Oké bedankt! Je ze zei tegen mij dat het prima was 110/60 en bij mijn vriendin zeiden ze dat het niet lager mocht anders kon ze kiepen! Dus vond het een beetje raar,hebben dezelfde vk's alleen hadden we toevallig beide de ander.
hallo dames hier vanmorgen naar zh geweest. Ze doen GEEN inwendige echo ivm pessarium die moet er dan steeds in en uit dus nee dank je. Wel gevoeld aan de buik en hartje gehoord. De vele afscheiding is normaal en niet vreemd tenzij het groenig wordt. Helaas is er wel wat fout gegaan met de spuit. die was niet binnen en moet besteld worden omdat ik de enige ben kunnen ze geen voorraad aanleggen. die aanvraag is nu wel geplaatst geworden voor 3 stuks op voorraad te hebben Dus moet Maandag terug voor de spuit te halen en dan wekelijks op vrijdag weer. Was even van slag en erg bang maar ja pessarium zit er nog en doet ook veel opvangen zei de dokter dus daar reken ik dan maar op!! Dus blij als het maandag is nu! Mijn bloeddruk is gemeten en die was 91 om 63 en dat was goed. voelde me wel even duizelig daarstraks dus maar wat gegeten en nu gaat het wel. Merk soms vlagen van warmte komen en dan krijg ik raar gevoel in de buik dan weet ik dat bloeddruk daalt @kapper geniet ervan @kilo's hier gewogen en nog maar 500 gram eraan pffff blij erom Nu even liggen straks uiteten met ouders, lief, nicht + man en kids dus word druk en wil dan uitgerust zijn. Ga ook het boek 50 tinten grijs bestellen eens kijken wat het is haha
mijn bloeddruk is altijd 55/100 ofzo en is altijd goed. dani, balen dat de spuit er niet was wel een beetje raar maar goed maandag opnieuw.
Hier laatste keer na het eten en 3 salmiaklollies, was ff vergeten dat ze bloeddruk ging meten hihi 120/70.
Hier is de bloeddruk ook de hele zwangerschap rond de 55/105, was bij Elise ook zo, normaal heb ik 80/120. Rond week 28 ging ie langzaam omhoog en rond de bevalling was ie weer 80/120 Verder beetje bleh, geen oorzaak eigenlijk. Hier ook al 5 kg aangekomen, ach hoort erbij zeg maar
Nee, bij Elise was ik ook zoiets aangekomen, zelfs wat meer rond deze tremijn. In totaal 12 kg is volgens mij heel normaal maar hier zijn er volgens mij best veel die nog niets zijn aangekomen ML is niet thuis dus ik eet bruine bonensoep samen met Elise, en zij krijgt nog wat boterboontjes erbij en dan vind deze mama het weer zalig
@Saga, wat ze precies gaan doen weet ik niet. Intake is vooral onderzoeken en waarschijnlijk krijg je ook wat oefeningen mee. @Tulip, vervelend he zon lage bloeddruk. Hier laatste keer 110/55. Drie a vier dropjes op een dagen helpen, helpt bij mij erg goed. @Dani, wat fijn dat alles goed was en inderdaad laat hem dan maar lekker zitten Wel vervelend dat ze nu de spuit niet hadden en dat je nu later terug moet. Inderdaad hopen dat het dan snel maandag is. Ook ik heb soms van die warmte vlagen en dan koel ik voor mijn gevoel opeens af, heel gek. Toevallig zei de directrice het net ook. Ze zei gaat het goed? Ik was dus weer rood/wit en vertelde dus over mijn bloeddruk. Veel plezier vanavond. @Bloeddruk, altijd al een bloeddruk die aan de lage kant is, maar normaal geen last van. Voel me dankzij de dropjes al een paar dagen veel beter. @Gewicht schommelend tussen 4,5 a 5 kg nu aangekomen. Volgens de verloskundige is dat voor deze tijd keurig. Tussen de 9 en 11/12 is geloof ik inderdaad normaal. @Hier, ook hier een drukke beeb vooral vanmorgen op mijn werk voor 9e. Drukke dag gehad, veel geregel. Volgende week veel toetsen, besprekingen, vergaderingen en oudergesprekken. Ben dus blij als het volgende week woensdag na 3e is haha. Vooral omdat we donderdag weer 3D echo hebben.
wen, ja heb de dropjes ook in mn tas standaard nu. @kilo's 4 of 5 nu is super netjes. Was bij onze dochter ook zo iets, nu nog maar 2, maar ben er eerst ook een aantal afgevallen.
