Jaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa..... uitslag van de vlokkentest gehad en die was goed . Ben zo blij! Het zou 10 werkdagen duren voordat we de uitslag zouden krijgen, dus ik was heel verbaasd dat ik vandaag op mn werk gebeld werd. En... we weten ook al wat het gaat worden . Dat is dan weer het voordeel van de vlokkentest. Ik ga even op mijn mooie knalroze wolk zitten @zograag, met mij gaat het weer goed, geen bloed en krampen meer.
@Juupje, wat fijn voor je!! @verhuizen, Goddank niet! Super natuurlijk, maar benijd je niet @voorkeur: ik lieg echt niet, als ik zeg dat het me niets uitmaakt. Lijkt me namelijk allebei bijzonder! @klussen: als ik vakantie heb en een beetje ben bijgekomen, dan gaan we de babykamer doen. @hier: vandaag ziekgemeld. Werd wakker met migraine. Nou misselijk van zwangerschap + misselijk van migraine = verschrikking ! Heb vandaag al ontzettend veel gehuild dat ik me zo beroerd voel! Continu overgeven, trillerig als een rietje, koppijn waar je u tegen zegt. Bleh!! Ik had vandaag veel overleggen, en eigenlijk dus ook geen pauze (werd ff leuk volgepland) Vanavond musical van groep 8. Maakte me er al zo druk over, hoe ik dan in Godsnaam de dag doorkwam. Met als resultaat: thuis met migraine. Weet niet zo goed wat ik nu fijner vind... Maar goed, weer een heerlijke klaagzang van mij. Ik ga proberen wat thee naar binnen te werken, en dan weer slapen. Lag gisteren al om 21.00 uur in bed, en was er 12.00 uur uit. Uiteraard met ondertussen plasjes en overgeven. Zucht! (zo dat is eruit!) Ik wens jullie allemaal een fijne dag! Liefs Ka
hi ! juupje hier bij de 1e zw-schap ook gehad maar mn navel ploepte naar buiten dus was kei lelijk ... nu een navelbreuk aan overgehouden die ik hopelijk na deze zwanegrschap kan laten opereren ofzo..(doet hartstikke pijn met niesen enz..)
hi ! juupje hier bij de 1e zw-schap ook gehad maar mn navel ploepte naar buiten dus was kei lelijk ... nu een navelbreuk aan overgehouden die ik hopelijk na deze zwanegrschap kan laten opereren ofzo..(doet hartstikke pijn met niesen enz..) melanie hier ook zeker geen voorkeur zelfde als josjo wilde altijd heel graag een meisje en die is er nu .. dus 2e maakt me helemaal niks uit
@Juupje gefeliciteerd! Leuk hoor, ook zelf dat gevoel gehad of had je helemaal geen gevoel? @Kaatje, zit niet mee als ik het zo lees. Heel veel sterkte. Hoop echt voor je, dat je je heel snel beter gaat voelen. @Hier, moet echt de laatste tijd nog meer om de zoveel tijd eten. Naja dan doe ik dat maar. Kinderkamermuur is geverfd. Als het droog is maak ik een foto. Muurschildering komt later. Ben er nog niet uit of ik Nijntje in het wit ga doen of wacht tot de 20 weken echo en dan roze of blauw.
juupje, jeej een goede vlokkentest! zo blijf jij maar lekker op je knalroze wolk zitten. kaatje, bah balen dat je zo ziek bent. veel beterschap.
Hey meiden, zoveel gekletst weer haha. Ik ben vandaag jarig. 25 jaar geworden. Mooie leeftijd om mamma te worden hihi
Goedemiddag dames Heb bijgelezen maar is zoveel dat ik meer dan helft weer vergeten ben (Sorry) hoezo last van zwangerschapsdementie. @navelpiercing heb er ook 1 nu al 13 jaar en ben twijfelen of eruit halen of zwangerschapspiercing erin maar eens kijken @kaatje heel veel sterkte en rust ze goed uit meid @juppje geniet van je roze wolk! ben benieuwd wat jullie krijgen (kan zelf niet wachtten tot we het weten) @verhuizen kleding en fotos/schilderijen van VL zijn al hier en geplaatst. komend weekend wat grote spullen en door de week wat kleine spullen @safezone iedereen die er al in zit gefeliciteerd hier nog 1 dagje! @hier heel erg moe en vanmiddag naar huis gegaan op stage. heb al paar dagen last van hoesten, snotteren, niezen, hoofdpijn en spierpijn en vanmorgen opgestaan met een stem die ver te zoeken is. voel me echt vreselijk dus lig nu op de bank onder de deken met thee met honing naast me. morgen ook dagje vrij dus ga lekker rusten. ook slaap ik s'nachts niet door word vaak wakker en kom moeilijk in slaap. daarbij nog steeds last van krampen/steken waarschijnlijk van de bandenpijn. Zou zo blij zijn als stage afgelopen was maar zit pas op de helft van mijn uren pfffff....! @de rest die ik ben vergeten SORRY
@nieuwe buikfotos 11 weken: buik vanmorgen (1 dag voor 12 weken): VL kwam deze week thuis met een 1e pakje voor de beeb maatje 46/50 dus ben benieuwd haha
@lydia ach ja hij doet zijn best en moeite maar heb hem gezegd dat we van maat 50 56 en 62 ook een pakje moeten hebben omdat je niet weet hoe groot de kleine is als hij/zij geboren word en dat begreep hij wel
dani, lief pakje, wij hadden heel weinig maat 50 en wel dingen in 56 gekocht maar wij hadden toch echt maat 44 nodig haha. mooie buikfoto hoor. ik ben inmiddels alweer 4 kilo kwijt?? vraag me niet hoe. ik spuug minder dan de eerste keer en eet nu wel meer maar anders dan normaal natuurlijk, veel kleine porties enzo. ben benieuwd of we nog meer gaan afvallen.
ehm dani aangezien dit een KNALROZE wolk was, zal het wel n meisje worden he . Super Juupje, dat alles goed was! kaatje beterschap enne dani, cuuuute! Wij hadden allemaal 44 nodig en 50 is voor de meeste net geboren babies volgens mij best een prima maat hoor, 56 is echt groot (kon ze hier pas na 2,5 maand aan..)
Mijn zoon moest gelijk maat 56 aan, dus de pakjes maat 50 heeft hij nooit aan gehad, zonde!! Juupje: Jeeeej, zweef maar fijn door op je roze wolk!!! Geslacht: Bij de eerste maakte het me echt niet uit. Nu zou ik zelf een meisje wel erg leuk vinden, maar voor Jelmer is een broertje misschien leuker. Dus hoe dan ook zullen we blij zijn. Roosje: Gefeliciteerd!!! Fijne verjaardag! Zieke dames: Beterschap!!!