16-31 januari 2013 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livelife, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Dankjewel voor jullie lieve berichtjes,
    Ik vind wel dat ons verdriet jullie geluk niet in de weg moet staan, geniet extra van alle schopjes en mooie kindjes in jullie buiken

2. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    Pfff Dani... zit hier gewoon een potje te janken! Vind het zo erg voor jou en Marc.
    Als je kijkt naar de keuzes die jullie al hadden moeten maken omwille van Casper.. het is niet eerlijk. Het was juist jullie zo gegund, omdat jullie van zo ver kwamen... dit zijn van die momenten dat het leven niet eerlijk is.
    Hopelijk kunnen jij en Marc dit samen een plekje geven!

Yvon: wat mooi geschreven. Knap hoe jullie er mee omgaan.

Vannacht slecht geslapen en mijn maagzuur doet goed zijn best.. de rennies werken niet.. bleh
    Gisteren ter afleiding the mentalist gekeken, maar vond het zo spannend en ging er zo in op, dat ik veel heb gedroomd om combinatie met vroeg geboren babies. Ben onwijs moe...

3. minieme1984

13 mei 2012
    85
    0
    0
    verpleegkundige
    noord brabant
    Dani en Yvon,

Heel veel sterkte met het verlies van Casper en Deon. Probeer nog even te genieten van de tijd die jullie samen hebben, hoe moeilijk dat ook is. Verder heb ik geen woorden voor deze oneerlijkheid....:(

4. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Lieve Yvon, ik vind dat je enorm sterk overkomt.. Ik denk dat iedereen hier blij is bij het voelen van een schopje en extra waardering voelt dat het goed gaat.. Maar daarentegen is het verdriet voor jullie ook zo groot juist omdat je weet hoe mooi het is en voelt.. Dat de pijn wanneer dat er niet meer is ook heel goed denkbaar en voelbaar is voor iedereen hier. Vind het wel super lief en sterk van je dat je dit zo zegt, zal proberen ook een beetje voor jullie te genieten en nogmaals enorm veel sterkte!! Dikke knuffel!

5. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    **** breekt in ****

Ik ben van t december topic en daar vernamen wij ook t verschrikkelijke nieuws van de 2 dames die hun kindjes te vroeg moeten verliezen.

Ik wou jullie (ondanks dat ik jullie niet "ken") heel veel sterkte en kracht toewensen met dit ongelooflijke verdriet. Woorden schieten te kort.

**** breekt uit ****

6. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Lieve dani en yvon,

Ik wil jullie enorm veel sterkte toe wensen. Wat oneerlijk allemaal.

Voor jullie beide een dikke knuffel

7. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Yvon, wat heb je het mooi omschreven hoe jullie de laatste dagen genieten van de momenten die jullie nog samen zijn met Dèon... Wat is het moeilijk om te lezen en daar bij stil te staan dat jullie zien dat Dèon vecht voor zijn leven en er niets gedaan wordt. Ik krijg er kippenvel van en weet niet wat ik moet zeggen... mijn gedachten zullen morgen bij jullie zijn.

Dani, ik heb veel aan je gedacht en kan me geen voorstelling maken hoe jullie deze nacht doorgekomen zijn... het is zo oneerlijk....

8. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

goedemorgen,

hier ook naar bed gegaan met de gedachten bij dani en yvon en er ook weer mee opgestaan.

yvon, heel knap dat jullie ons het geluk gunnen van onze kindjes in de buik:) i vind het heel mooi zoals jullie nu met deon omgaan en hoop dat jullie een prachtige dag hebben voor hem.

kunnen we niet alle steunbetuigingen naar dani bpen? of denken jullie dat het te moeilijk is?

9. tulip

tulip Niet meer actief

Sammie, ik denk dat het ze heel goed zou doen...ze vond het ook super dat mensen een kaartje wilden sturen..

Misschien een topicje openen bij de vlinders en dan de,link pb'en, dan kan ze kijken wanneer ze wil.

Wat lief van andere meiden die hier ook een berichtje doen!

10. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, wellicht moeten we inderdaad een topic openen bij de vlindertjes en dan kan iedereen (die dat wil, die daar behoefte aan heeft) nog iets schrijven....

Ik vind het heel bijzonder dat er uit andere topics zoveel meiden hier nog even een berichtje plaatsen... Ik heb gelezen dat het in december topic (lees ik soms nog mee ivm miskraam) ook speelt en er veel op gereageerd wordt.

11. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    #4511 Danielle86, 5 okt 2012
    Laatst bewerkt: 5 okt 2012
    Blof heeft een nieuwe singel en die hoorde ik zojuist voor het eerst op de radio... en ik vond hem zo treffend en hij raakte me zo diep... Ik wil hem daarom graag met jullie delen. Bij deze de songtekst:

Blof - Zo stil Blof - Zo Stil - (Single, september 2012 ) (HQ Live + Lyrics Bløf) - YouTube

Zo stil
    Dat iedereen wel weet dat dit zo blijft,
    Voor altijd, voor altijd en een leven lang,
    het was,
    Zo stil.
    Dat iedereen het voelde in zijn lijf,
    Geen pen die ooit nog dit gevoel,
    beschrijven kan

Zo stil, dat alle klokken zwegen, ja
    De tijd stond onbeweeglijk
    Zo stil en zo verloren ging je weg
    Zo stil en zo verloren ging je weg

Ik heb zoveel gehoord en toch komt niets meer bij me aan,
    En dat is dus waarom ik 's nachts niet slapen kan,
    Al zing ik duizend liedjes over dit gemis,
    Maar toch zou ik niet weten,
    Waarom toch, dit gevoel voor altijd is.

Zo hard,
    De uren na de klap dreunde zo na,
    Dat niets nog te bevatten en begrijpen was,
    het was,
    Zo hard,
    Dat alles wat we dachten, ons alleen maar leegte bracht,
    Zo moe en zo verslagen wij,
    De stilte bij ons was in plaats van jij.

Ik heb zoveel gehoord en toch
    Komt niets meer bij me aan,
    En dat is dus waarom ik 's nachts niet
    Slapen kan,
    Al zing ik duizend liedjes over dit gemis

Zo stil, terwijl ik je nog iedere dag mis,
    En waar je nu ook zijn mag,
    Echt, het is,
    Me helder,
    Dat stilte nu jouw vriend geworden is,

Slapen kan,
    Ik zou het echt niet weten.
    Ik zou het echt niet weten

Slapen kan,

12. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Danielle wat een mooie tekst. Heb het liedje nog niet gehoord.

Ik zou nu echt dolgraag naar het echo buro willen rennen om die kleine vent in mn buik te zien. Ik kan het verdrietige gevoel geen plekje geven.

13. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    Wat een vreselijk nieuws! Oh Yvon en Dani en uiteraard ook man van Yvon en Marc van Dani, wat vreselijk, wat een vreselijk nieuws. Wat een verdriet en wat zijn jullie sterk. Ik denk dat ik ingestort zou zijn. Ik heb ook het wat als? gevoel, wat als de artsen wel iets gedaan zouden hebben? Wat zou er dan zijn gebeurd? Oh oh oh, wat een nare berichten. Ik wens jullie heel veel sterkte toe. Veel liefde en zorg van jullie naasten, want die zullen jullie hard nodig hebben en wij zijn er uiteraard ook voor jullie, maar ik weet niet of jullie daar op zitten te wachten (begrijpelijk!). Weet dat jullie altijd jullie hart kunnen luchten hier. Ook bij ons zullen vanavond speciaal 2 kaarsjes branden.

Heel veel sterkte!

DIKKE KNUFFEL,

14. tulip

tulip Niet meer actief

Ik denk dat niemand ook verder zo goed weet wat tie moet schrijven...

15. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

denk ik ook en we willen nu denk ik even stilstaan bij dani.

16. tulip

tulip Niet meer actief

Nou,idd, bij alles wat ik zou schrijven zou ik mij bezwaard voelen. Zeker met klachtjes bv.

17. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
  18. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    Wat je zegt Tulip! Eigenlijk blij met de klantjes, al maakt het me wel onzeker, juist na deze verhalen! Maar elke x als ze trapt ben ik weer blij.

19. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier ook nog lamgeslagen.. Letterlijk een knoop in mijn maag en compleet van slag. Eerder bij de maart mama's al een mama waarbij het kindje met 33 weken plots overleed in de buik en nu twee kindjes die zelf eigenlijk kerngezond waren.. Brr.. Doet je des te meer beseffen dat een gezond en levend kindje krijgen en behouden(!) echt heel bijzonder is en niet zomaar een vanzelfsprekendheid (zelfs in 2012 niet) :(

Heb ook de petitie meteen ondertekend trouwens..

20. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    *breekt in*

Ik kwam eigenlijk per ongeluk hier terecht, dacht op het december (16-31)topic te zitten, maar kwam dus hier. En zag ook de verdrietige berichten staan. Heb ik echt nog niet eerder gehad, maar de tranen gaan hier over mijn wangen, wat verschrikkelijk.

Yvon en Dani; wat velen al hebben gezegd, ik heb er ook geen woorden voor. Wat een keiharde wereld, je mannetje zien vechten voor zijn leven, wetende dat het niet mag baten. Ik wens jullie alle liefde, steun en kracht toe de komende tijd en speciaal voor morgen voor Yvon!!!!

*breekt weer uit*

Deel Deze Pagina