16-31 januari 2013 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livelife, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    Jeej, muursticker binnen!! :D:D Zo blij!
    Weer een klusje voor de herfstvakantie ;) haha

2. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Enibas, dat is wel fijn dat je nu de 24 weken hebt gehaald. Dat is even schrikken hè. Ik had het vorige keer pas om half 1, maakte me toen wel een beetje ongerust. Komen dus leuke dagen aan voor jou :)

@Danielle, maar kan ik dan gewoon een willekeurige winkel uitkiezen, want ook dat weet ik natuurlijk niet. Leuk behang en boom. Lastig inderdaad. Optie 1 vooral, wat je zelf al zegt. Je weet niet of het beter wordt. Grijs met bruin kan opzich wel denk ik. Kan je ook niet optie 2 doen en dan alsnog voor 3 kiezen?

@Kaatje, dat is altijd wel een lekker gevoel als je een effectief dagje hebt gehad. Ben ook pas net de boodschapjes wezen halen. Had daarna ook even geen puf meer. Dat het dan maar snel herfstvakantie is he :D
    Hier nog 5 dagen werken.

@Boom, zat toen ook te twijfelen tussen een boom en Nijntje. Toch voor Nijntje gekozen, maar blijf een boom ook echt gaaf vinden.

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Gave boom! Zou even afwachten hoe het staat.. Hij is nl wel echt leuk zo! Al kan ik begrijpen dat het met het passende behang ook erg gaaf zou zijn. En zelf een paar blaadjes bijv met een restje behang beplakken zodat er iets meer in terugkomt?

Oh echt leuk jullie spulletjes te zien, krijg ik de kriebels van haha. En wil dan ook alles klaar maken.

@ saga: jullie ook druk aan de klus dus nog even. Lekker hè dat gesleep van de ene naar de andere kamer :p

@ Kaatje: druk bezig geweest dus hihi. Maar een rustig avondje ;)

4. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    Thnx! Net een heerlijke schoudermassage gehad van man lief! Zo lekker!

5. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Hey meiden,

Allereerst Dani, klinkt als een mooi afscheid....knap van je dat je zoveel hebt kunnen zeggen..heel erg veel sterkte....

Maxicosi: zou ook een nieuwe kopen, vind 10 jaar ook wel wat te oud....

Kamertje: hier de foto's van die van ons

Bijgevoegde bestanden:

6. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    Die hebben we, maar in het Nederlands, moeten ze het maar mee doen en je kunt er bij mij ook niet echt meer omheen :D Buik is echt een zwangerschapsbuik geworden :D

7. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Kamertje moet natuurlijk nog verder aangekleed worden. Maar ben nu al blij hiermee! Ondanks dat het een kleine kamer is (die van oudere zoon was 2x zo groot....)

Naam: we zijn er nog niet uit. Allebei koppig met de naam die we in ons hoofd hebben. Onze namen stonden niet in het lijstje trouwens...:)

Vandaag erg veel buikpijn, denk hoofdje tegen schaambeen dat zo'n zeer doet.
    En vandaag 2e poging voor 4D echo...beeb wilde weer niet meewerken! Nu dus maandag poging 3! Zal zo nog even een foto van poging 1 plaatsen die wel enigzins gelukt was :)

Bijgevoegde bestanden:

8. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Beebje is dus echt een ventje :) Bewijs weer geleverd, en nu ook in 3D! Haha

Bijgevoegde bestanden:

9. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    Mooi kamertje Nursy, Wij hebben ook op dat type staan kijken, maar VL vond het gek, dat 1 grote lade aan de buitenkant op 3 kleine lijkt, MANNEN ;) :D :D :D

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nursy,mooie kamer...heerlijk rustig!!
    En inderdaad,dat het een jongen is is niet te missen:D

11. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    @ zograag: haha die mannen ook! :D

@ Nursy: mooie foto! Fijn dat je ook nog eens terug mag komen. Hier hadden ze het voldoende gevonden nl.

@ Kaatje: schoudermassage: heerlijk! :)

@ melanie: met jullie zoontje alles nog ok? Dochter krijgt hier medicijnen tegen absences.. Lang niet zo heftig als echte aanvallen, maar kan me enigzins voorstellen hoe het is. Knuf! Ook met de situatie van je vader: enorm heftig! :(

12. tulip

tulip Niet meer actief

Nursy, mooi kamertje!!

13. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

nusery, mooie kamer leuk van die sterren!

14. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    #4834 Danielle86, 11 okt 2012
    Laatst bewerkt: 11 okt 2012
    Mooie kamer Nursy! Wij hebben ook staan twijfelen over deze serie!!

