@katten geen idee hoe je dat moet doen. wij hebben een klein hondje en die komt niet in de slaapkamer. je moet alleen opletten geloof ik met de box en de babykamer dat ze daar niet gaan plassen voor de geur. wouw, ik vind dat je niet zo moet zoeken naar alles wat fout kan gaan. ja er zijn dames die krijgen een miskraam en dat is echt heel erg en verdrietig maar het gaat veel vaker goed. laat het los en hou je even bezig met wat anders leuke spulletjes zoeken ofzo. ik denk dat het juist een zwangerschapsklacht is dat je je man niet kan hebben. hier ook hoor manlief moet het flink ontgelden en ik ben echt niet lief. stefanie, misschien lag het aan de urine die je gebruikte? nog een dagje wachten en dan mag je even kijken. ik heb het echt super geslapen en kan nog wel uren slapen maar helaas zoonlief die normaal nooit vroeg is, is deze week erg vroeg wakker
Hopelessinlove regelt deze lijst. Wil je iets aangepast/ toegevoegd hebben dan kun je haar pb-en of laat het weten in dit forum en ze past de lijst aan. Dit gebeurd maar 1 x per dag of zelfs 1 x per 2 dagen! Zwangere Mama's 16 t/m 31 Januari 2013 16. - Nursy (2e kindje/thuis/bv) - Melanie1986 (2de kindje/thuis/) - Elisse (3de kindje) 17. - Kwebbelsnoes (2e kindje/ziekenhuis/bv) - Tourmaline (2e kindje) 18. - Abri (3e kindje/thuis/bv) - Wouw83 (1e kindje) - Lauren84 - Melanie76 (2de kindje) 19. - Minieme84 (1e kindje) - Stefanie78 (2e kindje) 20. - Livelife (1e kindje) - Manon77 (3e kindje/ziekenhuis/bv) - Pjpj (1e kindje/ziekenhuis/thuis/bv) 21. - Kaatje1984 (1e kindje/ziekenhuis/bv ) - Evie10 (1e kindje) - Alyne - Lintje (3e kindje/thuis/bv) 22. - Lovelymom (3e kindje/ziekenhuis/thuis/bv) 23. - Juupje (1e kindje) 24. - Sofie28 25. - Dreamer83 (2e kindje/ziekenhuis) - Sammie121 (2e kindje/ziekenhuis/kv) - Kimster87 (1ste kindje) 26. - Dalia03 - jackystory (1ste kindje/ziekenhuis/thuis/bv) 27. 28. - Hopelessinlove(1e kindje/ziekenhuis/kv) 29. - Yvon1893 - chikah (2e kindje/ziekenhuis) - bloempje1988 - Annet03 30. - Enibas 31. - Ctje1987 (1e kindje/ziekenhuis/bv) Vlindertjes/sterretjes: - Isabel Olivia Afsprakenlijst: - 30 mei: MVM livelife - 31 mei: 1ste echo Lauren84 - 31 mei: 1ste echo Elisse - 31 mei: 1ste echo Stefanie78 - 2 juni: 2de echo Melanie1986 - 4 juni: 1ste echo Abri - 4 juni: 1ste echo + intake vk Wouw83 - 5 juni: 1ste echo + intake kwebbelsnoes - 6 juni: 1ste echo + afspraak gyn Sammie121 - 6 juni: 1ste echo Livelife - 6 juni: 1ste echo Minieme84 - 6 juni: 2de echo Melanie1986 - 7 juni: intake vk Stefanie78 - 11 juni: 1ste echo Kaatje1984 - 11 juni: afspraak vk Manon 77 - 11 juni: 1ste echo Dreamer83 - 11 juni: intake vk Minieme1984 - 12 juni: Lovelymom - 12 juni: intake vk jackystory - 12 juni: eerste echo dalia03 - 13 juni: 1ste echo hopelessinlove - 14 juni: 1ste echo Tourmaline - 14 juni: Echo in het ziekenhuis Yvon1893 - 18 juni: intake gyn + echo Dreamer83 - 18 juni: Termijn echo Minieme1984 - 18 juni: 1ste echo Ctje1987 - 19 juni: afspraak vk Alyne - 19 juni: eerste echo chikah - 20 juni: intake vk Livelife - 20 juni: afspraak vk Juupje - 28 juni: intake vk chikah - 6 juli: 1ste echo annet03 @ Elisse kun je even kijken of de datum waar ik je op heb gezet klopt? Aangezien ik niet weet hoelang jou cyclussen zijn geweest enz.
