* breekt ff snel in** Jeetje dreamer wat een ***nieuws! Heel veel sterkte de komende tijd!! @ Sofie pff vervelend, wat een spanning zeg! @ de lijst morgen verander ik weer van alles en werk ik hem bij..
@Sofie: wat een onzekerheid! En vooral omdat je nu juist last krijgt van kwaaltjes. Pfff, ik wil niet weten hoe jij je moet voelen. Knuffel! @alle nieuwe meiden: gefeliciteerd met jullie zwangerschap! De 2e helft van januari 2013 is druk, leuk!!! @MvM: net langsgeweest en de test knalde! Dus dat is een geruststelling. Daar kan ik vast een weekje op teren tot de echo! Ik duik vroeg mijn bedje in! Morgen reageer ik even uitgebreid. Fijne avond meiden!
@ Dreamer: Wat een vreselijk nieuws meid!! Heel veel sterkte!!! @ Allemaal: Ook hier slecht nieuws. Ik had vanmiddag ineens enorme buikpijn, naar de WC geweest en helder rood bloed. Ik heb de VK gebeld, en zij zegt ook dat het hoogstwaarschijnlijk een miskraam is. We hebben afgesproken dat we even wachten of het echt doorzet en dat we over een paar dagen weer even contact hebben. Ik ben nog geen 6 weken, dus met een echo zou je nu sowieso weinig zijn zei ze, maar het klinkt niet goed. Ik ben echt nog een beetje in shock, kan het me nog niet voorstellen. De vierde keer dat ik zwanger ben, en al de derde keer dat het eindigt in een miskraam.... Ik voel me zo leeg.... Morgen ga ik als begeleider mee op schoolreis met de kinderen, en vrijdag t/m zondag gaan we een weekend naar de Efteling omdat opa & oma 40 jaar getrowd zijn. Pffff, ik weet nu even niet hoe ik dat door moet komen. Ik kom hier volgende week nog wel een keer langs. Ik hoop dat het bij jullie allemaal WEL goed gaat. Liefs, Dalia
@dreamer, ook al lees je niet meer mee, ik denk aan je @dalia, oh nee toch meid, ik weet niet wat ik moet zeggen, wat verdrietig! Potver, ik denk aan je, hoop toch op een wonder. Ik weet nu ook even niets te melden. Mvm is geweest. Maar gezien de laatste berichten kan ik nu geen blije dingen vertellen. Ik ben er heel verdrietig van voor dreamer en dalia. Het is jullie zo gegund!
breekt ff in, he dames, hier ben ik weer ik ben een paar dagen weg geweest. en ben nu weer aan het werk voor 3 dagen en dan weer 3 weken op fakantie. dus voor de gene die mij gemist heb, sorry . hoopelijk gaat alles goed bij iedereen, dreamer wat een vreeselijke bericht ik wens jullie heel veel sterkte, en een hele dikke knuffel. hoe gaat het met jullie kwaaltjes, hebben jullie veel last. bij mij gaat het super krijg een heel klein buikje door mijn darmen, maar voor de rest hele maal nergens last van. ben alleen nog erg moe. ik ben er nog 3 dagen, ik probeer af en toe bij te lezen en te reageren. maar of het gaat lukken dat weet ik niet. ik doe mijn best. iedereen dikke knuff jacky story
@Dalia - Wat erg meid!! Ik snap dat je hoofd nu even helemaal nergens naar staat. Ik wens je heel veel sterkte voor de komende tijd! Liefs xx Wat een verdrietig nieuws vandaag zeg.
Goedenavond meiden. @Dalia; ook jij heel veel sterkte. Wat een naar nieuws, toch. Afspraak met de VK staat. Maar heb toch last van onzekerheid. Ik ga nu af op mijn onderbuikgevoel (letterlijk) en twee zwangerschapstesten. Maar wie zegt dat wat ik voel goed is of juist niet goed is. Heeft 1 van jullie dit gevoel ook? Of maak ik me zelf hartstikke gek? VK zei dat bij de intake geen echo zal worden gedaan. Wordt er dan wel geluisterd naar het hartje? Nu hebben we 'pas' 2 juli de termijnecho. Fijne avond, meiden! En slaap lekker voor straks!
@Enibas - Ook ik maak mezelf helemaal gek. Durf er pas echt van te genieten als ik het hartje heb zien/horen kloppen. Ik mag gelukkig 18 juni al voor de eerste termijnecho. Ben wel zo onzeker dat ik me elke keer afvraag of ons kindje dan nog wel in mn buik zit. Je leest zoveel verdrietige verhalen dat ik me afvraag: waarom zou het dan bij mij wel goed gaan. Ik hoop zo dat alles goed komt. Dat hoop ik voor iedereen hier
Meiden, jullie zijn jong, gezond en hebben geen moeite gehad met zwanger raken (vergeef me als ik het mis heb). Je weet nooit of het mis gaat, maar ga ervan uit dat zonder bloedverlies en hevige krampen jullie pindaatje nog lekker zit waar ie zit en goed groeit. Er zit echt een baby'tje in je! Echt echt echt! Bij m'n eerste was ik net zo onzeker en toen heb ik de vk gebeld, ik kreeg toen met 6 wkn een vaginale echo bij de gyn. Ik zag een flikkerend stipje, was dus echt zwanger (maar dat had de test ook al gezegd). Het enige wat de gyn toen zei: "er zit wat, maar dat kan er ook zo weer mee ophouden, het zegt niets". Nou, dat was het dan. Tot de dertiende week hou je de onzekerheid, daarna komt er weer andere onzekerheid tot de 20 weken echo, daarna weer tot de geboorte etc. Zodra je de zes weken hebt gehad (wanneer het hartje begint te kloppen) is de kans dat het misgaat kleiner. Het is m'n derde, maar ook ik vind het vreselijk lang duren. Maar maak je pas zorgen als er aanleiding voor is en probeer te genieten nu, van het kleine wonder en de vreugde van de positieve test Helpt dit?
