Hoihoi, Ben ik weer een keertje. Heb het erg druk, maar probeer wat te lezen tussendoor. We hebben afgelopen maandag onze tweede echo gehad...helemaal super! Alles groeit en klopt goed. Echt al een minimensje wat erg beweeglijk is. Het sprong flink op en neer...zo leuk! Ook voor aanstaande papa weer een mooi moment, nu wat tastbaarder. We hebben een dvd laten maken...heerlijk om nog even terug te kijken Ben nu 10w4d...dus 14 jan uitgerekend. Ik zal dus verhuizen naar het andere forum Jammer want begin het allemaal te volgen! Veel succes meiden en geniet van al het moois wat gaat komen! Groetjes!
@ melanie: sterkte meis! @ wouw: je kan ook gewoon hier blijven toch? Maakt dat dagje uit? In het andere topic schrijven ook moeders van 'onze' periode, komt niet op een dag aan Wel heerlijk dat de 2e echo ook goed was.. Geeft flink wat vertrouwen denk ik zo. @ de rest: ga straks even een poging doen tot bijlezen. Kan me niet heel goed concentreren, dus lees af en toe mee, maar reageren gaat wat lastig hihi. Ook wat onzeker over de zw: kwaaltjes zijn minder tot weg en dat voelt niet echt ok. Maar nog een ruime week tot de echo.. hopelijk daarna meer hier te vinden hihi.
@Melanie Heel veel sterkte @Kwaaltjes Uhm ik mag me denk ik gelukkig prijzen. Bij een tweelingzwangerschap schijn je er namelijk vaak behoorlijk last te hebben, maar het valt eigenlijk best mee. Ik ben wel vreselijk moe en heb behoorlijk last van mijn boobs maar gaat dus eigenlijk best goed. Moet wel regelmatig iets eten anders word ik misselijk dus dat doe ik dan ook braaf Verder groeit mijn buik al behoorlijk. Ik vond het, voor ik wist dat het er 2 waren, wel een beetje erg snel gaan maar nu is het natuurlijk logisch. Maandag hebben we een uitgebreide echo en een gesprek. Aangezien het gaat over een eeneiige 2-ling moeten we goed in de gaten gehouden worden. Ben er toch een beetje nerveus over, al heb ik ze dinsdag gezien...gek he. Het voelt wel nog steeds heel onwerkelijk dat er 2 kindjes in mij groeien Nog leuke plannen het weekend? Hier 2 verjaardagen morgen en zondag een dagje om daar van bij te komen Niets bijzonders dus. Liefs Chikah
Hallo allemaal, Het is alweer een aantal dagen geleden dat ik nog eens gepost heb hier. Het zijn zulke drukke weken op het moment. Ben blij als ik 's avonds mijn bed in rol @ Melanie76: Wat ontzettend jammer voor je dat het niet goed is. Heel veel sterkte!! @ Chikah: Wow, je krijgt ook een tweeling!!! Gefeliciteerd!!! Ik snap dat je er aan moet wennen (dat moet ik ook nog ), maar ik vind het wel erg leuk dat ik niet de enige ben die een tweeling krijgt @ Lovelymom: WAt super dat je weer zwanger bent!!!Gefeliciteerd!! Hopelijk gaat dit keer alles goed! @ Dani: Mooi buikje heb je! Wat jammer zeg, dat de ouders van je vriend zo negatief reageren. Dat maakt het voor hem (en voor jou!) helemaal moeilijk! Hopelijk kan je vriend het laten zakken en er daarna beter mee omgaan. Laat je niet kisten hoor meid! Deze tijd gaat om jou en je kindje, en daar moet je vooral lekker van genieten! @ LennyT: Jij heb ook al zo'n prachtig buikje! En wat een mooie echo! Fijn