Goedemorgen lieve dames! Wen, Lastig die yoga... wellicht is het even wennen en bevalt een volgende keer beter? Ik snap je heel goed hoor, van het weekeindje weg! je wilt heel graag weg, maar hebt wel bepaalde 'eisen'. (die helemaal niet raar zijn gezien de periode waarin je gaat!)! Wij gaan in november (begin nov.) en ik had al van dat soort eisen!! Hoe nu verder?? Knuffel! Dani, ik ben blij met jouw lijstje over de overlevingskansen. Natuurlijk is 47% nog niet een uitstekende score en wil je de baby zo lang mogelijk binnen houden. Maar mij stelt het gerust dat er in ieder geval kansen zijn! En dat geeft mij weer meer vertrouwen (moeder en twee tantes zijn alle drie tussen de 24 en 28 weken bevallen, vind ik nu toch wel spannend). Vervelend dat jouw spuit er vrijdag niet was, maar fijn dat hij nu maandag er is en dat er een voorraad aangelegd wordt! Die puistjes kunnen idd goed door de hormonen komen! Ik zet jouw afspraken in het lijstje hoor, mijn medische echo's stonden er ook in (ook wekelijks) en het is voor jezelf ook fijn dat je de rij korter ziet worden! Wuppie, Wauw!! Wat een prachtig kamertje!! Echt mooi!!! Gaaf die tijgertje en mooi dat paars!!! Melanie, Fijn van je werk!! nu ontspannen en hopelijk nemen de harde buiken dan af!! Goed dat je voor jezelf bent opgekomen!!! Kaatje, Jeetje, wat een werkweek zeg! Heb je dit weekeind beetje uit kunnen rusten? Kwebbelsnoes Vervelend van je bekken!! Hoe is het nu?? Is het al iets minder? Fijn dat de aften wat afnemen. Stefanie, Oooh! nu ik jouw kamertje zie stelt me dat gerust!! Bij ons moet vooral de andere kamers verbouwd worden (opgeruimd, leeggehaald, anders ingericht) en dan kan de toekomstige babykamer leeg gehaald worden! Daar zijn we dus nog niet mee begonnen! Jullie hebben wel nog een klus te klaren!!! LiveLife, hoe bevalt de Iphone5?? Gezien wat je gekocht hebt moet je geen molton wegleggen, dan gaat de werking van de aerosleep tenonder! Dus gewoon de hoes van earosleep op de topdek van earosleep. Spulletjes Heerlijk he, om zo te shoppen!! Heb echt leuke dingen voorbij zien (horen) komen bij jullie!! Bloeddruk, mijne is 120 over 60. Ook aan de lage kant voor mij, maar ook perfect voor de baby zei de verpleegkundige van de week. Buikfoto's, Mooie foto's!! mooie buiken zijn het toch, zwangere buiken!!! hier is de mijne ook ineens goed aan het groeien! Bovenkant baarmoeder dat 3 dagen geleden nog 3 vingers boven navel, nu voel ik hem duidelijk 4 vingers erboven.! Aerosleep, Wij hebben gekozen voor een aerosleep matras omdat ons eis aan het matras was: De hoes van het matras moet gewassen kunnen worden. De goedkopere (60 euro) bij de prenatal konden dat niet. En de duurdere wel. Maar die duurdere waren net zo duur als de aerosleep. En dan is een aerosleep wel fijn, want dan gooi je het hele topdek in de was en blijft je matras echt schoon. Wij hebben er hoeslakens bij gekocht, maar ik had gelezen dat Jersey hoeslakens ook goed kunnen omdat die goed ademen. (beter denk ik persoonlijk dan badstof) 24 weken mijlpaal, Gefeliciteerd dames! Voelt toch fijn he, die 24 weken grens! Met zijn allen nu op naar de 28 weken!!!! Gewicht, JOEHOE!!! Ik ben 0,2 kilo aangekomen!!!! Yeah! Ik ben deze zwangerschap begonnen op 90 en ben afgevallen tot 87 en woog nu al weken ergens in de 89... kwam gewoon niets bij... maar nu zat ik ineens op 90,2!!
