Mn schoonouders en ouders weten het al. de rest krijgt het na de 1e mooie echo te horen. Ik voel me moe haha en mn zere tieten voor de rest weinig klachten vandaag.
Uitgerekende datum juli mama's 14. Bouwjaar-1e-j/m Bernou-1e-j/m 15. Deb27-1e-j/m 16. Manouk-1e-j/m Sam3-3e-j/m 17. Woeza-1e-j/m Skt-2e-j/m 18. 1983Tineke-1e-j/m 19. Intermoos-3de-j/m Marjoleinart- 1e-j/m Anna123-2e-j/m Corina83-2e-j/m 20. Merryl-3de-verrassing Ayse1980- 3e-j/m Eb-2e-j/m 21. Meis1987-1e-j/m Trudy76- 1e j/m 22. Jony-3e-j/m 23. Y84-1e-j/m 24. 25. 26 27. 28. 29. 30. 31. Afspraken 21-11 Anna123 Gyn. 1e echo 3-12 1983tineke Gyn. 1e echo 6-12 trudy76 1e echo Gyn, corina83 intake vk 7-12 Bernou vk Zet jezelf erbij door dit bericht te quoten. Haal de eerste en laatste [ qoute ] weg. Of zet je naam in gekleurde letters in je post dan zal eeen ander het doen.
Vorige keer hebben we het meteen verteld aan de (schoon)ouders, maar nu zegt mijn gevoel even te wachten. Tot wanneer, geen idee. Het probleem was de vorige keer dat ze nog twee maanden hun mond moesten houden tegen anderen en vooral mijn moeder had het daar heel moeilijk mee. Zij is alleen en kon er met niemand over praten. Daarom wil ik nog even wachten.
Hi dames! Hoe is het met jullie? Voelen jullie al echt zwanger? Ik heb buiten mn borsten om eigenlijk nergens last van. Word daar best onzeker van. Kon je af en toe maar ff kijken of het nog goed gaat! I
Ik heb het vooralsnog stil kunnen houden. Heeft iemand nog last van dat ie slechter slaapt? Ik wordt 's ochtends veel te vroeg wakker en kan dan niet meer slapen, slaap ook slecht in. Het kan ook zijn omdat ik aan vanalles ga denken zodra ik wakker ben. Kan er niks aan doen. Nog wel grappig. Vraag ik gisteren aan vriend: "voel es vind je ze (borsten) nog anders voelen?" "Jezus" (vette smile) Ehh ja dus. Tiktak..tiktak ...wachten= verschrikkelijk @ meis ik voel ook verder niks
Ik voel ook niets. Gelukkig maar, want zwangerschapkwaaltjes zijn niet erg leuk. Mijn borsten heb ik de vorige keer helemaal niets aan gemerkt.
Ik heb het een iemand verteld. Zij vertelde mij als eerste dat zij zwanger was begin van het jaar en staat nu op het punt om te bevallen. Ze vertelde me de naam toen dacht ik zij mag het alvast weten. Kwaaltjes soms misselijk of het ongi gevoel maar verder voel ik me niet zwanger. Morgen word ik gebeld voor de eerste echo. De doen we buiten de vk om vanwege de kerst. We willen het dan graag vertellen maar krijg pas met 10/12 weken een echo en dat ben ik dan net. Dus zekere voor het onzekere en de termijn echo dan rond 12 weken.
Ik ben gewoon altijd zooooooo moe!! Welk moment van de dag ook! Mijn ogen zwaar en branden, kan overal waar ik zit in slaap vallen! Het is misselijk zijn valt vandaag heel goed mee! alleen vanmorgen last gehad. En vooral toen ik moest gaan tanken, de geur van benzine (wat ik anders wel lekker vind) was er echt over! stond te hoesten en te proesten aan de pomp
hebben t ook nog aan niemand verteld..maar thjee..met de dag moeilijker hoor! Ik voel me ook niet echt zwanger hoor...wel heel zere (.)(.) en met vlagen een misselijk gevoel..beetje dat honger misselijke zeg maar... En eet echt de helft minder..getver t smaakt me gewoon niet.. Merryl...nog gestest?!
anna: dat heb ik ook wel, zo dat honger misselijk gevoel en pijnlijke (.)(.), Maar vind ze nu al iets minder pijnlijk dan in het weekend, ofwel wen ik er wat meer aan, dat kan ook
Getest bedoel je zeker hahah. Ja gisteren avond heb ik een cassette gehad. Strepen beide even donker. de digi kwam vandaag binnen. Twee besteld maar kreeg er maar een. Die doe ik dan maar vanavond of morgen. Heb hem toch dus ach.
jaaaaaaaa wat goed!!!! Fijn voor je! Ik doe gewoon geen testen meer...heb ze ook niet meer in huis dat scheelt! haha maar ga dus geen nieuwe kopen...Op de een of andere manier heb ik er een rustig gevoel bij nu! Vlg. week woensdag de echo en dan kan ik fijn even een kijkje daar binnen nemen! Nu nog hard duimen dat het allemaal positief is natuurlijk he!
Uitgerekende datum juli mama's 14. Bouwjaar-1e-j/m Bernou-1e-j/m 15. Deb27-1e-j/m 16. Manouk-1e-j/m Sam3-3e-j/m 17. Woeza-1e-j/m Skt-2e-j/m 18. 1983Tineke-1e-j/m 19. Intermoos-3de-j/m Marjoleinart- 1e-j/m Anna123-2e-j/m Corina83-2e-j/m 20. Merryl-3de-verrassing Ayse1980- 3e-j/m Eb-2e-j/m 21. Meis1987-1e-j/m Trudy76- 1e j/m 22. Jony-3e-j/m 23. Y84-1e-j/m 24. 25. 26 27. 28. 29. 30. 31. Afspraken 21-11 Anna123 Gyn. 1e echo 3-12 1983tineke Gyn. 1e echo 6-12 trudy76 1e echo Gyn, corina83 intake vk 7-12 Bernou vk 10-12 Merryl 1e echo Zet jezelf erbij door dit bericht te quoten. Haal de eerste en laatste [ qoute ] weg. Of zet je naam in gekleurde letters in je post dan zal eeen ander het doen.
Dames met vroege echo's, houden jullie er rekening mee dat er nu nog geen kloppend hartje te zien is? Wel vruchtzakje geloof ik, maar niet schrikken dan dus.
ja weten we, maar bij mijn vriend in de familie zitten ook tweelingen, dus zodoende willen we zien of het er maar ééntje is
Als tweelingen in de familie voorkomen kan dit alleen van vrouw op vrouw. Dus als het bij je man voorkomt geeft hij dat niet door. Ik ben 8 weken en wat dagen bij de eerste echo. Dan moet het wel goed zitten. Ben zo benieuwd. Blijft iedereen dezelfde aantal uren werken na de bevalling? Ik werk niet dus ja hou dezelfde uren hahaha.
Weten we dat er geen kloppend hartje te zien kan zijn dan ! Dus daar schrikken we niet van! maar wel lief dat je ons ervoor waarschuwt Hmmm... tweelingen..komen aan mijn kant voor... En werken..blijf dezelfde uren werken... 0 ! Ik ben fijn mama en huisvrouw..heeeeeerlijk!