he, de bevestiging dat het goed gaat! @ ZoGraag & Enibas & Livelife: Gefeliciteerd met jullie mooie echo's! En Livelife wat gaaf dat je het kindje ook al hebt zien bewegen! @ Wouw83: Wat fijn dat jij ook een goede echo hebt head! @ Wen: wat raar joh, dat er niemand was, echt balen! @ Kaatje: Wat vervelend dat je je zo beroerd voelt! @ Zograag: Lastig hoor, een schoonmoeder die zo "claimt". Kan me voorstellen dat het frusterend is, en moeilijk om op een goede manier mee om te gaan! Hier gaat het allemaal goed. Ik heb afgelopen woensdag een intake gesprek gehad bij de VK in het ziekenhuis. Ik zou eigenlijk een intake krijgen bij een VK die geen echo's mocht maken, maar die had geruild met iemand die dat wel mocht, en die haar diploma ofzo om echo's te mogen maken net had. Ze was net zo enthousiast asl ik, dus we hebben eindeloos naar die 2 kleine garnaaltjes gekeken, was zo leuk . Ik was 8w3d, maar ze hadden allebei de maat van 8w5d (19.9 mm), en alles zag er prima uit. Nu heb ik aanstaande dinsdag weer een eerste gesprek bij de gynaecoloog (pfff, je blijft bezig zo!), maar dan krijg ik dus alweer een echo (4e echo in 4 weken)! Die foto zal ik weer posten. Zondag gaan we de meiden vertellen dat ik zwanger ben!!! Leuk . En ook wel spannend, want daarna weet heel het dorp het binnen een dag denk ik , haha @ Klachten: Het gaat best goed, ik ben wel misselijk, maar het is te doen. Ik heb wel echt totaal geen eetlust, nergens zin in en vooral brood krijg ik echt niet weg. Ben maar over gegaan op de cruesli. Het is nu al 20 voor 11 en ik slaap nog niet, dus zo moe ben ik ook niet. Ik ga ermee stoppen, want mijn bericht wordt wel erg lang zo. Een heel fijn weekend allemaal! Groetjes, Dalia
He dames, hier ben ik weer na 3 weken, ik probeer vanaf nu weer gezellig mee te kletsen. hoe gaat het met de dames hierzo. al een buikje? en al kwaaltjes? hier begin ik een klein buikje te krijgen, en de misselijk heid is nu op een laag pitje gelukkig. ben bij de verloskundige geweest heb al een eerswte echo gekregen, door omstandig heden. 2 juli de echte eerste echo, dus ben erg benieuwd. ik ben lekker aan het hobbie''en, speenkoorden maak ik nu echt leukkkkzie foto ik heb ook al een leuke kraamzorg gevonden en mij daar in laten schrijfen. hebben meer van jullie dames dit al gedaan? groetjess jacky story
@melanie76: heel veel sterkte voor jullie met het verwerken van dit verlies. @wen: balen van je echo! Hopelijk krijg je snel een nieuwe afspraak! Wachten duurt al zolang! @klachten: bij mij begon het bij de vorige week ook met een week of 8 en hield aan tot week 17 en week 20... Hopelijk is het bij jullie sneller over! Ik ben nu met een week of 5/6 al begonnen en heb gelijk van de huisarts weer zetpillen gekregen gezien mijn verleden. Die helpen tot nu toe heel goed. Gisteren zelfs lekker uit eten kunnen gaan en kunnen geneiten van vlees! Vandaag kon ik geen vlees en brood zien, de lucht alleen al! Dames: succes ermee en hopelijk is het snel over! Druk weekend. Morgen verjaardag van manlief. Daarna is het vast snel donderdag!!! Trusten allemaal en een fijn weekend!
