yvon, heel veel sterkte vandaag. geniet nu het nog kan en weet zeker dat deon een heel mooi sterretje aan de hemel is. geef jezelf idd niet de schuld je kunt er niks aan doen het menselijk lichaam bepaald soms gewoon anders. dani, wat mooi geschreven over casper. geniet van elk moment dat kan en hou hem zoveel mogelijk vast. wat betreft je szus zal ze lijkt me al het begrip voor hebben dat jullie het er moeilijk mee hebben. jullie zullen de komende maanden door een achtban gaan van gevoelens en neem zeker geen overhaaste beslissingen. jullie hebben elkaar en zijn zou hecht geworden. kwebbel, gefeliciteerd met je zoons verjaardag. het hoort er idd bij leven en dood ik heb gisteren ook babykleertjes uitgezocht van zoonlief en dacht erbij dat ik leuk dit aan het doen was en yvon en dani zoveel verdriet hebben maar ja we kunnen anders ook niet verder met het huis en kamers inorde maken. alles voelt u wel dubbel eigenlijk.
Dani en Yvon, woorden schieten te kort. Heel veel sterkte. Hieronder een gedicht die heel dierbaar is voor mijn moeder, zij is mijn zusje ook in de herfst verloren. _______________________________________________________ Ik schilder met het penseel van mijn hart, een herfst tafereel. De bladeren in mooie kleuren, beschenen door een waterig zonnetje. En onder een boom tussen gevallen blad, schilder ik jou. Een gaaf wonder met blonde haartjes. Een herfstkind dat ging, met de gevallen bladeren van de bomen. Na elke zomer schilder ik een nieuwe herfst. Met bomen, die tot volwassen stammen worden. De bomen worden groter, maar jij steeds kleiner. Totdat ik jou niet meer schilderen kan. Ik neem een blad van de grond, en met verf vermengd met tranen, schilder ik jou naam, dat als ik jou niet meer tussen de bomen zie, de wind nog steeds jou naam hoort fluisteren
voor zowel yvonne als dani ontzettend veel sterkte meiden de komende tijd een hele dikke dikke knuffel vanuit hier en yvonne ik hoop dat het vandaag een hele mooi dienst was
* break in * Yvon en dan veel sterkte meiden jullie leren het een plekje te geven maar ze blijven altijd leven in jullie hart, zoek het nmr zo mooi van Blog op heeft ons in de tijd dat onze zoon overleden is ( ook met 23 weken ) veel steun gegeven
heb even de songtekst opgezocht van blof zo mooi Alle deuren stonden open Je kwam eraan En alles was er klaar voor We maakten de gebaren die je maakt als iemand welkom is Zo welkom, dat het bijna pijn doet De pijn van het er bijna zijn Zo mooi, je was zo mooi, zo mooi Je had nog mooier mogen worden maar je kon het niet En wij blijven altijd op je wachten Waar ter wereld we ook lopen Je blijft bestaan We konden je niet kennen maar we weten wie je bent En je blijft iemand die welkom was Zo welkom, dat het altijd pijn doet De pijn van het er bijna zijn Zo mooi, je was zo mooi, zo mooi Je had nog mooier mogen worden maar je kon het niet En wij blijven altijd op je wachten Je mooie grote ogen die de wereld zouden zien Je hield ze stevig dicht Misschien is het maar beter zo, misschien Je was zo mooi, zo mooi Je was zo mooi, zo mooi Je had nog mooier mogen worden maar je kon het niet En wij blijven altijd op je wachten Je was zo mooi Alle deuren staan nog open Jij komt eraan
Yvon, ik hoop echt dat de dag verlopen,is zoals jullie het ingedachten hadden... Dani, ook nog heel veel sterkte!!
Dankjewel voor jullie lieve woorden , het was zo ontzettend mooi allemaal! We hebben liedjes gedraaid, van Jan Smit, jou naam in de sterren. K3 wanner zie ik jou terug. Woezel en pip Ga je mee naar het land van je ogen dicht, en idd blof met zo mooi. De nichtjes en neefjes hebben ballonnen bloemen bij Déon gelegd. En we hebben 150 blauwe helium ballonnen de lucht in gelaten. Ook twee mooie witte harten van ons. Na afloop was de koffietafel met beschuit met muisjes. Déon hebben we zelf naar de oven kamer gebracht en deze hebben we ook zelf aangedaan. Zodat niemand aan hem hoefde te komen maar wij alles wat we nog voor hem konden doen gedaan hebben. Het was mooi, eervol, maar ook intens verdrietig. We zijn weer thuis in een huis vol bloemen en kaarten, maar zonder ons mannetje, en dat doet ontzettend zeer......
Pfoe, krijg echt tranen in mn ogen als ik dit lees. Maar wat ontzettend fijn dat je er zo op terugkijkt! Veel sterkte de komende tijd, want het zal nog ff heftig zijn denk ik.
