16-31 januari 2013 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livelife, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Ow nee jacky story...wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte....

@wagen: wij hebben de quinny buzz 3 nog van ons zoontje. Heerlijke wagen vind ik!

Hier vandaag ook een prachtige echo (sorry jacky story :(). Ben helemaal verliefd! Ukje was heel druk rond aan het springen en aan het draaien en zwaaien. Echt zo schattig! Alles zag er mooi uit, al gevuld maagje en blaas zelfs! Geen dikke nekplooi, dus das ook fijn. Termijn klopte weer op de dag af, en ukje was ongeveer 5 cm groot (gemiddelde van alle metingen).
    Ik dacht al steeds de baby te voeken kriebelen...en het blijkt dat ik dat goed heb gevoeld. De placenta ligt namelijk aan de achterkant en op de plaats waar ik het steeds voel ligt de baby. Bij mijn zoontje voelde ik hem met 14 weken, en deze dus al bij 10,5 week! Zo leuk!! Kan nu helemaal niet meer wachten om te weten of we een jongetje of meisje krijgen.... :)

Hier onze echo:

Bijgevoegde bestanden:

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heel veel sterkte Jacky,heb er geen woorden voor!

Zoonlief heeft trouwens nog geen medicijnen ervoor omdat hij dit eerst nooit/zelden had.
    Maar dit is iets vanaf maart dat het zo vaak gebeurd.
    Dus ben zelf ook benieuwd wat ze met mijn manneke gaan doen.

Fijne avond allemaal.

Ohja, fijn dat een aantal weer een goede echo hadden!

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Nursy: wat gaaf dat je beebje al voelt.

Zoonlief voelde ik ook al rond 15 weken, maar nu ligt de placenta voor dus kan het wat langer duren. jammer.

4. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Jackystory: sterkte meid! Wat verschrikkelijk!

@Nursy: dat is gaaf dat je je beeb al voelt! Wat voel je eigenlijk precies? Soms voel ik een plopje (of zoiets), maar ik dacht dat je het nooit zo vroeg kon voelen. Ik ga volgende week eens vragen waar mijn placenta ligt! :)

@Kwebbel: ik ben benieuwd hoe het voelt! En dat jij niet veel langer dan bij je zoontje hoeft te wachten.

@Melanie: heftig zeg met je zoontje, schrikken! En alweer de 12 weken gepasseerd, joehoe!

@buikbanden: leuk dat je al wat besteld hebt Wen! Heb je die toevallig besteld uit de voorraad van Sammie? ;):D Heerlijk zoveel keuze!

@Sammie: heb jij vandaag ook niet je echo gehad? Alles goed gegaan?

@Evie: ik ben er van geschrokken hoeveel vlindertjes er zijn in dit topic. Gelukkig schuiven we met z'n allen steeds meer op naar de safety zone.

@Abri: fijn dat je echo goed was! Je was toch wel een beetje onzeker toch? Temperatuurschommelingen heb ik niet zo'n last van, ik heb het alleen sneller koud! Ik had vandaag in de wind zelfs last van mijn kou-allergie ;) Tja, het kan blijkbaar allemaal als je zwanger bent, hihi.

@Enibas: hoe was jouw echo?

@Lydia: nog een lekker dagje gehad met de kids? En ik weet dat ik me niks van de opmerkingen aan moet trekken, maar het stomme is dat ik een sms kreeg van een vriendinnetje die verloskundige is met de opmerking 'sporten geeft energie'. Naah, toen was ik klaar!

@Demi: welkom terug ;). Hier ook last van de vermoeidheid! Net na mijn werk weer 3 uurtjes geslapen. Ik doe alles oma-style! :D

@ZoGraag: ik wil graag de Joolz Day! Ik heb geen ervaring met de Bugaboo, maar ik hoor er goede verhalen over.

@Dani: succes morgen meis!

@Dalia: geniet van je vakantie! Lekker er tussenuit!

@Wen: wat een leuke manier van vertellen trouwens met je zelfgebakken koekjes! Hoe is het ontvangen bij je collega's?

@denken wat het wordt: ik denk zelf dat wij een jongetje krijgen! Dat zegt mijn gevoel. Maar dat was voor de echo's nog een meisje hoor, maar sinds het zien van de eerste echo wist ik het: het wordt een jongen (denk ik :D). Over 4,5 week weten we het! En volgende week bij de echo vraag ik naar een goede NUB foto, kan ik daar het topic even spammen ;).

5. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    he bedankt voor al jullie liefe berichtjes.
    iedereen een mooie zwangerschap.

groetjess jacky story

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

nursy, wat gaaf dat je de baby voelt, lijkt me heel gek zo snel al! fijn dat alles helemaal goed was.

kwebbelsnoes, ik had bij de eerste ook de placenta voor en kon hem toen voelen met 16 weken.

melanie, lijkt me heel moeilijk om je kind zo te zien. hoop dat ze wat kunnen doen voor hem maar dat zal toch wel.

lifelive, gek he dat je na een echo zo kan veranderen.
    ik heb morgen mijn echo en kan niet wachten tot het 12 uur is haha. hoop ook zo'n mooie echo te hebben maar hou wel rekening met ander nieuws.

7. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    #1447 livelife, 2 jul 2012
    Laatst bewerkt: 2 jul 2012
    Aanpassingen graag pb'en.

16 t/m 31 Januari 2013

14.
    - Melanie1986 (2de kindje/thuis)

16.
    - Weegschaaltje84

17.
    - Kwebbelsnoes (2e kindje/ziekenhuis/bv)
    - Tourmaline (2e kindje)
    - Nursy (2e kindje/thuis/bv)
    - Aaaa (1e kindje)
    - Lydia1986 (2e kindje)

18.
    - Abri (3e kindje/thuis/bv)
    - Lauren84

19.
    - Minieme84 (1e kindje)
    - Stefanie78 (2e kindje)
    - Lennyt (1e kindje)

20.
    - Manon77 (3e kindje/ziekenhuis/bv)
    - Pjpj (1e kindje/ziekenhuis/thuis/bv)

21.
    - Kaatje1984 (1e kindje/ziekenhuis/bv)
    - Evie10 (1e kindje)
    - Alyne
    - Mama40 (2e kindje/ziekenhuis/thuis)
    - Livelife (1e kindje)

22.
    - Wen86 (1e kindje/ziekenhuis/bv)

23.
    - Juupje (1e kindje)
    - Greatdane (1e kindje/kraamhotel/bv)
    - Laska (1e kindje)

24.
    - Ginie (3e kindje/ziekenhuis/bv)

25.
    - Sammie121 (2e kindje/ziekenhuis/kv)
    - Kimster87 (1e kindje)
    - Zograag (1e kindje)
    - Dalia03 (3e en 4e kindje)

27.
    - Chikah (2e en 3e kindje/ziekenhuis/bv)

29.
    - Yvon1893
    - bloempje1988
    - Annet03

30.
    - Dani86 (1e kindje/thuis/kv)
    - Metz (3e kindje/thuis)
    - Demi1982

31.
    - Ctje1987 (1e kindje/ziekenhuis/bv)
    - Sjubidoe (1e kindje/ziekenhuis)
    - Roosje24 (1e kindje/ziekenhuis/bv)
    - Enibas (1e kindje/thuis/bv)

Vlindertjes/sterretjes:
    Isabel Olivia, Hopelessinlove, Lovelymom, Sofie28, Elisse, Dreamer83, Lintje, Melanie76, Jackystory.

Afsprakenlijst:
    - 3 juli: Termijnecho Dani
    - 5 juli: Termijnecho + nekplooimeting Melanie1986
    - 5 juli: Termijnecho Weegschaaltje84
    - 5 juli: Echo Demi1982
    - 6 juli: 1e echo annet03
    - 6 juli: Nekplooimeting combinatietest Stefanie
    - 6 juli: Intake VK + 1ste echo Roosje24
    - 9 juli: Echo Chikah
    - 11 juli: Combinatietest Livelife
    - 11 juli: VK Livelife (1e keer hartje luisteren)
    - 12 juli: Echo Lydia1986
    - 12 juli: Termijnecho Yvon1893
    - 16 juli: Combinatietest Yvon1893
    - 18 juli: Combinatietest Wen86
    - 24 juli: VK + echo Ginie
    - 24 juli: VK Kwebbelsnoes
    - 1 augustus: geslachtsbepaling Livelife
    - 13 augustus: VK Lydia1986

@Melanie en Dani: jullie afspraken staan erbij!
    @Weegschaaltje: je bent toegevoegd!
    UPDATE: Demi1982 toegevoegd!

8. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Oh sorry, dacht vandaag. Ik duim op een mooie echo voor je!

9. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Oh en morgen kan ik mijn angelsound ophalen! Heerlijk die onlineshops! :D

10. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    @livelife: bij mijn eerste zwangerschap waren het inderdaad plopjes, maar nu ik weet hoe de rest ook voelt voel ik het draaien (heel gek draaiend gevoel in onderbuik, kan het moeilijk anders beschrijven) en ik voelde echt kriebelen, steeds op dezelfde plek. Waarschijnlijk zijn dat armpjes of beentjes geweest aangezien het een lekker beweeglijk beebje is :)

@20 weken echo: ik ga vragen of ik hem met 18 weken mag doen. De dag nadat ik 18 weken ben gaan we trouwen en lijkt me leuk om dan te vertellen wat het wordt/is. Kan natuurlijk ook minder leuk nieuws brengen die echo, maar daar ga ik niet vanuit. We denken zelf dat we weer een jongen krijgen...ben benieuwd!

11. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    @jackystory: wat ontzettend naar voor jullie! Sterkte met het verwerken van dit verlies.

12. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    @mooie echo's: gefeliciteerd allemaal!
    @voelen: voel nog niks. Bij oudste rond de 20 weken, bij jongste rond de 16 weken volgens mij. Ben benieuwd wanneer dat nu komt. Zal de volgende keer ook vragen waar de placenta ligt!
    @wagen: we hebben nog de wagen van de jongens. Ben zelf eigenlijk wel toe aan wat anders, maar manlief vindt dat niet leuk tegenover zijn ouders, want we hebben de wagen 4 jaar terug van hun gekregen. Maar wil zelf dus wel een ander kleurtje en weer eens een ander modelletje, er veranderd toch een hoop in 4 jaar tijd. We hebben een Mutsaerts transformer, 4 wielen. Hele fijne wagen hoor!

13. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Ik heb ook gevraagd of ik 'm bij 18 weken mag, omdat ik namelijk 3,5e week met vakantie ben (19e - 22ste week). Maar ze gaf aan dat ze het hartje niet goed kunnen bekijken met 18 weken, dus ik kreeg een 'nee'. Ik ben benieuwd of jij wel 'mag/kan'. En anders een pretecho doen? Wel leuk hoor om het op je trouwdag al te weten!

Hmmm... Misschien voel ik de baby ook dan?? Soms voel ik ook een 'vegend' gevoel, alsof iets van de ene naar de andere kant veegt ofzo. Zou leuk zijn als het zo is!

14. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    @livelife, zou best kunnen dat je het dan al voelt hoor! Als het gevoel sterker wordt of duidelijker weet je het zeker. Dat had ik toen ook, zo van ow ja, maar dat voelde ik al een tijdje.

@20 weken echo: ze doen het hier van 18-22 won, dus ga het erop wagen....maar geen pretecho hoor, dat vind ik weer te ver gaan zo dicht op de 20 weken echo...

15. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Ik heb de Mura ook!! Geweldig ding!

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Whahaaaaa die van mij komt morgen ook binnen.
    Welke heb jij?

Ik wilde eerst een duurdere kopen maar heb toch gewoon de goedkopere besteld van 40,-
    Ik ga hem meteen gebruiken!!!!

17. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Jackystory: ik lees net je bericht... of je hier blijft lezen dat zal wel niet maar toch wil ik je ff heel veel sterkte wensen met dit verlies....

18. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    O en die kwaaltjes kunnen idd wegtrekken nu! Het hormoon bereikt zijn piek in deze week en dan daarna mindert het... bij sommige meiden kan het al wat minder worden...

19. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Jeetje wat erg zeg.. Zou daar ook om gaan huilen hoor! Ook als ik niet zwanger was denk ik..! ;)

Smeren doe ik hier ook, niet t idee alleen dat ze daardoor minder gevoelig worden.. helaas! Komtvanaf t begin bij vlagen.. en deze persoon koos precies een verkeerd moment, haha!

Behhhh stink sigaren.. weg ermee!

20. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Ik heb de roze angelsound met gel erbij... Of bedoel je dat niet? Ik heb trouwens 29,95 betaald!

Morgenavond meteen uitproberen! Alleen VL komt laat in de avond thuis vanaf Schiphol, maar daar ga ik niet op wachten hoor! :D

Deel Deze Pagina