@Melanie, jij ook heel veel knuffels! Hoop dat het voor ons beide goed af loopt! @Lydia1986 Dank je wel voor al je lieve woorden, ze geven troost en hoop! Heel erg lief!
@melanie1986 wat een mooie echo! te gek dat alles goed gaat, geniet ervan! Hier eindelijk een echoafspraak gemaakt, ze wilde hem op 10 weken zetten, maar dan was de echoscopist op vakantie, dus schoof ze hem zelf een week naar voren!! Helemaal blij, maar moet nog steeds twee weken wachten... word nu 28 juni, kijk er echt naar uit!
@melanie1986: wat een mooie echo! Geniet er van. @zo graag: we zijn volgens mij allemaal wel eens onzeker over de zwangerschap en ik kan me heel goed voorstellen dat jij daar driedubbel last van hebt! Hopelijk heb je volgende week (of eerder) duidelijkheid, is alles goed en kun je lekker gaan genieten! Ik hoop (en bid) zo voor je dat het allemaal goed mag gaan! @lintje: veel sterkte gewenst en geniet van je 2 meiden. @hier: niks te klagen. Voel me goed, misselijkheid komt af en aan, maar nog niet hoeven spugen! @vertellen: een van de meiden twijfelden over wanneer aan de ouders vertellen omdat zij op vakantie gaan. Misschien een optie om het voor hun vakantie te vertellen, maar zonder dat je kind(eren) het weten. Wij hebben een zoontje van bijna 4 en die wil zo graag een baby in mama's buik. Maar heb hem nog niets verteld omdat ik het zo sneu vind mocht het mis gaan en hij dat gewoon niet snapt. Dus we hebben het 's avonds aan mijn schoonouders en moeder en zus verteld toen de kids op bed lagen! De kids vertellen we het dan na de echo en de rest van de familie ook. Ik kan niet wachten om het de kids te vertellen!
Ja toen ik het verhaal nog een keer las begreep ik t ook zo . Wel mee bezig maar verwacht dat het wel een tijdje zou duren
@ZoGraag: is het inmiddels gelukt om een echo in te plannen meis? Ik begrijp je zorgen, maar minder klachten betekend niet per definitie dat je minder zwanger bent. In tegendeel, ik had superveel last van klachten en toen bleek het ook mis te zijn, dus het zegt echt helemaal niks. Ik hoop dat dat jouw zorgen enigszins wegneemt. En jouw ukkie zit ongetwijfeld heerlijk bij je! En dat blijft de komende 7 maanden nog zo . @Melanie1986: Mooie echo! En wat super dat je inimini gegroeid is! Nog even en je bent 'alweer' 9 weken! @Gini en Muts: gefeliciteerd met jullie zwangerschap meiden! @Evie: al een nieuwe verslaving gevonden? Ik heb vandaag mijn broek met een elastiekje dicht gehad, hihi. En het klinkt stom, maar mijn boobs waren echt heel gevoelig vandaag, alsof ze aan het oprekken waren ofzo .
@Melanie wat een mooi echo @lucia ja was op de gsm en dit heeft soms dat die zelf woorden.maakt haha! @zograag hier brand een kaarsje voor je. Hoop dat je zsm terecht kunt. Neem aan dat iedere vrouw wel onzeker is bij de (1e) zwangerschap maar in jou geval zou ik iedere week op de stoep staan! Sterkte Hier dagje vrij en druk aan de poets. Vandaag niet veel honger. voor de rest (op de duizeligheid na) vandaag nergens last van. Wel een behoorlijk buikje Hoe gaat het met de rest van de dames?
