16-31 januari 2013 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livelife, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Josjo: Volgens mij is dat streptokokken? Waar je op getest wordt als je vaak blaasontsteking hebt.

Ik heb al vanaf mijn geboorte chronisch last van blaasontstekingen dus ben het gewend. Ik ben 6 weken te vroeg geboren en bleek toen al een urineweginfectie te hebben. Daarbij is mijn moeder nierpatient, dus is een aangeboren zwakke plek. Ik krijg daardoor ook een uitgebreide 20-wekenecho in het WKZ in Utrecht. Hebben we vorige zwangerschap ook gehad.

Wuppie: Wauw, mooie plaatjes hoor!!!

2. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    @Wuppie Mooie echo meid!

3. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    @Sammie: wat vervelend dat je zo misselijk blijft zeg :(
    Ballorig is dan wel weer leuk! Ik ga nooit aan zo'n tafel zitten, maar altijd zelf meespelen.. Toch het leukst! :p
    @tepels: Het valt wel mee, maar de harde douchestraal is geen pretje momenteel, auww!

4. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Sammie, niet toevallig in Arnhem en dat jij net in de bu's aan mij vroeg waar het precies zat hè? Was ook iemand met zus, dochters v zus en zelf n kindje :D

Kwebbelsnoes ja dat is het! Ik had t niet gelukkig, al zat ik nog steeds aan de apparatuur vast tijdens de bevalling, maar dat leek me toen t naarst, dat je aan je bed 'vast' zit en niet ff over de gang kan ofzo... Ach viel dus wel mee :)

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hello lady's !

over de lijst , bij de september mamas stond ik bovenaan ! en was als weetikveelhoeveelste ;) was 10 dagen te laat bevallen ;)

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    wuppie wauw mooie echo !

tepels ;) : neh ze jeuken wel / net als mn buik !

7. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    @wuppie: mooie echo!!! Fijn dat alles weer goed is en weer vooruit gezet!

@eerder bevallen: Met J. 10 dagen te vroeg en met K. 9 dagen te vroeg. En nu 8 dagen? Haha, zou wel grappig zijn, maar er is geen pijl op te trekken... Kan ook zomaar 2 weken overtijd lopen!

@misselijk: vandaag best een goede dag. Vervelend Sammie dat je er ook mog last van hebt!

8. Chikah

Chikah Lid

18 sep 2009
    74
    0
    0
    Midden Nederland
    Er is weer een hoop geschreven, eens kijken wat ik er van onthouden heb ;)

@alle mooie echo's Toppie! Zien er goed uit!
    @wanneer bevallen van 1e. 10 weken te vroeg. Hoop dat ik nu de 37 weken haal. Met 37 weken moeten ze gehaald worden dus langer zal het niet worden.
    @eten; Nog steeds sinaasappelsap...verder nog steeds weinig eetlust
    @kwaaltjes; Extreem moe maar verder mag ik niet klagen. Soms een dagje hoofdpijn en af en toe duizelig maar dat is vanwege lage bloeddruk. Tja en die lucht uit de flessen van mvm is vooral 's morgens misselijk makend.
    @MvM Ben er ook niet dol op maar die 10 weken wil ik met liefde ''afzien''. Ik bedenk me altijd maar dat het voor de vrouwen bij wie het niet lukt veel erger afzien is. Daarbij komt dat ik, wanneer het bij ons niet zou zijn gelukt, ook graag die medicijnen zou hebben gehad, dus dan is niet meedoen voor mij geen optie, maar goed dat is mijn mening.

Hier: Afgelopen maandag weer een echo gehad en een combinatietest. De twins doen het prima en ik ben weer naar voren gezet. Nu uitgerekend op 24-1 ipv 27-1. Ook in het ziekenhuis hebben ze het inmiddels beruchte vliesje gevonden dus dat is een hele zorg minder. De uitslag van de combitest kreeg ik vandaag. Kans van minder dan 1 op 5000 op alle 3 de geteste afwijkingen dus dat is goed nieuws. Morgen ga ik heerlijk voor 3 weken naar de camping met een korte onderbreking op de 23ste. Die dag moet ik weer voor controle naar het ziekenhuis, dan bijna 14 weken. Mag niet langer dan 2 weken wegblijven dus heb iedere 2 weken een echo. Op 13 september heb ik de 20 weken echo.

