16-31 januari 2013 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livelife, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    @melanie, fijn dat uwv akkoord heeft gegeven, nu kun je je lekker gaan focussen op jezelf en de kleine!

2. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    Ben net weer van de Prenatal.

De kinderstoelen waren ook in de aanbieding dus de witte gekocht, met verkleiner.
    Heb ook eindelijk wat gekocht hoor, haha!
    Heb ook badje, luieremmer, manicuursetje, borsteltje, nog een leuke romper met lange mouwen: I love papa. #smelt!!
    Nog een aankleedkussen (wist ik veel dat een waskussen heet..) dus ik vragen naar die hoezen er om heen!! haha.
    Al met al dus eindelijk iets gekocht voor de kleine.
    Ook de blije doos opgehaald. 2 kleine blikjes bier, sudocreme, een flesje, een speen, een spuugdoek. Best veel dus.

Wilde nog gaan schuren, maar bekaf! Dus ga lekker voor de tv hangen, ook al in geen tijden gedaan :)

3. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @kaatje rust ze lekker schuren kan nog altijd en anders ml aankijken haha.
    Hier ook bankliggen en vanavond even cadeautje kopen voor schoonmams dus even half uurtje uit huis :d verheug me er nu al op

4. tulip

tulip Niet meer actief

Kwebbelsnoes, wat zielig voor je zoontje!!

Melanie, fijn dat het geregeld is.

Wuppie, ja je bent lekker op tijd. Onze ooit babykamer is nu nog een rommelhok, alleen maar dozen en rotzooi haha. We willen van het weekend gaan,leegruimen.

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha Tulip als jij gaat beginnen moet ik ook wel een keer he ;)
    Wuppie mooi kamertje hoor!

6. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @dani, dat zijn wel veel afspraken voor de lijst... misschien handiger om die apart steeds door te geven..? Anders wordt de lijst wel heel lang (of is dat stom dat iuk dat zeg...:))

Ik zie nog 3 onbekend, maar dat is er nog maar 1, kimster en die heb ik al even niet gezien?

Wuppie, leuk kamertje! Ik dacht even jongetje maar wordt een meisje he? Is dat nou blauw of paars (niet dat blauw niet kan voor n meisje hoor :D)

Hebben de kast en commode (nog) niet gekocht. ML heeft ze nog niet in reallife gezien haha. Zaterdag na de open huizen route krijgen we nog een losse kijker die zelf ook open huis heeft en dan gaan we naar Prenatal om een rib in te leveren :). We hebben trouwens juist wel veel ruimte in haar kamer, daarom twijfel ik of ik niet beter een grotere kast kan kopen omdat we dus ook al geen zolder hebben en alles creatief in kasten kwijt moeten kunnen.... maar ja, het oog wil ook wat he ;)

Waren de verschoonkussens ook in de aanbieding?

24 weken, jeej! Inderdaad dat wil je echt niet, zie het lijstje van Dani. Overigens is de overlevingskans nog maar 1 kant van het verhaal van vroeggeboorte Dani, dus ik hoop eigenlijk niet dat je met 32 bevalt maar met 37... kindjes die te vroeg worden geboren kunnen ook nog veel andere lichamelijke beperkingen overhouden... maar, ik vind de 24 weken (ikke morgen) toch ook wel al iets...

Kleine van mijn vriendinnetje is net wakker uit Narcose. Operatie geslaagd en nu duimen en afwachten hoe de toekomst gaat zijn...

Wie was het ook alweer die rustiger aan moest doen en dat het lichaam nu weet bij harde buiken wat te doen? Betekent dat dat je met harde buiken bij een tweede eerder kans hebt op het doorzetten vd bevalling? Dat wist ik niet....?

Net bevestiging vd zwangerschapsgym binnen. Heb de eerste keer alleen samen bevallen gedaan dus leek me wel gezellig nu dit te doen :). Start pas ergens in de 30e week, is dat niet laat? Doen jullie ook nog wat? Wil maandags ook nog gaan zwemmen, maar meestal de puf niet :p

Commode gebruik je denk ik zo lang je uk nog in de luiers zit? Tot 2,5 ofzo? Annelynn is 18 maanden als ik uitgerekend ben dus heb er wel 1 nodig...

7. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    @josjo, word idd een meid en het is paars :D

8. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Effe snel voor het eten

Wuppie mooie kamer

Spugen op de rug; nou komt toch echt voor. Elise had verborgen reflux en ik werd toen ze 4 weken was wakker omdat ik haar hoorde smoren en gorgelen in haar melk. vanaf die dag op haar buik. na de geboorte was ze misselijk en zelf s in het ziekenhuis hebben ze haar op haar buik gelegd

Babykamers; nou het lezen van het bericht van kaatje ben ik effe naar boven gelopen en heb foto's gemaakt van onze prachtige babykamer :) Hoop dat de nesteldrang nog effe uitblijft ;)

9. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Kwebbelsnoes, hopelijk kan ze je inderdaad zo goed mogelijk van je pijn afhelpen.

@Kaatje, leuk dat het shoppen goed gelukt is. Ik ben met mijn moeder gegaan, die nam ook maar gelijk een waskussen/aankleedkussen mee.
    @Josjo ja nu zijn ze 7 of 8 euro.
    @Prenatal en vandaag.
    Heb nog wat kleren geshopt bij Prenatal. Een jurkje, een rokje en een shirtje. Heb voor de kleine een wikkeldeken gekocht en kreeg van mijn moeder speeltjes van Nijntje voor de autostoel en een ander voor de kinderwagen. Nu moe hihi.

10. tulip

tulip Niet meer actief

juju, lees goed he;) we WILLEN gaan leegruimen, ik geef geen garanties over wat er daadwerkelijk gaat gebeuren:)

kaatje, pff lastig, goed voor jezelf opkomen hoor.

stefanie, haha jij bent qua babykamer nog verder van huis dan wij. Wij zitten alleen met lime groene muren die we wit moeten krijgen.

josjo, hopelijk gaat alles goed met het kleintje van je vriendin!!! Heftig hoor.
    Op het laatst gebruikte in de commode niet meer hoor, vond het veel te veel tillen. Dan verschoonde ik haar gewoon op bed. Met 2 jaar en een paar maanden was ze gelukkig zindelijk. En sinds een paar maanden ook s nachts nu, dus echt maar 1 in de luiers zo.

Qua kleertjes enz. zijn we goed voorzien inmiddels. Leuk al die iniminidingetjes weer.
    Ik heb ook al wat verzorgingsproducten en flesjes enz. ingeslagen met de mazzeldagen.

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja kleertjes heb ik ook wel al :D

12. tulip

tulip Niet meer actief

wat zijn we goed bezig he;) :p

Ik merk wel dat sommige dingen lastiger/zwaarder worden. Ben vandaag de hele dag in touw geweest, van alles regelen en veel pijn in mn rug nu. Stond af te drogen daarstraks en wilde mn been optillen, boink tegen mn buik...oeps dat gaat dus niet meer zo hoog.;)

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja gaat sneller nu heb ik het idee. Ik heb ook meer last, moet bewiuster rust nemen enzo. TErwijl ik bij mijn eerste zwangerschap doorhuppelde tot het einde..

14. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    @wen: mooi buikje!
    @kwebbelsnoes: hopelijk knapt je zoontje snel op! Het is zo niet leuk als je kindje ziek is! en jij ook een beetje rustig aan doen he?!
    @kaatje: lekker dat je zo hebt geshopt! En dat kamertje komt vanzelf wel hoor! Hoeft eigenlijk pas met 7 maanden klaar te zijn, dus je hebt nog alle tijd en vl is er vast snel aan toe.
    @josjo: ik ga elke dinsdag zwangerschapszwemmen, erg lekker!
    Commode: oudste zoontje was net 2 toen jongste werd geboren. Had alleen commode op kamer van jongsgte zoontje en oudste zoontje daar verschoond (als het kon) en anders gewoon op bed of ergens waar het handig was, ging prima.
    @stefanie: wat een prachtige zolder! Succes met verbouwen. Onze zolder zag er ook zo uit, hij is nu bijna klaar. Gaat snel genoeg hoor! Als je er even tegenaan gaat is het zo klaar. Zal van het weekend eens foto's maken en spammen!
    @tulip: merk ook dat het steeds zwaarder wordt. Is toch anders een eerste, een tweede of een derde ;) Heb elke dag behoorlijk rugpijn en als ik werk ook flink last van mijn buik. Vandaag ook weer en zelfs een zeurderig gevoel in mijn buik. Zit me niet helemaal lekker. Woensdag naar de verloskundige, zal het dan eens bespreken. We moeten toch proberen rustig aan te doen!
    @hier: ga zo mijn bed eens opzoeken! De kleine is trouwens lekker beweeglijk, voel haar steeds meer. Gelukkig maar!
    We hebben weer weekend, morgen bezig op zolder. De jongens naar opa en oma en dan hebben wij onze handen even vrij!

15. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Haha ik maak maar geen foto van wat de babykamer moet worden, zoveel troep!! Gister maar verhuisdozen gehaald.

Was wel handig zo rommel kamertje, moet nu toch echt netjes worden!! Gaan we het weekend maar eens mee bezig! En gelijk verven als die leeg is.

Moest idd van de VK zelf direct contact opnemen met de fysio, daar kan ik woensdag voor het eerst heen. Ben benieuwd! Iemand enig idee wat ze gaan doen??

Gister even bij de leen bakker naar laminaat aan het kijken, kwam ik langs de matrasjes, heb heerlijk matrasje gescoord, ook nog eens 20% korting en uitwasbare hoes. Ik wou eerst die van de babydump maar deze kwam op 23 euro nu in de aanbieding! Nou als die niet goed bevalt kunnen we dan altijd nog nieuwe kopen! Koopje van de dag haha.

16. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedemorgen dames

hier zometeen naar het ziekenhuis voor spuit en inwendige echo
    Ben erg zenuwachtig, hoop dat alles goed is en ze me niet weer daar houden zoals de vorige keer want voel me wel erg goed.

voor de rest niet veel plannen gaan vanavond uit eten met mijn ouders en nicht en voor de rest wat lezen, slapen (kleine was erg actief vannacht) en rusten.

@kinderkamer succes voor de klussers

@kwebbelsnoes hoe gaat het vandaag met jou en je zoontje?

@rugpijn dames probeer wat te rusten, te verwarmen en rustig aan te doen. Veel sterkte en knuffel van mij

@gewicht hier vanmorgen 500 gram zwaarder moet er toch aan wennen dat de kilo's nu toch eraan gaan komen.

groetjes en update straks weer even

17. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    Dani: succes!! Zal aan je denken!

ik ga me lekker aankleden en heerlijk door de stad slenteren. Hopelijk is het nog niet zo druk, want daar heb ik niet zoveel zin in.

Oh en de kleine meid is me hier toch een partij druk!! Gisteren ook al!! Heb voor mijn gevoel een heel elftal binnen zitten. Gisteren trapte ze naar beneden, dat deed gewoon zeer.. Gelukkig nu weer gedraaid :D Ze reageert erg op het spinnen van de poes en de stem van mijn man :) Zodra ik veel klets word het helemaal rustig daarbinnen! hihi!

18. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    weer veel gepraat hier soms nauwelijks bij te houden hahah maar doe me best

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Goede morgen!

Dani,succes straks!!
    De kilo's vliegen hier er ook aan en al helemaal nu ik niet meer werk en niet meer zoveel beweging heb.
    Zit nu op 5kilo.

Kaatje,ga je shoppen??
    Veel plezier!
    Hoer is onze dochter ook erg druk en gisteren avond had ik ook een irritante steek in mijn buik,alsof ze me met een nageltje ofzo krapte...heeeeel raar:D

Ja Lenny,ik kom er soms ook niet meer loos uit:D hahahaha

@hier:
    Ik ga vanmiddag na het eten zoonlief naar een kinderfeestje brengen en dan door naar de kapper:D
    Lekker weer plukjes erdoor en puntjes knippen.
    Morgenavond hebben we een feestje en voel ik me ook weer opgefrist hahaha.

Fijne dag dames!!

20. tulip

tulip Niet meer actief

dani, hoop dat alles goed gegaan is..

melanie, zag je vraag aan de vk over bloeddruk. De mijne is 100/60, die is ook echt te laag. Ik ben vorige week net niet omgegaan en voel mij sinds die tijd al flauwig. Is weinig aan te doen, niet gevaarlijk zoals hoge bloeddruk (mits ik bovenaan de trap flauwval;))

Deel Deze Pagina