16-31 januari 2013 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livelife, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    @Lintje,

Fijn dat het is meegevallen meis! Blij dat het allemaal goed gegaan is! Doe rustig aan en laat je maar extra verwennen dit weekend!

X heel veel sterkte!

2. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Dank meiden!

Dank Melanie! Zal ik doen.

Zet em op Evie! :)

3. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    Lintje: wat fijn dat het zo is meegevallen! En wat goed dat je zo positief blijft.

Dozen: wij hebben ook nog niets aangevraagd. Moet eerlijk zeggen dat mijn hoofd er ook nog niet naar staat.
    Ik ben eerder druk bezig elke dag weer goed door te komen.
    Nu twee dagen gehad dat ik redelijk goed in mijn vel zat, maar nu is het weer drama. Hele tijd kokhalzen, geen eetlust. Bleh! Voel me dan altijd zo zielig, haha!!

Dames ik heb jullie raad nodig, want ik sta voor een dilemma: morgen heb ik vrijgezellenfeest van mijn beste vriendin. Het is een uur rijden (en dan gaat niet altijd goed), dan gaan we lekker lunchen, maar daarna weer een uur rijden, voor een tocht met allerlei sloepen voor 2 uur. Daarna weer een uur rijden en eten pas laat.
    Nu wil ik uiteraard aanwezig zijn, want dit is iets want niet zo maar weer gebeurd.
    Maar ik zie er enorm tegenop, vooral dat bootje varen.
    Wat zouden jullie doen, toch proberen mee te gaan, of dat onderdeel skippen?
    Lig er ondertussen al een week wakker van. Wil zo graag mee, maar ben echt bang dat ik het letterlijk ga verzieken door te kokhalzen en te spugen.
    Ga nu eerst naar de apotheek, kijken of dat spul van A. Vogel Nux Vomico D4 ook helpt...

Liefs Ka

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    @ Kaatje: omdat het om je beste vriendin gaat zou ik het wel doen. Wie weet valt het mee? En heb je al bepaalde producten gevonden die het tijdelijk iets minder maken? Hier helpen biskwietjes, cola (waar ik normaal een hekel aan heb) en bijv kauwgom/pepermuntjes best aardig. Hier wat minder last de laatste dagen, maar kan me hele aal voorstellen hoe je iedere dag moet overleven zo eigenlijk.
    Anders huisarts vragen om bijv emasefene of een ander middel, kan net de hoogtepunten van de misselijkheid wegnemen. (hier hielpen homeopathische dingen, seaband en weet ik wat niet al niet)

Sterkte!

5. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    @ Kaatje, weet nog niemand het? Anders het haar miss in vertrouwen vertellen en dat je best ziek bent van je zwangerschap. Als je je zo ziek voelt lijkt me idd dat het bootje varen na een lunch niet zo prettig is. Lastig dat je zo ziek bent!

Ik zag net dat er een extra editie komt van de 9 maandenbeurs, in oktober! Dat komt ons Januari mama's veel beter uit dan pas in februari!! Maaar eerst allemaal een plakbeeb houden!!

6. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ lintje, knap dat je er zo mee om gaat. Ben wel een beetje bezorgd hoor! Hou je je niet groter dan dat je je voeld?

@ Evie, oh lekker weesten shoppen heerlijk!
    En die la vas qui rit smeerkaas lekker, ik at het eerst nooit maar nu Jammie! Leuk dat je naar Disney gaat! Is het niet rot om te rijden die wegen daar?

@ Kaatje, hopelijk helpt dokter vogel je er doorheen ;)
    Omdat het je beste vriendin is zou ik het toch wel proberen. Je maakt dit niet meer mee anders. Ik zou voor de zekerheid een boek meenemen. Stel de lunch valt niet zo lekker zou ik na de lunch even gaan wandelen en op t terras wat lezen terwijl zei gaan varen. Zo ben je er toch een gedeelte van de dag bij.

7. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik geloof van niet, ik voel me gewoon goed. Heb maandagavond tijdens het hardlopen even flink gehuild, verder wat gepiekerd over de narcose, maar die was prima te doen en m'n man en ik zijn nuchter en praten gaat goed. Daarnaast maak ik het voor mezelf niet groter dan het is; er zat geen kindje meer, dus het was ook niks (meer) behalve een vruchtzakje. Ik voel het niet alsof ik een kindje heb verloren, ik voel het als een mislukte zwangerschap. En ik denk dat dat psychisch heel veel uitmaakt. Het is makkelijker. En ik voel me fit, maar ik ben ook gezond en fit. En ik heb natuurlijk al twee gezonde (en ook erg mooie en slimme.. ofcourse) kinderen waardoor het leven wel doorgaat. Ik zie het als een teken dat een derde kindje niet voor ons is weggelegd. En dat was dat. Ik ben positief ingesteld, gelukkig en dankbaar, ik kan met die instelling verder en zal met een glimlach terug denken aan het verlies van deze bijzondere verwachting.

8. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Oh das wel erg veel uitleg. Hoop niet dat jullie nu denken dat ik gek ben. Ik ben allang blij dat ik uit die narcose ben ontwaakt. Dat gaf me zo'n gelukkig gevoel, ik leef nog! Daar teer ik dan uren op :)

9. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Lintje, dat is dan wel fijn, rust lekker uit!

@Hier, helemaal geen leuke dag. Konijn overleden :(:(

10. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ lintje het feit dat je zo kan relativeren is wel een groot voordeel. En een goede karaktereigenschap!
    Fijn dat je er zo goed over kan praten.

11. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ wen, verdorie, nee dat is helemaal geen leuk nieuws. Had je het konijntje al lang? Sterkte!

12. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    @Wen86

Gecondoleerd!

13. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    @Boxen

Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb vandaag alles wat los en vast zit besteld, wat ik tegenkwam op Internet, ha ha ha

Een must do: Zwangerschaps agenda van de Jumbo leuk om je notities per week bij te houden. Verder niet bijzonder hoor, maar wel leuk om te hebben.

14. Dalia03

Dalia03 Lid

11 okt 2011
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi!

Wat een triestig weertje vandaag he? Bleeh, niks aan!

@ Lintje: Fijn dat het allemaal goed is gegaan! En erg fijn dat je er zo goed mee om kan gaan!

@ Kaatje: vervelend dat je je zo beroerd voelt! Dat is ook erg jammer voor het vrijgezellenfeest! Ik zou het denk ik aan je vriendin vertellen. Dan snapt ze hoe het komt en zal ze er toch vast alle begrip voor hebben? En inderdaad, misschien even langs de huisarts om te kijken of hij je iets kan geven tegen de misselijkheid. Sterkte! Ik hoop dat je er van zult kunnen genieten morgen!

@ Evie: hier nog geen dozen aangevraagd. Ik wist eigenlijk niet dat dat al kon als je nog maar net zwanger was :).

@ Wen86: Wat balen dat jullie konijn is doodgegaan vandaag :(

@ Namen: ik heb al 2 jongensnamen, maar nog nie tmet manlief over gehad, dus geen idee wat hij ervan vindt. Meisjesnamen nog helemaal blank. Ik heb zelfs nog niet eens een klein beetje een idee ;)

@ Weten wat het wordt: Ik weet nog niet of ik het wil weten. Met de meiden wilde ik het niet (maar ik wist het toch op 20 weken), en nu weer ik het eigenlijk nog niet.

@ Wuppie: Gaaf dat je een goede echo had! Gefeliciteerd!