hoi dames, Ik kom hier ook gezellig meekletsen. Sinds vorige week weten mijn vriend en ik dat we zwanger zijn van de 1e. Het is bij ons allemaal wel erg snel gegaan. Ik ben namelijk 18 april pas gestopt met de pil en ik ben dus meteen zwanger geworden (na de grote schok dolgelukkig met het nieuws). Mijn uitgerekende datum is (volgens de huisarts) 23 januari. Ik heb alleen maar last van af en toe misselijk zijn en ik ben ontzettend moe. maar verder echt totaal niets. Ik mag volgende week woensdag 6 juni voor de eerste keer naar de VK (intake gesprek). Ben zo benieuwd. Ik krijg als het goed is deze week al wel een heel info pakket toegestuurd en ik heb me meteen opgegeven voor moeders voor moeders want dat kon vanaf 6 weken. zo dat was het wel voor even.
hier even een up-date: dus gisteren echo gehad en er was niks te zien ook bij de inwendige niet,dus weer bloedafname en als hcg gezakt was was het een mk. vorige week vrijdag was het hcg 37 en gisteren avond belde de gyn dat het hcg 31 was,dus niet goed of te traag aan het zakken, dus het kan nog 3 kanten opf heb toch een mk gehad of het vruchtje heeft langer tijd nodig gehad om van de eileider naar de baarmoeder te gaan of ik zou misschien een bbz hebben,maar hij dacht eerder aan een mk,maar daar moet ik nu weer 2 w voor wachten om dan nog eens bloed te laten nemen . nu is vandaag mijn misselijkheid en pijnlijke borsten erg aanwezig en heb ook het gevoel dat ik mijn baarmoeder voel tijdens het wandelen/lopen,ook heb ik sinds vandaag onnodige huilbuien!! pppppfffffffff wat een onzekerheid allemaal! heb gisteren mijn ha opgebeld en die wil me volgende week woensdag aan het echo-apparaat hebben + een bloedafname en de week nadien ook als we nog geen uitsluitsel hebben....
Digitale knuffel voor jou, Sofie! *knuf* Wat een onzekerheid. Sterkte, meid. @hopelessinlove; 14 juni heb ik eerste afspraak met VK en 2 juli termijnecho. Het is mijn eerste kindje, mijn voorkeur gaat uit naar een thuisbevalling en het geven van borstvoeding.. Weet je dan genoeg?
Goedemorgen meiden, Ben een tijdje afwezig geweest met reageren, maar had wel meegelezen.... Ik ben ook zo ontzettend moe! Heb een zoontje van 2.5 jaar, maar ben gewoon te moe om echt heel actief te zijn met hem. Daarnaast ben ik sommige dagen erg misselijk, maar gelukkig nog niet gebraakt Dit had ik niet bij de zwangerschap van mijn zoontje. Heb nu standaard sultana naast mijn bed liggen, want als ik honger krijg MOET ik direct eten omdat ik anders misselijk wordt. Maar vandaag weer dus helemaal geen last van misselijkheid gelukkig. Vandaag ook weer een beetje last van krampjes in onderbuik en veel gerommel. Borsten zijn nog erg gevoelig en al ruim een maat gegroeid! Hihi, toch nog es een mooie grote cupmaat Sinds vorige week doe ik mee aan MvM, de teststreep was sneller dan de controlestreep, dus mocht al voor de 6 weken beginnen. Morgen heb ik weer een echo, spannend hoor! Ben dan 7 weken, dus hopelijk zien we het hartje kloppen..... ik wordt echt verwend met echo's, want ik mag dan met 9 weken weer (laatste keer van de gyn) en dan met 11 weken nog eens, een kadootje van de verloskundige Dus heb dan al 4 echo's gehad in de eerste 12 weken.....ben er wel blij mee @Sofie: jeetje wat spannend zeg! En ook vooral erg verwarrend lijkt me. Je wil toch weten waar je aan toe bent....sterkte meid! @nieuwe meiden: welkom en gefeliciteerd! @katten: wij hebben 2 katten die 's nachts ook bij ons op bed slapen. Bij mijn zoontje hebben we ze gewoon op onze slaapkamer laten slapen. We vonden het wel spannend omdat wij 1 kat hebben die altijd helemaal op ons komt liggen en wij dus bang waren dat hij dat ook bij de baby ging doen....maar hij had totaal geen oog voor de baby! Hij bleef ver uit de buurt, vooral als de baby moest huilen. Op de slaapkamer van de baby mochten ze voor de geboorte wel komen, maar toen mijn zoontje daar ging slapen 's nachts niet meer. Overdag trouwens wel gewoon. Ze gingen niet in zijn bed liggen, alleen op de stoel die er staat. Ik ga trouwens ook trouwen in augustus! 2 dagen voor we wisten dat we zwanger waren ben ik gevraagd.....ik ben als we gaan trouwen dus 18 weken. Ik heb al een jurk gevonden, en die wordt volledig uitgelegd bij mijn buik Zo leuk!
