16-31 januari 2013 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livelife, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Buik: Bij de 1e ging het al vrij snel bij mij maar nu nog sneller, heb ook al een aardig buikje.

2. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    Hier verder vandaag een nare dag. Ben met de buurvrouw even de stad in geweest. Maar gatverdamme, overal van die luchtjes waar ik spontaan misselijk van word en blijf!
    Ben ook zooo moe en draaierig! Dat ik daar ook weer misselijk van word. Vanmiddag eerst 2 uur geslapen, en ff mijn temperatuur opgenomen. 37,4..
    Loop nu helemaal op te fokken, omdat ik normaal op 36,7 zit.
    Vanavond maar lekker op tijd naar bed en hopelijk dat het morgen weer beter gaat. Baal er wel van, dat ik er vaak meer last van heb als ik thuis ben. :(
    Moest ff spuwen hoor! Bah! Loop gewoon hard te janken, dat ik mezelf in de weg zit (hormonen?! ;))

3. Wouw83

Wouw83 Lid

6 apr 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weer een berichtje vanuit Brabant...

Gister de schoonouders en schoonbroer verteld....weer emotionele en leuke reacties! Die grote ogen hahaha. Wat leuk om te vertellen zeg :)

Vandaag veel last van mijn buik. Voel mijn baarmoeder groeien en het trekt in mijn liezen. Goed teken lijkt me, maar niet fijn!
    Ook mijn darmen zijn zoo onwijs opgezet...pfff. Als ik gegeten heb puilen ze uit :(

Vandaag een dienst (zorg) van 9 uur gedraaid en zo moe nu. Vanaaf ff helemaal niks meer :)

Fijne avond!

4. Wouw83

Wouw83 Lid

6 apr 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh :D :D.....merk nu eigenlijk dat ik gewoon in het andere topic thuis hoor met mijn uitgerekende datum. Blijf toch nog ff hier hoor tot we de termijnecho hebben gehad...als jullie da goed vinden? ;)

5. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    @Livelife. melanie76 is goed hoor

@ wouw geft niet hoor. ik dag later is de 16e :)

6. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Huh, haha, ik raak verward! :D:( Heb je nu je naam weer terug veranderd? Of kan ik beter gaan slapen en zie ik de dingen niet helder? :p

@Kaatje: spuwen mag! Komt goed meis, je moet er even doorheen en het is voor een prachtig doel! Maandag kun je even zwaaien naar je kleintje!

7. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Wouw: leuk dat je het verteld hebt! Je bent het liefst de hele dag het goede nieuws aan het vertellen he... :D En blijf gerust nog meekletsen hier!

8. nanon76

nanon76 Lid

23 jan 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee je ziet het goed ik heb ook een ander account gehad . en op mijn werk sta ik nog als nanon ingelogd. Vandaar

9. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Nanon: ik snapte er ook even de ballen van. Maar het is nu duidelijk. Hoewel, hoevelen gaan zich nog afvragen wat er niet klopt? :)

Wouw, nee niet weggaan! Raak net aan je aanwezigheid gewend.
    Schoonbroer, in Friesland zeggen we zwager :)
    Maar superleuk dat vertellen!

10. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    help!!!!!!!! hoe krijg ik mijn oude account weg. nu sta ik op mijn telefoon ook op nanon. word er eigelijk een beetje moe van. maar weer op nieuw inloggen.

gr melanie

11. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    @Lydia; ik werk bij het defensie munitiebedrijf als sr medewerker bedrijfsaansturing (ben gewoon burger, werk 3 keer 9 uur) maar hiervoor heb ik bij de raad voor de kinderbescherming en op jeugdintrenaten voor pubers gewerkt. heb een managementopleiding gedaan en daardoor bij defensie trechtgekomen maar wil graag weer terug naar de zorg..en mooie foto, echt al een zwangerschapsbuikje

@Dani jeetje meid wat een verschil. Ik zou afgelopen mei een maagverkleining krijgen maar die is afgeblazen omdat ik 3 dagen daarvoor postief testte :) Ik sanp dat je bang bent weer aan te komen

@Kaatje; visolie is vooral in het derde trimester van belang omdat het goede ontwikkeling van de hersenen en zenuwbanen stimuleert, maar nu is het ook al heel goed voor je. Ik slik standaard 2 per dag

@nanon; balen dat je zo veel klachten hebt, erg herkenbaar :(

@sammie ; prettige vakantie

Hier vandaag 2e echo gehad en frummel doet het goed. Ligt exact op schema met 7+5. begin er wat geruster op te worden. Ze gaf wel aan dat er een cruciaal moment is tussen 8 en 10 weken waarop frummel bepaalde hormoonzaken van mijn lijf moet overnemen maar ze heeft er veel vertrouwen in. morgen 17 dagen naar Italie en daarna gelijk weer een echo gelukkig. ben erg moe en slaap het liefst de hele dag maar denk dochterlief anders over. meiden ik weet niet wat we aan wifi op de camping hebben dus misschien tot snel en anders tot 24-6!!

