16-31 januari 2013 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livelife, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauren84

Lauren84 Actief lid

29 nov 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb snel een beetje bijgelezen en wil ook graag meekletsen als dat mag! Ik ben, zoals het er nu naar uitziet, uitgerekend op 18 januari 2013! In januari heb ik een mk gehad bij 11 wkn. Dus wel spannend allemaal, maar tot nu toe ben ik er nog erg rustig onder, gelukkig! 31 mei krijg ik de 1e echo, bij 6 wkn en 6 dgn. Ik mocht ook al eerder komen, maar dat wil ik niet, omdat het dan nog niet zeker is of je al een kindje kunt zien met hartactie en dat zou alleen maar meer stress opleveren...

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    @ lovely: Sterkte meis!

@ alle nieuwe zwangere: Gefelicteerd!

@ Evie: hopelijk kan je bij de echo dan al een hartje zien of horen, want is erg vroeg zeg! Spannend hoor!

@ vitaminen: hier een gewone multivitamine van Davitamon. Ben slecht in het wegkrijgen van pilletjes, capsules e.d. dus kauwvitamines gekozen ;)

@ Stefanie: Gefelicteerd met Elise! Hopelijk hebben jullie een heerlijke dag!

3. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Zwangere Mama's 16 t/m 31 Januari 2013

16.
    - Nursy (2e kindje/thuis/bv)

17.

18.
    -Abri (3e kindje)
    - Wouw83 (1e kindje)
    - Lauren84

19.
    - Minieme84 (1e kindje)
    - Stefanie78 (2e kindje)

20.
    -livelife (1e kindje)
    -Manon77 (3e kindje,ZH,BV)
    -Pjpj (1e kindje) ( ziekenhuis/ thuis bv)

21.
    - Kaatje1984 (1e kindje) (ziekenhuis,bv )
    - Evie10 (1e kindje)
    - Alyne

22.

- Lovelymom (3e kindje) (ziekenhuis/thuis bv)

23.

24.

25.
    - Dreamer83

26.

27.

28.

29.

30.

31.

Afsprakenlijst:
    Abri:
    Evie10: 26 mei 1e echo
    Kaatje1984: 21 mei MvM, 11 juni 1e echo
    Livelife: 6 juni 1ste echo
    Lovelymom: 12 juni
    Minieme84: 6 juni 1ste echo
    Nursy: 18 mei 1e echo, 21 mei MvM intake
    Stefanie78:
    Wouw83 30-5 :
    Manon77:
    11 juni, verloskundige
    Alyne: 19 juni afspraak VK
    Lauren84: 31 mei 1e echo

4. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Gaan jullie meedoen aan MvM??? Ik twijfel, moet je al je plas opsparen of alleen ochtend urine?? Vind het een hele klus 10 weken boven een potje plassen :D
    Ik zal al te klungelen met die testen haha.

Ik vind het wel erg mooi andere te kunnen helpen, alleen de vraag of het echt 1000% niet naar dieet pillen gaat blijft hoog hier.

5. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Lauren84 en Alyne: gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

@Wouw: hoe had je het nu aan je ventje verteld, wist hij dat je ging testen?

@Stefanie: gefeliciteerd met Elise! Fijne dag toegewenst!

@Evie: ik heb me inmiddels opgegeven voor MvM. Ik ga er van uit dat er niks richting de dieetpillen gaat, maar dat ik niet twijfel is doordat op onze fertiliteitspoli een memo hangt op het bord dat de pregnyl voorlopig niet op voorraad is. Je zal het maar nodig hebben om je liefste wens in vervulling te laten gaan. Dus, ik zou zeggen: doen! Maar het een ieders eigen keuze.

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    @ evie: alles is meegenomen, dus al zou je alleen de ochtendurine opsparen is dat al mooi meegenomen. Zelf ging ik op een gegeven moment bijna aldoor over me nek van de stank van die kannen, dus spaarde maar een deel op. Alles beter dan niets hihi ;) Ik begin hopelijk dus woensdag als die mevrouw langs is geweest. Hier zei ze overigens ook dat ze dolblij waren met iedere aanmelding door het grote tekort aan pregnyl.

7. Alyne

Alyne Actief lid

4 apr 2012
    122
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier komen ze maandag van MvM en ook mij staat het tegen dat ze ook tegen dat pregnyl als afslankproduct wordt gebruikt en het breekt mijn hart dan bijna dat je weer een post langs ziet komen van een dame die even moet wachten, omdat er even geen pregnyl voor handen is. Ik ga dus wel mee doen ondanks dat ik weet dat het bij een of andere Miep of zelf kerel te recht gaat komen om een mooi lijf van te krijgen ipv dat er een stel met onvervulde kinderwens wordt geholpen. Als nl niemand meer wat spaart dan zijn die stelletjes straks nl de dupe en die body builders en makkelijk slank denken te worden personen, die vinden wel weer wat anders.

Neemt niet weg dat ik me er ontzettend kwaad om kan maken dat iemand evt met mijn HcG loopt te klooien voor doeleinden waar het niet voor bedoeld is. Mja, wat doe je er aan als je mensen met een kinderwens toch wilt helpen?

8. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Dat is zeker waar, zou dolgraag die mensen helpen, alleen dat ik laatst op tv zag dat ze het gewoon voor dieet pillen gebruikte...