Gelukkig, ben ik niet de enige, ik ben echt opgezet 's avonds. Ik denk ook niet dat ik het nog lang verborgen kan houden voor de buitenwereld, best jammer . En ja inderdaad een sport bh of meegroei bh zal het wel worden. Kan ook hier niet te lang mee wachten want mijn bh zitten al behoorlijk strak en straks gaan ze mijn boobs pletten, pijnlijke bedoeling voor mijn nu al pijnlijke boobies....
Dreamer en Dalia, meiden wat verschrikkelijk.....heel erg veel sterkte.... Wat een verdrietig nieuws op 1 dag zeg! Hier kapot na mijn avond dienst. Ben ook een beetje zenuwachtig voor de echo van morgen, klopt het hartje of niet...als de echo morgen goed is ga ik het op mijn werk vertellen. Moet ook wel aangezien ik anders nachtdiensten ingeroosterd blijf krijgen en de laatste gepland zijn als ik 16 weken ben (zover wordt er dus al vooruit geroosterd...) Nieuwe meiden: welkom! Ik ga mijn bedje in! Trusten!
Hopelessinlove regelt deze lijst. Wil je iets aangepast/ toegevoegd hebben dan kun je haar pb-en of laat het weten in dit forum en ze past de lijst aan. Dit gebeurd maar 1 x per dag of zelfs 1 x per 2 dagen! Zwangere Mama's 16 t/m 31 Januari 2013 16. - Melanie1986 (2de kindje/thuis/) - Elisse (3de kindje) 17. - Kwebbelsnoes (2e kindje/ziekenhuis/bv) - Tourmaline (2e kindje) - Nursy (2e kindje/thuis/bv) 18. - Abri (3e kindje/thuis/bv) - Wouw83 (1e kindje) - Lauren84 - Melanie76 (2de kindje/thuis) 19. - Minieme84 (1e kindje) - Stefanie78 (2e kindje) 20. - Livelife (1e kindje) - Manon77 (3e kindje/ziekenhuis/bv) - Pjpj (1e kindje/ziekenhuis/thuis/bv) 21. - Kaatje1984 (1e kindje/ziekenhuis/bv ) - Evie10 (1e kindje) - Alyne - Lintje (3e kindje/thuis/bv) 22. - Lovelymom (3e kindje/ziekenhuis/thuis/bv) 23. - Juupje (1e kindje) - Greatdane (1e kindje) 24. - Sofie28 25. - Sammie121 (2e kindje/ziekenhuis/kv) - Kimster87 (1ste kindje) 26. - Dalia03 - jackystory (1ste kindje/ziekenhuis/thuis/bv) - Wen86 (? kindje, ziekenhuis,bv) 27. 28. - Hopelessinlove(1e kindje/ziekenhuis/kv) 29. - Yvon1893 - chikah (2e kindje/ziekenhuis) - bloempje1988 - Annet03 30. - Enibas (1e kindje/thuis/bv) 31. - Ctje1987 (1e kindje/ziekenhuis/bv) - Sjubidoe (1e kindje/ziekenhuis) Vlindertjes/sterretjes: - Isabel Olivia - Dreamer83 Afsprakenlijst: - 31 mei: 1ste echo Lauren84 - 31 mei: 1ste echo Elisse - 31 mei: 1ste echo Stefanie78 - 31 mei: 1ste echo Nursy - 2 juni: afspraak vk Melanie76 - 2 juni: 2de echo Melanie1986 - 4 juni: 1ste echo Abri - 4 juni: 1ste echo + intake vk Wouw83 - 5 juni: 1ste echo + intake kwebbelsnoes - 6 juni: 1ste echo + afspraak gyn Sammie121 - 6 juni: 1ste echo Livelife - 6 juni: 1ste echo Minieme84 - 6 juni: 2de echo Melanie1986 - 6 juni: Intake vk Greatdane - 7 juni: intake vk Stefanie78 - 11 juni: 1ste echo Kaatje1984 - 11 juni: afspraak vk Manon 77 - 11 juni: intake vk Minieme1984 - 11 juni: termijnecho + afsluitend gesprek gyn Nursy - 12 juni: Lovelymom - 12 juni: intake vk jackystory - 12 juni: eerste echo dalia03 - 13 juni: 1ste echo hopelessinlove - 14 juni: 1ste echo Tourmaline - 14 juni: Echo in het ziekenhuis Yvon1893 - 14 juni: Afspraak vk Enibas - 15 juni: Intake vk Nursy - 18 juni: Termijn echo Minieme1984 - 18 juni: 1ste echo Ctje1987 - 19 juni: afspraak vk Alyne - 19 juni: eerste echo chikah - 20 juni: intake vk Livelife - 20 juni: afspraak vk Juupje - 20 juni: 1ste echo Wen86 - 20 juni: intake Wen86 - 21 juni: intake vk Sjubidoe - 28 juni: intake vk chikah - 2 juli: Termijnecho Enibas - 2 juli: Echo Nursy - 6 juli: 1ste echo annet03 @ Dalia ik heb je nog niet bij de sterretjes/vlindertjes gezet want je weet het nog niet zeker toch?
@ Dreamer en Dalia, heel erg veel sterkte! Wat ontzettend verdrietig zeg.. Hier begin ik sinds gister ook al een buikje te krijgen, weet iemand of dat nog wegtrekt? Ik had er ook nog nooit van gehoord.. Je hoorde altijd dat je het vanaf 4maanden bij iemand zou kunnen zien!!