Ik zit nu op 4 kilo, maar dat weet ik dinsdag weer zeker . Ik heb zo'n mooi schema wat je 'mag' aankomen. Als je dat volgt zit je aan het eind er zo'n 16 kilo bij. Bij 24 weken mag je dan 7 kg erbij. Persoonlijk vind ik dat wel veel, zolang ik daar maar onder zit, vind ik alles best . Gister weer gegaan aan de warme pepernoten.. volgens mij kan ik die dingen straks in december niet meer zien, haha!! Eten jullie momenteel ook zoveel fruit? Ik heb er zo veel zin in! De mandarijntjes zijn er weer.. oeh zo lekker! Heb alleen heel veel moeite met drinken. Als ik teveel drink moet ik ook spugen, maar drink nu te weinig. Urine ruikt ook heel sterk! (bleh, sorry!) Gelukkig is de schimmel weer over! dat is heel fijn! @bloeddruk: normaal heb ik een hele lage, maar ik heb juist het gevoel dat mijn bloeddruk veel hoger is dan normaal. Normaal zit ik 80-56. Nu zit ik bij de 128-76. Ben benieuwd wat het dinsdag is.. Maar in de gaten houden.. Wil vandaag gaan schuren, maar ik vind het weer niet zo lekker.. wil eigenlijk de commode af hebben. Zijn er nog mensen die zich vervelen ?? Hulp wordt geaccepteerd . haha. Vandaag nog even de laatste boodschapjes voor het weekend doen, krijgen morgen visite en ga lekker zelf babi pangang koken. (zoo lekker!) Jullie nog plannen voor het weekend?
@ dani, wat vervelend dat het mis is gegaan met die spuit. Hopelijk kan je er snel mee beginnen. @ wuppie, leuke kamer! Dat is ook ons thema. Wilde die liggende tigger ook bestellen, maar kon geen juiste kleur bedenken op de lime-groene muur. Nu zijn het 3 hele leuke en vrolijke schilderijtjes geworden van tigger/pooh/ejoor/piglet. @ bloeddruk, die is een beetje aan de verhoogde kant (140/90 en soms iets lager of hoger). Was afgelopen woensdag na een uur werken ook niet lekker geworden op het werk en bleek een bloeddruk van 197/97 te hebben met een hartslag van 140. Nu zit ik tot volgende week thuis en krijg ik van de gyneacoloog te horen wat ze met de bloeddruk willen. Het was gelukkig nu geen zwangerschapsvergiftiging. @ 50 tinten, die ben ik ook aan het lezen en is bijna uit. Idd een best erotisch boek, maar zit nog niet echt een verhaal in. Alleen veel ..... Het 2e en 3e deel wil ik ook gaan lezen, daar schijnt meer verhaal in te komen en worden dingen meer duidelijk.
Poeeh, drukke week gehad, dus nu weer even bijlezen en reageren. @uitzet: haha, ik dacht dat hydrofielluiers echte luiers waren, dus ze stonden niet op mijn lijstje , maar inmiddels weet ik beter! Hihi. Verder bij de Prenatal heel wat dingen bij elkaar geshopt: o.a. losse matrassen + aerosleep matrasdek. Dus dat was behoorlijk slepen (op hakken ). Leuk om te lezen dat (bijna) iedereen bezig is met het kamertje, of verbouwen! Succes voor degene die druk aan de klus zijn! En Juju en Tulip met het voorbereiden op . @buikfoto: nice pic Melanie! En Wen, ziet er goed uit! @Dani: wat balen dat het niet goed is gegaan met die spuit! Heb je nog een gezellige avond buiten de deur gehad? Blijf wel rustig aan doen he. @Winterjasje: ik heb er eentje van Z8 besteld, met teddystof aan de binnenkant en zonder capuchon. Het is niet een hele dikke, maar wel warm (en zeker met een dekentje oid erbij). @Josjo: wat een schattige kast! Ik ben het er zeker mee eens dat een kinderkamer ook gezellig mag zijn. Ga je 'm halen? @Danielle: gefeliciteerd met het behalen van je toets! En ook ik zal voortaan mijn afspraken in het groen zetten, guilty! Hihi. En ik lees nu net dat je medische echo helemaal goed was! Top! @Melanie: wat fijn dat je volledige rust krijgt. Nu nog de boodschap naar je werkgever overbrengen, maar maak je daar niet druk om. Je bent echt niet de enige die vervroegd met verlof gaat. Dus vanaf nu: relax! @Kwebbelsnoes: hier hetzelfde wat betreft