Uitgerekende datum: 15-01 Melanie1986 - Zwanger van 2e kindje: een MEISJE 16-01 Danielle86 - 25 jaar - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 17-01 Kwebbelsnoes -Zwanger van 2e kindje: een MEISJE Lydia1986 - Zwanger van 2e kindje:een JONGEN Nursy - Zwanger van: een JONGEN 18-01 Josjo - Zwanger van 2e kindje:VERRASSING 19-01 Minieme84 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Stefanie78 - Zwanger van 2e kindje: een JONGEN Lennyt - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Livelife - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 20-01 Juupje - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE Wuppie30 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE 21-01 Kaatje1984 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE Saga - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 22-01 Wen86 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Abri - Zwanger van 3e kindje: een MEISJE Dani86 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Lennyt - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 24-01 Ginie - Zwanger van 3e kindje: een MEISJE Chikah - Zwanger van een tweeling: 25-01 Kimster87 - Zwanger van 1e kindje: 26-01 Roosje24 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE 27-01 Zograag - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN JuJu81 - Zwanger van 2e kindje: 28-01 Sammie121 - Zwanger van 2e kindje: een JONGEN Demi1982 - Zwanger van 1e kindje:een JONGEN 29-01 Tulip - 28 jaar - Zwanger van 2e kindje: GEHEIM 31-01 Enibas - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE Greatdane - Zwanger van 1e kindje:VERRASSING 13 jongen,9 meisjes, 3 verrassingen/geheim, 3 (nog) onbekend Vlindertjes/sterretjes: Isabel Olivia, Hopelessinlove, Lovelymom, Sofie28, Elisse, Dreamer83, Lintje, Melanie76, Jackystory. Afsprakenlijst: 02-10: Kaatje, controle vk 03-10: Danielle, medische echo 03-10: Ginie, controle vk 04-10: Enibas, controle vk 04-10: Wen, Pretecho 3d/4d 05-10: Nursy, Pretecho 3d/4d 05-10: Dani, spuit ziekenhuis 08-10: Lennyt, controle vk 09-10: Kwebbelsnoes, controle vk 10-10: Danielle, medische echo 11-10: Wup, controle vk 12-10: Dani, spuit ziekenhuis 15-10: Danielle, Pretecho 3d/4d 17-10: Danielle, medische echo 17-10: Dani, echo vk 17-10: Tulip, Pretecho 19-10: Dani, spuit ziekenhuis 24-10: livelife, Pretecho 3d/4d 26-10: Dani, spuit ziekenhuis 29-10: Melanie, Pretecho 3d/4d 02-11: Dani, spuit ziekenhuis 09-11: Dani, spuit ziekenhuis 16-11: Dani, spuit ziekenhuis 23-11: Dani, spuit ziekenhuis 30-11: Dani, spuit ziekenhuis -- Wijzigingen graag in het dik gedrukt in het groen in je bericht zetten, dan pas ik het aan!
Hey meiden alles goed hier? Gisteren bij babydump kinderwagen besteld. Een Joolz day. Verder bij prenatal kleine dingen gehaald. Even mijn afspraken (ben op mobiel dus kan niet op groen) : 22 oktober controle vk 3 december placentalokalisatie
@hier heb de laatste dagen een geniepig klein kereltje schopt heel graag als dat je even op de stoel zit
@Slaapzakje: de meningen zijn dus een beetje verdeeld. Ach, ik hem 'm nu aan de kast gehangen, dus ik zie het dan tegen die tijd wel. Thanks voor de reactie ladies! @Dani: sterkte morgen! En denk je goed aan jezelf? Het feit dat je met misselijkheid bent opgestaan, betekent waarschijnlijk dat je vermoeid bent en dus teveel hebt gedaan. Ik bedoel het goed hoor! @Wen: kwijt ben je het ff! Maar ik snap je volledig! Het enige is dat omstanders het toch anders beleven dan dat jij doet. Ik zou lekker voet bij stuk houden, en denk aan wat voor jou en je uk het beste is. @Saga: dus je hebt nog wat te doen . Lekker kunnen shoppen? @Stefanie: beterschap! Ik gooi even wat extra vitamientjes jouw kant uit! @Sammie: dat doet hij hier denk ik ook, soms voel je 'm heeeeeel duidelijk en soms wat zachter en minder frequent. Als ik echt even twijfel gooi ik de Angelsound ertegenaan (en dan hoor ik hem ook verder weg). En lekker bezig qua bestellen, hihi! Straks ML verrassen? @Tulip: jij ook al van die begripvolle schoonouders . 3 uur van huis met 37 weken zou ik ook echt niet doen. Leuk dat je geslaagd bent bij de V&D! @Danielle: de iphone 5 is alweer gewend , haha, de lol is er al snel vanaf. Maar hij is wel mooi. Het scheelt dat ik weer geluid heb, dat is al een wonder (die van mij heb ik menig keer laten stuiteren). En goed bezig met je gewicht! En thanks voor je info wat betreft de aerosleep! @Lennyt: heerlijk toch zo'n ventje dat zich goed laat 'horen'! Hier eten we straks pasta! Trek in!