Mooie 3d echo zag ik voorbij komen, overduidelijk een jongetje!

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier begint het ook met absences maar uiteindelijk heeft hij toch wat trekkingen.
    Niet met z'n hele lijf maar wel met zijn mond en knipper oogjes.
    Het rare van alles is dat hij nu al verschillende aanvallen heeft gehad.
    1x 17min buitenbewustzijn geweest met trekkingen van mond en ogen en urine verlies.

1x een absence waarbij hij dus begon te lopen door de kamer en ookal op school..vervolgens wel draai ogen en moet dan alsnog neergelegd worden.
    En 1x gewoon uit het niets een aanval zonder absence maar meteen knipper ogen en mondhoek.

Daarna slaapt hij ook (als het in de avond gebeurd) de klok rond zonder wakker te worden.
    Gebeurt het in de morgen of overdag dan slaapt hij gewoon 3 à 4 uurtjes achter elkaar.
    7nov een afspraak en dan gaan we het onderzoek weer ingang zetten.

Heeft jou dochter een scan gehad?

16. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wat klinkt dat enorm heftig zeg! :(

Onze dochter heeft zo'n EEG gehad? Twijfel altijd over al die termen haha.. Hersenfilmpje met allemaal van die draadjes op haar hoofd. Ze heeft echt de standaard absences alleen op vrij jonge leeftijd aldus de neuroloog: met medicatie heeft ze er tot nu toe overigens 0,0 meer, dus gaat nu erg goed.

7 nov is nog wel ver weg dan ook. Hier was het binnen een maand geregeld: eerste ha bezoek tot medicatie. En na ophoging dus nu een week of twee aanval-vrij (eind juli ha geweest). Wel op je strepen staan hoor dat ze er iets aan gaan doen, is zo vervelend voor hemzelf (energielevel), jullie en de schade die het mogelijk aan zijn hersenen geeft.

Knuf! En denk ook goed om jezelf hoor..

17. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jeetje meiden, wat heftig met jullie kinderen!

18. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Valt hier mee hoor, ze draaide alleen met haar ogen of droomde weg.. Dus wat dat betreft mag ik niet mopperen. Was vreemd om te zien, maar als het goed is gaat ze er overheen groeien en zelf merkt ze er helemaal niets van dus waarom ze haar 'toverdrank' moet blijft ze gek vinden, want 'er is niets met mijn ogen en ook niet met mijn hersenen' haha.
    Zoals melanie haar zoontje heeft zou ik er ook wel even echt de bibbers van hebben/krijgen denk ik.. :) Lijkt me best beangstigend.

Gek blijft het hier natuurlijk ook wel, want een kerngezond kindje dat nooit iets heeft heeft in ene een vorm van epilepsie (wat ook niet in de familie voorkomt), maar zoals ik al zei zolang het hier zoiets relatief kleins is, is het alleen een kwestie van tweemaal daags medicijnen inplannen en verder niets (gelukkig!).

@ danielle: had je al gesprek gehad met de gyn? Of was dat binnekort? Ben het even kwijt en kan niet zover teruglezen nu (sorry!) :)

Hier bedtijd zo: slaap lekker allemaal!

19. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedemorgen dames

Hoe gaat het hier met iedereen? en de zwangere buikjes?

Hier erg slechte nachten (dromen, zweten, onrustig enz) en overdag veel huilbuien die op de raarste momenten opkomen.

Heb een onderwerp geopend bij de vlindertjes tussen 17 en 24 weken en ons verhaal gedaan.
    Wil jullie allemaal bedanken voor de lieve woorden, berichten, kaarten enz.
    Maar ik neem even een tijdje afstand.
    Even tijdje voor ons en om dit te verwerken en plaatsje te geven.
    Goede nieuws is wel dat vl denkt om over een tijdje toch te gaan voor een evt 2e (ja meneer wilde nooit kinderen)

Zal wel nog mee lezen hier en zeker in de gaten houden wanneer al deze prachtige kindjes ter wereld zullen komen.

Geniet van de zwangerschap en het prachtige gevoel van het getrap!

Groetjes
    DMC

20. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @nursey erg mooie kamer hoor :D
    @melanie en abri klinkt inderdaad heftig zo een situatie en zeker met kleine kinderen
    @dani kan me voorstellen dat je even wat afstand wil nemen om dit te verwerken wel goed dat vl toch voor een tweede wil gaan proberen
    hoe gaat het verder met je buiten de slechte nachten en de huilbuien
    wel leuk dat je even goed blijft meelezen meiske en als je een luisterende oor nodig hebt gewoon melden

Deel Deze Pagina