16-31 januari 2013 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livelife, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Pff tranen lopen over m'n wangen .. Geniet van jullie mannetje meis .. Heel heel heel veel sterkte! Xx

2. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Lieve dani, dankjewel voor je lieve woorden. Het is zo oneerlijk.
    Helaas kan je er niets maar dan ook niets aan doen. Geniet met elkaar en van jullie Casper. De dagen gaan zo ontzettend snel.
    Ik baal als een stekker dat we morgen hem niet meer kunnen vertroetelen. Dus zo lang het kan... Doen! Veel kracht gewenst!

3. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Dikke tranen hier...

Yvon, wat kom je sterk over... en wat beschrijf je mooi hoe jullie genieten van die laatste momenten die je nog hebt met Dèon. Wat ben je dapper!!! Ik begrijp heel erg goed dat je jezelf de schuld geeft, dat het voelt als falen van jouw lichaam. Maar hou vast dat je geen schuld hebt. Jij hebt dit niet gewild, niet kunnen voorkomen!! Heel veel sterkte!

Dani, jeetje wat een verhaal, mooi hoe jullie jullie perfecte zoon Casper beschrijven en hoe je over hem verteld. Ik vind jullie echt een kanjer en zo bijzonder! Fijn dat jullie al die dingetjes nog hebben kunnen doen (voet/hand afdrukjes, knuffelen en foto's maken) en wat ontzettend bijzonder dat hij in je vinger kneep. Hij weet dat jullie zijn ouders zijn en van hem houden en altijd van hem zullen houden!!

Voor jullie allebei een hele dikke knuffel, Yvon, jij bijzonder veel sterkte gewenst voor morgen en Dani, jij voor alle komende dagen!!

4. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Jemig meiden....

Ik weet dat ik geen actieve lezer ben maar dit is toch wel erg heftig om even te lezen..

Heel veel sterkte en verder heb ik er eigenlijk geen woorden voor.... weet niet wat te zeggen!

5. tulip

tulip Niet meer actief

Respect dani voor je verhaal!! Heel heftig allemaal. Veel sterkte de komende tijd...

6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Yvon: Heel erg veel sterkte vandaag!

Dani: Respect voor hoe jullie er mee omgaan. Jullie zijn idd van ver gekomen en vind het zo bijzonder hoe sterk en hecht jullie als koppel geworden zijn. Vertroetel Casper nog maar fijn de komende dagen en geniet voor 1000% van die kostbare momenten.

7. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Het voelt op dit moment een beetje dubbel, maar wij vieren vandaag een feestje. Onze kleine man wordt vandaag alweer 2 jaar....

8. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Lieve Dani, wat omschrijf je jullie mannetje mooi en wat een prachtig teken heeft hij jullie gegeven door te laten weten dat hij er is. Heel veel sterkte de komende periode en geniet van de kostbare momenten samen.

Lieve Yvon, veel sterkte vandaag en de komende periode. En geef inderdaad jezelf niet de schuld, het menselijk lichaam is onvoorspelbaar.

9. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Gefeliciteerd met je kleine grote man!

10. tulip

tulip Niet meer actief

Kwebbelsnoes, gefeliciteerd!!

Yvon, veel sterkte vandaag!

11. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Dankjewel tulip
    De hele nacht heb ik Déon geknuffeld en kusjes gegeven.
    Na vanmiddag kan het niet meer. Alleen een herinnering die blijft.
    Déon staat nu in de woonkamer, tussen allemaal kaarsjes en bloemen. De familie komt straks afscheid nemen.....
    Ik hoop zo dat het een mooi afscheid wordt.

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Pff kippenvel meis! Heel veel sterkte deze dag! Geniet nog even van jullie mannetje ..
    Hele
    Hele dikke knuffel!

13. tulip

tulip Niet meer actief

Och ik krijg er gewoon,kippenvel van als ik bedenk hoe jij, je man en andere fam. er nu bij moeten zitten...onvoorstelbaar gewoon.

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    *** voor Casper & deon

Als een klein wit wolkje
    gedreven door de wind
    kwam je even bij ons
    even was je ons kind

Ik kijk naar omhoog
    en zie als in een vlucht
    een klein wit wolkje gaan
    langs de helder blauwe lucht

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Kwebbel fijne verjaardag van je zoontje!

16. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    @Dani: jeetje meid, wat ontzettend heftig.. Heel veel sterkte de komende dagen, ook met de naweeën. Jullie zijn idd van ver gekomen en vind het wel erg mooi om te zien dat jullie zo'n hecht team geworden zijn.. Tegelijk maakt dat het extra wrang natuurlijk.. Geniet van Casper en nogmaals sterkte! Menig traan gelaten de afgelopen dagen.. Weet gewoon niks te zeggen wat het ook maar iets beter maakt..

@Yvon: Jullie ook heel veel sterkte vandaag.. Ook hier tranen en kippenvel als ik het lees.. Jullie lieve, kleine mannetje los moeten laten lijkt me het moeilijkste wat er bestaat.. Ik hoop dat het een heel mooi afscheid wordt van de kleine ster..

@Kwebbel: idd dubbel, maar ja.. wel het leven. Gefeliciteerd met jullie zoontje en toch een hele fijne dag meis!

17. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    Yvon,

Heel veel sterkte vandaag en alle dagen die daarna nog heel erg moeilijk voor jullie zullen zijn.

Dikke knuffel,

18. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    Yvon; sterkte vandaag. Het weer geeft goed weer hoe ik me nu voel, dus zal bij jullie helemaal wel zo zijn! Succes met die loodzware opdracht die je straks te wachten staat!

Dani: pfff.. tranen hier! We snappen het allemaal dat je straks afstand neemt van het forum!! En dat van je schoonzus is idd zuur nu.. bedenk wel dat die jaloerse gevoelens wel heel menselijk zijn en bespreek het ook met je szus! Toi toi!!

@Kwebbel: wel genieten van die verjaardag hoor!! Heeft je kleine man wel verdiend!

@Demi: als we allemaal wat van de pijn konden overnemen deden we het!! Volgens mij weten Yvon en Dani dat! Meer kunnen we helaas niet voor ze doen... :(

Hier: ondanks de nare berichten hier, moet ik mezelf echt voorhouden dat ik wel ga genieten! Ik was er zo druk mee, en vond het maar oneerlijk dat ik wel zwanger was en dat het tot nu toe goed gaat. Heb de woorden van Yvon even ter harte genomen. Ben van nature nogal een doemdenker, en voelde me gewoon schuldig! Daar heeft niemand wat aan..
    Maar meiden, denk zeker aan jullie!!

Een knuffel vanaf hier!

19. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Lieve Yvon,

Heel erg veel sterkte vandaag....ook voor je man en familie.....verschrikkelijk lijkt het me....het wordt vast een mooi afscheid....dikke knuffel.....

20. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Enorm veel sterkte Yvon, man en familie.. Hoop dat jullie ondanks het verdriet déon een voor jullie fijn en passend afscheid kunnen geven vandaag.

Dani ook voor jullie nog een hele dikke knuffel! Denk aan jullie!

Deel Deze Pagina