@Dalia: meis, ik hoop dat het niet doorzet! Ik duim voor je! @echo: meiden met de echo vandaag! Heel veel succes! Ik hoop op mooie plaatjes en kloppende hartjes!
Dalia en Dreamer heel veel sterkte! Hier erg zenuwachtig voor de echo. Nog een paar uurtjes. Ik denk juist dat omdat zwanger worden voor mij zeker niet vanzelfsprekend is (heb er maanden hormonen voor moeten spuiten) weet ik wat me te wachten staat als het niet goed is. Maar ik ben het wel heel erg met Lintje eens je moet gaan vertrouwen op je lijf en je beeb....al krijg ik dat zelf nog niet zo goed voor elkaar.
Goedemorgen dames, Sofie, Dahlia en Dreamer: Heel veel sterkte! Buik: Kan mn normale broeken al niet meer aan, dus ga vandaag voor het eerst weer in positiebroek. Bij de eerste moest ik er met 10 weken aan geloven. nu dus al met 7 weken. Ook ik ben nog steeds heel onzeker, ik mag over 5 dagen al voor de eerste echo, hoop echt dat alles goed is.
@ dames met een echo vandaag, veel succes! @ all ik ben hier ( nog) niet heel veel aanwezig. Ik heb voor mezelf besloten om mezelf wat rust te geven tot ik over het termijn heen ben waarop ik vorige mijn miskraam kreeg. Pas na twee echo's en het termijn van 10 wk zal ik hier actiever zijn. Want ik maak me veel te druk , zeker met de negatieve verhalen. Vorige keer heb ik een goede echo gehad met kloppend hartje echter is deze weer gestopt. Hopelijk begrijpen jullie dat! Ik gun mezelf even wat meer ontspanning en afleiding....
Ik zal me hier ook even melden: ik ben 21-01 uitegrekent. Het word mijn 2e kindje en ik vind het zo ontzettend leuk zo'n forum. Toen ik 16 jaar geleden zwanger was had ik niet eens een computer haha. Verder weinig "klachten", op heel gevoelige borsten na. Geen buikje te zien, geen honger ook en dat terwijl ik jaren te zwaar ben geweest, nu te slank en nu mag/moet ik eten en heb ik geen trek... Ik eet wel maar moet mezelf dwingen. Ik heb wel zin in gezonde dingen zoals veel groenten, vorige zwangerschap kwam ik 23 kilo aan omdat ik toen verslaafd was aan de chocopasta. Ws word ik vandaag gebeld door de verloskundige, es kijken wanneer er een afspraak gemaakt kan worden! Gefeliciteerd trouwens allemaal met jullie wondertjes!!
@Dalia en Dreamer sterkte! Ik voel me elke ochtend een vaatdoek. Neem dan eerst druppeltjes van Vogel en een cracker. Later eet ik pas. Voor het slapen gaan paar happen vanille vla.
@ Dreamer: getverderrie!! Ook al lees je het niet meer, ontzettend veel sterkte gewenst!! Ga voor je bidden dat het ooit nog een keer bij jullie mag gebeuren! @Dalia: oooh bah!! Het lijkt me verschrikkelijk!! Zit zelf ook elke paranoia op de wc, om te kijken of ik geen bloed heb. Gister had ik eens flinke kramp onderin, maar trok ook gelukkig snel weer weg. @Yvon1983: snap ik! Doe lekker waar jij je goed bij voelt!! We zullen je er echt niet op aankijken @echo vandaag: succes allemaal! En hopelijk komt er wat positief nieuws terug!! @wen86: hier 's ochtends ook niet al te best hoor. Wordt steeds erger.. Als ik heb gegeten gaat het wel, maar het kost me heel wat moeite en wilskracht om het erin te krijgen.. Ben ook zo beverig 's ochtends en kan zo huilen! @kwaaltjes: de ochtend dan, en mijn (.)(.) doen echt wel zeer en de blauwe aderen die erop zitten... (heb er heeel graag voor over hoor! ) en de grote tepels.. vind mijn boobies er niet mooier op worden! Ik ga vandaag bijzonder weinig doen, afgezien van het huishouden. En ook hier ga ik positief proberen te denken!! Het gaat statisch gezien beter goed dan fout! (al vind ik het lastig)
@ Echo's heeeeeel veel succes vandaag!!! Wel foto plaatsen he! @ Lijst ik hou het ook niet helemaal meer bij hihi. @ Buik, hier geniet ik ook van de positiebroeken @ Klachten, vlagen misselijk maar nog steeds niks om te klagen.
@Ctje; gelukkig ben ik niet de enige.. @Lintje; bedankt voor je opbeurende woorden. Je hebt helemaal gelijk. Maar het is een gevoel dat me bekruipt. Hopelijk snel meer zekerheid.. Verder nog steeds weinig klachten, op het gepruttel en steekjes in mijn onderbuik na... Fijne dag, allemaal!
Dalia en dreamer heel veel sterkte! Ik leef met jullie mee en weet wat jullie door maken! dikke knuffel voor jullie!!
Ik denk gewoon dat ik hier hoor meiden.. dus ik kan ook op de lijst 1e kind.. wil in ziekenhuis bevallen en wil bv geven.. uitgerekend op 31 januari.
He meiden, wat leuk, ik had deze lijst nog niet gezien... Ik ben vandaag 6 weken zwanger en 24 januari uitgerekend...Spannend allemaal... Ik zou ook graag willen mee kletsen in deze topic..
Goedemorgen allemaal, Welkom alle nieuwe meiden! vanmorgen echo....en een kloppend hartje!!!! ben helemaal opgelucht. Volgende week donderdag weer een bij de VK en dan 2 weken op vakantie, dat zal wel goed zijn voor de afleiding Spruit was 7,7 mm
@Stefanie; Heerlijk zo'n bericht. Geniet ervan, meid! Ik heb 14 juni intakegesprek bij de VK en bij mij wordt er geen echo gedaan. Ik heb er wel om gevraagd. Is dat per regio verschillend dan ofzo?
Stefanie wat heerlijk dat je een mooie echo hebt gehad! En nu lekker gaan genieten. Ik mag me over een uurtje melden bij de vk.pfff ik vind dit wel spannend hoor!
@ dreamer en Dalia, heel veel sterkte! @Stefanie, wat een heerlijk nieuws Eten maken is echt een ramp, ik ontwijk de keuken als vriendlief aan het koken is. Probleem is allleen dat 's ochtends brood maken ook al geen succes is, dus ik ga maar droog brood met los beleg in mn tas doen en dan kijken of het op mn werk wel lukt. En anders een collega lief aan kijken of die het wil maken hihihi. Opeten is geen probleem , ik heb niet altijd even veel trek en moet mezelf wel dwingen om te eten. @Kleding Past allemaal nog prima, nog geen problemen op dat vlak.