goed zo kaatje!!! Wat ik idd tegen melanie ook al zei...als je het zwart wit hebt, dan sta je veel sterker. Mijn vk stelde het toen zelf al voor om een briefje op te stellen. @hier, de verf zit op de muren. Even laten drogen en kan ik volgende week met inruimen beginnen
Yvon, wat klinkt dat mooi maar o zo moeilijk! @hier vandaag weer verder klussen, nog steeds van slag van die 2 kleine wondertjes van afgelopen week, maar we moeten zelf ook door. Denk nu wel over alles heel anders na, met vaak stel dat... In mn hoofd. Zitten alle dames nu op/over de 24 weken?
Herkenbaar Wen, goed voor jezelf zorgen en probeer niet teveel te piekeren en te malen. Ik probeer dat ook, al valt dat lang niet altijd mee. Goed van je dat je je grens aangeeft en bij de vk het zwart op wit wilt vragen. Wij zijn gisteren ook begonnen met de kamer... We hebben in de logeerkamer ruimte gemaakt (logeerbed eruit en op marktplaats, spullen naar zolder, boekenkasten verplaatst) en gesopt. Dan kunnen volgende week de kledingkasten naar deze kamer verhuisd worden en dan kunnen we daarna behang eraf halen en opnieuw behangen. Morgen komen de meubeltjes. Spannend. Maar die worden nog even niet in elkaar gezet. En ook hoop ik komende week mijn mdf boom te ontvangen! Melanie is 15 januari uitgerekend en daarmee de 'eerste' van ons topic en Melanie is nu bijna 26 weken. Dus als ik het goed heb zijn dinsdag of woensdag alle dames de 24 wekengrens voorbij.
ik ben morgen op 24 weken, geeft een soort rust maar ook niet heel veel want wat nusery zei is wel waar natuurlijk. ookal helpen ze je kindje met 24 weken wat betekend dat voor de toekomst van zo'n kleintje. probeer er niet teveel bij stil te staan want dat maakt me alleen maar onzeker. bij zoonlief heb ik nooit zo bewust naar een grens geleefd natuurlijk dacht ik bij 26 weken die hebben gehaald maar niet zoals nu. yvon, het klinkt als een mooi afscheid en nu zal de klap wel komen met wat er allemaal gebeurt is. heel veel sterkte de komende tijd.
Yvon: Wat een prachtig afscheid heeft jullie Deon gekregen. Nog heel veel sterkte de komende tijd. Zoonlief heeft een leuke verjaardag gehad en is erg verwend. Ben nu wel heel moe en heb wat last van harde buiken. Merk dat ik nu wat minder goed tegen drukte kan. Morgen nog even een dagje rustig aan doen. Dinsdag weer een volle planning. Eerst hypnotherapie, dan naar de vk, 's middags nog visite en 's avonds vergadering op mijn werk. Zie er nu al tegenop.
danielle, ja klopt, volgens mij ben ik de laatste (29-1 uitgerekend) en ik ben dinsdag 24 weken. Nu sta ik er toch net iets meer bij stil.
Het is fijn dat we dan allemaal 24 weken zijn... maar laten we hopen dat al onze babytjes nog flink wat weken in onze buik blijven zitten!!
Uitgerekende datum: 15-01 Melanie1986 - Zwanger van 2e kindje: een MEISJE 16-01 Danielle86 - 25 jaar - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 17-01 Kwebbelsnoes -Zwanger van 2e kindje: een MEISJE Lydia1986 - Zwanger van 2e kindje:een JONGEN Nursy - Zwanger van: een JONGEN 18-01 Josjo - Zwanger van 2e kindje:VERRASSING 19-01 Minieme84 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Stefanie78 - Zwanger van 2e kindje: een JONGEN Lennyt - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Livelife - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 20-01 Juupje - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE Wuppie30 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE 21-01 Kaatje1984 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE Saga - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 22-01 Wen86 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Abri - Zwanger van 3e kindje: een MEISJE Lennyt - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 24-01 Ginie - Zwanger van 3e kindje: een MEISJE Chikah - Zwanger van een tweeling: Twee keer een JONGEN 26-01 Roosje24 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE 27-01 Zograag - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN JuJu81 - Zwanger van 2e kindje: een MEISJE 28-01 Sammie121 - Zwanger van 2e kindje: een JONGEN Demi1982 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 29-01 Tulip - 28 jaar - Zwanger van 2e kindje: GEHEIM 31-01 Enibas - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE Greatdane - Zwanger van 1e kindje:VERRASSING 14 jongens, 10 meisjes, 3 verrassingen/geheim Bevallen: 02-10; Yvon: Déon* is geboren en overleden na 23 weken zwangerschap 04-10; Dani: Casper* is geboren en overleden na 23 weken zwangerschap Vlindertjes/sterretjes: Isabel Olivia, Hopelessinlove, Lovelymom, Sofie28, Elisse, Dreamer83, Lintje, Melanie76, Jackystory. Afsprakenlijst: 05-10: Nursy, Pretecho 3d/4d 08-10: Lennyt, controle vk 09-10: Kwebbelsnoes, controle vk 10-10: Danielle, medische echo 11-10: Wup, controle vk 15-10: Danielle, Pretecho 3d/4d 17-10: Danielle, medische echo 17-10: Tulip, Pretecho 22-10: Roosje, controle vk 24-10: livelife, Pretecho 3d/4d 29-10: Melanie, Pretecho 3d/4d 30-10: Enibas, Controle vk 03-12: Roosje, placenta lokalisatie -- Wijzigingen graag in het dik gedrukt in het groen in je bericht zetten, dan pas ik het aan!