12. Dalia03

Dalia03 Lid

11 okt 2011
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, wat wordt er veel gepost zeg, krijg het gewoon niet bijgelezen (en vooral niet onthouden!)

@ Lydia: wat een plaatje van een dochtertje heb je zeg, echt een scahtje!

@ Dani: Wow, wat ben jij veel afgevallen! Knap hoor!! Je mag wel erg trots op jezelf zijn!

@ Vertellen: Ik heb het mijn ouders al op 4 weken verteld (mijn moeder ziet het toch aan me, dus stil houden gaat hem niet worden ;)). Afgelopen weekend hebben we het aan mijn broer en zijn vrouw verteld (zij is ook zwanger!). Erg enthousiaste reacties allemaal.
    Zondagavond meteen iedereen weer gebeld dat het er 2 zijn :p

Morgen ga ik mijn beste vriendin bellen.

De kinderen gaan we het vertellen in de week voor de zomervakantie. Dan kunnen ze het nog even aan de juf en de andere kids vertellen voor de vakantie begint en ze naar een andere klas gaan. Dan ben ik 9 weken.
    En als de kids het eenmaal weten, dan weet iedereen het vrij snel gok ik zo ;)

Nou ik ga lekker slapen nu, ben bekaf.
    Doei!
    Dalia

13. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    Dag dames, ik moet het ff kwijt. Ik werd vannacht wakker met erge buikpijn rechts onderin. Lijkt erg op bandenpijn. Maar doet alleen rechts heel.zeer en straalt door rechts naar boven. Eerst was ik bang voor een mki, maar voelt nu meer als darm. op duwen en loslaten doet zeer. Heb nu nog 37.1. Moet nu naar mijn werk, maar als het zo doorgaat, ben ik vandaag bij de dok. God wat een pijn!

14. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hey Kaatje, blijft de pijn aanhouden of was het even? Als je het niet vertrouwd gewoon naar de dokter!

15. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Stephanie: gefeliciteerd met je mooie echo! En geniet van je vakantie in Italiƫ!

@Dalia: ben je nu helemaal aan het idee gewend dat het er 2 zijn?

Hier niet lekker, keelpijn en benauwdheid, hele tijd hoesten. Dus ik blijf vandaag een dagje thuis. Slaap in de nacht zo slecht daardoor, ben nu echt gesloopt.

16. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    @ Kaatje, wat vervelend zeg, als de pijn aan houd zal ik gewoon even bellen met de dokter.
    @ livelife sterkte vandaag dat je maar snel weer mag opknappen.

ik heb heerlijk geslapen, het is alleen jammer dat mijn zoontje altijd zo vroeg wakker is.om 12 uur de echo ben vandaag 8 weken. dus ben erg benieuwd. ook vandaag voor de eerste keer het krat van MVM buiten zetten.

17. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Nanon/Melanie ;):p: wat spannend vandaag voor je! Veel plezier straks!

18. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Mijn Vk heeft me gister nog op het hart gedrukt dat echt stekende pijn er nu bij hoort :( (banden en je darmen die ene ander plekje zoeken vanwege je baarmoeder) maar dat menstruatiekrampen rond 8 weken niet meer mogen

livelife beterschap

melanie succes!!

19. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedemorgen dames

Hier gister geen tijd gekregen om de vk te bellen dus ga ik zometeen doen. moet om 10uur naar school voor een bespreking van stageopdracht.
    Heb echt slecht geslapen (dus heel erg moe) gisteravond flinke steken in rechterzij en vannacht paar keer wakker geworden en ook erg misselijk.
    Vanmorgen met opstaan ook duizelig en misselijk dus hoop dat het straks wat beter gaat.

en anders ga ik stage afbellen heb het idee dat ik ieder moment de wc pot kan gaan omhelsen.

Jullie plannen voor vandaag?

Dank je. Bij jou zie je het ook al goed he je buikje!

Ik herken hier vanacht hetzelfde gehad. veel sterkte/succes en hoop voor je dat het afneemt.

@dalia hoe reageerde je ouders en broer op het nieuws dat het er 2 zijn?

@livelife sterkte vandaag!
    @sammie fijne vakantie
    @nanon sterkte
    @stefanie wel fijn dat je 3 x 9 uur werkt. maar misschien een idee om na de zwangerschap in de zorg terug te keren ofzo.

20. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    trouwens hebben julie ook last van haartuitval? ik heb het al weken (zelfs bij de huisarts ervoor geweest 4 weken geleden) en toen al de vraag gekregen of ik zwanger kon zijn dus als ik de vk bel vraag ik al om een echo om zeker te weten dat ik 6 weken ben en niet al 10

Deel Deze Pagina