@Sofie...wat spannend voor je zeg. Kom ik aan met mijn onzekerheid....dat stelt gewoon niks voor vergeleken bij jouw situatie! Wel fijn (naja fijn) dat je toch wat zwangerschapskwaaltjes hebt...dit geeft toch wat hoop! Ik ga voor je duimen.... @katten...we willen ons katje ook nog even op de slaapkamer laten. Is ze zo gewend...en wil er ook niet al te spastisch over doen hoor. Vanmorgen bloed laten prikken (voor de intake) dus ben benieuwd. Sinds vanmorgen ineens wat bruinverlies. Voel me er best rustig onder (zou ik gisteren niet zeggen), heb totaal geen buikpijn of tekenen die lijken op helder bloed..dus geen reden voor paniek denk ik zo..Wat kun je je van dag tot dag toch anders voelen. Moet zo boodschappen doen en als ik al denk aan het avondeten heb ik echt nergens zin in...bij vis denk ik...blehhh...bij vlees blehhh...bij pasta of rijst..idem. Dus ben benieuwd wat het gaat worden... Tips?
Hallo allemaal, Heb het forum een tijdje gevolgd maar niets nieuws te vertellen gehad. Sinds zaterdag met vlagen misselijk, vannacht na mn late dienst ook flink misselijk door maagzuur. De eerste keer moeten braken hierdoor. Vanmorgen mn trouwjurk voor de laatse keer afgepast en mee naar huis genomen. Past perfect! Gelukkig kan ik het corset en de jurk ook wat losser doen als dat nodig is. We kijken al erg uit naar de eerste echo volgende week. Verder maak ik me niet al te veel zorgen en ben gewoon erg benieuwd hoe het allemaal zal zijn. En vooral als ik volgende week mn eerste kindje zie wat daar in mn buik aan het groeien is. @ huisdieren: we hebben 2 kleine hondjes (1 oud dametje van 12 jaar en 1 jong manneke van 1 jaar). Zij slapen sinds 1 maand samen beneden (de oudste sliep voorheen sinds ik haar kocht 4 jaar geleden op het voeteneind). Verder weet ik dat ze allebei goed met kinderen uit de omgeving om kunnen gaan, en als we ze goed betrekken bij de baby denk ik dat het wel goed gaat komen. @sofie: wat een onzekerheid zeg! Dan duurt wachten nog langer. Veel sterkte!
@Hopelessinlove, volgens mijn eigen berekeningen ben ik idd 16 januari uitgerekend @ sophie, jeetje wat een onzekerheid, hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid krijgt, sterkte ermee! @ kwaaltjes. Ik werd vanochtend echt superchagrijnig wakker (daar heb ik echt nooit last van!!) en ben al de hele dag zo misselijk als een hond.Maar ik vraag me af of dat ook niet de zenuwen zijn. Gelukkig nog maar een nachtje slapen voor de eerste echo. @ Nursy fijn he zoveel echo's in het vooruitzicht.Als het morgen goed is, krijg ik tot 11 weken elke week een echo om mijn onzekerheid weg te nemen. Dat was een extra service van de vk.
Hoi allemaal, Kom me er ook bijvoegen als dat mag. Ben als het goed is 26 januari uitgerekend en ben dan vandaag 5 weken en 4 dagen. Wil trouwens in het ziekenhuis bevallen en ga proberen bv te geven. Heb 22 juni mijn eerste echo en 25 juni de intake. Was ik nog vergeten in de PB te zetten. Ben maandag naar Babydump geweest en vandaag naar Babypark, gewoon omdat ik het leuk vind . Heb op internet leuke Bopita kamers gezien, maar zag ze niet bij Babydump.
Hoi hoi, Ook ik wil me graag nog toevoegen aan dit topic! Ben (volgens internet) op 31 januari uitgerekend! Is ons 1e kindje en wil grag in het zh bevallen!! We hebben op 21 juni onze intake bij de vk! Iedereen hier gefelicteerd!!
Dames, ik kom me hier afmelden Ben maandag met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Ons kindje had zich buiten mn baarmoeder ingenesteld. Ben dus met spoed geopereerd. Ik ben gebroken, kapot, verdrietig en vol pijn. Waarom? Waarom weer niet? Waarom wij? Alsof het nog niet moeilijk genoeg gaat hier. Zou iemand mijn afspraken van de lijst kunnen halen en mij van de zwangeren lijst naar de vlindertjes lijst willen plaatsen? Ik wens iedereen hier een voorspoedige zwangerschap toe. Ik kom niet meer meelezen, ik kan het niet aan, sorry.
@ dreamer 83, jee spijtig om te horen. Spoed operatie, kindje kwijt. Ik snap hoe je je moet voelen! Sterkte meid! Hopelijk voel je je snel lichamelijk en geestelijk een beetje beter ! Knuffel
Ach dreamer wat een vreselijk bericht! Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke periode! Knuffel,