16-31 januari 2013 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livelife, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Dank je wel voor je lieve woorden, eerlijkheid en visie. ben het grotendeels met je eens :D nu nog waar gaan maken dat het zover komt.......Echt hartstikke bedankt meid

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    leukk ! en indd waarschijnlijk een hele verrassing!! :D

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    lenny t en dani mooi buikie al!

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    zograag en enibas mooie echo's ! ik kan ni wachten tot volgende week om weer ons beebje te zien :D!

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    och jee meis! wat een domme reacties zeg !! ... gewoon genieten hoor !!
    knufff

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    dat was ik :D!

ik had bij Jinte dat ik wel ween had maar echt regelmatig vanaf uurtje of 01.30 en om 02.30 vriendje wakker gemaakt da tik het niet meer trok.
    uiteindelijk was de VK er om 04.30 en had ik 9 cm al ! toen naar t ziekenhuis en 7.30 was jinte er :D (moest nog ff op mn zij 3 kwartier omdat ze ni goed was ingedaald )

7. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @yvonne is niet echt een controle is gewoon naar het hartje luisteren wist er even geen andere benaming voor

8. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    Zwangere Mama's 16 t/m 31 Januari 2013

16.

17.

18.
    -Abri (3e kindje)
    - Evie10 (1e kindje)

19.
    - Minieme84 (1e kindje)
    - Stefanie78 (2e kindje)

20.
    -livelife (1e kindje)

21.

22. lennyt (1e kindje) kan nog veranderen tijdens termijnecho

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

9. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    @ Dani , wat vinden jou ouders ervan en steunen ze je ook zijn zijn/hun gedrag? Lastig dat hij nog niet op zn eigen voeten kan staan en met die meningen kan omgaan.

Hier zouden we de 29e naar Disney vertrekken maaaaar we gaan een weekend eerder! Ik las dat je als je een zwangerschapsverklaring meenam je een speciale pas kon krijgen dat je niet zo lang overal in de rij hoeft te staan... Nou moet ik wel hard om mezelf lachen en voel me best slecht maar kan morgen verklaring bij de huisarts halen. Ik wil ook niet overal in maar in een paar leuke dingen. Ik heb nog nooit in mn leven gebruik gemaakt van dingen of vooraan willen staan. Maar dacht bij dit, kan altijd proberen :D slecht he!

10. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hey meiden, even snel een reactie tussendoor. Ik zat de laatste dagen niet echt lekker in mijn vel, voelde me onzeker en zag de bui bij de echo van vandaag alweer hangen... Wat was ik angstig! Vorige keer ging het bij deze echo mis namelijk.

Maaaaaaaar! Een prachtig mooi minimensje gezien! En hij bewoog met de benen!

Ik pas later even de lijst aan en reageer dan even uitgebreider!

Me is happy!

Bijgevoegde bestanden:

11. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @livelife ohhh schandalig :p had het ook gedaan hoor

12. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Livelife: Wat fijn dat alles weer goed was!!!

13. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Wowww wat een mooi minimensje!!!

14. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    @livelife: wat een mooie echo en wat fijn dat alles er goed uit zag! Geniet ervan.

@dani86: sterkte in deze moeilijke tijden! Is het misschien een idee om eens wat info in te winnen bij een patientenvereniging, zoals de VMDB? Meer om je vriend gerust te stellen en eens goed te bekijken wat het precies inhoudt voor eventuele nakomelingen?

@evie10: heerlijk toch! Als er zoiets is, lekker gebruik van maken. Nu kan het! HEel veel plezier alvast.

15. Chikah

Chikah Lid

18 sep 2009
    74
    0
    0
    Midden Nederland
    #1175 Chikah, 20 jun 2012
    Laatst bewerkt: 20 jun 2012
    Dank jullie wel voor de felicitaties en reacties. Heb vannacht echt super slecht geslapen en heb vanochtend als eerste nog een keertje de echo's bekeken, ja het is echt zo, het zijn er 2. Moet er inderdaad aan wennen, al had ik een heel sterk voorgevoel, als het dan bevestigd is dan is het toch even een schok. Mijn gevoel is dubbel. Ik voel me zo enorm blij, trots en dankbaar voor de 2 wondertjes in mijn buik maar tegelijkertijd zo angstig voor was komen gaat. Kan ik dit wel, kan mijn lijf dit wel....

Ik heb van mijn zoontje echt een vreselijke zwangerschap gehad en hoopte nu op een normale zwangerschap ;) tja, die vlieger gaat niet op. Het is een eeneiige tweeling die iig samen een placenta delen, voor de rest kon de verloskundige het slecht zien, vandaar die echo aanstaande maandag. Voor zo ver ik begrepen heb zal er iedere 2 weken een echo gemaakt worden om de kleintjes (en mij) goed in de gaten te houden. Ik ben benieuwd naar de bevindingen maandag en naar het gesprek dat we na de echo krijgen.

@ alle meiden met een echo, mooie echo's toppie!

Verder alweer vergeten wat iedereen geschreven heeft, sorry, mijn hoofd zit nog enorm vol ;)

16. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    Dames wat een mooie echo‘s! Proficiat!

17. Juupje

Juupje Lid

24 mei 2012
    61
    0
    0
    Alkmaar
    Gisteren eerste echo gehad, en alles is goed :). Hartje klopt, en uitrekendatum blijft hetzelfde.

Straks eerst AMC bellen voor een afspraak voor een vlokkentest.

18. Ank88

Ank88 Lid

30 mei 2012
    58
    113
    33
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Hoera! Ik heb vanmorgen ook een goede echo gehad, krijg er over drie weken weer eentje, de datum is iets verschoven naar achter maar ze zei als je over drie weken weer komt, (met 10 weken) kan ik het heel goed zien! Dus ja. Maar goed, het hartje klopt! En het is er eentje! Reuze blij!
    Verder heeft iedereen mooie echo`s! Die van ons is wel een beetje wazig nog.
    Prettige dag verder allemaal!

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Fijn dat jullie echo's goed zijn!
    Lekker genieten nu.

Morgen om 15:00 krijg ik de termijnecho.
    Heel erg spannend omdat we zoonlief meenemen en die weet nog nergens niks van....ben benieuwd hoe hij reageerd!
    Ik vertel hem dat we naar het ziekenhuis gaan om te kijken of er een baby in mijn buik zit.
    Eerst nog een dagje werken vandaag.
    Fijne dag dame's!

20. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Hallo allemaal,

Gefeliciteerd en wat fijn al die goede echo"s!!
    Volgens mij had ik me al eens gemeld in dit topic maar was het hele topic vergeten.....komt ws door de zwangerschap...

Ga nu weer fijn mee lezen hier.
    Ik heb mijn 1e echo gehad en we hebben het hartje zien kloppen, wat een mooi gezicht en een opluchting!
    Volgende week donderdag weer een echo en bloed prikken voor de nekplooimeting.

Groetjes!

Deel Deze Pagina