16-31 januari 2013 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livelife, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Elisse: O nee, wat erg zeg. Heel veel sterkte!

Hopelessinlove: O jee, bloedverlies is schrikken. Hopelijk betekent het niks. Hoe is het nu?

Dalia: Ik ga heel hard voor je duimen!

Nursy: Wat fijn!

Poeh, wat een hoop nare berichten vandaag. Word ik toch ook wel weer herl zenuwachtig van.

2. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Hopelessinlove: nee toch?! Duimen dat het niet doorzet. Heb je ook krampen? Sterkte meis!

Dalia: jeetje wat een onzekerheid zeg! Ben benieuwd naar de echo....sterkte met wachten!

3. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Nee heb geen kampen. Leek ook eerst donkerrood/bruin maar nu is het lichter van kleur.

4. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Maar lichter als Rose kleurig? Misschien een vaatje wat geknapt is?

5. hopelessinlove

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Tsja net vond ik het weer meer roze. Nu weer rode. Pff weet het ff niet meer hoor:(:(

6. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Gekmakend lijkt me, ik hoop dat het stopt

Elisse, oh nee, :( ik weet wederom niet wat te zeggen, heel veel sterkte!

Kon ik alle vruchtjes maar laten plakken, kloppen en groeien.

Dalia: je houdt de spanning er goed in. Ik hoop dat het weekend voorbij vliegt voor je en dat we goed nieuws lezen zondagavond!

Wat stinken de mvm flessen. Ik hou m'n adem in.

7. hopelessinlove

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    ppfff lijkt wel of ik een flashback heb ofzo. De vorige keer begon het bloeden namelijk ook bij 5+4 dagen. En kreeg toen bij 6 weken een echo waarop verdikt slijmvlies te zien was. En de week erna was ik al schoon. Pfff Wil dit gewoon niet weer meemaken maar ben der bang voor!:(

8. Wouw83

Wouw83 Lid

6 apr 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje...wat een verhalen allemaal na even een dagje niet lezen. Spijtig voor degene waar het niet goed is afgelopen. Verdrietig!
    Voor iedereen met onzekerheid of bloedverlies e.d....ik duim zo voor iedereen en hoop dat het nog steeds dat er een klein levend garnaaltje is wat in jullie buiken groeit! Hopen jullie ook voor mij? Al de vervelende verhalen wil ik eigenlijk helemaal niet lezen, maar zijn zo de werkelijkheid...:(

Konden we allemaal dat fijne euforische gevoel maar vasthouden op het moment dat je een positieve test in handen hebt. Doe uiteraard mijn best om dat te voelen.. :)

Slaap lekker allemaal voor straks! Morgen weer een dag...

9. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    ooh meiden wat heftig dit allemaal.. ik hoop ook op allemaal plakbeebs en gesprongen bloedvaatjes.

Welkom nieuwe meiden; dani heftih hoor meid. Je bent zo te lezen ook nog herstellende van een pittige operatie. heb je het je partner al verteld. gelukkig kennen jullie elkaar al 5 jaar dat geeft in ieder geval een goede basis

10. Laska

Laska Actief lid

3 jan 2012
    101
    0
    0
    Nederland
    Ik doe ook mee met MvM, inderdaad wat een lucht....Adem in houden, overgooien en snel de dop erop....

11. Laska

Laska Actief lid

3 jan 2012
    101
    0
    0
    Nederland
    Jeetje meis, verschrikkelijk...wat erg om zo in spanning te zitten...Ik duim voor je dat het allemaal mee valt...Heel veel sterkte de komende dagen..!

12. hopelessinlove

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Hier nog steeds bloedverlies. Druppels bij naar het wc gaan maarja het is bloed. Denk dat als het een gesprongen adertje was het al lang had moeten gestopt zijn en niet zo lang doorgaat toch?

13. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik kan er niets zinnigs over zeggen, ik weet dat er ook veel vrouwen zijn die ondanks bloedingen toch een kind kregen en geen Mk. Maar wat daar exact het verschil in was? De tijd zal het ons zeggen, hoe frustrerend dat ook is. Knuffel voor jou, onzekerheid sucks!

14. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Hopeless: bah die onzekerheid en spanning. Ik kan er ook niks zinnigs over zeggen, maar wat Lintje zegt klopt: 1 op de zoveel zwangerschappen gaat gepaard met bloedverlies. Ga je vandaag de VK bellen in de hoop dat ze toch een echo kunnen doen? Dan weet je in ieder geval of je zwangerschapsduur overeen komt.

Sterkte meis, ik duim voor goed nieuws!

15. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!
    ik lees nog altijd mee,maar ben minder actief met schrijven,want voor mij is het toch maar afwachten tot dinsdag,de volgende echo en woensdag de bloed-afname...

heb nog wel wat last van mijn borsten en geen eetlust,maar wil er ook niet continu aan denken.
    ook ben ik wel sinds gisteren terug moe overdag en kan ik s'avonds niet slapen als ik in mijn bed lig :(
    wel ben ik al 3 kg afgevallen omdat ik zo weinig kan eten...

veel sterkte voor de dames die dit moeten meemaken of hebben meegemaakt!!!!

dalia:ik heb net hetzelfde gehad! 1dagje gebloed,wel wat rood,maar kunnen opvangen met 1 inlegkruisje,dus jij hebt nu ook veel onzekerheid?en dat wachten,word je echt gek van he?

de nieuwe:gefeliciteerd en ik duim voor jullie dat alles goed verloopt!!
    oh ja en welkom in het groepje!!!

16. hopelessinlove

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Ja ik hoop op een echo maar ik moet vandaag werken en weet dus ook nog niet of ik het daar al wil zeggen, werk er pas 2 maanden en vind het ook zo raar om dan nu al te moeten aangeven dat ik misschien een mk heb.

17. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    idd daar zou ik nog wat mee wachten tot je een echo hebt gehad!

als je een echo zou krijgen,dat zou goed zijn want op de echo is er nu al iets te zien en ook al een kloppend hartje,dus...

18. hopelessinlove

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Ik mag dalijk voor een echo. maar omdat ik nog geen 6 weken ben kan het zijn dat we niet genoeg zien omdat het te vroeg is. en het hoeft dus niet persee uitsluitsel te geven.

19. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Jeetje :(. Ik hoop dat je wat meer uitsluitsel krijgt en dat gewoon alles goed is.
    Sterkte!

20. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ach gelukkig toch een echo,dan heb je dat toch al gehad!
    succes en ik duim voor je!!
    laat even iets weten?

Deel Deze Pagina