Aanpassingen graag pb'en 16 t/m 31 Januari 2013 16. - Melanie1986 (2de kindje/thuis) 17. - Kwebbelsnoes (2e kindje/ziekenhuis/bv) - Tourmaline (2e kindje) - Nursy (2e kindje/thuis/bv) - Aaaa (1e kindje) 18. - Abri (3e kindje/thuis/bv) - Wouw83 (1e kindje) - Lauren84 19. - Minieme84 (1e kindje) - Stefanie78 (2e kindje) - Lennyt (1e kindje) 20. - Manon77 (3e kindje/ziekenhuis/bv) - Pjpj (1e kindje/ziekenhuis/thuis/bv) - Lydia1986 (2e kindje) 21. - Kaatje1984 (1e kindje/ziekenhuis/bv ) - Evie10 (1e kindje) - Alyne - Mama40 (2e kindje/ziekenhuis/thuis) 22. - Livelife (1e kindje) 23. - Juupje (1e kindje) - Greatdane (1e kindje/kraamhotel/bv) - Laska (1e kindje) 25. - Sammie121 (2e kindje/ziekenhuis/kv) - Kimster87 (1ste kindje) - Zograag (1ste kindje) 26. - Dalia03 - jackystory (1ste kindje/ziekenhuis/thuis/bv) - Wen86 (1 kindje, ziekenhuis,bv) 27. - Ginie (3e kindje/bv) 29. - Yvon1893 - chikah (2e kindje/ziekenhuis) - bloempje1988 - Annet03 30. - Enibas (1e kindje/thuis/bv) - Dani86 (1e kindje/thuis) - Metz (3e kindje/thuis) 31. - Ctje1987 (1e kindje/ziekenhuis/bv) - Sjubidoe (1e kindje/ziekenhuis) - Roosje24 (1e kindje/ziekenhuis/bv) Vlindertjes/sterretjes: - Isabel Olivia - Hopelessinlove - Lovelymom - Sofie28 - Elisse - Dreamer83 - Lintje - Melanie76 Afsprakenlijst: - 25 juni: intake vk Wen86 - 25 juni: Bloedprikken combinatietest Stefanie - 25 juni: VK Melanie1986 - 26 juni: 3e afspraak + hartje luisteren Lennyt - 26 juni: Termijnecho Kwebbelsnoes - 26 juni: VK + echo Stefanie - 26 juni: Echo Lydia1986 - 28 juni: intake vk chikah - 28 juni: Controle gyn Stefanie - 28 juni: 1ste echo Metz - 28 juni: 2e echo Kaatje - 28 juni: Intake VK + echo Ginie - 2 juli: Termijnecho Enibas - 2 juli: Echo Nursy - 6 juli: 1ste echo annet03 - 6 juli: Nekplooimeting combinatietest Stefanie - 6 juli: Intakt VK + 1ste echo Roosje24 - 11 juli: combinatietest Livelife - 1 augustus: geslachtsbepaling Livelife Hey ladies, excuses voor mijn verzuim wat betreft de lijst. @Kaatje en Ginie: jullie afspraken staan erbij! En ik heb mezelf weer verhuisd naar de 22ste... Het zh had de 19e verkeerd berekend.
@Melanie76: sterkte meis! Wat een vervelend bericht. @Chikah: een beetje laat, maar onwijs gefeliciteerd met jullie tweelingzwangerschap! @Ginie: gefeliciteerd met je mannetje! @Dalia: ga je het je meiden nog op een speciale manier vertellen? Ik ben benieuwd hoe ze reageren op 2 babies! @Geslachtsbepaling: ik heb gisteren een afspraak ingepland voor een geslachtsbepaling! Kon niet meer wachten hoor! De afspraken bij bureaus lopen ook best door, dus 1 augustus is het zo ver! @Kwaaltjes: ik ben voornamelijk erg moe, heel erg moe. En daardoor ook misselijker naarmate de dag vordert. Als ik thuis ben wil ik dus ook alleen maar slapen. Ik probeer het nu weer goed bij te houden!