16 t/m 31 Januari 2013 16. - Melanie1986 (2de kindje/thuis) 17. - Kwebbelsnoes (2e kindje/ziekenhuis/bv) - Tourmaline (2e kindje) - Nursy (2e kindje/thuis/bv) - Aaaa (1e kindje) 18. - Abri (3e kindje/thuis/bv) - Wouw83 (1e kindje) - Lauren84 - Melanie76 (2de kindje/thuis) 19. - Minieme84 (1e kindje) - Stefanie78 (2e kindje) - Lennyt (1e kindje) - Livelife (1e kindje) 20. - Manon77 (3e kindje/ziekenhuis/bv) - Pjpj (1e kindje/ziekenhuis/thuis/bv) - Lydia1986 (2e kindje) 21. - Kaatje1984 (1e kindje/ziekenhuis/bv ) - Evie10 (1e kindje) - Alyne - Mama40 (2e kindje/ziekenhuis/thuis) 23. - Juupje (1e kindje) - Greatdane (1e kindje/kraamhotel/bv) - Laska (1e kindje) 24. - Laska 25. - Sammie121 (2e kindje/ziekenhuis/kv) - Kimster87 (1ste kindje) - Zograag (1ste kindje) 27. - Ginie (3e kindje/bv) 26. - Dalia03 - jackystory (1ste kindje/ziekenhuis/thuis/bv) - Wen86 (1 kindje, ziekenhuis,bv) 29. - Yvon1893 - chikah (2e kindje/ziekenhuis) - bloempje1988 - Annet03 30. - Enibas (1e kindje/thuis/bv) - Dani86 (1e kindje/thuis) - Metz (3e kindje/thuis) 31. - Ctje1987 (1e kindje/ziekenhuis/bv) - Sjubidoe (1e kindje/ziekenhuis) - Roosje24 (1e kindje/ziekenhuis/bv) Vlindertjes/sterretjes: - Isabel Olivia - Hopelessinlove - Lovelymom - Sofie28 - Elisse - Dreamer83 - Lintje Afsprakenlijst: - 11 juni: 1ste echo Kaatje1984 - 11 juni: afspraak vk Manon 77 - 11 juni: intake vk Minieme1984 - 11 juni: termijnecho + afsluitend gesprek gyn Nursy - 11 juni: 1ste echo Greatdane - 12 juni: intake vk jackystory - 12 juni: eerste echo dalia03 - 12 juni: 3e echo Melanie1986 - 14 juni: 1ste echo Tourmaline - 14 juni: Echo in het ziekenhuis Yvon1893 - 15 juni: Intake vk Nursy - 18 juni: Termijn echo Minieme1984 - 18 juni: 1ste echo Ctje1987 - 19 juni: afspraak vk Alyne - 19 juni: eerste echo chikah - 19 juni: 2de echo Zograag - 19 juni: 2e afspraak + 1e echo Lennyt - 19 juni: 1e echo Laska - 19 juni: intake vk Enibas - 20 juni: intake vk Livelife + termijnecho - 20 juni: afspraak vk Juupje - 20 juni: intake vk Wen86 + 1ste echo - 21 juni: intake vk Sjubidoe - 21 juni: intake vk Laska - 22 juni: 1ste echo Wen86 - 22 juni: echo Melanie76 - 22 juni: Termijnecho Melanie1986 - 25 juni: intake vk Wen86 - 25 juni: Bloedprikken combinatietest Stefanie - 25 juni: VK Melanie1986 - 26 juni: 3e afspraak + hartje luisteren Lennyt - 26 juni: Termijnecho Kwebbelsnoes - 26 juni: VK + echo Stefanie - 26 juni: Echo Lydia1986 - 28 juni: intake vk chikah - 28 juni: Controle gyn Stefanie - 2 juli: Termijnecho Enibas - 2 juli: Echo Nursy - 6 juli: 1ste echo annet03 - 6 juli: Nekplooimeting combinatietest Stefanie - 6 juli: Intakt VK + 1ste echo Roosje24 - 11 juli: combinatietest Livelife @Melanie1986, Ginie en Roosje24: de aanpassingen staan erbij!
@Lintje sterkte! Mooie echo Melanie. Welkom Mutsz en Gini @Hier, moet zeggen dat ik ook het idee heb dat ik nu een beetje een heeeeel klein buikje zie. Vanmorgen weer even moeite gehad met het starten van de werkweek (ben op maandag altijd vrij). Wel lekker dat ik dan rustig kan starten ivm stagiaire. Op dit moment gelukkig niet zo moe. Ga zo maar eten anders eet ik weer te laat en ben ik weer misselijk. Nog 10 daagjes tot de echo, morgen is het tiental weg, haha.
@ zere boobs, ik smeer al met die buikcreme van zwitsal, ook boobs en merk dat het echt helpt. Ze stonden zo strak!! Haha maar slapen op mn zij doet nog steeds zeer. We doen er niks aan!! @ verslaving, nee pfff ik heb echt bijna nergens zin in. In de supermarkt ook niet, bij geen 1 gangpad denk ik oooohh jaaa dat wil ik. Inspiratieloos met eten. Gelukkig vandaag bij ouders gegeten, lekker bloemkool! Hier echt de dagen aan het tellen voor de echo zaterdag, hoooopp zoooo een hartje te zien!! Ben zo knetter zenuwachtig voor!!
Vanavond om 22:00u een pretecho laten maken en het hartje klopt, we zijn weer minder ver dan gedacht 6,6 week, maar dat is niet erg! Het hartje klopt!!!!! Ben nu echt opgelucht! De echoscopiste zei heel lief bij het weggaan, service van de zaak. We kregen de echo cadeau, gezien ons verleden! Zoooooo lief!!!!! Dank jullie wel voor jullie medeleven!
@ZoGraag: wat ontzettend goed nieuws en wat een lieve service! Nu op naar de volgende echo de 19e, dat gaat nu vast heel snel!