@Dani, wat knap meid dat je 3 paginas hebt voorgelezen. Blijf goed op jezelf passen hè. Ik zeg niet dat je allemaal pillen moet gaan slikken, maar soms is bijvoorbeeld een Lorazepam wel lekker om even een nachtje goed te slapen. Neem goed de tijd voor alles en sterkte meid. @Ginie, yoga was ok. Wel nog wat pijn tijdens de yoga zelf. Nu niet (normaal wel na yoga). Moet het van de vk en de yoga instructrice even goed in de gaten houden. Anders toch naar een fysio. Zei mijn man ook al (is zelf fysio/manueel). Wacht nog even af, heb toch bijna vakantie en dan kan ik echt kijken of het door het werken komt of dat het dagelijks is. Dat zou inderdaad voor jezelf ook lekker zijn als ze in november klaar zijn. Heb je nog even tot de baby komt en dan heb je geen troep meer. @Maagzuur, Rennies helpen bij mij minder goed. Gaviscon werkt beter. Aan het begin van de zwangerschap 3x Antagel ingenomen, hielp niet zo. Misschien nu wel? Maar heb het gelukkig nu al een week niet nodig gehad. Neem wel nog af en toe een hapje gele vla, of een slokje melk.
@ Dani: wat knap dat je ook gesproken hebt zeg! En mooie liedjes.. Neem jullie tijd (samen maar ook ieder voor zich) en trek aan de bel als het niet goed gaat meis! Sterkte.. @ Yvon: kan er ook nog wel bij.. Gaat het nu wat beter al? Jullie en jullie mannetjes zijn hier nog meermaals per dag in mijn hoofd. Knuf! @ juju en tulip: hé jullie toch bezig, niet eerlijk! Laten Stefanie en mij een beetje 'achter' zo Neehoor, heerlijk dat jullie aan de slag zijn. Hier nog eventjes geduld dan kan de oudste over en kan ik ook echt aan de gang. @ juju: wow, wat ben jij slank zeg! En nu een heel mooi buikje @ enibas: schiet ook al op bij jullie! @ lennyt: mooie foto's komen er voorbij! @ kraamzorg: hier alleen bevallingsassistentie en net vorige week de intake gehad. Moeten nog even kijken naar ons bed hoe we dat omhoog krijgen (ivm ombouw is dat echt geen optie met klossen/kratten), extra bed is 0,0 ruimte voor dus moet begin november bij de vk even horen of t met extra matras ok is (en evt extra stevigheid ertussen). @ namen: iedereen er al helemaal uit? Hier nog aan het twijfelen tussen een aantal.. Lastig hoor voor de derde keer een meisjesnaam Fijne dag allemaal!
Abri, haha nog even en dan kan je ook,klussen. Dani, knap dat je zelf gesproken,hebt...pas goed op jezelf en je vriend. Zo even naar de markt voor stof. Mijn moeder maakt zelf hoesjes voor de wieg om de duodeken in te doen. Leuk in de kleuren van de kamer.
Babykamer!! Moest hier nog helemaal geverft worden, plinten wit, vloerbedekking eruit, dat is inmiddels gedaan. Maaaaaaaar nu staat ie alweer vol met troep uit onze kamer want die moet ook helemaal geverft worden en laminaat. Dan zetten we weer alles terug. Dan is als goed is babykamer leeg haha, kan daar laminaat in en kunnen de meubels komen! Moet nog wel wat bedenken voor de muur. Maar dat doe ik pas als meubels erin staan. Oooook de gang boven moet nog laminaat en hooooopppp dat we half a eind november toch echt klaar zijn!!! Oja en alle deuren en kachels moeten ook nog wit
@Yvon: Jeetje wat enorm balen zeg! Heel veel sterkte! Hoop dat de (lichamelijke) pijn en ongemakken snel beter gaan. Kan je nu idd echt niet hebben.. @Dani: Wat goed dat je zelf gesproken hebt, en klinkt als een hele mooie dag ondanks het grote verdriet. Neem idd de tijd en rustig aan meis. Ook ik denk nog steeds dagelijks aan jullie beide en aan jullie dappere mannetjes! @Wen: Oh wat jammer van die echo's zeg!! Op één foto is hij gelukkig wel beter te zien, die is echt schattig! Maar verder wel balen denk ik! Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik het ga doen, haha! @geboortekaartjes: Heb gisteren de 2 aangepaste proefdrukken binnen gekregen en ja ik ben er wel uit hoor! Zo leuk! Heb zelf een ontwerp gemaakt op geboortekaartjes.nl. Vind ik persoonlijk echt een aanrader! Heb echt nog nooit zo'n soort kaartje gezien en ben er helemaal gelukkig mee! @Hier: Beetje radeloos, again, door de kat! Heeft ze me gisterennacht voor het eerst laten doorslapen (sinds mn nieuwe slaapplek), afgelopen nacht heeft ze me nog geen uur laten slapen.. Ik negeer haar gejank, miauwen en later krijsen, maar uiteindelijk gaat ze dan de deur slopen. Het is een soort schuifdeur (die je ook wel bij inloopkasten ziet), waar je echt geen slotje of iets aan vast kan maken, ook iets er achter zetten heeft geen zin. Anyways, ze krijgt m uiteindelijk met veel geweld dus open. Om dat te voorkomen (en dat ze de hele boel sloopt), is dat dus het moment dat het negeren stopt en ik mn bed uitkom om met de plantenspuit en heel hard 'nee' haar weg te jagen. Alleen als je dat 10x achter elkaar moet doen en op een gegeven moment kapot bent wordt het