Ow Danielle heel veel sterkte en houd moed meid! Hier gaat nu meteen kaarsje voor je aan! Houd ons op de hoogte!
Ik denk dat het slijm is, gezien de hoeveelheid slijm die er nu uit komt... maar het maakt me toch wel zenuwachtig...
@Kaatje hoe was het? Hoe reageerde ze dat je geen gym meer wilt geven? @Saga mijn man en ik voelde het al in week 17 ook aan de buitenkant. Kleine was vandaag druk, want ik was heel rustig haha. @Melanie hebben de box al een tijdje boven staan in de doos. Ik doe het in de kerstvakantie, dan heb ik tijd en dan kan de kat alvast wennen. Moet dan nog 5 weken. @Dani, wat fijn dat de kleine is gedraaid. Ik maak/bak regelmatig. Cupcakes, cakepops, taarten en stapeltaarten. Ik zou even op Google kijken wat bij jou in de buurt is. Meestal duren de cursussen wel wat uurtjes. Er staat inderdaad veel op leukstetaartenforum. Snap heel goed je emo gevoel, is zeker lastig als je dan opeens alleen thuis bent. Wel lief dat hij de Lodger shelter heeft gekocht. Wij hebben er ook een. @Danielle, hopelijk is dat het niet. Ga voor je duimen! Ik heb ook wel eens doorweekt ondergoed van slijm. Hopelijk is dat het meid. @Lydia, leuk he zon volle kast . Hier nog niet zoveel maat 50/56 wel 68 en groter. @Enibas hier hetzelfde. Kan niet goed in slaap komen op mijn zij. Een echte tip heb ik helaas niet. Ik slaap wel wat beter met voedingskussen. @Eten sajoer boontjes met rijst en kipfilet. @Hier vannacht weer 1,5 uur wakker gelegen echt vervelend. Drukke dag. Tijdens lunch pauze overleg. Toets na moeten kijken, dictee nagekeken. Na schooltijd direct tot kwart voor 5 oudergesprek. Nu lekker niks doen. Heb sinds een week soms last van maagzuur rond 8e en kan dan moeilijk slapen. Kleine was vandaag erg druk, want heb zoveel mogelijk gezeten en kids waren erg lief.
Vruchtwater kan je toch ook ruiken? Moet zoetig ruiken ofzo zag ik laatst op tv. Die VK ging aan dat ondergoed ruiken omdat vruchtwater een aparte zoete geur had.
Saga, ja zoet vond ik het niet echt, maar het heeft een typische weeiige geur. Mijn vliezen zijn tijdens de bevalling gebroken en de verloskamer vulde meteen met die geur.
Zo had weer genoeg te lezen na t weekend. Weekend cp was gezellig. @danielle, succes!! @slapen, ik slaap ook ontzettend slecht, heb zoveel rugpijn, echt niet leuk meer, kan me niet eens normaal omdraaien in bed..slaap op mijn zij..rug ligt na langere tijd niet lekker meer, weet ook niet meer hoe ik moet zitten heel vaak en lopen word ook steeds zwaarder... fysio weet t ook ff niet meer, woe weer fysio , dan gaat ze kijken met collega..
Bloeddruk, temperatuur en hartslag baby waren helemaal goed. Daarna uur wachten op de uitslag van de urine. Geen blaasontsteking wel eiwitten. Dus weer bloeddruk en temp gemeten (waren nog gelijk natuurlijk, was net een uur later). Daarna met eendenbek nog wat slijm/vocht afgenomen: hieruit konden ze concluderen dat het geen vruchtwater was. voor zover ze kon zien stond de bmm ook nog in een tuitje wat ook goed was. Mocht in het ziekenhuis slapen, maar dat zou dan meer voor mijn eigen gemoedsrust zijn, en ik denk dat ik in dat geval toch het liefste thuis ben. Bel wel als het nodig is. nu lekker douchen en naar bed. Ben kapot! Dankjewel voor het meeleven!!
Danielle fijn dat alles goed was!! Wuppie dat heb ik hier dus ook, een borrel voor het slapen zou lekker zijn hihi maar helaas, geen druppel drank hier. Ik kijk het nog even aan hoelang ik het trek en anders bel ik de huisarts wat ik ervoor kan krijgen. Eerst maar kijken wat fysio morgen kan doen. Zus en mams komen vandaag om hier het centrum in te gaan, maar ze mogen zonder mij, ik hou shoppen echt niet meer vol.
Danielle fijn dat alles goed was, is toch altijd heel erg schrikken Wuppie fijn dat Cp leuk was Saga hmmm kwarktaart lekker, en lekker rustig aan doen nu Tullip; veel plezier bij de babydump straks! Box; staat hier nu als opbergplek te dienen, Elise is er vanaf dat ze 9 maand is niet meer in geweest haha binnekort idd de plank maar omhoog en de rotzooi (vooral schone was ) eruit Slapen; slaap ook het liefst op mijn rug, met Elise ook wel lang volgehouden. placanta lag voor en ze vond het zle fniet erg. deze beeb vinbd het niks en wortd dan ook hele druk en het knelt wat af. Ik lig veel half op zij/rug beetje typisch maar ach Hier; we gaan vanmiddag weer een paar daagjes weg (ik weet het, alweer). toen we allemaal zo ziek waren had ik er ook echt geen zin in maar met Elise gaat het na de antibiotica weer beter. We hadden veel c1000 kortingkaartjes maar alles waar je 15 euro korting kon krijgen lag ver weg dus we gaan tot zaterdag naar een stacaravan bij arnhem en dan morgen naar kon julianatoren, donderdag dierpark amersfoort en vrijdag de apenheul (ik weet, waar zat mijn verstand, erg fijn met 24 weken) Maar Elise slaapt nog 2 keer per dag dus we gaan telkens maar een uurtje of 3. We zullen zien, was allemaal goedkoop dus we verliezen er niets aan als we niet gaan
goedemorgen, wij zijn bij de gyn geweest en alles was goed. kleine ligt met zijn hppfd naar beneden en kont omhoog en zijn voeten weer in zijn gezicht. beetje aparte houding haha. ik moet mijn urine morgen wegbrengen omdat ik een gespannen bm heb en hem niet goed kan ontspannen kan duiden op blaasontsteking. vannacht veel last van gehad en heel slecht door geslapen daarbij heeft mijn kleine spookje ook liggen spoken vanaf 3 uur vannacht en ml hoort niks
haha en dit Is Niet eens alles .. Maar ik kan juist ni snappen dat mensen maar een paar pakjes hebben Die vakken zaten er eigenlijk niet en alleen rechts die Plankjes . Heb er zelf die mandjes bijgekocht en planken ingemaakt
Zo over een,kwartiertje onze grote meid naar school brengen voor het eerst. Dan ff bij babydump snuffelen.