Zomer , mooie namen!! Boodschappen binnen, helemaal chagga door die schooiende rotkinders, in de weg te staan en maar door schooien. Hormonen!! Gisteravond was ik ook al niet te genieten, maar om 9 uur naar bed gegaan want reageerde alles op VL af. Ben echt nooit chagga en voel mezelf dan ook zo rot en kwaad haha. Kan er gelukkig nog om lachen
Goedemiddag dames, @Dani; Leuke namen hebben jullie. En wauw, wat heb je al veel gekregen qua cadeautjes. Eerlijk gezegd heb ik nog niks gehad of zelf gekocht. Misschien komt het ook omdat nog niet heel veel mensen het weten. Ik wil nog twee weken wachten en dan de families inlichten en andere belangrijke mensen. En daarna is het gedaan met de wijde shirtjes en bloesjes en dan gaan de normale shirtjes weer aan en mag iedereen het zien!! @namen; die ga ik nog niet prijsgeven. Omdat we er nog niet over uit zijn. Het kan zo weer wisselen. @Kruidvat; goede tip. Dan ga ik er straks ook even langs.. @Vlees eten; geen problemen mee. Ik merk dat ik meer moet eten, omdat ik gewoon de energie nodig heb. Verder geen problemen met eten. heb wel één ding wat ik nu heel lekker vind; Roosvicee.. Nog twee uurtjes werken..! Lfs, S.
En nu er toch werd begonnen over plaatsnamen/provincies... Waar wonen jullie? Of in welke provincie woon je? Lfs, S.
Hallo dames, Provincie: Ik woon in Gelderland. Namen: Ga ik niet prijsgeven, we hebben ook nog geen jongensnaam. Hier nog de echo van gisteren Bekijk bijlage 256244
Friesland Hier ook nog lang niet zeker van de namen. Kan nog 100x veranderen en die hormonen laten het helemaaaaal vaak veranderen hahahaha
Wat een mooie echo! Al een echt poppetje!! Dit is een greep uit de collectie die wij hebben, ook meeste gekregen!
Hier nu 51 kilo met kleding aan, ben dus iets afgevallen. Namen alleen via Pb, collega zit hier ook. Hier geen 12 weken echo, morgen dus pas de eerste. Doen wel de combitest, dus dan wel een echo. Hier hebben we zelf al. Kinderstoel Ikea, badcape, speelgoedding, paar spuugdoekjes en boxkleed.Had ik toen gekocht voor oppaskindje. Romper en speen toen voor mijn man gekocht. Gekregen veel sokjes, rompers. familiewieg met lakentjes, knuffeltjes, spuugdoekjes, kruiken, knuffels en slofjes. Heb ook die knuffelpop van de verloskundige, maar heb de geel, groene genomen (had er al twee van van schoonzusje). Woon btw in Leidschendam, naast Den Haag
Dani zat ineens te denken na je onderschrift, heb jij niet heel erg last van je borstverkleining nu dat zo kort geleden is en ze alweer zo aan het groeien zijn? Die wonden helen vrij snel, maar toch lijkt het me pijnlijk!
ik ben meer van de engels-amirikaanse namen. bij ons in de famile geven ze heel vaak hun kindje met de letter j. jacky jamy jamila jaylee jelaney jordy groetjesss meet namen met de j altijd welcome. ik vind jill een leuke naam en als het een jongentje word denk ik dat het geen j word. naamlijk collin dat vinden wij bijde een mooie naam. zomerrr mooie namen heb je al. groetjes jacky story
@jackystory: julia julian joly jolien jesse james Janne Nou de wonden heelden minder snel dan gedacht maar ze zijn dicht en merk eigenlijk vrij weinig. Heb geen pijn os trekkend gevoel ofzo dus dat is fijn. mag ook geen borstvoeding geven (wilde ik toch al niet) enige wat ik merk is dat de littekens wat hoger zitten dus de borsten zijn aan het groeien. Mocht ik na de zwangerschap toch weer hetzelfde effect als voorheen hebben kan ik voor een 2e keer onder het mes. maar weet nog niet of ik dat doe. Had een 90F en zit nu op een 90C
kwebbel mooie echo kijkt je aan mooie spulletjes voorbij zien komen! hier nog niks gekocht kom nog om in de spullen van Jinte haha vlees, veel te heftig... bleghh
Ik woon in Rotterdam. Wij hebben nog niet echt spulletjes, ik heb over 2 weken weer een echo en denk dat ik daarna los ga
Hoe gaat het met jullie Moeders v moeders?? Ik krijg maar 1 krat per week vol en die lucht aarrggggg moet er soms echt van kokhalzen hahaha