16-31 januari 2013 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livelife, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Dat lijkt mij ook, ene kindje groeit sneller dan de andere, ene groeit misschien eerder meer en later langzaam of andersom...

2. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, daarom wordt toch altijd uitgegaan van die meting van de termijn echo...

3. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Oh lieve dani en vriend, heeel erg veel sterkte de komende uren/ dagen.. Hoe kan dit nou toch allemaal ineens.. :(:(
    Ik hoop heel erg dat de daadwerkelijke geboorte nog even op zich laat wachten, kaars gaat hier ook weer aan. Ook voor Déon..
    Heel veel kracht gewenst allemaal! Bah zeg, wat een week.. :(

@wen: ja is een zwangerschapscursus in een groep. Wordt gekeken naar houding en omgaan met bekken/rugklachten, maar ook ademhalingstechnieken, bevallingshoudingen, partnerles ( ;)) en massage!

@Sammie: tnx, hoop dat zelf stiekem ook een beetje. En moet zeggen, ik ben een grote eter. Mensen zijn altijd verbaasd over wat ik weg eet aan ongezonde dingen (zoetigheid en ook kaasjes, patatjes etc) en de hoeveelheden avondeten (4 borden pasta is heeel gewoon) zonder aan te komen. Maar ben bang dat de kleine er misschien wel last van krijgt. Maar ja, hopelijk valt dat mee en neemt hij gewoon wat hij nodig heeft! :)

4. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Volgens mij was het verhaal dat het ziekenhuis uitgaat van de termijnbepaling met 10 weken, alleen dat de vk de termijn met 12 wk nog naar voren gezet heeft...
    Maar ook ik kan me gewoon niet voorstellen dat die paar dagen verschil zoveel kunnen uitmaken voor wat wel of niet helpen/ vechten betreft :(

5. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Oh ja, dat zou kunnen. maar met 12 weken kun je toch ook nog nauwkeurig meten... het is toch niet zo dat dat met 16 weken nog is veranderd (wat dan groeien kindjes wat individueler)

De meting 2 dagen geleden kwam op 23 en 5 dagen uit... dan zou ze nu toch 24 weken zijn... Vind het zoooooo vreselijk oneerlijk! het laat me gewoon niet los dat ze niets zouden doen... Dat lijkt me ondraagelijk.:(

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohnee dani :( ...

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    indd raar, bij mijn vk doen ze bij 8 weken een echo en bij 10 ook 1 gehad maar pas bij 12 weken de datum vastgezet...

pff hoop zo dat ze het mannetje van dani en daniman gaan helpen!

8. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Ja ik vind het ook vreselijk en onbegrijpelijk.. :( Snap niks van dat gedoe over die termijn.
    Lees wel overal op internet dat het bij zo vroeg bevallen heel lastig gaat zijn met t oog op longrijping idd.. ze zullen de grens niet voor niks ergens trekken, maar ik begrijp ook echt totaal niet waarom ze de 12 wk en laaste echo meting niet gewoon aanhouden en er iig alles voor proberen te doen. Moet idd ondragelijk zijn.. Zit gewoon elke keer met tranen in mn ogen als ik er aan denk..

9. tulip

tulip Niet meer actief

Dani, ik weet gewoon echt niks zinnigs te zeggen. Alleen dat ik het vreselijk vind voor jullie, en.......verder weet ik het niet.

10. tulip

tulip Niet meer actief

Goh moet de hele dag al aan dani denken.

11. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Ja ik ook.

12. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    Ik ook... ben zo benieuwd hoe het met dr is...

13. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Ook ik kwam even snel kijken of er al meer bekend was.

Heb de rest even vluchtig gelezen.

@Hier, echo was niet veel beter. Plaats later wel een foto

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik ook...ben de hele dag al aan het piekeren!

15. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    hier nog één..
    het laat me ook niet los, ben er al de hele dag misselijk van.. :(
    Lijkt me echt een verschrikking om dat door te maken. Heb zelf een spontane MK gehad met 6 wk. Dat is denk ik 'fijner' dan dit wat Yvon en Dani moeten meemaken...
    elke keer als ik d'r voel trappelen bedenk ik me weer hoe gezegend ik nu moet zijn..

Daniëlle: bij jou nu wel weer alles goed?

Zal even de volgende VK-afspraak erin zetten, anders vergeet ik het..
    dinsdag 30 oktober

16. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Ik ook.. Laat me niet los..
    In kennissenkring ook al iemand die 2 wk geleden 'moest' bevallen omdat op de 20 wk echo te zien was dat de organen verkeerd zaten.. kindje dus ook overleden na paar uur.. Bah bah..
    Vreselijk moet dit zijn... :(

17. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Kan me gewoon niet voorstellen wat voor hun doormaken met alle verdriet en angst. Hoop zo ontzettend dat ze genoeg hulp krijgen.

18. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Hier ook, kijk elke 5 min of er al meer bekend is.

Jeetje ik had vanmorgen ook gelijk mn vriend gebeld, zei ook, we hebben nog niet eens een naam. Stel je voor dat zoiets gebeurd???
    Loop er echt de hele dag al mee rond. Ik weet niet wat te zeggen, zou willen dat ik iets kon doen!!!

19. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    **breekt even in**
    Hoorde in het andere januari topic vd situatie....

Dani & Yvon ik wens jullie heel veel sterkte!!!
    Knuffel!!

**Breekt uit**

20. Joycee

Joycee Actief lid

9 dec 2007
    179
    0
    16
    Helpende
    Ik kom ook via het andere januari topic hier terecht.
    En wil bij deze Yvon en Dani héél veel sterkte wensen.. :(

Deel Deze Pagina