Het is goed, welke keuze je ook maakt, als je er maar over na gedacht hebt en je bewust bent van alles. Soms zijn bepaalde keuzes (als je zo'n PIEP bedrijfsarts hebt) beter dan in andere situaties ze zouden zijn! Fijn dat je de uren die je minder gaat werken iig op ziek staat! Hoop dat alles gaat lukken!!
Lijkt mij wel fijn/handig zo'n buddy! Zeker ook nu we zo zoetjes aan allemaal het laatste trimester in gaan. Is het dan nog handig dat je iemands buddy wordt die niet een dag voor of na je uitgerekend is... als je dan samen ligt te bevallen is het niet zo handig!
Stefanie, leuk idee van die buddy. Zo ik schrok net wel ff, kreeg buikpijn en tegelijkertijd pijn in mn onderrug, deed mij even aan mn weeen denken. Schrik normaal niet zo snel, maar ja na wat er hier allemaal gebeurt is.... Nu,is het weg, kleine is lekker druk, hou het nog wel even,in de gaten.
Uitgerekende datum: 15-01 Melanie1986 - Zwanger van 2e kindje: een MEISJE 16-01 Danielle86 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 17-01 Kwebbelsnoes -Zwanger van 2e kindje: een MEISJE Lydia1986 - Zwanger van 2e kindje:een JONGEN Nursy - Zwanger van: een JONGEN 18-01 Josjo - Zwanger van 2e kindje:VERRASSING 19-01 Minieme84 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Stefanie78 - Zwanger van 2e kindje: een JONGEN Lennyt - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Livelife - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 20-01 Juupje - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE Wuppie30 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE 21-01 Kaatje1984 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE Saga - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 22-01 Wen86 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Abri - Zwanger van 3e kindje: een MEISJE Lennyt - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 24-01 Ginie - Zwanger van 3e kindje: een MEISJE Chikah - Zwanger van een tweeling: Twee keer een JONGEN 26-01 Roosje24 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE 27-01 Zograag - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN JuJu81 - Zwanger van 2e kindje: een MEISJE 28-01 Sammie121 - Zwanger van 2e kindje: een JONGEN Demi1982 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 29-01 Tulip - Zwanger van 2e kindje: GEHEIM 31-01 Enibas - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE Greatdane - Zwanger van 1e kindje:VERRASSING 14 jongens, 10 meisjes, 3 verrassingen/geheim Bevallen: 02-10; Yvon: Déon* is geboren en overleden na 23 weken zwangerschap 04-10; Dani: Casper* is geboren en overleden na 23 weken zwangerschap Vlindertjes/sterretjes: Isabel Olivia, Hopelessinlove, Lovelymom, Sofie28, Elisse, Dreamer83, Lintje, Melanie76, Jackystory. Afsprakenlijst: 15-10: Danielle, Pretecho 17-10: Danielle, medische echo 17-10: Tulip, Pretecho 17-10: Melanie, Pretecho 22-10: Roosje, controle vk 24-10: livelife, Pretecho 3d/4d 26-10: Ginie, controle vk 29-10: Melanie, Pretecho 3d/4d 30-10: Enibas, Controle vk 30-10: Lennyt, Controle vk 30-10: Kaatje, Controle vk 05-11: Wen, Controle vk 07-11: Danielle, Groeiecho ziekenhuis + controle gyn 08-11: Wen, Groeiecho 23-11: Ginie, Groeiecho ziekenhuis 03-12: Roosje, placenta lokalisatie -- Wijzigingen graag in het dik gedrukt in het groen in je bericht zetten, dan pas ik het aan!
Wie wil mijn Buddy zijn? Graag de zaken over Buddy's in het rood (of in een andere kleur, groen mag ook) uitwisselen zodat ik het gemakkelijk terug kan vinden en in de lijst kan verwerken!!!!
Danielle ik wil je buddy wel zijn...we zitten allemaal dicht op elkaar qua datum en dat zegt niet zo veel hoor. Ik gok dat ik overtijd ga dus dan zit er wel effe wat tijd tussen
Tullip; ik had dat toen ook toen we in centerparcs waren ...het waren net de oefenweeen van vlak voor de vakantie. schrok er flink van, fijn dat het over is
@Nursy, leuk met die sterren! Lekker dat jullie ook een poging 3 krijgen. Wij kregen er 2. Blijft leuk he zon 3D echo. Logisch inderdaad dat je dan schrikt. Gelukkig is het bloeden gestopt. @Epilepsie, sterkte! Heb het een keer gezien bij een klasgenootje. Schrok enorm. Had vorig jaar een leerling in de klas die ermee bekend was. Gelukkig nooit iets gebeurt. @Dani, ik ga zo even je bericht lezen. Niet gek dat je even er niet mee bezig wilt zijn. Nogmaals sterkte! @Juupje, succes bij de Arbo arts! @Tulip, ik las net ook aan de aanbieding, maar zag alleen even snel midi staan en dacht dat die nog een tijdje te groot zijn? Moet zeggen dat ik me er nog niet in verdiept hebt. @Stefanie, heb ik ook inderdaad een keer gedaan voor iemand, buddy systeem. Ben om half 1 uit mijn bed gestapt en heb het op het forum gezet. Wat Danielle ook zegt is wel handig inderdaad. @Enibas, ik zou inderdaad wel even gaan praten, of op je werk of overleggen met verloskundige. @Melanie, leuk hoor dat je zo lekker bezig bent met het kamertje en spulletjes. Ik kijk nog even of ik letters laat bekleden met stof of iets met behang of dat ik ze verf. @Tulip, even in de gaten houden inderdaad en lekker even niks doen. @Wuppie, mooi dat er zo goed actie wordt ondernomen. Telde mijn overuren maar, bij ons maak je ze wel maar dat is je eigen probleem In het weekend niet zoveel doen. Voor de 3e of 4e keer nieuw ondergoed kopen hihi. @Hier, merk steeds meer dat de kleine als ik ga eten juist gaat bewegen. Mijn man zegt ook het is een kleine vreetzak Vanmorgen wat kortademig toen ik les gaf. Beetje spierpijn in bovenbuik en mijn ribben. Nog een weekje en dan herfstvakantie. Als het weer meezit dan gaan we volgende week weekendje weg. Lekker dagje gehad op mijn werk, erg leuk met de kids. Had veel aan mijn stagiaire. Afsluiting van de Kinderboekenweek was ook geslaagd.
