HIer niet standaard een groeiecho, dat zegt ook niet zoveek geloof ik, pas als ze er een paar doen en kunnen vergelijken. Wel standaard een liggingsecho. Klossen onder het bed? Uhh.. *maar volgende week wel wat babykamerklusmomentjes op stapel dus toch best goed bezig vind ik zelf *
Hahaha, jullie maken er wel echt een sport van alles zo laat mogelijk te doen he! Ik wordt persoonlijk helemaal onrustig van alles wat nog 'moet' (en dat is eigenlijk helemaal niet zo veel, haha) dus ben blij als alles gewoon klaar is! Hoewel ik kraampakket en klossen etc dus ook nog niet heb en dat ook niet heel snel van plan ben. @Sammie: kraamhotel is anders dan ziekenhuis, mag daar vanaf de eerste wee naar toe en dan krijg ik daar controle van de vk. Ook wel prettig aangezien het in een andere plaats staat als waar ik zelf woon en ik er oa ook voor gekozen heb om eventueel gebruik te kunnen maken van bad etc om (beginnende) weeën op te vangen! Als ik daar dan behoefte aan heb. Dat vind ik zo fijn, alles is er (zelfs massage met etherische oliën behoort tot de mogelijkheden) maar niks moet en kan dus afwachten waar ik op het moment zelf wel of geen zin in heb. Gyn en kinderafdeling is 1 verdieping omlaag, dus mocht er iets mis gaan ben ik daar ook zo en ik heb 24/7 verzorging tijdens en na de bevalling van mijzelf en kleine. In mijn geval natuurlijk erg prettig. Heb er gewoon soort van zin in, hahaha!
demi, zo'n kraamhotel klinkt idd ideaal. zeker fijn dat de gyn en de kinderafdeling dichtbij zijn. moet je daar veel extra voor betalen? kraampakket krijg je van de zorgverzekering als je aanvullend verzekerd bent geloof ik. klossen schijnt pa snodig te zijn met 36 weken. ik wilde ook de action hoes hebben maar die is maar 200cm lang en mijn bed 220cm dus dat gaat niet passen of rekt dat ding nog uit? wat apart dat sommige vk's en gyns zo anders te werk gaan. ik denk dat wij het echt getroffen hebben met zo'n gyn.
Hier krijg ik vanaf 27 weken iedere keer een groeiecho omdat zoonlief erg groot was en dat hebben ze toen pas laat ontdekt omdat aan mijn gewichtstoename en buik niet te zien was. Nu willen ze het dus wel goed in de gaten houden.
# schrijft op een papiertje dat ik naar de action moet (hebben ze die nog wel??) Ik heb de 19e weer afspraak en zal de vk eens vragen naar de groeiecho. Nog steeds in twijfel wanneer we de pretecho maken... Of we hem aankomend, weekend erna of weekend van de 27e laten maken. Vind zooooo moeilijk, wil gewoon een zo "vol" mogelijk hoofdje. Als ik naar pretecho's kijk hebben sommige met 25 weken al een lekker vol toetje en sommige met 28 weken nog niet. Ben beetje bang dat het me heel erg tegenvalt, ik vind sommige 3d echo's er ook best "eng" uitzien. Tuurlijk is het jou kindje en maakt het niet uit hoe het eruit ziet maar toch, hoop dat jullie me snappen. Ik had ook al ergens gelezen van dat meer dan 100kg je beneden moet bevallen. Maar hier kan het zowiezo niet want onze trap is te smal. Buurmeisje is echt heeeel dun en na de bevalling liet de placenta niet los, dus moest zelf van de trap af om vervolgens op de brancard gelegd te worden. Ik ga zowiezo in het ziekenhuis! Ik zit wel wat mee in mn maag dat mn vriend op 1,5 uur rijden zit op zn werk. Waar die meestal 2 uur overdoet door het verkeer. Nouja kan altijd nog de ambu bellen
goedemiddag dames Heb de laatste pagina's (4stuks) niet bijgelezen de rest wel allereerst bedankt voor de steun en lieve woorden en ontzettend mooie kaarten Ik wil zeggen dat jullie je niet schuldog moeten voelen of wat dan ook. Yvon en wij hebben gewoon helaas pech gehad dat het niet zo is mogen zijn en jullie geluk moet je daardoor niet laten afnemen. Maar juist bij stil staan wat voor moois het iets is en van ieder trapje schopje, steekje enz moet genieten. Casper heeft mij weken pijn gedaan door met zijn voeten te trappen in de vagina voelde als stekende pijn en soort hartje wat er klopt in de vagina maar nu mis ik dit enorm ondanks de pijn. Dus geniet gewoon en wees blij met de 24 weken termijn al hoop ik dat ze allemaal tot na 37 weken blijven