Goedemorgen dames Wat is er weer veel gekletst @melanie wij moeten de box nog ophalen en denk dat ik hem dan eind November opzet en inricht als ik nu al neerzet dan gaat het teveel kriebelen en duurt het allemaal nog langer voor mijn gevoel. Misschien stom vraagje maar wat is pip stof??:S @Kaatje heel veel sterkte vandaag en ga op je strepen staanmeid! Dat zijn lange dagen die trekt een niet zwangere al met moeite laat staa als je het wel bent! Dikke knuffel @Tulip en Juju veel succes met de kamertjes haha begint er toch langzaam nesteldrang te komen (alles afmaken en afronden) haha ben benieuwd naar de fotos @kwebbelsnoes wanneer gaan jullie starten met de kamer dan?? @livelife wat een super leuke kamer! i love the colour!! @hier om 14.30 ga ik de spuit halen in het zh ben wel beetje nerveus maarja hoort erbij! Gister wandelingetje gemaakt (was echt lekker) tussendoor wat gezeten en genoten van het weertje en darana pyama aan en op de bank filmpje gekeken. Echt een lekker rustig zondagje gehad. Wel al paar nachten dat ik slecht slaap (Hebben jullie dat ook??) ik draai veel, slaap niet door, droom vreemd, erg realistische dromen vooral. @trappen onze kleine man is EINDELIJK gedraaid. hij ligt sinds gisterochtend met zijn voeten naar mijn linkerzij wat een opluchting. als hij trapt is het minder pijnlijk En ja hier ook dat als vl hand erop ligt dat meneer rustig is en zo snel de hand weg is word er weer gevoetbald met mijn ingewanden hahahaha Tis al 1 x gelukt. @24 weken dames gefeliciteerd ik bereik deze mijlpaal woensdag en geloof me ik vier het heb zelfs al 2 gebakjes besteld die ik kan ophalen woensdag om het met vl te vieren. Hier gisteravond voordat we naar bed gingen erg emo. Vl is weer werken en ik hele dag alleen. Tv kijken, laptoppen, puzzelen begint te vervelen. Lees wel wat tussendoor maar wil dat niet hele dag doen! Voel me soms zo eenzaam en onbegrepen bah dus gister kwamen alle gevoelens en emoties eruit bleg! Ik ga zometeen de kleertjes inruimen op de kinderkamer. Heb 2 dozen kleding overgekocht van een vriendin van maatje 50 tot 92 en zitten veel leuke blousjes, truien, rompertjes en broeken bij (vooral merken: mexx, ralph lauren, marco polo en ook van prenetal enz) ook zitten er schoenen bij die nog niet gedragen zijn, 2 winterjassen, riemen, sokken, zwembroekjes enz echt SUPER veel en leuk allemaal. Ze had het zelfs al gewassen voor me dus hoef het maar in te ruimen en dan de 1e tijd geen kleertjes meer te kopen haha. @vraagje doet een van jullie dames hier aan taarten bakken/decoreren, cupcakes maken of cake pops? Ik vind koken/bakken GEWELDIG en eraan het denken om een cursus te gaan doen zolang ik thuis zit Heeft een van jullie tips wat goed is, waar ik dit zou kunnen doen enz? @cadeautje nog iets van vl gekregen dat kwa de buurvrouw gister brengen was zaterdag bij haar afgeleverd. VL heeft een bruine lodger shelter besteld en die was binnengekomen echt SUPER leuk en lief van hem Laat me echt zien dat hij om is, het leuk vind, ermee bezig is enz!Vind het echt super leuk!
goedemorgen, @voelen, manlief heeft hem nu een paar keer gevoeld maar meestal is hij stil als hij zijn hand erop legt. als zl bij mij op mijn buik ligt met zijn hoofd schopt de kleine wel flink @zien bewegen. zaterdag voor het eerst echt gezien. let er nooit zo op eigenlijk maar ging er nu eens opletten. @dromen die horen erbij
De box hier na de kerstdagen dus met een week of 37/38. Op die plek moet eerst de kerstboom. Dani, ik doe taarten en cupcakes decoreren. Ik heb veel geleerd op het leukstetaartenforum en met mn vrijgezellendag vorig jaar een workshop gevolgd.
