ik voelde me ook zeker nog wel een aantal weken zwanger! Nogmaals ik hoop voor jou dat het natuurlijk positief is dinsdag, maar ik wou ook eerlijk mijn kant vertellen! @hier: mijn vrijgezellenfeest gisteren was super. Ik ben om 12 uur opgehaald om naar de stad te gaan. Uitgedost in een alloha rok, en knipperende hartjes op me hoofd. Vanuit de stad zijn we naar een workshop sieraden maken gegaan. En dit was zeer geslaagd. Heb er ook nog een mooie ketting, armband en oorbellen aan overgehouden. En het zag er btw zelfs heel netjes en professioneel uit, terwijl ik had verwacht dat je dan zo'n nep/speelgoed ketting zou krijgen! Uiteindelijk zijn we het terras opgegaan waar ik spulletjes moest verkopen met een grabbelton gevuld met aanstekers, bellenblaas, zakdoekjes, lolly's enz. Aangezien er toch wat meerdere vrijgezellenfeesten bezig waren ging dit heel goed. Rond 7 uur kwamen ook de mannen weer terug bij ons op de markt (hun waren wezen lasergamen, abseilen en rodelen in valkenburg). En zijn we bij de griek gaan eten met als vervolg nog stappen in onze eigen stad! @ drinken: Er zijn nu denk ik 3/4 koppels die wel ween dat ik zwanger ben maar hun hebben belooft nog niks te zeggen. Bij de griek heb ik het tegen de eigenaresse gezegd en zij kwam dus met de ouzo met een knipoog mij een nep ouzo (water brengen). En tijdens de afsluiting een nep liefdesdrankje (cassis) brengen!
Hopelessinlove regelt deze lijst. Wil je iets aangepast/ toegevoegd hebben dan kun je haar pb-en of laat het weten in dit forum en ze past de lijst aan. Dit gebeurd maar 1 x per dag of zelfs 1 x per 2 dagen! Zwangere Mama's 16 t/m 31 Januari 2013 16. - Nursy (2e kindje/thuis/bv) - Melanie1986 (2de kindje/thuis/) 17. - Kwebbelsnoes (2e kindje) (ziekenhuis/bv) - Tourmaline (2e kindje) 18. - Abri (3e kindje/thuis/ bv) - Wouw83 (1e kindje) - Lauren84 19. - Minieme84 (1e kindje) - Stefanie78 (2e kindje) 20. - Livelife (1e kindje) - Manon77 (3e kindje) (ziekenhuis/bv) - Pjpj (1e kindje) ( ziekenhuis/thuis/bv) 21. - Kaatje1984 (1e kindje) (ziekenhuis/bv ) - Evie10 (1e kindje) - Alyne - Lintje (3e kindje) (thuis/bv) 22. - Lovelymom (3e kindje) (ziekenhuis/thuis/bv) 23. - Juupje (1e kindje) 24. - Sofie28 25. - Dreamer83 (2e kindje) (ziekenhuis) - Sammie121 (2e kindje) ( ziekenhuis/kv) - Kimster87 (1ste kindje) 26. - Dalia03 - jackystory (1ste kindje) (ziekenhuis/thuis/bv) 27. 28. - Hopelessinlove(1e kindje) (ziekenhuis/kv) 29. - Yvon1893 - chikah (2e kindje) (ziekenhuis) - bloempje1988 30. 31. - Ctje1987 Vlindertjes/sterretjes: - Isabel Olivia Afsprakenlijst: - 30 mei: MVM livelife - 31 mei: 1ste echo Lauren84 - 02-Juni: 2de echo Melanie1986 - 4 juni: 1ste echo Abri - 4 juni: 1ste echo + intake vk Wouw83 - 5 juni: 1ste echo + intake kwebbelsnoes - 5 juni: 1ste echo ziekenhuis Stefanie78 - 6 juni: 1ste echo + afspraak gyn Sammie121 - 6 juni: 1ste echo Livelife - 6 juni: 1ste echo Minieme84 - 6 juni: 2de echo Melanie1986 - 7 juni: intake vk Stefanie78 - 11 juni: 1ste echo Kaatje1984 - 11 juni: afspraak vk Manon 77 - 11 juni: 1ste echo Dreamer83 - 11 juni: intake vk Minieme1984 - 12 juni: Lovelymom - 12 juni: intake vk jackystory - 12 juni: eerste echo dalia03 - 13 juni: 1ste echo hopelessinlove - 14 juni: 1ste echo Tourmaline - 14 juni: Echo in het ziekenhuis Yvon1893 - 18 juni: intake gyn + echo Dreamer83 - 18 juni: Termijn echo Minieme1984 - 19 juni: afspraak vk Alyne - 19 juni: eerste echo chikah - 20 juni: intake vk Livelife - 20 juni: afspraak vk Juupje - 28 juni: intake vk chikah
evie:leuke echo!!!!! sammie:nee,daarom twijfel ik,ik heb maar 1 dagje gebloed en dan was het nog op te vangen met 1 maandverbandje... hopelesseinlove:ik denk persoonlijk dat ik niet meer zwanger zou zijn hoor! de symptomen beginnen ook af te nemen... zo,heb heerlijk gekraald en mijn oorbellen zijn af!! even showen (als ik mag?)