Hier evenb kort antwoord, manlief is bezig met het avond eten en dat is bijna klaar. Mooie echo's hoor. EINDELIJK mag ik morgen ook . Ben wel een beetje onzeker. Gelukkig heb ik het op mijn werk druk zat en denk ik er niet aan. Daardoor 's avonds wel erg moe haha. ma,di erg misselijk. Gister gelukkig niet. Nu gaat het redelijk tot goed. Maarja moet nog eten......
hi girls! hier druk dagje gehad en is ook nog niet voorbij dadelijk krijg ik mooie teennageltjes (in een salon) en daarna zingen (zit in een popkoor!) xxx
Dag dames, Ik ben er ook weer eens. Ik heb alles gelezen, maar niet veel onthouden. Wat fijn dat er zoveel goede echo's zijn!! Super! @vrijgezellenfeest: wij zijn niet gaan varen, kon de organisator wel zoenen . We zijn lekker naar een museum geweest, aangezien the bride to be erg bezig is met kunst. Was niet mijn smaak, maar wel lekker rustig! hihi. @ kwaaltjes: ik zou bijna zeggen, breek me de bek niet open... Deze week heel veel overgeven, en zo trillend als een rietje op mijn werk verschijnen. Ik heb het dus maar de collega's verteld. Ik kwam ook elke morgen later binnen, want het lukt me niet om eerder weg te gaan ivm overgeven. Als ik dan eenmaal aan het werk ben, en op tijd de klas uit loop om iets te drinken of te eten gaat het wel. De druppels van A. Vogel helpen ook wel iets. Zo kan ik absoluut niet tegen de geur van avondeten. Zit nu op zolder, maar ruik het nog. Bleh! Zo dus eten, nou wordt weer feest.. (ooeeeh bah, ruik vlees.... brrr) En hoofdpijn, hebben daar meer meiden last van? Knallende koppijn, dat soms uitmondt in migraine. Heb echt dagen dat ik zit te janken op de bank, dat ik weer zit te kokken. Van mij mag het gauw weer 12 zijn, dan die hormonen zakken.. Moet eerlijk zeggen dat mijn 'roze' wolk soms verandert in een donderwolkje.. Volgende week donderdag een 2e echo, termijn. Hopelijk zien we daar een minimensje, dan weet ik weer goed waarvoor ik me zo beroerd voel. Sorry dat het allemaal zo negatief klinkt.. Maar moest ff mijn hart luchten.. Ben gewoon jaloers op de meiden die er doorheen fluiten qua kwaaltjes
Kaatje1984: Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik tot week 16 continu hoofdpijn gehad, ook veel migraine. Deze zwangerschap heb ik het minder maar nog wel een paar keer per week.
Zit je in Veghel bij een popkoor of in Empel misschien? Mijn schoonzusje zit bij een popkoor in Empel en die zingen ook altijd op donderdag avond
Sorry!!! Excuses!!! Ik kan er niks aan doen Heb geen kwaaltjes (nog niet). Hoop ook dat het zo blijft, maar in het begin voelde ik me er juist heel erg onzeker door. Ik dacht zit alles wel goed? Nu begint het vertrouwen langzaam te komen. Enne die kwaaltjes mogen wegblijven als ik het zo hoor . Nog even doorbijten meid en dan ben je er weer vanaf
@Kaatje1984, Weet nu hoe je je voelt. Mijn lunch is er net uitgekomen, BLEH. Dacht dat kwaaltjes vanaf 8 weken minder zou gaan worden niet pas zouden beginnen?! Ik hoop dat dit bij een eenmalige actie blijft @ nog steeds misselijk.
Zo een echo om 15:15, heb er een hard hoofd in. De hele week af en toe wat licht rose slijm gehad. En vanmorgen wat is een klein beetje helder rood.
Hey meiden. Geen goed nieuws . Er was nu wel een embrio tezirn maar geen hartje. Had er al rekening mee gehouden. Maar het blijft niet leuk.
@melanie76: getver zeg!! Heb het met jullie te doen! Boehoe! Dan neem ik de kwaaltjes graag op me! Sterkte en dikke knuffel! @ Zograag: week 9 en 10 zijn het ergst wat ik hoor en lees. Dan zit je namelijk op je HCG-piek. Ik heb mijn hoop gevestigd op het feit dat vanaf week 12 het beter gaat. @hier: straks een bruiloft en morgen ook de hele dag. Ben benieuwd hoe ik het allemaal door ga komen. Maar vast goed. Ik heb al ingebouwd dat ik morgenmiddag daar even lekker plat ga (zitten op een kampeerboerderij ). Dus kom ik de avond vast ook wel door!
Sterkte Melanie! Ik ben zelf flink boos. Zou net mijn echo hebben. Er is gewoon niemand :x:x! Geen echo dus....