@ Lennyt: Mijn man is met de eerste echo (6w) niet mee geweest, maar die was ook om te kijken of ik een miskraam had of niet, en was een paar dagen tevoren gepland.
    Met de tweede echo (7w2d) is hij wel meegeweest.
    Maar ik denk niet dat hij met elke volgende echo mee zal gaan. Ik meot naar het ziekenhuis voor de begeleiding omdat het een tweelnig is, en die plannen alleen maar overdag. Hij kan moeilijk elke keer vrij nemen. Maar ik vind dat ook niet erg. Vond het wel heel super dat hij er laatste keer bij was!

@ Juupje: lastig dat je zo moe bent. Veel plezier morgen!

@ Melanie76: Geniet van je vrije week! Spannend hoor, de 22e je echo! Dat duurt niet lang meer! Ik hoop zo voor je dat alles goed is!

@ Yvon: Gefeliciteerd me tje goede echo! Heerlijk!!

Hier verder alles goed. We moesten vanavond even weg, ik had een mooi jurkje aan gedaan. Tsjonge, dan valt het opeens wel erg op dat ik een dikke buik heb!! Hij is normaal nogal plat, maar nu 's avonds net zo'n ballon :p. Ik ben benieuwd of de andere moeders het gezien hebben ;) (het was op school).

Ik ben erg moe. Lekker slapen zo. Gelukkig is het weekend!

O ja, nog even een foto van de echo van dinsdag. Hij is niet zo mooi als die van 6 weken, ze kreeg ze niet goed met zijn 2en mooi op de foto.

Groetjes,
    Dalia

Bijgevoegde bestanden:

• 7w2d.jpg
      7w2d.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,5 KB
      Weergaven:
      21
  15. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Leuk hoor Dalia!!

We hadden haar toen ze net oud genoeg was om weg te mogen.
    Ze is maar 2 jaar en 2 maanden geworden.

Moet zeggen dat ik er al verdrietig om ben (op momenten), maar de hormonen werken ook nog eens lekker mee :x.

Morgen krijgen we het familiewiegje, echt leuk!
    Heb van mijn schoonmoeder weer twee rompers gehad, dit keer met lange mouwen. Heb er nu al 4 van haar gehad :) Ze heeft ook twee bewaarboxen gekocht van Nijntje.

16. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    @Dalia wat een mooie foto.

Wendy, het is altijd verdrietig als je een dier moet verliezen. sterkte er mee. leuk hoor een familie wieg. wij hebben er ook 1.

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Dalia gaaf! Ik zou wel willen dat manlief mee gaat elke keer maar dat is ieders eigen keus natuurlijk

Wen sterkte ! X

18. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    16 t/m 31 Januari 2013

16.
    - Melanie1986 (2de kindje/thuis)

17.
    - Kwebbelsnoes (2e kindje/ziekenhuis/bv)
    - Tourmaline (2e kindje)
    - Nursy (2e kindje/thuis/bv)
    - Aaaa (1e kindje)

18.
    - Abri (3e kindje/thuis/bv)
    - Wouw83 (1e kindje)
    - Lauren84
    - Melanie76 (2de kindje/thuis)

19.
    - Minieme84 (1e kindje)
    - Stefanie78 (2e kindje)
    - Lennyt (1e kindje)
    - Livelife (1e kindje)

20.
    - Manon77 (3e kindje/ziekenhuis/bv)
    - Pjpj (1e kindje/ziekenhuis/thuis/bv)
    - Lydia1986 (2e kindje)

21.
    - Kaatje1984 (1e kindje/ziekenhuis/bv )
    - Evie10 (1e kindje)
    - Alyne
    - Mama40 (2e kindje/ziekenhuis/thuis)

23.
    - Juupje (1e kindje)
    - Greatdane (1e kindje/kraamhotel/bv)
    - Laska (1e kindje)

24.
    - Laska

25.
    - Sammie121 (2e kindje/ziekenhuis/kv)
    - Kimster87 (1ste kindje)
    - Zograag (1ste kindje)

27.
    - Ginie (3e kindje/bv)