zitten! Maar ik wil dat NIEMAND zich schuldig voelt over wat er bij ons gebeurt is. zou het zelfs fijn vinden om te lezen over groeiende buiken, kamertjes die af zijn en goed de kindjes van jullie groeien! weet niet hoe Yvon erover denkt maar mij doet het ergens wel goed. Hier gaat woensdag om 11.30 uur de crematie van Casper plaats vinden en vanavond zal hij overgebracht worden naar het mortuarium ivm te lang dan hier thuis liggen en niet genoeg koeling te hebben. Helaas maar wel beter zo. Vandaag bezig met tekst om voor te lezen en tekst en gedicht van het bidprentje te maken. Vanmorgen mensen hier gehad die afdrukken hebben gemaakt van zijn handjes en voetjes voor een urn te laten maken en uiteindelijk een ashanger van zijn eigen afdrukken. gister mensen hier gehad om afscheid te laten nemen en hem te laten zien en iedereen verteld ons dat we sterk over komen en er trots uitzien en stralen ondanks dit verdriet. tussen 14 en 18uur zijn ze geweest daarna zijn we met mijn ouders gaan uiteten even wat anders even wat afleiding wat we beide wel zeer fijn vonden! Maar wat wel heeeeeeeeeeel dubbel voelde om Casper alleen achter te laten voor 2/3uurtjes. Klinkt heel stom maar bij mijn ouders voelen we ons zeer op ons gemak vooral omdat mijn mams er de hele tijd bij is geweest en alles heeft mee gemaakt en gezien maakt de band die we al hadden nu nog specialer Gister de vk gehad voor nacontrole en heb vooral veel last van naweeën, buikspieren en loop als een omaatje. ook nog alles doorgesproken en vreemde is dat ik een gevoel heb dat dit veroorzaakt is door de blaasontsteking die ik heb gehad. Riep al 1 week in het zh dat ik een blaasontsteking had (vanaf 14-09 al) en de urine bleek schoon. aangedrongen op een kweek waar na 1 week uitkwam dat het een blaasontsteking was. Toen begonnen met kuur en die was 2-10 afgelopen en dag erna bloeding gehad. Vk zei dat het kan in samenhang met blaasontsteking en zwakker bmm maar dat het nu gissen is dus helaas zal ik het nooit zeker weten! Vandaag nog wat dingen doen zoals nog de muziek uitzoeken (wat moeilijk en wat een keuzes!!!!!) en bloemetjes voor erbij kopen dus nog wat dingen gepland tevens afleiding. Vanavond komt alvast een klap voor ons als hij er niet meer hier in huis is. dus ga nu iedere keer even kijken, aanraken, knuffelen enz. En iedereen vind zijn groene puntmutsje geweldig. Goed passend bij zijn naam en hoe hij eruit ziet. Vk vind hem mooi, en heel gaaf en had nog nooit zo een mooi kindje gezien. zometeen komt de huisarts voor controle aangezien ik flinke stuwing heb van de borsten en hiervoor niks heb gekregen. Voor de rest gaat het qua gevoelens ene emoties erg op en neer. slapen gaat slecht en soms paar uurtjes en dan weer uren wakker. Velen gedachten gaan door mijn hoofd en velen emoties door mijn lijf. als ik bij hem ben voel ik me goed, gelukkig en trots denk ik aan hem dan word ik verdrietig praten we over hem dan zijn we stralend en trots en gaat het heel raar allemaal! Misschien een beetje een wirwar van een verhaal maar vergeef het me tis momenteel een chaos in mijn hoofdje! Groetjes D,M en C
Ik ben blij dat ze hier de dozen al boven in de kamer zette, en dat terwijl ze al 3 hoog moesten en daardoor dus eigenlijk 4 hoog....
dani, fijn dat je aan on skomt vertellen hoe het met je gaat. je komt echt super sterkt over maar loop jezelf niet voorbij. het is nogal wat wat jullie hebben meegemaakt. hopelijk lukt het een beetje om alles uit te zoeken. jeetje jullie moeten morgen al afscheid nemen lijkt me enorm zwaar maar misschien geeft het wel een soort rust. mooi dat jullie een urn laten maken met zijn afdrukken erop en zo'n ketting. ik wens jullie een mooi afscheid met heel veel liefde van alle mensen om jullie heen en casper mag trots wezen met zulke lieve ouders.
Dani en yvon, fijn dat jullie laten weten hoe het met jullie is, ik vind jullie beide zo sterk overkomen!! Ik wil jullie dan ook alle kracht en sterkte toewensen!!!
Dani, ook ik wil je heel veel sterkte wensen voor het afscheid morgen. Je komt idd heel sterk over, pas goed op jezelf!!
