Dani Werkse! Hier op een BSO dus ook lekker schoolvakantie! Heerlijk heen kids ophalen van school en allemaal leuke dingen doen !
Hallo dames, Ik lees hier nu al paar weken mee, maar was niet helemaal zeker over de bevallingsdatum. Echter 2 weken geleden 2 echo's gehad en volgens de één zou het 30-1-2013 zijn, volgens de ander 4-2-2013 Donderdag mag ik weer terug voor een echo dus ben benieuwd! Er wordt toch uitgegaan (gezien de terugreken truc ) dat t 30-1 moet zijn. Vanaf nu toch maar vrolijk mee posten hier dan! Ik ben de afgelopen weken helemaal niet misselijk geweest, alleen last van mn buik, veel plassen en slecht slapen. Niet echt moe, alleen hele slechte conditie: bij 1 trap buitenadem! Sinds vorige week is het vermoeidheidvirus echter toegeslagen, niet normaal! Ben kapot steeds. Sta moe op en kan bijna mn bed niet uit. Zijn er meer meiden die daar rond de 9e week last van kregen?? Wordt er doodmoe van, hahaha! Oh en @Enibas, zie dat we exact even ver zijn, leuk! Veel plezier vanmiddag bij de echo!! Groetjes!
@ melani wat rot!! Krijgt hij er medicijnen voor? Zo naar dat je nooit weet wanneer ze komen. Helemaal die leeftijd en zelf nog niet goed snappen wat je hebt. @ Dani erg he dat uithoudingsvermogen. Had het vorige week. Hield geen kilometer vol met de honden. Plassen word hier minder, van 4x per nacht ondertussn 2x. Hier echt last van steekjes in mn buik. Maar niet vergeten dat de kleine een cm per week groeit! Hier precies op 11 weken vandaag! Zaterdag echo van vk voor termijn maar bij de pret klopte die precies. Terwijl ze me met de vorige 1,5 week terug wou zetten!
Ja die steekjes heb ik ook! Was vooral eerste weken heel erg. Laatste tijd iets minder, tot afgelopen zaterdag. 's ochtends nogal heftig gesport (lees staan springen ), en 's avonds drukke en late verjaardag ergens in de stad. Had echt zin in om weer een keer mee te gaan ook, maar ik ben eerder afgehaakt omdat ik gek werd van de buikpijn en kapot was. Is dan toch net teveel! Overigens speelden de hormonen ook een rol.. Thuis op de verjaardag niet, maar eenmaal in de stad...! Ik ergerde me dood aan de drukte, mensen die allemaal buiten stonden te roken. Werd onpasselijk van een jongen zn zware aftershave en iemand die per ongeluk tegen me op botste en daarbij mijn gevoelige borsten schampte wilde ik zo wat een hoek verkopen.. Haha! Gillend naar huis!
Kan me voorstellen!!! Hier rookt de buurman sigaren, elke keer klap ik de tuindeuren dicht als ie naast de schutting gaat zitten en het hier naar binnen waait bleehh!! Zere borsten is hier stuk minder geworden toen ik ben gaan smeren met zwitsal en olie! Ze doen nu helemaal geen pijn meer. (zal geheid wel weer terugkomen ) Hormonen zijn wel heel erg, bij sommige liedjes krijg ik al een brok in mn keel. Collega van mn vriend had net kindje gekregen, volgende dag overleden. Helemaal gezonde zwangerschap gehad. Hij heeft nog niet durven vragen wat er precies gebeurd is. Maar even kaartje kopen ervoor, nouuu was blij dat ik weer buiten stond. Bijna te janken in die winkel. Ik ken die mensen niet eens, alleen van verhalen van mn vriend.
Voor welke kinderwagen gaan jullie? Wij zitten te denken aan de Bugaboo Cameleon, iemand ervaring mee? Of mening over deze wagen?
Heb gister 30 koekjes gebakken in de vorm van een romper en een kinderwagen en vandaag helemaal omlijnt en gevuld met icing, hierna nog wat versieringen gemaakt. Ben zeker 4 uur bezig geweest. Daarna was ik zo moe, heb onze twee persoons hangmat van fatboy gepakt en viel als een blok in slaap in het zonnetje. Hier ook steekjes, morgen precies 11 weken en neem dan de koekjes mee om het mijn collega's te vertellen. Je gaat het nu een klein beetje zien en volgende week hebben we al zomervakantie. Ik wil een Mutsy 4rider of een Joolz day, maar vind de Joolz eigenlijk te duur.
wij hebben een abc design maar die moet dus weg en gaan nu kiezen tussen de icandy peach of een select city van jogger. wij hebben morgen weer echo gelukkig.
He liefe dames, vandaag heb ik een echo gehad. het is een super mooi kindje. maar helaas is het hartje gestopt. ik ben ff gebroken van verdriet. ik wil iedereen een hele mooie en gezonde zwagerschap toe wensen. fijne dag allenmaal.
@jackstory, sterkte meid. Hoop dat je binnenkort een plakbeeb krijgt. Ik heb mijn eerste echo vrijdag maar ben ook bang dat er iets gebeurt.
@ jackystory: Wat verschrikkelijk! Zo'n mooi kindje.. Heel veel sterkte voor jullie beiden gewenst en hopelijk kunnen jullie dit snel een plekje gaan geven.. Sterkte! Voel me haast bezwaard om te zeggen dat hier wel een goede echo was. Mooi kindje dat op zijn of haar zij lag waardoor opmeten wat moeilijk was, maar uitgerekende datum blijft rond 22 januari liggen. Niet echt mooie foto of iets door de houding, maar blij dat alles goed is. Oudste weet het nu ook en die heeft het meteen rondgeschreeuwd op school haha. Nu de opa's en oma's nog. Denk dat we de oudste ze morgen laten bellen (beiden op vakantie) of misschien nog een weekje wachten.. Weet het dus nog niet echt. Jullie ook zo'n last van temperatuurschommelingen? Af en toe breekt het zweet me uit om een moment later een warm vest aan te trekken.. Heel stom haha.
Jeetje Jacky!! Wat vreselijk om mee te moeten maken! De kleine lijkt wel goed naar de termijn toch? Heel erg veel sterkte!!! Abri fijn dat de echo goed was!! Ja altijd moeilijk om zoiets te posten na zo naar bericht! Valt me op dat er toch best wat vlindertjes zijn gekomen. Hoop zo dat er niks bijkomt. Is echt de nachtmerrie van elke aanstaande mama.
Jackystory, jeetje wat een naar bericht. Wens jullie veel sterkte toe. Abri, fijn dat je echo goed was! Helaas hoort het erbij minder nieuws en goed nieuws. Leuk dat jullie dochter het rond schreeuwt.
@jackystory, jeetje. Heel veel sterkte. @Abri, heb ik ook niet zozeer met opeens erg warm. Heb het heel erg met het opeens erg koud hebben. Fijn dat de echo goed was. Kon het niet laten heb een buikband maat s/m besteld bij Noppies Begin nu een klein bolletje te krijgen. Misschien is hij nu nog te groot, maar heb al echt een tijd niks gekocht aangezien ik niet weet hoe snel ik zal groeien.
wen86, bij buikbanden.com hebben ze hele leuke. die moet je echt in je eigen maat bestellen anders zijn ze echt te groot haha. ik ga straks daar ook weer een paar bestellen al heb ik er nog een stuk of 12 liggen haha