26.
    - Dalia03
    - jackystory (1ste kindje/ziekenhuis/thuis/bv)
    - Wen86 (1 kindje, ziekenhuis,bv)

29.
    - Yvon1893
    - chikah (2e kindje/ziekenhuis)
    - bloempje1988
    - Annet03

30.
    - Enibas (1e kindje/thuis/bv)
    - Dani86 (1e kindje/thuis)
    - Metz (3e kindje/thuis)

31.
    - Ctje1987 (1e kindje/ziekenhuis/bv)
    - Sjubidoe (1e kindje/ziekenhuis)
    - Roosje24 (1e kindje/ziekenhuis/bv)

Vlindertjes/sterretjes:
    - Isabel Olivia
    - Hopelessinlove
    - Lovelymom
    - Sofie28
    - Elisse
    - Dreamer83
    - Lintje

Afsprakenlijst:
    - 18 juni: Termijn echo Minieme1984
    - 18 juni: 1ste echo Ctje1987
    - 19 juni: afspraak vk Alyne
    - 19 juni: eerste echo chikah
    - 19 juni: 2de echo Zograag
    - 19 juni: 2e afspraak + 1e echo Lennyt
    - 19 juni: 1e echo Laska
    - 19 juni: intake vk Enibas
    - 20 juni: intake vk Livelife + termijnecho
    - 20 juni: afspraak vk Juupje
    - 20 juni: intake vk Wen86 + 1ste echo
    - 21 juni: intake vk Sjubidoe
    - 21 juni: intake vk Laska
    - 22 juni: 1ste echo Wen86
    - 22 juni: echo Melanie76
    - 22 juni: Termijnecho Melanie1986
    - 25 juni: intake vk Wen86
    - 25 juni: Bloedprikken combinatietest Stefanie
    - 25 juni: VK Melanie1986
    - 26 juni: 3e afspraak + hartje luisteren Lennyt
    - 26 juni: Termijnecho Kwebbelsnoes
    - 26 juni: VK + echo Stefanie
    - 26 juni: Echo Lydia1986
    - 28 juni: intake vk chikah
    - 28 juni: Controle gyn Stefanie
    - 28 juni: 1ste echo Metz
    - 2 juli: Termijnecho Enibas
    - 2 juli: Echo Nursy
    - 6 juli: 1ste echo annet03
    - 6 juli: Nekplooimeting combinatietest Stefanie
    - 6 juli: Intakt VK + 1ste echo Roosje24
    - 11 juli: combinatietest Livelife

@Metz: je 1ste echo staat erbij! :)

19. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Lintje: wat fijn om te horen dat het allemaal goed is gegaan. Ik vind je een sterke vrouw!

@Boxen: hier nog niks besteld, daar wacht ik nog mee tot woensdag, mijn 2e echo, wat echt voelt als DE dag. Retespannend dus.

@Echo: meiden met een mooie echo, gefeliciteerd! Helemaal super!

@Wen: spijtig meis!

@VL/ML mee naar echo: VL probeert aanwezig te zijn, hij vind het zelf ook schitterend. Maar vanwege zijn werk weten we nu al dat hij waarschijnlijk niet bij de 20 weken zal zijn. Dus dat wordt pret-echoen!

Heb veel gelezen en pak het vanaf hier wel weer op. Ik ben de afgelopen dagen te moe geweest om een beetje bij te blijven.

Ik hoop dat het goed gaat met iedereen!

20. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Dalia wat een mooie echo!!!
    Wen jammer van het konijntje!!

Oeeeehhh vanmiddag echo! mn hart gaat tekeer ik vind het zoooooo extreeeem spannend!!! Vorige keer natuurlijk alleen vruchtzakje gezien en nu hopen we een hartje en poppetje te zien! Ben lang niet zo zenuwachtig geweest!!!

Vanmiddag een update over de echo!!

Deel Deze Pagina