En laat ik nu ook eens wat foto's zien van de babykamer. Het is nog niet af, er missen nog accessoires en nog een muursticker, maar ik ben wel al heel blij! Ik wil nog een grijze klamboe boven het ledikantje en er moet nog een lamp opgehangen (en gekocht worden).
@Saga nog geslaagd met shoppen? @Stefanie, sterkte met de ziekenboeg. Merk steeds meer om me heen dat het heerst. @Dani en ook stukje Danielle. ja dat hakt er dan inderdaad in en dat krijg je dan weer later terug op je bordje. Dat is het vervelende. Wij hebben ook een Alecto, tot nu toe tevreden. Doet het goed. Succes morgen! Nee kan helaas niet vrij nemen Anders had ik het gedaan. Zat later te denken anders doen we het in de Sintweek zelf, maarja zoals jij ookal zegt. Ik weet echt niet hoe ik me dan voel. Wie weet ben ik een opgeblazen, waggelende olifant. Nee sla het toch denk ik liever even over. Bedankt voor je berichtje Lastig he dat eten. Hier vandaag Beef Shanghai (schrijf je dat zo ). Morgen Sajoer boontjes met kipfilet en rijst. Dinsdag wraps. Woensdag maar brood ivm yoga en vorige keer brandend maagzuur. Donderdag macaroni en vrijdag moeten we nog even kijken. Hier ook het matras. Heb ook de hoeslakens gehad van schoonzus. Heb voor de wieg jersey. Ik kijk tegen die tijd wel even wat handig is. @Roosje, welke kleur hebben jullie gekozen? @Kwebbelsnoes, inderdaad. Denk dat de rest het ook wel begrijpt hoor maarja een iemand dus niet grrr. En me dan net toevoegen op Facebook, nou dacht het dus even niet. Mooi dat je kleine man weer aan het opknappen is. Kleintjes die ziek zijn is niet fijn. @Lieve berichtjes bedankt, doet me goed . @Hier ook kort even wat geshopt wat ik echt nodig had. Buikband gehaald bij Prenatal. Staat op de verpakking neem je bovenkleding maat. Is dus toch best krap. Kan hem denk ik niet lang meer aan. Ga kijken of ik hem kan ruilen van de week. Is alleen wel buiten de MMM-dagen
livelife, ooo wat een mooi kamertje. Mooie kleur blauw hoor. juju, tis niet te geloven, maar volgend weekend gaan we verven, jeeee
Whaaat je maakt een grapje! NU voel ik me echt sjaak afhaak! Zal snel manlief eens overtuigen dat we best kunnen klussen in de kamer al slapen we er zelf nog (en dan bedoel ik klussen a la verven en schuren enzo he )
ja echt... de gaten zijn gister dicht gestopt en worden morgen afgeschuurd, van de week muurverf halen en alvast wat afplakken. En dan kan man beginnen Begin ook ineens dat gevoel te krijgen dat dingen aangepakt en afgemaakt moeten worden
ik zet hier ook wat druk bij mijn man hoor. we gaan morgen de plinten in onze kamer afmaken en dan beginnen we in zoonliefs nieuwe kamer
Wat een mooie kamers en buiken zie ik weer voorbij komen. Leuk hoor! Wil ook nog steeds foto's plaatsen, maar daarvoor moet je eerst nog foto's maken... Iedereen druk aan het shoppen zie ik! Leuk leuk leuk. Heb nog niet zoveel bijgekocht. Als alles intern verhuisd is eerst maar eens kijken wat we nu precies hebben. De zolderkamer is nu klaar wat behang betreft. Nu nog deurtjes in de schotten, rolgordijnen en een lamp en dan kan zoonlief worden verhuisd! Joepie!!! Zijn brandweerbed staat inmiddels al in elkaar. Zelf weer erg moe dit weekend en last van bilspier. Nou, dames, laat het hier even bij, was teveel om op iedereen te reageren na een paar dagen afwezigheid. Ga zo maar eens op tijd naar bed!
