16-31 januari 2013 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livelife, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Leuke dingen van z8 zag ik, grote z8 fan hier. Heb hier ook,het eerste pakje van liggen.

Yvon, fijn dat de ab aanslaat.

@drakenkinderen,in de super. Moet zeggen dat ik veel begrip heb gekregen sinds ik zelf kids heb;) maar rondrennen ed gebeurd hier dus echt niet, dan moet ze in de winkelwagen. Ook in de super gelden regels en anders hebben ze daar ook een timeout plek;)

Wen, oke zijn,wij buddy's:)

Zo hier de zolder uitgemest, ik kan nooit makkelijk weggooien dus dan zit ik met veel nutteloze troep, maar als ik zwanger ben kan ik het wel. Dus ff gebruik van maken. We hebben van die schotten met deurtjes en 1 hele kant bijna,leeg:) man is naar de milieustraat.

2. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Melanie, leuk! Heb ook zitten kijken tijdje terug, maar zijn toch voor gordijnen gegaan.

@Danielle, wilde het net in het rood zetten van de buddy, maar zie dat je het er al bij hebt gezet bedankt! Leuk is dat he. Ik was al smoor op kleintjes, maar nu met die hormonen is het nog erger geworden. Veel succes met de spullen verplaatsen en ben benieuwd hoe het uiteindelijk is/gaat worden met de boom! Hier ook jasje maat 62 gekocht. Best een stijf/dik jasje dus leek mij handiger ivm gefriemel, maar is niet gelijk voor na de geboorte. Blijven super leuk he die kleertjes van Z8! Haha vond het wel grappig om te zien dat je al gekoppeld had :D

@Kaatje, toch grappig dat ze daar dan op reageren (eten). Terwijl het echt wel even duurt voordat het bij hen aankomt. Ik heb ook wel eens een hardere buik maar dan is het de kleine. Als ik naar het toilet moet krijg ik wel vaak een harde buik, maar die doen geen pijn? Merk ook dat ik nu echt moet afwisselen. Staan, zitten, lopen. Als ik wat langer wandel dan gaat die kleine (soms gaat hij even omhoog) vaak beneden liggen. Voel ik direct en moet dan vaak gelijk plassen en als hij dan meer naar boven of achter gaat dan is het weg. Inderdaad, wat nou hoort er bij denk ik dan.

@Nursy, fijn om te horen dat je nu geen last meer hebt, weer een geruststelling :)

@Facebook/Lifelive heb er geen problemen mee als mensen mij toevoegen. Moet ik alleen wel weten dat jullie van ZP zijn. Geef maar een gil via een Pb.

We gaan richting Amersfoort die richting. Dagje beetje winkelen en misschien dagje dierentuin. Ligt echt puur aan het weer. Als de voorspelling is zoals het vandaag is dan gaan we die week erop weer kijken. Ja doe ook lekker rustig aan. Vrijdagmiddag lekker filmpje met de kids kijken.
    Altijd leuk naar een babywinkel haha. Nog geslaagd?
    Hier een streepje, op de foto niet eens te zien. Alleen onder mijn navel, maar heb ik al zo’n 6 weken ofzo.

@Stefanie, haha lekker. Hier hoef je alleen maar buiten te gaan staan en je bent al nat. Het is echt herfst hier. Vannacht onweer, regen en hagel.

@Demi, haha ja zo kun je hem ook opvatten. Ben zo benieuwd straks als de kleintjes geboren zijn. Kleine man kan soms heel druk zijn in de ochtend of avond maar daar tussen is hij rustig.
    Ja dat begint nu te komen hè. Dan denk je lukt makkelijk en als je dan veel gelopen hebt of veel gedaan hebt merk je het echt. Lekker inderdaad genieten van je rustmomenten. Heb soms ook van die momenten dat ik denk, oh en dit en dat en dit…
    Is inderdaad niet leuk om nu weer je bezig te moeten houden met een nieuwe keus. Blijft lastig inderdaad, wat vervelend! Wilde net reagere om buddy te zijn, zie dat Danielle al heeft gereageerd.

@Kwebbelsnoes, beterschap!

@Vestje/jasje, wat een leuke!!

@Wikkeldeken, hier een van Prenatal, gekocht tijdens MMM dagen

3. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Weggooien : hier hetzelfde vl keek zn ogen uit, zou ff de kast uitmesten, volgens mij heb ik geen kleren meer over. Toen zei ik ow dit dit dit enz van jou kan ook wel weg :D zeker de helft minder kleren in de kast. Hoop dat ze er in andere landen blij mee zijn. Sommige dingen zaten nog prijskaartjes aan hihi.
    Gooi echt alles weg wat op mn pad komt, vind ook niks meer leuk. Vl zegt, ow kan wel op marktplaats... Op marktplaats? Weg ermee!! :D

Hij zei net.. Zo dat ruimt op :D

4. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    hahahaha hier ook vorige week twee vuilniszakken met kleding naar de klednigcontainer gebracht... heel veel van mij weggeooid en ik ben net als jou Saga ook begonnen met de kleding van vriendlief: "Oh, die vind ik lelijk" zegt hij "Ja, als jij het niet mooi vind doe ik het toch niet aan..." "Oke, dan gooi ik het weg! :D" ghehehehe

En hier is mijn vader gisteren naar de kragge gereden om rotzooi af te voeren!! :D

5. tulip

tulip Niet meer actief

Ja mijn man wordt nooit zo blij met die oplevingen van mij, want ja,het grootste deel van het werk,komt uiteindelijk op hem neer natuurlijk:p

6. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    haha wij hebben echt wel dezelfde smaak...die heb ik ook :D Eind december start de 30% sale op de site van z8 en half feb de 50%...kan niet wachten

Op de site van z8 zijn ook mutjes van vorige collectie in de aanbieding en ik heb ook veel hema en prenatal
    Mutsje Grijs melee - Aanbiedingen

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

opruimwoede, heb ik tijdje terug al gehad en heb toen ook 2 grote zakken weggebracht. moet flink shoppen na de bevalling denk ik haha.

mutsjes, hier van babydump, prenatal, hema en noppies.
    heb alles nog van zl dus ga die ook weer gebruiken maar koop er wel een paar andere bij.