Wat een verdriet heeft deze week in jullie topic gebracht Yvon en familie en Dani en familie, gefeliciteerd met de geboorte van, en heel veel sterkte met het verlies van, jullie mannetjes.
met tranen in mijn ogen zit ik hier alle berichtjes van de afgelopen dagen terug te lezen.. begin van de week was ik nog hier en nu zijn Deon en Casper allebei geboren en overleden.. Yvon, allereerst gecondoleerd het verlies van jullie zoontje Deon... Ik kan me niet beginnen voor te stellen wat jij en je man nu moeten doormaken... het afscheid klinkt prachtig, maar wat vreselijk erg voor jullie dat jullie afscheid hebben moeten nemen... het is oneerlijk en zo verdrietig... in jullie harten zal hij voor altijd bij jullie zijn. Ik hoop dat waar hij nu is het fijn is... knuffel! Dani, ook jullie gecondoleerd met Caspertje. Wat verschrikkelijk, zo bang was je dat het niet goed ging. Ik herinner me de echo foto's nog. Je hebt zo gestreden en alles gedaan om Casper bij je te kunnen houden maar het heeft helaas uiteindelijk niet zo mogen zijn..... wat een verdriet moeten jullie hebben....ik wens jullie alle kracht die jullie nodig hebben en ik hoop dat het afscheid ook mooi zal zijn. Heeeeel veel sterkte, een dikke knuffel en veel liefs... kusje voor Casper. Josjo
Oh Yvonne, wat vreselijk nu dan zo'n leeg huis (ondanks de bloemen en kaarten..) Wel ontzettend fijn dat het afscheid zo enorm mooi en overweldigend is geweest. Klinkt wel als een hele mooie dag. Ik krijg er tranen van in mn ogen en kippenvel van, dus kan me niet voorstellen hoe dat voor jullie was. Heel erg veel sterkte de komende tijd, ook voor je man/vriend!
Ben terug van vakantie....weet niet zo goed wat te zeggen. Yvon het klinkt als een bijzonder afscheid, wat mooi dat jullie hem zelf konden begeleiden. dani..ik denk aan jullie
Yvon: fijn dat jullie op jullie manier afscheid hebben kunnen nemen. Ook ik krijg tranen in mijn ogen. Heel veel sterkte et het verder verwerken en alles een plekje kunnen geven.
Lieve Yvon, wat fijn dat jullie alles voor jullie Deon zelf hebben kunnen doen. Het klinkt als een bijzondere en mooie dag. Ik wens jou en vriendlief/manlief veel sterkte de komende periode. Liefs.
@Tulip, ja dat is ook zo. Zeker na een mk lijkt mij. Als mensen ook vragen hoe is het met je zeg ik het wel als ik me ff wat minder voel, maar zeg dan ook dat ik vind dat ik niet echt mag klagen. @Dani, zit met kippenvel jouw berichtje te lezen. Klinkt misschien heel vreemd, maar heb ook diep respect hoe je alles doet, als ik het zo lees in dit topic. Daar bedoel ik natuurlijk niet mee dat het makkelijk is. @Yvon, klinkt als een mooie uitvaart. Knap dat jullie ook een deel zelf hebben gedaan tijdens de uitvaart. Heel veel sterkte! @Kwebbelsnoes nog gefeliciteerd met jullie zoontje. @Hier, beetje overrompeld door de verdrietige verhaaltjes leef zo met jullie mee.
Yvon, het klinkt als een prachtige uitvaart, maar wat moet het intens verdrietig zijn! Heel veel sterkte de komende periode! Kwebbelsnoes, gefeliciteerd met je zoontje!! Wen, herkenbaar hoor... overrompeld door al het verdrietige nieuws.
Wat is dit een intens topic geworden zo.. zoveel tranen over mijn wangen voor lieve Déon, het klinkt als een prachtig afscheid Yvon. Heel veel sterkte nu in jullie lege huis, hopelijk vind je steun aan vrienden en famillie. Dani wat schrijf je prachtig over jullie kleine mannetje, zo hard gestreden en toch niet mogen blijven. Al die keuzes en emoties die nog op je pad komen.. maar nu eerst jullie mooie Casper in je armen. Sterkte! -- Kwebbel geniet van de verjaardag van jullie grote vent!
wen en tulip: ja heb ik ook wel... Elke keer als ik kijk hoop ik dat niet nog iemand dit vervelende hoeft mee te maken. Vandaag ga ik lekker met manlief een stuk wandelen. Even lekker uitwaaien. Ik probeer me momenteel ook te concentreren op de verhalen die wel goed gaan. Ik ben van nature al een maler en maak me druk om alles.. (bv dat ik morgen weer ga werken, maak me de dag ervoor al druk omdat ik weet dat het zo hectisch is) Maar door die verhalen van Yvon en Dani ben ik me wel bewuster geworden, dat ik echt voor mezelf en de kleine op moet komen! Dus ik ga volgende week naar de VK en ik wil dat zij zwart op wit zetten dat ik niet meer van die lange dagen mag maken. Dat ik compensatie wil voor de dag erna. @ Melanie: dat vroeg ik mij ook al af. Lukt het een beetje? @ Kwebbelsnoes: leuke verjaardag gehad van zoonlief? Hopelijk wel! Meiden, geniet van de zondag en het heerlijke zonnetje!!