Ik zal later ook nog even op de andere berichtjes reageren, heb ze net wel gelezen. Heb nog gebeld maar kreeg het antwoordapparaat en heb die wel ingesproken. Heb maandag toch intake, ze maken dan maar lekker een echo. Keek er inderdaad echt naar uit. Heel slordig!
Heeeeel slordig! Ik las het en vond het zo lullig voor je! Je kijkt al weken uit naar je echo! Ik ben het er mee eens dat ze het maandag gewoon voor je regelen!
Goedenavond dames Hier paar dagen niet hier geweest ging niet goed hier. Had erg lage bloeddruk (60/30) dus moest naar zh bloedprikken en aan een of andere monitor om te kijken of alles met beeb goed was. Met beeb was alles goed en is erg beweeglijk. En hartje klopte mooi. Daarbij flink misselijk, spugen, duizelig en raar gevoel. Moet nu rustig aan doen, niet te inspannend werken en 2X per dag bouillon drinken en ieder uit zout dropje eten voor bloeddruk te laten stijgen Woensdag wel mooie echo gehad (post hem morgen) en ben 3dagen verder dan gedacht. 3juli krijg ik de 10weken echo. Beebje was erg bewegelijk en flink gegroeid ook leuk voor mijn vriend om te zien. Donderdag de diploma uitreiking was ook leuk maar mij te druk en te warm voelde me niet zo goed. En dat bleek naderhand door de te lage bloeddruk te komen dus dat verklaarde wel wat Vrijdag ochtend zijn we spontaan naar wuppertall gereden en zijn naar dierentuin geweest en met schwebebahn (metro in de lucht) gereden en onverwacht nachtje in hotel geslapen en vandaag naar düsseldorf geweest Flink last overal van gehad maar rustig aan gedaan. Post morgen ook nieuwe buikfoto. Heb bijgelegen maar heb niet alles onthouden dus alvast sorry @dalia hoe ga je het de meiden vertellen? @wen dat is behoorlijk balen en erg schandalig vind ik. Ben benieuwd of ze dan maandag wel een maken. @Melanie heel veel sterkte en succes mei echt rot voor .
Wel leuk een popkoor! Mijn vriend zit nu nog bij een kerkkoor, zingen veel op musical nummers, maar ze staan op het punt te fuseren en zullen dan denk ik meer klassieke kerknummers moeten gaan zingen en dan gaat hij stoppen (wij zijn niet zo gelovig). Hij gaat dan misschien naar het popkoor in Empel, maar hij wil eerst weten hoe het allemaal gaat lopen als de kleine er is. Ik mag alleen in het kraaienkoor Is ook mooi op zijn kraais Zelfs onder de douche is voortaan verboden, ha ha ha. Ach het is pas echt erg als je dochtertje in bijzijn van al je collega's zegt; MAMA, doe maar niet zingen! Gebeurde bij een oud collega van mij. Vond zelf dat ze heel goed kon zingen en wij vonden van niet, toen haar dochtertje er was en deze opmerking maakte, lagen wij natuurlijk helemaal plat van het lachen.
Nou ik ben benieuwd hoe ze het goed gaan maken dat ze er niet waren! Extra echo over een paar weken misschien? Zou leuk zijn en het minste wat ze kunnen doen toch?!