@ dani, ik ben het helemaal met je eens! Hier mocht déon thuis blijven, maar moesten hem wel koelen met van die camping koelelementen, deze hebben we in hydrofiel ingepakt en daar lag hij op, door hem drie keer per dag in te smeren met lotion is hij tot het laatst mooi gebleven. Misschien een idee? Voor de stuwing heb ik meteen twee tabletten gekregen en heb daar geen last van gehad. Wel helaas nu aan de antibiotica voor een blaasontsteking. Hebben ze bij jullie ook kweekjes afgenomen? Lieve dani en man, geniet nog zolang het kan van jullie pracht mannetje. Knuffel hem goed en verwen hem met 1000 kusjes. Let goed op elkaar,
@ Dani & Yvon: wat zijn jullie sterk meiden! Diep respect voor jullie, ook dat jullie hier toch nog komen nu.. Juist nu. Vind het fijn om te lezen dat Déon zo'n mooi afscheid heeft gehad en hoop voor jou Dani dat het ook gaat worden zoals jullie willen. Geniet van de momentjes nu nog met Casper en zo enorm veel sterkte gewenst woensdag. Dikke knuffel! @ babykamertje: lastige overstap zo Hier nog niets gebeurd, maar de oudste moet ook eerst over naar zolder en dat begint nu eindelijk op te schieten. Daarna babykamertje, maar daar zijn de meubels al klaar voor alleen nog behangen en iets verven. @ pretecho: hier volgende week, bij de meiden ook rond de 26 weken gedaan en was erg mooi, dus daarom nu weer..
Dani; ik hoop op een mooi afscheid voor jullie woensdag en genoiet nog maar even goed van hem. Yvon; in gedachten ook nog steeds bij jullie kinderkamer; ach is hier nog steeds een bouwkeet; ik heb vanmiddag leuke jip en janneke haakjes gekocht bij de hema...doe maar net alsof die al bijna een plekje kunnen krigen. maar ach er is ook geen haast. de baby slaapt in ieder geval de eerste 6 maand toch bij ons, we hebben een co-sleeper. En Elise gaat pas volgend jaar naar een peuterbed als de baby uit de cosleeper groeit en het ledikant nodig heeft
@ Stefanie: hihi, hier ook al allerlei accessoires, maar zelfde geldt als bij jullie in ieder geval eerst bij ons dus zou geen groot drama zijn niet af. Maar vooralsnog ga ik er toch wel vanuit voor januari een mooi babykamertje te hebben Jij enig zicht op hoelang het nog gaat duren?
Ik vind het knap dat jullie de baby 6maanden op kamer kunnen houden. Ik werd na 6 weken gek van alle geluidjes en was zo gefixeerd op het ademen dat ik zelf geen oog dicht deed. Wesley had trouwens ook last van ons. Elke keer als ik moest plassen werd hij wakker en op zijn eigen sleep hij meteen door. Nu wil ik de baby ook 6 weken op de kamer en daarna eigen kamer.
@Kamertjes, wat leuk dat sommige lekker bezig zijn. Blijf het zelf ook leuk vinden. Waren nog op zoek naar een plankje voor op de andere muur. Hadden de fotolijst pas gehad van schoonzus en zwager, nog voor onze verjaardag. Op de plank komen houten letters (zijn naam). Liepen in een winkel en hoorde dat de dingen van Lief met 50% waren die dag. Kwam goed uit. Nu is het zo http://kleintjekruisbeek.babysite.nl/account.php?module=fotoalbum&action=show_foto&sort=asc&id=263874&foto=8304284 @Kwebbelsnoes, sterkte morgen! Weet hoe je, je voelt had ik vorige week maandag en dinsdag. Gelijk een kilo afgevallen. @Dani, in een woord respect meid. Is niet gek dat je, je kleine man niet alleen wilt laten. Succes vanavond en de aankomende dagen. @Steken, heb ik soms ook. Denk dat het dan mijn banden zijn. Soms ook wat buikpijn. @Minieme, vooral dan inderdaad rustig aan doen. Scheelt weer medicijnen. Leuk dat je echo cadeau hebt gehad. Alvast veel plezier met het kamertje en de echo! @Danielle, dat is een mooi vooruitzicht dat er geen 3 cijfers meer op je banner staan. Lijkt me inderdaad lastig wat betreft de gyn. Lekker veel vragen inderdaad en dan kijken hoe of wat. @Saga groeiecho is inderdaad niet standaard. Hoop dat ik er voor de 34 weken nog een krijg. Hier vorige week met 23 weken al een mooi gezichtje op de echo. Ben blij dat ik het niet later heb laten doen. Hij verstopte zich nu al op een gegeven moment achter mijn placenta. @Demi, ik moet me wel wegen, maar met kleding aan. Ook niet echt realistisch. Paar maanden geleden had ik nog bijv slippers en een jurkje aan. Nu zware schoenen, vest, spijkerbroek. Irri he Ziggo. Had laatst een paar dagen dat steeds Internet eruit lag. @Hier merk dat ik alweer sneller moe ben en sneller last heb van mijn rug en/of stuitje. Blijf het even in de gaten houden. Heb morgen controle bij de vk.