16-31 januari 2013 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livelife, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Dat vraag ik me inderdaad ook af :(

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dit vraag ik mij ook af!!

Dankje LifeLive,het leven is vaak oneerlijk:(
    Nu ook weer!:(

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Lieve Dani en Marc,
    met zoveel liefde gedragen en maar zo kort bij je mogen hebben om van te genieten.. gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoontje Casper en gecondoleerd met het verschrikkelijke verlies van hem.. Geen woorden voor, liefs JuJu

4. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Ook ik heb het slechte nieuws gehoord op het andere januari 2013 forum.

Lieve Yvon en Dani, ik wens jullie heel veel sterkte toe in deze moeilijke periode :( Het leven is soms zo oneerlijk.

5. tulip

tulip Niet meer actief

meiden, ik heb het adres van dani. Ze stuurde ook nog dat ze over een tijdje haar verhaal zou doen, dat ze nu nog erg emotioneel zijn, maar alles nog niet goed beseffen.

Ze hebben veel foto's gemaakt enz.

Voor casper* is ivm met de termijn niks gedaan. Heel moeilijk, maar ze zei ook dat hen een moeilijke keuze is bespaard, want hoe zou hij eraan toe zijn geweest als hij met 24 weken geboren zou zijn aldus dani.

Ze hebben mooie momenten gehad, voor dani vooral wanneer Marc hem vasthad en zn mutsje op deed.

Ze bedankt iedereen voor alle steun.

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

vind het ook zo moeilijk om te behappen

Dani en haar vriend gingen er voor de volle 100% voor. vriend was volledig bijgedraaid en een trotse papa die helemaal voor Dani en zijn zoontje ging, net als de schoonouders die achter Dani en vriend stonden en dan zoiets..

echt te erg voor woorden.. waarom? dat is de vraag die mij bezig houd.. ik kan het niet bevatten..

7. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    Lieve Dani en Yvon,
    Heel veel sterkte in deze moeilijk tijd! Wat verschrikkelijk om afscheid te moeten nemen van je kindje! De angst van elke moeder! Geniet nog even van de momenten samen zodat je het later een plekje kunt geven en veel sterkte met het afscheid nemen!
    Liefs,
    Ginie

8. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Het bericht waar ik al de hele dag voor vreesde kwam dan toch vanavond.... Iets wat ik zo niet had gehoopt....

Lieve Dani en Marc, gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon Casper en tegelijkertijd ook gecondoleerd met dit vreselijke heftige niet te bevatten verdriet.
    Koester het mooie uur dat jullie met hem hebben gehad. Heel veel sterkte en kracht toegewenst.
    Wij denken hier aan jullie.

Pfff.... Men, wat een verdriet.... Iets waar iedereen van ons bang voor is denk ik...ook zoveel vragen.hier, zoveel verdriet.... Zoveel narigheid.... Zoooo oneerlijk!

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Dani & Marc ik wens jullie veel sterkte en kracht voor de komende tijd.

10. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ Dani, gefeliciteerd met jullie mooie zoon Casper, maar tegelijkertijd ook gecondoleerd. Probeer de tijd die jullie met hem hebben volop te benutten. Dat doen we hier ook, lekker een paar keer per dag met lotion insmeren dat is goed voor zijn huidje maar ook heel fijn om te doen. Maak lekker veel foto's en denk vooral aan jezelf. dikke knuffel!

@ allemaal. dankjewel voor jullie lieve woorden! Dat doet me goed.

Op de vraag of ze iets hebben gedaan om Déon te proberen redden, is een hard antwoord op , nee.
    Hij was nog net geen 24 weken en daar ligt bij hun de grens.
    Pas vanaf 23.5 weken mogen ze longrijpingsspuiten geven en als je die hebt gehad helpen ze je kindje wel.
    Het is hard om te moeten zien dat je kindje knokt en niemand wat doet.
    Het is hier vol ongeloof en we doen buiten het regelen van de crematie om niet anders dan hem lekker vertroetelen en knuffelen. 1000 kusjes geven op een dag en hem lekker in smeren. We genieten van de momentjes die we nog met hem kunnen zijn, maar het doet pijn om aaan zaterdag te denken, als we hem definitief moeten afgeven.....

11. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Lieve dani en marc, de hele dag was ik bang voor dit bericht, maar bleef toch anders hopen.. Vreselijk veel sterkte met het verlies van Casper.. Ik heb er echt geen woorden voor.. Alleen tranen.. :(:(

@Yvonne: wat fijn dat jullie nu nog zo intens van hem genieten. En wat een keihard feit dat jullie prachtige zoon geboren wordt, knokt, maar niet geholpen wordt. heb er wederom geen woorden voor. Echt enorm veel sterkte, ook zaterdag. Vind Déon overigens een prachtige naam..

Voor jullie allemaal heel veel knuffels, ik denk aan jullie!

12. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Yvon en Dani,

Wat een verschrikkelijk nieuws....gecondoleerd met het verlies van jullie zoontjes....weet verder even niet wat te zeggen....heel veel sterkte en kracht voor jullie.....geniet van elk moment dat jullie jullie mannetjes nog bij jullie hebben...... :(

13. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik hoorde er ook van via de andere januari mama's.

Enorm schokkend...

Yvon en Dani, gecondoleerd met het verlies van jullie geliefde zonen, die maar veel te kort bij jullie mochten blijven.
    Heel veel sterkte voor jullie en de papa's. Ik hoop dat jullie beiden waardig afscheid kunnen nemen samen met jullie geliefden.

Ik kan gewoon geen woorden vinden die kunnen omschrijven hoe erg ik dit vind, zo hard...

Iedereen in dit topic heel veel sterkte want dit grijpt iedereen enorm aan.

14. Joycee

Joycee Actief lid

9 dec 2007
    179
    0
    16
    Helpende
    Het Atrium ligt in Heerlen. ;)

15. Joycee

Joycee Actief lid

9 dec 2007
    179
    0
    16
    Helpende
    Dani & Marc, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Casper, maar tegelijkertijd ook gecondoleerd.. :( Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen voor de komende tijd!

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Heb me vannacht toch beroerd geslapen. Heb echt flinke nachtmerries gehad.
    Ik snap dat ze ergens een grens moeten trekken maar vind het toch wel erg hard dat ze een kindje dat zichtbaar knokt voor het leven geen kans geven. Vooral in het geval van Dani waarbij de termijn niet helemaal duidelijk was. Ik heb toch wel heel sterk een "wat nou als?" gevoel.

17. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    Geen woorden....ik zat zo te hopen dat we dit nieuws niet zouden lezen....:(

Dani en vl, gecontroleerd en ontzettend veel sterkte toegewenst!!

Yvon, ook heel veel sterkte en fijn dat jullie toch nog zo intens kunnen genieten..

Echt geen woorden voor dit:(

18. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Lieve Yvon en Dani,

Wij (de 1-15 decembermama's) hoorde gisteren het tragische nieuws. Wat een schok.
    Via deze weg willen we jullie en jullie partner en families veel sterkte toewensen in deze vreselijke tijd.

We denken aan allemaal aan jullie!

Liefs van alle (1-15) decembermama's

19. tulip

tulip Niet meer actief

Yvon, wat vertel je dat prachtig!! Mijn gedachten zijn ook morgen bij jullie en deon*

Pff ben er helemaal naar van, het blijft maar door mn hoofd gaan.

20. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Hier ook niet lekker van geslapen en er al vroeg uit.

Wil zoveel zeggen, maar krijg geen woorden.

Deel Deze Pagina