dani fijn dattie gedraaid is leuk een lodger shelter heb ik ook zo lekker! heb wel een roze met bruine binnenkant maar ga hem toch gebruiken .. hier staat de box nog van Jinte, heb hem al wel weer omhoog gezet zodat het geen opslagplaats word (dat was ie al n tijdje ) ohja heb gister de kleertjes s bekeken wat ik al heb voor mini .. zal zo ff foto toevoegen haha
babykamer is hier trouwens ook bijna af, heb de letters (piepschuim) besteld voor op de muur dan kunnen die erop/ tak erop die ik heb en paar kleine dingetjes en dan istie klaar
Even een ego-berichtje. Sorry. Ik slaap al een paar nachten slecht. Ik ben een rugslaper, nu door de zwangerschap wordt dit steeds moeilijker. Ik moet mezelf dwingen om op mijn zij te gaan liggen, waardoor ik slecht in slaap val en blijf. Heb al een kussen achter mijn rug, kussentje tussen mijn benen en onder mijn buik. Zijn er meer meiden die hier last van hebben? Wat is een eventuele oplossing? Lfs, S.
@Dani, pip stof kun je ff googlen op afbeeldingen. Je hebt er heeeel veel verschillende soorten van maar ik wil een licht roze of fusia kleur! Succes vanmiddag!!! @Enibas,ik herken het deels wel. Ben zelf een buik slaper en dat gaat nu ook niet meer. Ons meisje ligt ALTIJD aan de rechter kant van mijn buik,dus als ik op die kan ligt is het ook niet fijn...voor beide dus niet! Dan lig ik links op mijn zij,maar na 1uur krijg ik pijn aan mijn rug en nek door steeds in de zelfde houding te liggen Dan ga ik wel eens op mijn rug maar dit is ook niet echt een fijne houding...dus hier ook Dilemma. Moet zeggen dat het de eene nacht beter gaat als de andere Lig ook met een dik kussen tussen/onder mijn benen.
@Lydia, Wat een boel kleertjes al zeg!...leuk!!! Heb ook al een aantal dingen maar veel roze. Wil nu nog gaan shoppen voor wat neutrale kleuren.
Oohhh kast vol kleertjes al!!!! Die kleine komt niks te kort!!! Ik heb net een kwarktaart gemaakt, ik hou wel van taarten/cupcakes maken, alleen.... Wie moet ze opeten??? Ik ben zelf al niet zo hele erge taart of cake eter en mn ouders zien me al aankomen met elke week gebakjes hahaha. Hier gaat slapen ook niet fijn, word elke ochtend gebroken en doodmoe wakker. Rugslapen is echt niet fijn en lukt ook niet meer, kan maar geen goede houding vinden. Ja op mn zij en dan 1 been optrekken, zodat je half buik/zij ligt, maar dan gaat de kleine vreselijk trappen. Dus neem aan dat dat niet heel fijn voor hem is. Enige wat hier helpt. Is paracetamol voor het slapen gaan. Dan slaap ik 4 a 5 uurtjes door. Maar wil ik ook niet elke avond nemen! Hoef eindelijk niet meer te plassen snachts sinds een week, kan ik geen slaaphouding vinden! Zit ook half te slapen overdag. Maar even gaan slapen smiddags lukt ook niet!!! Heel herkenbaar dus!
Omdat ik ook echt rugpijn heb met slapen, kan geen goede houding vinden. Zo blij dat ik woensdag naar de Fysio kan. Denk ook dat het deels tussen mn oren zit, heb altijd al goed kunnen slapen als ik een paracetamol nam voor het slapen gaan als er wat was haha.
saga, ik ben ook een rugslaper en nu nog niet zo'n last van moeilijk slapen gelukkig maar weet dat ik straks ook weer problemen ga krijgen misschien een voedingkussen? en ik nam ook wel eens een paracetamol voor het slapen vanwege die ischias nu nog niet nodig gehad. ik heb een mooie kast met kleertjes gezien jeetje wat veel al. hier nog steeds 4 boxen uitzoeken maar kan de puf niet vinden haha. hebben jullie nieuwe bh's nodig? ik merkte gisteren dat die van mij super straks zat/zit dus ga maar eens meten en kijken naar een beetje leuke prijs bh voor nu. @box, denk dat ik die rond 30/32 weken neer ga zetten. ligt er een beetje aan of we dan de bank al willen veranderen haha. hier een kindje met 37 weken gehad dus dat zou echt te laat zijn geweest. de eerste stond hij al met 21 weken.