schoppen, maar gelukkig gaat hij nu steeds meer naar boven. Maar onprettig was het zeker, ik bleef maar verzitten. Hoe gaat het nu met de aften van je zoontje? @Wen: hoe was yoga? Ik ga (als het goed is) vanaf volgende week. Ik ben alleen zo'n druktemaker dat het volgens mij helemaal niks voor mij is, maar ik moet leren te ontspannen... @Wuppie: wat een prachtige kamer! Erg leuk! @Kaatje: ik keek van de week Barbie's Baby , hoe vaak ik wel niet van verbazing met mijn hoofd zat te schudden, hahaha! En wat een achterlijke lange dagen heb je nog in het vooruitzicht? Waarom is dat verplicht, dat kan toch eigenlijk niet? @Saga: ben je al bezig met de kerstinkopen? @Stefanie: hihi, je hebt nog wel wat te doen . Succes! @Ginie: succes met klussen! @Gewicht: hier valt het nog mee, 4/5 kilo. Dus daar ben ik wel blij mee! Ik merk alleen wel dat ik nu ongeveer 2 weken stil sta. Maar dat maakt niet uit lijkt me? @Schoppen: ik zag vanochtend vanaf de buitenkant die kleine schoppen. Mijn buik kwam omhoog , apart om te zien! Hier nu aan het wachten tot mijn iphone 5 wordt geleverd, en dan de deur uit om plinten voor de babykamer te halen, Prenatal nog even bezoeken, en dan weer chillen. Mijn hakken 'mag' ik niet meer aan, ik ben 2x op een dag door mijn enkel gegaan, dus die is verstuikt. Schijnt ook dat die gewrichten weker worden .
@Kaatje, ik hoorde juist dat zelfs 16kg al eigenlijk teveel/ niet nodig is? Naja dinsdag 24 weken en dan zit ik nog steeds op 5, hooguit 5,5 denk ik. Ik eet wel fruit maar had die fruitkick meer in de zomer. Ik hou juist van zomerfruit. Mandarijnen en sinaasappel krijg ik maagzuur van. @Livelife, yoga was wel oke. Weet niet echt of ik het leuk vind. Komt misschien omdat de groep nu nog wat stil is en ik misselijk was en daardoor totaal niet kon ontspannen. Misschien gaat het a.s. woensdag beter. Opzich ben ik wel van de yoga en dat soort dingen. Heb namelijk mindfulness gedaan voor op mijn werk met collegas en dat was super. Haha ja maar dat is juist lekker. Als je eenmaal de smaak te pakken hebt is het ontspannen zo heerlijk. Leuk hè dat schoppen, ook ik zat toevallig weer even naar mijn buik te staren. Lekker hoor 24 weken en nog 9 weken werken. Ik nu nog 3 en dan herfstvakantie. Nog 10 weekjes werken. @Hier vanmorgen huis gesopt, gestofzuigd en gedweild samen met mijn man. Krijgen om 2 uur vrienden op visite met hun kleine man (jaar en paar maanden) en net wat boodschappen gedaan. Morgen even nog wat dingetjes halen in het winkelcentrum want die is elke laatste zondag open.
waar ik me altijd verbaas bij barbies baby is de redbull die ze drinkt en dan nog wel de light haha. ik vind het wle leuk dat ze alles zo recht voor hun raap zeggen. lifelive, ojee 2x door je enkel dat is niet fijn, idd maar geen hoge haken meer aan. leuk dat je weer geshopt hebt en kan me best voorstellen dat je niet wist wat hydrofiele luiers waren haha.
Barbie: Ze zei afgelopen aflevering dat ze maar 2 redbull per dag drinkt, want dat mocht van de vk! Volgens mij mag je 2 koppen koffie per dag en in 1 red bull zitten al 3 koppen, dus klopt geen hout van volgens mij haha...... Ik vind het ook wel vermakelijk om te kijken. Ook dat haar vliezen braken en ze gewoon in die natte broek blijft lopen, trek uit muts! Gewicht: Nog maar op plus 2 kg, bij zl zat ik nu op plus 5. Hier ook gisteren naar Prenatal geweest voor de paar dingen die we nog nodig hadden. Ook nog even naar V&D geweest, is daar prijzencircus dus met korting nog wat ondergoed en pyjama's voor zoonlief gescoord. Ook Babydump nog even bezocht, maar uiteindelijk niet veel gekocht, alleen 2 maillotjes voor uk. Met zoonlief gaat het iets beter, de plekjes zijn nog niet helemaal weg, maar hij eet wel weer wat en is wat beter in zijn hum.