@Stefanie, wat leuk!! @Juupje, hier hetzelfde. Hebben sinds februari een nieuwe keuken met een super afzuiger en die moet van mij vaak op zijn hardst
Hallo allemaal!! Iedereen van harte gefliciteerd ook hier! Als t goed is mag ik hier ook meekletsen! Ben heel zeker zwanger (na 3 knaltesten afgelopen weekend omdat ik t maar niet kon geloven..), maar niet helemaal zeker hoe lang.. waarschijnlijk tussen de 5,5 en 6,5e week. Was niet gepland, dus heb het allemaal niet zo goed bijgehouden.. Al 3 weken klachten.. en ik maar denken dat ik ongesteld moest worden.. Hihi.. Tot vandaag vooral last van veel plassen, buikpijn, slecht slapen en gevoelige borsten. Sinds vandaag echt kapot, zelfs een middagdutje gedaan (niks voor mij!) en sinds dat dutje voel ik me beroerd, misselijk en nog altijd doodmoe.. Het feest kan beginnen dus! Maar voor een goed doel natuurlijk.
Oh en vergeet helemaal mn hormonen.. Huilen, fel reageren.. Kan ook te maken hebben met het 'ongeplande' stukje.. het is misschien nog even schakelen, maar ik ben niet te genieten en om dingen waar ik om zou moeten huilen, huil ik niet.. om andere dingen kan ik een uur lang hartverscheurend huilen.. Ach ja.. Meer meiden die hier last van hebben??! (zeg gewoon ja, dan voel ik me iets minder slecht! haha!)
@Stefanie: wat heerlijk meid!! Joehoe! En dan nog lekker op vakantie! Toppie! @nieuwe: jeej gefeliciteerd!! @Demi1982: ja hoor @luchtjes: verschilt! Ene keer wel, maar vandaag lukt het ook niet zo goed. Wordt van alles misselijk! @moeiheid: verschrikkelijk! Ben er gewoon misselijk en emotioneel van! Zo moe ben ik. Was vandaag gelukkig vrij, maar ben al 2 keer in slaap gezakt. Kan nu al opzien voor morgen. Weer voor de klas staan.. oef! Probeer me klaar te maken om even boodschappen te doen, maar heb uitstelgedrag . Komt vast goed. Ga heel makkelijk nasi maken!
Goedemiddag allemaal Ik weet net 50 min dat ik zwanger ben. Het was/is totaal niet gepland en weet nog even niet wat ik moet voelen! Wil het even van me afschrijven. Partner weet nog van niks even denken hoe ik dat ga vertellen! En ook benieuwd naar zijn reactie aangezien het HELEMAAL niet gepland was. kennen elkaar al bijna 5 jaar maar zijn pas 4 maanden samen......! Ben volgens de calculator 30 januari uitgerekend. @iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap
Nou mijn angst is vanmiddag waarheid geworden. Op de echo was een leeg vruchtzakje te zien die niet groter was dan 4-4 wk. Morgen heb ik een afpsraak bij de gynaecoloog om te bespreken hoe nu verder. Gezien mijn heftige mk vorige keer die uiteindelijk toch nog eindigde in een spoedcurretage denk ik dat ik nu maar meteen voor een curretage kies. Ik wil daar helemaal niet over nadenken, maar helaas het is niet anders voor mij. Ik ben helemaal stuk, voel me leeg en ben boos op mijn eigen lichaam! Ik wens jullie allemaal een hele voorspoedige zwangerschap, ik klets hier niet meer mee, zoals jullie zullen begrijpen. Liefs elisse
Elisse sterkte . Sinds maandag ben ik ook emo. Moest maandag huilen en gister bij een film kijken ook.
@ Elisse: Wat vreselijk meid! Wat een verdrietig nieuws! Ik wens je heel veel sterkte!!!! @ Allemaal: Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Even een snelle update hier. Heb eigenlijk geen tijd, maar wil het even snel met jullie delen. Het bloeden stopte gisterenavond weer, en veranderde in bruin bloed, oud bloed. Vandaag met de kids mee op schoolreis geweest en alleen wat oud bloed. Ik heb toen ik net thuiskwam de VK gebeld, en zij zegt dat dit toch niet echt past bij een miskraam, dat ze dan toch eerder denkt aan een bloeding door bv harde ontlasting (dat zou kunnen, want dat was de reden dat ik naar de WC ging). We hebben afgesproken dat ik zondagavond even langs mag komen voor een echo (dan ben ik 6 weken), omdat je voor 6 weken sowieso geen hartje kunt zien. Pfff, mijn emoties rollen echt alle kanten op! Ik moet zo weg en morgenochtend gaan we t/m zondag naar de Efteling, dus ik kan jullie pas zondagavond weer een update geven. Ik vind het zoooooo spannend! Alvast een heel fijn weekend allemaal, moet snel gaan nu! Groetjes, Dalia
@Stephanie: Wat fijn! Alle onrust en onzekerheid was niet nodig. Niet meer testen dus!! Geniet nog even lekker na van je echo! @nieuwe meiden: gefeliciteerd met jullie zwangerschap! @kwaaltjes: ik ben meer einde van de dag/avond misselijk, of iets met een soort maagzuur gevoel. Maar niet heel erg ofzo. Last van geurtjes heb ik niet. Boobs blijven gevoelig, en moe. Ik moet zeggen dat ik die verdrietige berichten erg heftig vind. Ik ben er zelf heel erg bang voor we (weer) slecht nieuws krijgen (en ik ben niet de enige zo te lezen).
@ Elisse heel veel sterkte meis. @Stefanie wat heerlijk zeg geniet er maar lekker van. @Dani oeps dat is dan even schrikken. @Dalia jeetje spannend hoor ik zal voor je duimen. Voor alle nieuwe zwangere gefeliciteerd!!! Hier gaat alles goed heb op het moment ontzettend moe. Soms wat misselijk. En heb wat last van mijn onderrug. Morgen de intake bij de verloskundige. En MVM komt langs
@Elisse; heel veel sterkte en kracht toegewenst! @Dalia; enigszins goed nieuws, meid! Ik duim voor je! @Dani; Welkom en gefeliciteerd!
Hoi meiden, @Elisse, wat verschrikkelijk meid! Heeel erg veel sterkte..... @ nieuwe zwangeren: gefeliciteerd!! Hier: vanochtend de echo gehad....en daar was een ienieminie baby van 0,8 cm te zien MET EEN KLOPPEND HARTJE!! Wauw! Werd er helemaal emo van toen ik het zag kloppen...Zo ongelofelijk blijft het dat in zo'n klein wezentje al een hartje klopt! Volgens de metingen klopt alles met mijn termijn. Nu weer wachten op de volgende echo...nog 11 nachtjes slapen
@ ook hier heb ik bloed geconstateerd bij het toilet bezoek! Pf nu afwachten hoe en wat. Weet dag het nog niks hoeft te zeggen, maar ben ineens weer zo bang!! denk dat ik de vk nog niet bel ze kan nu toch weinig voor me doen bij dit termijn.