echt heel vervelend. Kreeg er vannacht op bepaald moment continu harde buiken van en ben nu dus weer helemaal gesloopt.. Ze is alleen happy als ik 24/7 aandacht voor haar heb, en zie het echt somber in.. Als de baby er straks is zal ze nog meer moeten 'delen' en als de dood dat zij de baby wakker krijst en omgekeerd. Ben al alleen, dus denk niet dat ik dat lang ga volhouden dan. Kat erbij is geen optie. Ze tolereert andere katten ook nauwelijks. Kitten zou wellicht optie zijn, als mn huis niet al enorm verkleind was door komst van de baby en maken van een extra kamer, dus 2 katten op klein oppervlak zie ik niet zitten. Moet ook aan de financiën denken, en 1 is echt wel even genoeg zo lang alles nog zo onzeker is.
Plak eens voor het slapen gaan alumium folie aan de plek waar ze gaat krabben, kozijn of op die deur. Of leg het op de plekken waar je dr niet wil hebben. Ligt er net aan hoe schikachtig de kat is, meeste zullen schikken, maar natuurlijk ook uitzonderingen die zich niks aantrekken ervan
@Abri, @Namen, hebben wel een naam, blijf een beetje twijfelen. Op mij waslijst staan vind ik leukere namen, maarja die vind ml niet leuk. Dus ik ga in de herfstvakantie nog een keer zoeken samen met ml en anders wordt het toch deze naam. Vind hem wel mooi!, maar twijfel zo of ik niet ga twijfelen haha. @Tulip, leuk veel plezier. Hier lekker weer, zonnetje. Hier zelf ook de hoesje laten maken door schoonmoeder voor de kussentjes voor de schommelstoel. @Saga haha lekker aan het schuiven en doen, maar dan heb je straks ook wat @Demi, ja een foto is wel duidelijk. Hoopte alleen op een mooi gezichtje zonder handjes en voetjes ervoor maarja, het blijft leuk om te zien! Zat ook aan een extra kat te denken, maar zie dat, dat geen optie is. Lastig zeg. Zit diep te denken, maar weet niet zo snel een oplossing. Wel inderdaad slopend om steeds wakker te worden en al helemaal niet leuk als je ook nog eens harde buiken krijgt.
@Saga, tnx voor de tip! Vrees dat ze er niet van onder de indruk gaat zijn, maar ga het iig proberen! @Wen: haha, dat getwijfel over alles ken ik! Hier gelukkig niet over de naam(en) die staan al een tijdje vast en super goed gevoel over. Maar verder, twijfel over alles hahaha! Ben wel benieuwd naar de namen die jij leuk vond maar ml niet!
Dani; wat knap je dat zoveel hebt voorgelezen. Pas wel goed op jezelf hoor!! En fijn om te lezen dat jullie wel veel steun aan elkaar hebben! Zograag: Ja ik probeer wel kleine beetjes te eten, maar lukt vaak niet. Ook vanwege mijn werk. Ik ben continu bezig en in de weer als de kids er zijn (combiklas, dus praat en vlieg de hele dag door!) Vaak vergeet ik dan ook te eten door de drukte en ineens heb ik zo megatrek dat ik veel ga eten. Dus moet nog eens ff een balans vinden. Thuis lukt dat stukken beter. Kramp: weet niet meer wie het vroeg, maar ja!! Continu kramp in mijn voeten bij de tenen. Met zwemmen zit ik meestal 4 keer aan de kant mijn voet vast te houden door de kramp. De kou werkt ook niet mee heb ik gemerkt. Maar goed. Het is voor een goed doel toch? Wel eens gehoord dat het een tekort aan magnesium is. Wuppie: nee nog niet aan begonnen.. Ik wil het kamertje eerst afhebben! Daarna het kaartje haha! Nog een weekje werken, en dan heb ik vakantie. Hopelijk is het dan een beetje droog, want dan kan ik de hand leggen aan de laatste stukje van de commode. Daniëlle: wat fijn dat je besloten hebt om bij de gyn te blijven, en dat het je een goed gevoel geeft!! Ik zag dat ik niet op de laatst stond met de laatste VK controle, heb ik toen neergezet toen net het nare nieuws van Yvon en Dani kwam. Dus zet hem ff opnieuw Controle VK 30 oktober Wen: wat een leuke echo zat erbij zeg!! WIj gaan helaas geen echo meer doen. Manlief wil niet. Jammer! Maar goed, ik voel haar goed schoppen, dus ben er wel tevreden mee. Demi: oooh, had ik de boel weer verkeerd gelezen? Soms zie ik iemand reageren en dan denk ik: 'Heb ik dat gelezen?' Maar balen dat het nog niet over is. En de kat.. tja, die van ons was getraind om niet de trap op te komen (zit in woonkamer), maar toen ging ik vannacht naar de wc stond er ineens een zwart monster lief kopjes te geven tegen mij aan.. dus.. gelijk onder de kraan gehouden en naar buiten geschopt! :x Stefanie: Zoo. dat is duidelijke taal van je arbo-arts! Geeft het je nu ook rust? Ik ga vandaag maar eens langs de VK gok ik zo om een briefje te laten schrijven dat ik niet meer zulke lange dagen mag maken. WIj hebben vandaag vergadering op school (ik niet, vrije dag! ) en daar wordt aangegeven dat wij teveel uren maken en dat er teveel verlangt wordt van ons! Ben benieuwd hoe de directeur reageert! Yvon: beterschap!! Ik ga nu eens poetsen. Geen zin, maar wel hard nodig Fijne dag!!