Hallo lieve meiden, Wat een heftige tijd was het hier deze week zeg... ik kan me voorstellen dat sommigen van jullie, zeker die nog geen 24 weken zijn, alles bij zichzelf nu ook even anders beleven. En hoe verschrikkelijk het ook is wat er is gebeurd, ik hoop toch wel dat jullie gauw weer echt kunnen genieten... en uiteindelijk hoop ik dat we allemaal de 37 weken grens halen, die is pas echt magisch wat mij betreft. Onze eerste 2 maanden waren best pittig en dan was ons meisje 'maar' 4 weken te vroeg geboren. Tuurlijk weet je ook wel dat er dan niks blijvends is maar zeker bij een eerste is dat best een emotionele achtbaan en een moeilijke tijd. En laatst iemand hier die met 32 weken beviel en pas na 2 weken haar zoontje voor het eerst mocht vasthouden, tja... Ben wel benieuwd hoe het nu is met Dani en Yvon... wat een verdrietige tijd maken zij nu mee zeg... Hier begonnen met kasten uitzoeken voor onze kamer (die uit de kleedkamer, soon to be van Annelynn, kunnen niet op onze kamer). En ook gekeken voor een kast voor haar kamertje. Behang en gordijntjes zullen wel echt meisjesachtig zijn. Aangezien we niet weten wat het wordt (en de vorige keer ook niet), ga ik nu maar los met haar kamertje Kaartje dacht ik dat we er uit waren, wil ml ineens die niet meer maar die ik daarvoor had besteld als proef. aaargh ik wilde juist die boehoe. Nu dus maar weer speuren op het net naar wat anders... iemand nog een unieke tip voor geboortekaartjes site? En de namen, we hebben de knoop doorgehakt! Hebben een jongens- en meisjesnaam!
josjo, wat goed van de namen. Hier ook eindelijk sinds van de week. We moesten natuurlijk 2 namen kiezen omdat mijn man het geslacht van ons kindje niet weet. Bij beide bleven we tussen 2 namen twijfelen. Sinds van de week hebben we de knoop doorgehakt en staat er nog 1 meisjesnaam en 1 jongensnaam. Ik kan alvast leuke naam dingen gaan bestellen, want ik weet natuurlijk al welke we gaan gebruiken
josjo; het was idd een heftige week, ik geloof dat iedereen zich erdoor ook ineens veel kwetsbaarder voelde en het benadrukt weer eens wat een niet vanzelfsprekend wonder we dragen Tullip; lijkt me heel gek dat jij het wel weet en ML niet. Ik zou dan ook zo bang zijn me te verspreken. En moet je ook nog op je woorden gaan letten tijdens je bevalling..pfff dat lijkt me echt een uitdaging. kaartjes; het moet je smaak zijn maar wij vinden de kaartjeds van gribbeltje erg mooi, daar kwam die van Elise ook vandaan en voor spruit weer.Ze verwerkt Elise dan ook in het kaartje zonder meerprijs. Ervaringen zijn erg goed Geboortekaartjes - Gribbeltje.nl - Geboortekaartjes op maat Deze hadden we voor Elise, die werd in mei geboren. dus een mooi lente kaartje, nu gaan we voor een leuk winterkaartje Geboortekaartjes - Gribbeltje.nl - Geboortekaartjes op maat
Ik ben het helemaal met Josjo eens, jullie moeten gewoon genieten. Het is fijn dat jullie mee leven. Maar ons verdriet hoeft jullie geluk niet in de weg te staan! Ik las dat er lekker geklust is! Goed bezig, leuk is dat om te doen hè? Hoe gaat het met de groeiende buiken?
wij hebben ons kaartje zelf gemaakt op geboortepost.nl zal morgen eens een foto maken. ik wil dit keer ook weer eentje zelf maken maar heb bu nog geen idee. bij wesley hadden we het ook pas met 32weken bedacht en met 34 weken echt af vanwege de tekst enzo. het is wel belangrijk om een proefdruk te hebben want wij hadden twee soorten en juist degene die op internet er mooi uitzag die was het dus niet in het echt.
stefanie, volgens mij wil hij het weten zodra we naar het ziekenhuis gaan Verder heb ik er geen moeite mee, soms wel met dingetjes die ik gekocht heb ofzo. yvon, hoe is het nu??
babykamer wordt rood wit blauw, die doen we dus samen. Grote dingen hebben we natuurlijk van de oudste. Nieuwe spulletjes die ik koop hang in gewoon in de kledingkast. Hij kijkt er toch niet in, hij wiil het zelf niet.