16-31 januari 2013 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livelife, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @dani oh meiske toch dat is schrikken zeggen ik hoop neit dat ze je moeten overbrengen naar maastricht ivm vroeggeboorte ik duim heel hard voor je en zal proberen ff iedere avond een kaarsje voor je aan te zetten dat de kleine nog maar even lekker blijft zitten waar die zit

2. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @dani raar dat je volgens het ziekenhuis een week achter ligt want je bent volgens je banner ook gewoon 24 weken

3. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @hier gister in een keer een nieuwe ervaring rijker erg grappig moet ik zeggen als de kleine nu schopt komt mijn buik een beetje omhoog

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Melanie wat een verschrikkelijk nieuws, heel veel sterkte voor je hele fam en vooral voor je lieve papa!

Dani dat is schrikken zeg, hopelijk blijft de kleine toch nog een paar weken zitten. Je bent nu op de plek waar ze het meeste voor hem kunnen doen.. Sterkte!

Tulip: rood wit blauw, ahh je hebt ook al een babykamer thema! Argh! ;) Ik zal eens kijken, je hebt wel een aantal webshops waar je op maat van die hoezen kunt laten maken (heb er daar destijds een laten maken met de naam van onze zoon, erg leuk) Misschien is dat een idee?

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
  6. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Melanie Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke periode. Hopelijk kunnen jullie veel steun en liefde bij elkaar vinden en aan elkaar geven.

Dani Meid, wat schrikken! Ik duim voor je dat je kindje nog lekker lang bij je binnen blijft zitten.

Pakjes Ik heb nog niet zoveel pakjes. Maar wel een goede tip om 50/56 te kopen. En wat er al werd gezegd; extra pakjes in een andere maat zijn zo gekocht.

Slapen Nog steeds slecht. Morgen controle bij VK, dus toch maar eens aangeven bij haar of er misschien een trucje voor is.

Fijne dag allemaal.

Lfs,
    S.

7. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Ziekenhuis houd de meting aan van de 10 weken chi en de vk had die van de 12 weken. Ook de meting van vannacht zegt dat kindje op 23 weken 5 dagen zit maar oké.
    Kan nu iedere dag gebeuren en streef nu naar volgende week woensdag liefst dan nog 2/3 weken wachtten maar grote kans dat het kind er binnen nu en 6 weken is die kans is heel groot.
    Ze behandelen me hier alsof de vliezen gebroken zijn dus krijg antibiotica tegen infecties en complete bedrust.
    Geluk is dat ik heen krampen.heb

Wat een enorm achtbaan is deze.zwangerschap bah.

Bedankt.voor alle lieve reacties en zal straks via laptop uitgebreider reageren.

Xxx

8. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
  9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Tuurlijk ieder zijn eigen mening;)
    Maar je zei eerder "snap niet dat sommige maar weinig pakjes hebben"
    Vandaar mijn reactie.
    Maarik kreeg Inderdaad ook veel pakjes wat ECHT totaal niet mijn ding waren:) maar deed het dan toch maar 1x aan. Hahaha

@Dani, wat erg zeg!!
    Heel veel sterkte en volhouden hè, zeg dat maar tegen het boyke.
    Minimaal nog 1maand!!!!
    Pffff ik denk aan je.

@hier:
    Mijn vader zit denk ik nog in de ontkenningsfase of hij houd zich groot voor ons.
    Gelukkig wel goed geslapen vannacht,was ook gewoon kapot moe!
    Zometeen wordt ik weer terug gebelt door verzuimreductie,Pfff zit alweer met spanningen en harde buiken:(
    Daarna het werk opbellen om het te vertellen,valt me zwaar maar ben blij als alle kogels door de kerk zijn;) dan kan ik eindelijk proberen te ontspannen.
    Ik moet nu even aan mezelf denken en aan mijn vader.
    Nu ik thuis ben kan ik mooi met hem mee als hij iedere week bestraald wordt...we hebben elkaar nu nodig!!:(

10. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    @Melanie, Heel veel sterkte meid! Lijkt me een verschrikkelijke situatie om in te zitten. Ik duim voor jou en je vader dat het allemaal goed komt.

@Dani, Wat vreselijk, ik hoop en wens dat je er over een jaar op mag terug kijken met een lach en een lief kind in je armen en kunt zeggen, gelukkig is het allemaal goed gekomen. Hou goed rust en zorg goed voor jezelf en de kleine.

11. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

dani, jeetje wat erg zeg! het is maar goed dat ze het zo serieus nemen en je goed behandelen. nemen ze geen kweek of om te controleren op vruchtwater?
    ze houden de meting aan omdat ieder kindje op zijn eigen tempo groeit nu en voor hun is dat deze meting.
    en maar goed ook anders heeft de kleine miss geen kans als hij nu komt.

melanie, goed om voor jezelf te kiezen en natuurlijk voor je vader maar loop jezelf niet voorbij he het is allemaal nogal wat.

kleertjes, ik heb ook een bepaalde smaak en heb sommige dingen echt niet aangedaan omdat ik het gewoon niet mooi vond. iedereen moet zelf weten maar ik deed zl elke dag wat anders aan en soms wel 2/3x per dag door lekken of spuugen en dan had ik die eerste week echt niet door gekomen met 5 pakjes.
    maar het is zo bij gehaald. ik kan me ook niet inhouden als ik baby kleren zie misschien daarom ook haha.
    voor zl moet ik ook echt soms een stopzetten want koop anders veel te veel.

hier, gisteren weer veel harde buiken gehad en ook wel wat pijn. kleine schop ook echt tegen de onderkant aan. urine weg gebracht en zo snel zag ze niks dus gaat op de kweek en moet morgen bellen. misschien komt het ook wel van het tillen van mijn kleine man enzo.

12. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Oh nee..! :( Meid heel erg veel sterkte, duimen draaien overuren hier... Knuffel!

13. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    @Melanie: Niemand zal t raar vinden dat je nu je rust nodig hebt en alles echt te veel wordt.. Heel veel sterkte de komende tijd, idd maar proberen veel steun aan elkaar te hebben. Zo'n klein wondertje in je buik bezorgt je papa vast ook veel mooie momenten als het zwaar wordt voor hem. En voor jou zelf natuurlijk ook! Sterkte meis!

14. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Lieve Dani en vriendlief, Heel erg veel sterkte en kracht toegewenst!! Ik hoop echt dat alles goed mag blijven gaan en dat jullie kleine man nog een poosje in jouw buik blijft zitten! Het is goed dat ze je nu zo behandelen, al is het zuur dat je denkt de 24 weken gehaald te hebben en ze daar in het ziekenhuis ineens 7 dagen afhalen! Je zou ze toch wat....
    Probeer te ontspannen, hoe moeilijk ook, de baby heeft daar het meeste aan! Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

Melanie, ook voor jou nogmaals een dikke knuffel! laat je niet van de wijs brengen door verzuimreductie en kom voor jezelf op!!!

15. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Dani heel erg veel sterkte!! Ik had helemaal over je bericht heen gelezen!!

Hopelijk blijft de kleine nog een paar weken lekker warm zitten waar het zit! Vind het zo vreselijk voor jullie wat jullie doormaken in deze zwangerschap! Hele dikke knuffel voor jou en vl xxx

16. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Hallo dames

Hier weer even via gsm.

Hebben een varentest gegaan en blijkt heen vrucht water te zijn. Denk zelf veel heel veel afscheiding. Waar het bloed vandaan komt.weten ze niet hoop dat ze daar achter komen. Wel wat last van steekjes aan linkerzij en ook wel last van mijn darmen. Soms wat misselijk maar vooral de onzekerheid en angst overheerst hier. Krijgen ook gesprek met een neonatoloog over voor en nadelen en consequenties van vroeg geboorte.

Hoop echt dat de kleine nog 4 weken blijft zitten dan zijn overlevingskansen groter liefst nog langer maarja nu is het leven van uur tot uur.

Houd jullie op de hoogte xxx

17. tulip

tulip Niet meer actief

dani, heel veel sterkte. Ik brand een kaarsje hier voor jullie!!! Wat goed te lezen dat het geen vruchtwater is...hoelang moet je nu blijven, al die tijd of tot het weer rustig is??

lydia, haha nog zo 1 dus. I love shoppen.

juju, he thema had ik van te voren al bedacht, de laatste zwangerschap eigenlijk al, helaas konden we er toen niet meer verder gaan, maar nu wel eindelijk

saga en juju, bedankt voor de links, ik ga ze zo bekijken.

melanie, jij ook heel veel sterkte. Ook voor je familie!!

18. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

dani, kan het niet gewoon een gesprongen ader zijn geweest of een reactie op de pessarium? weet natuurlijk niet of het veel bloed was. hoop dat je met volledige bedrust je kindje nog 4/5 weken kan dragen en eigenlijk hoop ik nog veel langer.
    het gesprek zal wel heel moeilijk zijn geweest met de arts.

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Gelukkig dani iig geen vruchtwater! Komop beebje blijven zitten!

20. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Net de arts hier gehad. Echo gemaakt maar voetjes van het kindje zitten laag en gedeelte van de bruchtzak zit aan de andere kant van hey pessarium. Ze gaan het pessarium er uit halen omdat hij niet meer goed zit en dit infecties kan geven en irritatie kan veroorzaken nadelen is dat de vliezen.kunnen breken en ik ga bevallen.

Er is een te grote kans dat in volgende week niet red en we binnen 2/4 dagen ouders worden van een niet levensvatbaar kindje.

Hier.hele.diepgaande realistische en emotionele.gesprekken met vl en.artsen.

Ook al gehoord dat als het geboren word.het nog uren kan duren eer dat het definitief inslaapt.

Wij gaan nu tijd aan ons besteden en als de vliezen gebroken zijn horen jullie wat van mij ook als het achteruit gaat tot die tijd zal in even niet aanwezig zijn wel meelezen. Haal ik het tot maandag om de longrijping te starten lezen jullie het maandag wel.

Tot die tijd last de kaarsjes branden en bedankt voor alle steun.

Deel Deze Pagina