Maar ik wist niet dat er ZO tekort aan was. Ik ga ze zowiezo eens even mailen, zou het ook graag zelf weg willen brengen, hier in de buurt zijn van die aagjes :D

9. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Ik ga zo alles even bijlezen :D

Ik ga nu uit van 19 januari, als ik terug en verder ga tellen.

10. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    nou meiden nu ben ik van de leg !
    kom net in de wc om alles te verschonen zit er op me tampon(sorry)
    alleen nog maar oud bloed bruin dus
    met plassen niks meer
    met afvegen niks meer
    terwijl het vannacht best veel was en vanochtend ook maar nu niks
    das toch raar???

11. Wouw83

Wouw83 Lid

6 apr 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit ook te denken aan MvM....ga er nog wat meer over lezen eerst.

@livelife....we hebben samen getest een week voor zijn vakantie...dus hij is met 'dit geheimpje' op vakantie met zijn broer :). Reis stond al lang gepland.

12. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    @ Lovely heb je nog een test gedaan??
    Bloedverlies kan heel normaal zijn toch??
    ( al weet ik niet in welke mate)

Ik heb MvM een mail gestuurd, of er hier een inzamelpunt in de buurt is en hoe en wat. Ben benieuwd!!
    Vond net heel erg te lezen dat er gewoon niet genoeg is voor de mama's die het zo hard nodig hebben!

Wijziging: net ook al mail terug met het antwoord:
    Het is moeilijk om zo je vragen te beantwoorden.het is makkelijker om ons even te bellen op het gratis 0800-0228070 nummer. Dit omdat we ook wat gegevens nodig hebben om het na te kijken. Alles wat je kan verzamelen is voor ons meegenomen.

Nouja ze weten toch wel of er een inzamelpunt in de buurt van mn woonplaats is ... grr haat bellen haha

13. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    @ evie: als je het aanmeldformulier invult word jij gebeld, misschien minder eng? Spreek je de mevrouw uit je regio en die kan je dat wel vertellen..

@ lovely: wat lastig meis! Kan en durf er zelf niet veel over te zeggen. Anders over een paar dagen nog eens testen kijken of er een 2e streepje te zien is? Wat een onzekerheid zo..:(

14. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Lovelymom: wat een onzekerheid! Maar een zwangerschap met bloedingen komt voor. Heb je veel bloed verloren of een beetje? Ik zou inderdaad met een paar dagen weer een test doen zodat je kunt zien of je hcg toe- of afneemt. Ik hoop op het beste voor je!

@Wouw: leuk geheimpje! :)

Ik heb net de VK gebeld om een afspraak in te plannen: de 20ste juni staat ie, in week 9. In week 8 kan mijn vriend niet mee omdat hij dan in het buitenland zit, dus dan maar een weekje later.

Ik kreeg trouwens nog een tip van de VK meiden: salami mag je ook niet eten. Ik wist het niet (eet het ook niet trouwens), maar voor de salamiliefhebbers onder ons.

15. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    nou meiden het zal vast en zeker wel doorzetten want kannonnnen wat heb ik een pijn zeg
    die heb ik serieus nog nooit zo erg gevoeld ook niet met een normale menstruatie-krampen ofzo

16. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Duim voor je lovely!!

@ Salami , ik zag het toevallig laatst voorbij komen, hou wel van een spaans worstje met kaasje maarja ook dat gaat nu mn neus voorbij :D

Ik ben ook op het moment helemaal uit mn doen met eten maken, kan echt helemaal niks verzinnen!! Vandaag maar groentesoep zonder groente met kip hhahaha. Eet eigenlijk alleen brood met soep. Totaal geen zin om een aardappel te schillen.

17. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    @ lovelymom: Bah meis, vind het heel vervelend voor jullie! :(

@ livelife: salami mag wel gewoon hoor, die uit de supermarkt al gesneden is niets mis mee. Ook ontbijtspek, rauwe ham etc. kunnen gewoon want die zijn allemaal 'bewerkt'. Zou me er dus niet te druk om maken. Alleen de ambachtelijk vervaardigde of verse niet nemen, omdat de kans bestaat dat er listeria in zit.

18. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @eten verzinnen/maken: hier ook totaaaaal geen inspiratie! Ik denk alleen maar aan bloemkool ;), hahaha.

@salami: ohw, dat klinkt ook wel logisch. Ik eet het zelf niet, maar de VK zei het aan de telefoon.

Nog weekendplannen hier?

19. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    @ livelife: haha, hier ook geen inspiratie, maar was ook niet gek veel in de aanbieding en dan vind ik t sowieso lastig :p Voor jou dus weer bloemkool? ;)

@ weekend: wij moeten nog wat klussen in en rond huis, plus zwemles van de oudste dus we hoeven ons niet te vervelen.

20. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    @ eten: ik heb ook bloemkool(schotel) gegeten. Heerlijk met ui en kerriesausje, ham er doorheen en peterselie! Jammie jammie.
    Ik ga nu nog ff gauw naar de winkel, want ik moet nog brownies maken. (verjaardag en geen zin in taart).

@ lovely: oh bah wat een onzekerheid!! Duim duim duim!

Deel Deze Pagina