8. tulip

tulip Niet meer actief

Hier 2 stationwagens weggebracht met zooi.

9. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Zo, we hebben net in een kwartiertje de babykamer behangvrij gemaakt! :) Het behang bleek in hele banen, droog, tegelijk van de muur af te trekken te zijn!

10. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    Meiden, net weer boodschappen overleefd.
    Ik snap echt wel dat sommigen echt draken zijn. Maar ik zie vooral dat ouders niet aanpakken of in elk geval corrigeren. Kids die overal op klimmen en de boel stuk maken. Wild rennen door de supermarkt, terwijl het druk is. Ouders zeggen nee, kind blijft zeuren en dan toch ja.
    Ben zelf van nature erg consequent. Ja is ja en nee is nee... word door ouders vaak betiteld als strenge juf, maar kids lopen met me weg... ben gewoon duidelijk:D
    Hahaha. Maar goed, reageer nu wat heftiger door de hormonen.. ;)

Net aan ml aangegeven dat ik niet meer alleen boodschappen ga doen op zaterdag. Het is te druk en te zwaar, het staan wachten in de rij trek ik ook niet. Dacht namelijk net dat ik flauw ging vallen, en een buikpijn..:$ wist ff niet wat me overkwam.. gelijk jas uit gedaan, iets vastgegrepen en goed adem gehaald. Dat wil ik niet meer!

Nu dus met tabbie op de bank, en ga even niks doen. Zitten en liggen. Gelukkig voel ik de kleine goed nu. Maar schrik zit er ff in!

11. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Ik heb hier nog een 50% kortingscode liggen voor de h&m webshop. Geldig tot 28-02-2013 geldig op de babycollectie maat 50-92

Geen idee hoe vaak die werkt maar hier h&m om de hoek dus bestel toch niks uit de webshop. Is voor 1 artikel per bestelling.

Code: 9855

H&M offers fashion and quality at the best price

12. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Setje 1 heb ik ook! En deels setje 2, het shirtje kon niet meer geleverd worden door een productiefout :x, kan 'm ook nergens meer vinden... Ik heb wel dat jasje erbij genomen, zo cute!

13. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Danielle, mooie meevaller! Dan gaat het eraf halen lekker snel.

@Kaatje, haha ik ken dat. Heb dat ook vaak als ik in de Ikea ben. Springen op bedden. Met schoenen aan op een bankstel klimmen. Inderdaad nee is nee. Wil mijn kind echt niet als juf opvoeden maar ben wel consequent. Dat is inderdaad dan niet te doen en even schrikken.

Had dat net bij de kapper. Was daar al best warm. Heb een shirtje aan met een vest. Kapmantel erover. Haar voor mijn ogen. Zweet brak me opeens uit. Gelukkig was ze net klaar.

@Saga , van de Blije doos of Felicitas doos? Heb hem ook nog liggen. Heb een leuk vestje gezien was nu 18,-
    Ze hebben alleen zo weinig kleine maten. Meeste kleding begint bij 68 en tsja dan is het vest weer te dik.

@Hier, net lekker bij de kapper geweest. Morgen zelf basiskleur verven en dan over 1,5 week bij de kapper high en lowlights erin. Had ik opeens weer zin in!
    Hele dag al niet zo fit. Soms misselijk, soms koud, af en toe hoofdpijn. Als ik maar niet ziek ga worden :(

14. tulip

tulip Niet meer actief

Danielle, zo das een meevaller!!

Kaatje, nou slim dat je de boodschappen niet meer doet dan.

15. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Wat is iedereen lekker bezig vandaag! Opruimen, weggooien, behang eraf halen en een kappertje!

@kinderen: ik kan me hier ook ergeren hoor aan al die rond rennende en gillende kinderen, vooral van die jongens die op de roltrap bij de H&M lopen te klooien :D. En ik ben geen juf, hahaha.

16. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Licht Blauwe Z8 Longsleeve 'owl', koop je online bij Bubbles & Bo maat 50
    Z8 Newborn baby longsleeve owl soft blue blauw - Schweigmann maat 50
    Skiks.com, de hipste en leukste online fashionstore voor kinderkleding! - Z8 longsleeve owl soft blue maat 56

Ik heb ze vorig weekeind besteld! Vervelend dat jij hem niet hebt en dat het mis ging met bestellen!

17. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Danielle: 56 wilde ik hebben! En Skiks ken ik helemaal niet, heb me suf gegoogled. Ik ga even online shoppen :D, thanks!!

18. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Succes! :) Ik kende het ook niet, maar heb ff gegoogeld voor je! :)

19. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    Jeetje wat kunnen jullie kletsen zeg:D weet allemaal niet wie wat zei, haha.

Ik lees veel over z8, ik ken dat merk niet, op welke site kan ik daar het beste voor kijken?

Ik zoek nog een buddy:D

En fb vind ik ook geen probleem hoor, pb me maar, gezellig juist:D

20. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Dan doe je dat beter dan ik ;) Shirtje is besteld!

Deel Deze Pagina