Heel verhaal geworden, tot over 3 weken!

Liefs Chikah

9. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedemorgen dames

@chikah fijne vakantie geniet ervan en fijn dat met de twins alles goed is
    @echos zijn weer paar mooie voorbij gekomen

@hier alleen erg moe en voor de rest lekker rustig aan doen dit weekend. vanavond verjaardag van petekindje (word alweer 6) en vanmiddag wat boodschapjes doen.
    Gister al 1e spullen van VL naar hier gehaald en ingeruimd. meteen abo's stopgezet, huur opgezegd van hem enz. dus nu word alles werkelijkheid :D
    Ben echt zo blij.
    Heeft wel wat voeten in de arde maar oke. hier ook veel uitzoeken, opruimen, weggooien enz dus zal er de komende tijd iets minder zijn maar zal zeker iedere dag proberen mee te lezen.

@jullie plannen voor het weekend??

10. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Chikah, wat fijn dat je weer meer bent gerustgesteld!

@Weekend. Vandaag een kleine wastlijst.
    Naar de bibliotheek boeken lenen (ze komen volgende week alle ramen en kozijnen vervangen en ik moet dan thuis blijven, hoop op zon maarja).

Naar de videotheek, ex rentels kopen, zelfde verhaal :D.

Bij de Hema houtenluxaflex halen die in de aanbieding is, voor de kinderkamer.

Taartspullen kopen voor mijn stapeltaart, voor mijn man zijn werk, om te vertellen dat ik zwanger ben.

Zondag boodschappen en alle gordijnen, rolgordijnen, luxaflex etc eraf halen zodat ze goed bij de ramen kunnen maandag.

Jullie?

11. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Hoi meiden,

@Dani, wat fijn dat alles nu zo snel gaat en jullie samen gaan wonen!
    Wel spannend lijkt me, maar ook goed dat jullie er samen voor gaan nu!

Hier ook ontzettende regel drukte, heb een kamer te weinig en eigenlijk was ik van plan dit huis te verkopen en op reis te gaan. Nu dus alles aanpakken! Hoe bedoel je nesteldrang, zelfs het hele interieur gaat op zn kop. 30 juli komen ze muur en schuifdeur plaatsen in mijn woonkamer voor de extra kamer (waar ik heen verhuis, baby krijgt mijn grote slaapkamer :)). Gelukkig had ik nu een hele grote woonkamer. Vorige bewoners hebben het doorgetrokken: deel bij de woonkamer en deel inloopkast. Verder moet er mechanische ventilatie in mn badkamer, wat voegwerk, rolluiken en andere zonwering door heel het huis en wat muurtjes ander kleurtje of eventueel een behangetje. Oh en opruimen!! Alle kasten en laatjes gaan leeg en worden opnieuw ingedeeld.. Gisteren begin gemaakt met de inlooptkast!

@weekend, heb zo waar een keer geen plannen! Normaal altijd helemaal vol gepland maar had ik even geen zin in. Vanavond misschien naar een vriendin en wil weer wat gaan shoppen voor mn huis, verf halen. Moet nu eigenlijk richting Zumba les, maar zoals gewoonlijk weer slecht geslapen en gisteravond veel buikpijn dus ik skip maar weer eens een keer.. ;) (ok en ik was zo lekker bezig met mn namen rijtje, betekenissen opzoeken, dat ik de tijd zag wegtikken maar geen zin had ermee te stoppen haha!)

Een heel fijn weekend (ondanks het druilerige weer) allemaal!

12. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    @Wen Wat super leuk dat je een taart gaat maken voor op je man zijn werk! Zijn collega's zullen ook erg blij zijn met jullie zwangerschap gok ik, hahaha! :)

13. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Goeiemorgen nog,

@hier vandaag 12 weken jeeej :D

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    zo demi ind een hele klus!

hier net jinte ff op bed gelegd ga ik doucen en zo ff naar t centrum en naar de kermis in Uden :D! moet dat schijt weer wel ff meewerken ;) t is zomer jongenssss !

15. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Ik heb begrepen dat het vanaf eind volgende week (I know, t duurt nog even) eindelijk rustig zomerweer wordt met zo'n 23 graden en zon..
    Het werd een keer tijd! ;) Duimen maar dus! ;)

Veel plezier op de kermis! Ben benieuwd of je de 'breakdance' aan kan nu... :p

16. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

demi, dat is wel een hele verbouwing zeg maar wat moet dat moet natuurlijk. leuk dat je zo bezig bent met namen.

lydia, veel plezier als het wat beter weer wordt.

dani, jij ook succes met de verhuizing.

wij moeten ook het een en ander veranderen maar het moet wel eerst even droog worden. demi hoop echt dat je gelijk hebt. wij moeten dingen uit de schuur weggooien en weer dingen naar de schuur verhuizen en de kamer leeg halen. gelukkig hebben we nog even maar wil zo graag door kunnen met alles.

17. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Demi denk het ook ;)

Hoop dat het nog eerder mooi gaat worden.
    Volgende week krijgen wij 8 nieuwe ramen en kozijn en een nieuwe schuifpui. Ik moet dan thuis zitten, maar lig liever in mijn hangmat in de zon.

18. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    @Sammie en Wen: Duidelijk dus, het MOET gewoon mooi weer worden.. en liefst morgen! :)

Heb trouwens al een paar keer gehad dat ik een korte reactie van iemand gewoon leuk of grappig vind en wil 'liken' ipv hele reactie wil sturen, zoals op facebook.. hahaha, maar ja die knop heb ik hier nog niet gevonden! Tip! ;)

19. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    Goedemiddag allemaal,

Hier vandaag even in chillstand, aangezien ik weer eens teveel hooi op mijn heb genomen, en gisteren weer hysterisch uit werk ben gekomen, met veel huilbuien en boosheid. (nog een weekje... dan gelukkig vakantie, ben benieuwd hoe ik de laatste week ga redden. Lees: ouders lopen te zeuren (echt waar!), klusjes die je nog net ff door je directeur op je hals gedrukt krijgt..afscheid collega wat me zwaar valt, en vindt het aanwezig zijn van de kids erg zwaar. (pittige groep die ernstig op elkaar reageer, waar ik meer politie ben dan leerkracht..) Merk gewoon dat mijn energie op is.
    Daarbij blijf ik misselijk (overgeven is Goddank stukken minder door medicatie). Maar put uit. Dus nog een week.
    (sorry voor het klagen...:()
    Nog ff 1 frustratiepuntje ;): hier rijdt een ijscoman met een echt te zoetsappig, irritant deuntje rond. Ik krijg moordneigingen van dat geluid... Oooeeehh!! :mad:
    Het weer mag idd beter worden, zal ook wat beter zijn voor mijn humeur ;) Al vind ik het wel fijn dat het 's nachts niet zo warm meer is. Slaap nu wel beter :D

@ Dani: wat fijn dat jullie al zo snel gaan samenwonen! :D
    @ Demi: een hele renovatie als ik het zo hoor ;) Wel gaaf dat het nu iets wordt wat je wilt.
    @ Chickah: wat fijn dat ze ook het vliesje in het ZH hebben gevonden. Geniet van je vakantie!
    @wen: doe je ook een fotootje van je taart? Ben wel benieuwd :D
    @Roosje: jeej, mijlpaal bereikt! :)

Verder heb ik vanavond een verjaardag. Ben benieuwd hoe lang ik het volhoud, aangezien energie 0 is.. maar wordt vast gezellig :)
    Morgen niks!! Joehoe! Zo fijn vooruitzicht ;)

20. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Oh jeeeee, volgens is het wel ernstig tijd voor een chill dagje morgen!! Hahaha, combinatie van laatste loodjes, moe zijn en hormonen als ik het zo hoor. (vooral die moordneigingen naar de ijscoman toe, hihi!) Lijkt me ook super vervelend als je drukke kids in je klas hebt, die natuurlijk ook vervelend worden van die laatste loodjes, en dan ook nog steeds zo misselijk zijn.. Bah!
    Hoop dat je morgen een beetje bijkomt en je laatste week nog doorkomt, aftellen naar de vakantie! :)

Deel Deze Pagina