Een box staat ook binnen 5 minuten he, dus mocht ik al bevallen zijn,is dat zo gepiept Lydia, haha blij jouw kast te zien...hier ook zo 1, iedereen die ik ken,heeft 5 of 6 pakjes liggen dacht al dat ik gek was haha. Ik kan helaas geen foto maken, want dan is het meteen duidelijk wat we krijgen haha. Vind die van jou wel super praktisch met die vakken aan de zijkant. @slapen, ik gebruik een voedingskussen, 1 kant langs mn buik, dan tussen mn benen en,het andere uiteinde achter mn,rug, ideaal dan kun je lekker leunen. Morgenmiddag gaat mn grote moppie oefenen op school en dan rij ik op mn gemakkie naar de babydump..ff snuffelen.
Goedenmiddag dames @hier net terug van het ziekenhuis. Dit keer was de spuit pijnlijker en branderiger dan de vorige keer maar hij zit weer! schoonzusje moest aan de ctg dus zijn samen gegaan. Kom ik de ctg kamer binnen ah dag mevrouw ah u staat bijna op bevallen zeker he? Ik zo nee sorry schoonzusje is 7 weken verder zwanger. Sow dan heeft u een flinke buik, is het uw 2e kindje of krijgt u een tweeling! nee geen van beide hup rode kop en liep weg haha. erg hilarisch mijn mams moest ook lachen. @slapen hier erg onrustig slapen de laatste nachten ik lig het lekkerste met voedingskussen tussen bovenbenen en onder mijn hoofd en dan 1 been opgetrokken op linkerzij. Soms even andere kant voor afwisseling maar meestal ligt links het lekkerste. tips om te slapen misschien warme melk maken, kruik in de rug leggen of je hoofd wst hoger leggen (kussen eronder als je rugslper bent) weet het anders ook niet. Wij krijgen a.s zondag de box, ledikant, kruiken, nog meer kleertjes en dekbed overtrekken. @bakken ja hier ook wie eet het op maar heb genoeg mensen o me heen die het lekker vinden. Heb me geabonneerd op Cake Decorating, Cake Decorations, Cupcake Decorations, Cupcake Decorating en ga deze week vrijdag bij een meid thuis om een cursus basis taart decoreren te volgen samen met een vriendin dus foto's volgen dan van de gemaakte taart. @eten hier weer dilemma wat eten jullie vanavond? Ik heb wel braadworst al uitliggen maar weet niet of ik stamppot erbij moet maken of puree met ewrten/wortelen @kledingkast die is ook al aardig gevuld haha komt niks tekort
Braadworst met zuurkool of hutspot? Hier lekker erwtensoep van de slager! Slapen met voedingskussen lukt helemaal niet, terwijl begin vd zwangerschap er heerlijk mee sliep!
Wij eten warps had krieltjes met sperziebonen op het menu maar heb daar echt geen zin in. Tulip, vind het zelf prettiger als de box eerder staat en alles gewoon klaar is. Vind het nu ook lastig dat we nog niks aan de babykamer kunnen dien. Dani, fijn dat de spuit zit. Balen dat hij nu pijnlijker was miss iets te ruw gezet? Was alles goed met je szusje? Saga, lastig hoor Welke hoes heb je er omheen? Mijn orginele hoes zit losser en de hoes van hema eaarczat hij heel strak in. Misschien heb je meer stevihgeid nodig?
@sammie ja met schoonzusje is alles goed. hun kindje is wat aan de kleine kant dus daarom 1x per week echo en 2 x per week ctg. @avondeten klinkt allemaal lekker denk hier idd stamppot erbij maak
even een ego berichtje... hier sinds vanmiddag veel vochtverlies.... grote natte plek, doorzichtig. Heb net ziekenhuis gebeld, moet langskomen om uit te sluiten dat het vruchtwater is.... wacht even op vriendlief.....