Sem (achterneefje heet Sam) Thijs (vind ik sinds dit schooljaar ook niet meer zo leuk) Jari (zou ik nu niet meer zo snel doen ivm leerling uit mijn klas) Tobias (zie Jari) Thijn Lucas Jesse Lars Thijmen (heet al de kleine van een vriendin) Sven Colin Liam (achterneefje heet zo) Kai Jop Finn Sander Michiel Mick Bas Robin Pascal Pepijn Tycho-Tygo Milan Voor zover ik nog weet.
@Kaatje, dat scheelt ook inderdaad een hoop. Ik ben ook weer elke dag blij als ik hem voel schoppen. @Tulip, deze worden het allemaal niet. Ml vond ze niet leuk
@Tullip: vrienden van ons hebben dat toen gedaan, en waren zeer teleurgesteld omdat ze dachten dat ze een heel lelijk kind kregen. ML wil niet teleurgesteld worden.. En.. wij hebben nogal wat uitgaven (gehad) dit jaar. We hebben rolluiken laten plaatsen, nieuwe wasmachine, zonnepanelen 8 stuks. Volgend weekend wordt de voordeur naar voren verplaatst, zodat we de kinderwagen kwijt kunnen , nieuwe auto, en we moeten allemaal nog dingen aanschaffen voor de kleine uk! Eigenlijk willen we nog plichégordijnen voor nog betere isolatie, maar dat is echt te duur. Wil namelijk dol en dol graag een nieuwe keuken! Maar onze CV-ketel kan het ook elk moment begeven, dus we moeten nog wel het één en ander op de spaar hebben staan. Nu nog een vraag aan jullie wat jullie zouden doen. Wij hebben een maxi-cosi van 10 jaar geleden. Is die nog goed? Of zouden jullie een nieuwe aanschaffen? ML wil geen nieuwe, en ik ben bang dat deze 'afgekeurd' gaat worden. @ Wen: wat leuk dat er in jullie lijstje de naam staat als het bij ons een jongen zou worden
Kaatje, dat zijn een hoop uitgaven ja, kan me voorstellen dat je dan ergens de grens trekt. Ja, een 3d echo kan een heel vertekend beeld geven... wij hebben hem maandag, ben benieuwd! Wat betreft die maxi cosi, hebben jullie hem 10 jaar geleden nieuw gekocht? Weet je wat er mee is gebeurd en of er ongelukken mee gemaakt zijn bijvoorbeeld? Wanneer je het niet weet zou ik zelf een andere aanschaffen, want 10 jaar is best wel een poos. Ik weet ik niet hoe en of de veiligheidseisen veranderd zijn de afgelopen jaren. Wen, jammer dat manlief deze namen niet mooi vind. Mijn voorkeur zou ook gaan naar Thijn (Tijn) en Finn!! Vind ik beide heel erg mooi!
Onze naam staat erbij Maar kaatje; 10 jaar is te lang. MC geeft aan dat het piepschuim en het plastic verliest zijn kracht en sterkte. Zij geven een max van 4 jaar aan. Ik heb omdat we een jongetje krijgen een andere MC gekocht en ik heb die van mijn dochter te koop, die mag je wel hebben voor 25 euro incl verzending als je wil. Marktplaats.nl > Nette Maxi Cosi cabriofix - Kinderen en Baby's - Autostoeltjes en Veiligheidszitjes
Spannend!! onze naam niet... Dus dat zou zomaar de naam kunnen zijn die Wen heeft uitgekozen want hij zou wel goed in dit rijtje passen!