Stefanie, ik vind het,wel fijn te horen dat je het herkent, ook omdat jij ook al weet wat oefenweeen zijn. hopelijk komt het idd niet meer terug. Wen, nee het zijn,juist de nummer 1 en 2 pampers
heb hem ook geactiveerd de luiers en ga volgende week even halen. heb nog nooit wat met de voordeelkaart gekocht haha. miss kunne melanie en ik buddy's zijn? we zijn een tijd na elkaar uitgerekend. hadden we bij de juni mama's trouwens ook en was wel handig.
Vandaag in de praxis geweest voor een rolgordijn voor op de babykamer. Aangezien de kamer wit blijft en ik ga werken met roze/rode accessoires was ik opzoek naar een fusia rolgordijn. En toen kwam ik die van Lief!! Tegen De oude was met 50% korting maar vond ik meteen niet Mooi voor ons. Dus kocht ik deze,was wel 60,- maar vind hem zoooo mooi!!! Hij ziet hier op de foto lichter uit,maar hij is echt mooi fusia/roze
Dat komt mooi uit, heb ook direct geactiveerd Mij maakt het niet zo uit wie er mijn buddy wil zijn of van wie ik buddy wordt. Geef maar een gil
Wat zijn jullie sterke meiden Yvon en Dani! Hier is het een apart weekje geweest: blijkbaar heb ik elke dag harde buiken, alleen herkende ik het niet als zodanig. Dacht continu 'is dit een bal?' , maar toen toch maar mijn klachten besproken met de verloskundige. Dus met HR en leidinggevende afgesproken dat ik alleen de ochtenden nog werk. Ik ben blij met hun begrip, maar man wat vond ik dat moeilijk om aan te geven! Ik begin even van achter naar voren met de reacties: @Buddy: handig en leuk systeem. Dus... Wie wil mijn buddy zijn? Overigens ben ik ook weleens benieuwd wie nu wie is, en las een heeeele tijd terug iets over facebook, maar zover zijn we geloof ik nog niet he? @Tulip: das even schrikken! Hou het goed in de gaten. Is het nu ook weg gebleven? En ik moet me ook eens verdiepen in de voordeelkaart van Kruidvat, heb 'm wel en gebruik 'm met het afrekenen, maar meer ook niet. @Wen: hier ook veel beweging met eten, vanaf het begin eigenlijk al. Dat vond ik zo opvallend! En fijn dat je wel veel aan je stagiaire hebt! Doe rustig aan het laatste weekje tot je herfstvakantie. Enig idee waar je misschien naar toe gaat of heb je nog tips nodig? @Glucosetesten: hebben jullie al de uitslagen van de suikertest? Volgens mij zien je waarden er prima uit Stefanie (maar ik ben geen arts). Ik had steeds last van zo'n dorst in de avond, dus heb met de spullen van vriendlief geprikt om het even bij te houden, maar niks aan de hand gelukkig. @Wuppie: niet meer stofzuigen? Wat een gemis, hihi. Maar goed dat je aan de bel hebt getrokken! @Danielle: wat fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden door je gyn. En dat jij je er prettig bij voelt is het belangrijkste. En ben je al uit de keuze voor je boom? @Nursy: jeetje, dat is schrikken! Hoe is het nu met je? Geen bloedverlies meer? En wat een leuk kamertje! @Juupje: herkenbaar! Neem de signalen die je krijgt van je lichaam serieus (dat werd mij op het hart gedrukt), dus als dat betekent halve dagen werken, so be it. @Enibas: hoe is het nu bij jou? Heb je al met je leidinggevende gesproken? @Melanie: sterkte met je zoontje, heftig allemaal. Hoe is het nu met je harde buiken? Is het minder sinds je niet meer werkt? @Stefanie: jullie naam staat in het rijtje, maar die van ons ook! We zijn al op dezelfde dag uitgerekend, dus ach... Zelfde naam kan dan ook wel Het zou wat zijn! @Saga: hoe vorder jij met de babykamer? Zag net je foto @Demi: nog steeds kat-troubles of gaat het weer de goede kant uit? Ik heb geen tips voor je, maar volgens mij moet je volhouden en volhouden (haha, vast een waardeloze tip ). @Lennyt: lekker bezig geweest voor jullie kamertje! Sorry meiden, veel verder terug ben ik even niet gegaan. Vriendlief loopt te zeuren of ik al klaar ben, haha. Wij gaan voor een nieuwe bank kijken in de woonkamer en daarna naar Babypark. Tot later! Geniet van jullie weekend meiden!
Veel plezier livelife!! Hier zijn man en,kind boodschappen aan het doen. Ik ben de commode aan het soppen en zo ff lekker een bakkie thee.
Oh en even een stomme vraag: ik zag vanochtend voor het eerst een zwangerschapsstreep van mn navel naar onderen. Krijgt iedereen dit of kom je dan teveel aan ofzo?
Haha, nee dat is niet omdat je te veel aankomt die kan in principe iedereeen,krijgen en trekt even na je bevalling (soms duurt het iets langer) ook weer weg. Hier was die er al met 12 weken deze keer.