Aanpassingen graag pb'en. 16 t/m 31 Januari 2013 16. - Melanie1986 (2de kindje/thuis) 17. - Kwebbelsnoes (2e kindje/ziekenhuis/bv) - Tourmaline (2e kindje) - Nursy (2e kindje/thuis/bv) - Aaaa (1e kindje) 18. - Abri (3e kindje/thuis/bv) - Lauren84 19. - Minieme84 (1e kindje) - Stefanie78 (2e kindje) - Lennyt (1e kindje) 20. - Manon77 (3e kindje/ziekenhuis/bv) - Pjpj (1e kindje/ziekenhuis/thuis/bv) - Lydia1986 (2e kindje) 21. - Kaatje1984 (1e kindje/ziekenhuis/bv ) - Evie10 (1e kindje) - Alyne - Mama40 (2e kindje/ziekenhuis/thuis) 22. - Livelife (1e kindje) 23. - Juupje (1e kindje) - Greatdane (1e kindje/kraamhotel/bv) - Laska (1e kindje) 25. - Sammie121 (2e kindje/ziekenhuis/kv) - Kimster87 (1e kindje) - Zograag (1e kindje) - Chikah (2e en 3e kindje/ziekenhuis/bv) 26. - Dalia03 (3e en 4e kindje) - jackystory (1e kindje/ziekenhuis/thuis/bv) - Wen86 (1e kindje, ziekenhuis,bv) 27. - Ginie (3e kindje/bv) 29. - Yvon1893 - bloempje1988 - Annet03 30. - Enibas (1e kindje/thuis/bv) - Dani86 (1e kindje/thuis) - Metz (3e kindje/thuis) 31. - Ctje1987 (1e kindje/ziekenhuis/bv) - Sjubidoe (1e kindje/ziekenhuis) - Roosje24 (1e kindje/ziekenhuis/bv) Vlindertjes/sterretjes: Isabel Olivia, Hopelessinlove, Lovelymom, Sofie28, Elisse, Dreamer83, Lintje, Melanie76. Afsprakenlijst: - 25 juni: intake vk Wen86 - 25 juni: Bloedprikken combinatietest Stefanie - 25 juni: VK Melanie1986 - 25 juni: Intake ZH + echo Chikah - 26 juni: 3e afspraak + hartje luisteren Lennyt - 26 juni: Termijnecho Kwebbelsnoes - 26 juni: VK + echo Stefanie - 26 juni: Echo Lydia1986 - 28 juni: intake vk chikah - 28 juni: Controle gyn Stefanie - 28 juni: 1ste echo Metz - 28 juni: 2e echo Kaatje - 28 juni: Intake VK + echo Ginie - 2 juli: Termijnecho Enibas - 2 juli: Echo Nursy - 6 juli: 1ste echo annet03 - 6 juli: Nekplooimeting combinatietest Stefanie - 6 juli: Intake VK + 1ste echo Roosje24 - 11 juli: combinatietest Livelife - 11 juli: VK Livelife (1e keer hartje luisteren) - 1 augustus: geslachtsbepaling Livelife @Wouw en Chikah: jullie aanpassingen staan erbij!
Verloskundige belde gister, had mijn bericht gehoord op het antwoordapparaat. Of ik aangebeld had, uhhh ja 4x. Ze hebben echt echo spreekuur. Ja de 28e is er geen plek. Morgen gaat de assistente kijken of we bij het echo bureau terecht kunnen. Hebben gelukkig wel 4 locaties, maarja mijn man kan niet zomaar vrij nemen. Ik ben namelijk morgen de hele dag vrij en hij woensdag. En anders kunnen we vaak pas na kwart voor 7 en in het weekend zijn ze dicht. Ik wil gewoon volgende week mijn echo :x
@Dani: wat vervelend van je lage bloeddruk, kan me voorstellen dat je je dan echt niet goed voelt. Mooi om te horen dat je beeb al lekker beweeglijk is, meer bevestiging van dat het goed gaat heb je eigenlijk niet dan he. Doe rustig aan en let goed op jezelf! @Popkoor: hier kan ik maar beter ook niet zingen, als kind werd mij al vriendelijk verzocht om het vooral bij dansen te houden , dus ZoGraag, mocht je nog uitbreiding zoeken voor het kraaienkoor . Uhmmm, ik kreeg gisteren op een feestje de vraag of ik zeker wist dat het er 1 was ... En ik had nog wel een zwart jurkje aan! Maar in de avond zwel ik helemaal op, kan er ook niks aan doen . Nog zondagplannen? Hier uberchill een lazy sunday!