Ff ego berichtje.. Zie op tegen werkdag van weer minimaal 13 uur. Je hebt wel pauze, maar ontspannen kan niet. Werk gaat altijd door.. We hebben informatieavond.... Heb het gevoel in mijn buik of ik 100 sit-ups heb gedaan.. Nou ja, we kijken wel hoe ver ik kom. Eens kijken of er al iets gedaan is, dat ik geen gym meer wil geven.. Jullie een fijne dag! for
Kaatje: Heel veel sterkte vandaag en blijf op je strepen staan!!! Pssst.....JuJu...wij hebben ook nog niks gedaan aan kamertje. Onze eigen kamer moet in tweeën gesplitst worden. We hebben wel onze spullen verplaatst naar onze helft. Maar toen kwam er een financiele tegenvaller waardoor we geen geld meer hebben om een muurtje te plaatsen. Ga wel de helft voor de baby zo inrichten alsof het een eigen kamertje is, maar is het eigenlijk niet. Staat nu wel een kast in het midden zodat er wel een soort van afscheiding is. Maar de helft voor de baby is nu nog een puinzooi.
Goedemorgen dames! Hier ook alweer 24 weken! Joehoeoee! Als jullie kleine schopt, voel je het zelf ook al aan de buitenkant? Hier wel, maar zodra VL zn handen op mn buik legt is het doodstil! Lukt maar niet om hem te laten voelen hoe extreem druk ons ventje kan zijn! Zo apart! Klein ettertje is het, geen echo goed willen liggen, nu al niemand aan hem laten zitten Ik gok een extreem mama's kindje hahaha. Vanacht zo stom aan het dromen geweest, dat er handen en voeten zo hard tegen mn buik werken geduwd van binnen dat je ze helemaal zag zitten van buiten af, deed ook gewoon extreem pijn in mn droom! Hier eindelijk na 3 dagen de babykamer zo goed als leeg! Wat een rommel kan een mens hebben! Volgend weekend gaan we daar verven en HOPELIJK zondag laminaat leggen, zal het eens voorzichtig vragen aan VL of hij dat ook een goed idee vind
Hallo dames, Kaatje en Sage, gefeliciteerd alweer 24weken!! Gaat lekker rap nu! Babykamer, hier ook nog niet begonnen eraan hoor! Kamer is wel ver leeg,staat alleen een bureau die afgebroken moet worden. Verder wel druk bezig met dingen uitzoeken enzo. De naam van de kleine meid komt boven de commode te hangen met houte letters en bekleed met pip stof. Dezelfde stof wil ik in de lamp verwerkt hebben en dat maken 2 verschillende mensen dus het stof moet opgestuurd worden enz enz. Moet alleen nog DÈ stof tegen komen, als ik hem gevonden heb is het meestal een te klein stuk!!! grrrrr Hebben jullie al de box? En wanneer gaan jullie deze opzetten? Ahhhhhh het liefste zet ik hem nu al op,heerlijk naar de box kijken Schoppen: hier voel ik de kleine echt al hard schoppen en van buiten ook hèèèl duidelijk zichtbaar. Zelfs met kleren aan die je haar bewegen en trappelen. Heb ookal een paar keer een pijntjes gevoeld als ze schopte,dat beloofd wat voor de volgende 15weken
Nou hard schoppen kunnen ze, soms voelt het ook af die keihard naar binnen schopt zeg maar, dat zn kont omhoog komt en flink van binnen word afgezet oeffff Voor de dames die veel werken, lees dit even door, print het uit, geef het aan je werkgever. Arbo-advies.nl - Zwangerschap