@ bouwjaar, fijn dat het opgelost is! Voor ons is het de eerste dus we hebben nog niets, ook niet van de rest van de fam. Dus wil graag alles nieuw zodat we het bij een volgende ook weer kunnen gebruiken. Ik denk dat we voor de joolz kinderwagen gaan, we zijn beiden vrij lang en deze bak is lekker hoog. Mijn moeder moet ik echt afremmen soms haha, die koopt liefst alles wat ze ziet, heb ook al wat dingen van dr gehad. Namen zijn we nog niet echt mee bezig, ik roep wel eens wat, maar vl vindt het nog erg lastig geloof ik haha. We zijn het ook nooit ergens over eens dus dat wordt nog wat.. Wil daarom ook graag weten wat het wordt, dan hoeven we maar voor 1 geslacht een naam te bedenken. Ik zie hier een aantal meiden die een speciale echo hiervoor hebben, maar dit kunnen ze toch ook zien bij de 20 weken echo of doen ze dat dan niet?
Uitgerekende datum juli mama's 14. (1) Bouwjaar - 1e - j/m 15. (1) Deb27 - 1e - j/m 16. (2) Sam3 - 3e - j/m narcisje80 - 4e - j/m 17. (1) Ikkuh1985 - 1e - j/m 18.(2) Trudy76 - 1e - j/m 19.(11) Intermoos - 3de - j/m Marjoleinart - 1e - j/m Corina83 - 2e - j/m UmmAbderrahman - 1e - j/m Misslegend - 1e - j/m mamvanbijnavier - 4e - j/m Skt - 2e - j/m Fortuna1983 - 1e - j/m Jony - 3e - j/m Ayse1980 - 3e - j/m Tineke - 1e - j/m Thir28 - 2e - j/m 20.(2) Merryl - 3de - verrassing Eb - 2e - j/m 21. (2) Meis1987 - 1e - j/m melanie76 - 2e - j/m 22. (3) Baby1984 - 1e - j/m Babsie - 3e - j/m Christen - 4e - j/m 23. (1) Y84-1e-j/m 24. 25. () LizzieP - 1e - j/m Esila - 3e - j/m 26. (3) Vwpolo88 - 2e - j/m Kikoe - 3e - j/m Meg1982 - 2e kindje - j/m 27. (3) Ceilo - 3e - j/m happy3 - 2e - j/m juffie85 - 1e - j/m 28. (4) Natascha78 - 2e - j/m rhea karels - 2e - j/m Catootje86 - 1e - j/m Shini - ?e - j/m 29. (2) Sprits - 2e - j/m Alice April - ?e - j/m 30. 31. (1) MIss X - 3e - j/m Sterretjes Anna123 Woeza elisabethbas Bernou ManoukSpoor Zonnetje SunFlower85 Sterkte lieve meiden! TOTAAL:40 jongens: meisjes: verrassing:2 ================================================ Afspraken Januari 03-01 Corina83 2e echo, melanie76 VK 04-01 Misslegend termijnecho, melanie76 3e echo 07-01 Meis87 termijnecho; Jony termijnecho; Bouwjaar termijnecho/nekplooi; ikkuh1985 termijnecho 08-01 Ayse1980 Nekplooimeting 09-01 narcisje80 1e echo+combitest; 11-01 Trudy76 vk; Catootje 86 termijnecho 14-01 skt termijnecho; 15-01 Merryl vk; Christen vk 16-01 happy3 echo; Bouwjaar 2e afspraak vk 17-01 Juffie85 termijnecho 18-01 melanie76 termijnecho + combitest 21-01 Meis87 2e afspraak vk 22-01 1983Tineke Geslachtsbepaling 23-01 Thir28 vk 24-01 MissX echo 26-01 Ayse1980 geslachtsbepaling 28-01 Misslegend Vk Februari 01-02 1983Tineke Gynaecoloog 07-02 Misslegend Geslachtsbepaling Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven zet dit in kleur in je bericht dan komt het goed. Afspraak juffie85, misslegend en van mezelf toegevoegd...
Ze bekijken volgens mij ook geslacht tijdens 20 weken echo. Maar wij gaan eerder pretecho doen zodat we ook eerder kunnen shoppen. En daarna vind ik het fijn als het twee keer bekeken word, mijn neefje bleek een nichtje te zijn namelijk... En ik heb net afspraak gemaakt voor 22 januari, jeetje over 2,5 week weten we waarschijnlijk al meer. Ik heb gevraagd, het kwam maar zelden voor dat kindje er verkeerd voor ligt en ze het niet kunnen zien. En mocht dat gebeuren dan mogen we gratis terugkomen...
Sorry dat ik er een tijd niet ben geweest. Hectische tijden met de feestdagen en ziekte. Gisteren te horen gekregen dat mn man per 1 maart is ontslagen en dat allemaal omdat ze moeten bezuinigen. Paar maanden ervoor kreeg hij nog een super goed functioneringsgesprek. Weet je wat de reden was van ontslag? 3x 2 dagen ziek geweest in het afgelopen jaar. Bullshit.. Hij zat tegen zn vaste contract aan, er moeten er gewoon een hoop uit omdat er een paar gevangenissen sluiten en ze die vaste mensen ergens moeten plaatsen. Hij heeft nu een sollicitatie gesprek en ik hoop dat er uit komt wat hij wil. Straks om half 4 hebben we de echo en nekplooimeting.
@geslachtsbepaling: Wij hebben maandag met 12 weken echo, erna met 16 weken normaal gezien weer en dan op 20 weken weer termijnecho, dus kansen genoeg om wat te weten te komen. @ceilo: Vind het allemaal wel heeeel vreemd dat ze haar niet meer heeft laten horen, en begin het dus ook heel erg eng te vinden @misselijkheid: Ik ben nu mijn derde zwangerschap, de eerste 2 nergens last van gehad en 2 jongens, en nu nog steeds elke dag misselijk, dus al het klopt krijgen we een meisje, maar dat zou volgens de chinese kalender ook kloppen. @ ons frummeltje: Wat een actief geval!! voel hem/haar al vaak tikken, en vooral als we hartje willen luisteren 's avonds valt het erg op. Dan klinkt het duidelijk, dan voel ik beweging en dan ebt het weer ff weg en even later is de hartslag weer heel duidelijk. als ie zo actief gaat blijven ga ik nog wat afzien als ie groter wordt zijn er ook meiden die zo last hebben van rusteloze benen? 's avonds heb ik er heel erg last van. Dan weet ik niet hoe ik me leggen of zetten moet in de zetel, pfff....
Hoi Allemaal Normaal gesproken had ik aanstaande maandag de echo maar ben zo onzeker of het goed zit ja of nee heb ik net de vk gebeld en mag ik om 16.05 uur voor een echo komen dus ben helemaal happy maar ook erg zenuwachtig. Ben als het goed is nu 10 weken en 1 dag zwanger dus hopelijk zien we weer een hartje en armpjes en beentjes, wie weet dit of je dit met dit termijn moet kunnen zien gr silly
@corina wat k*t zeg. Wel fijn dat hij meteen een sollicitatie gesprek heeft, hopelijk komt er iets goeds uit. Hier ook onzekerheid hoor maar dan bij mij. A-relaxed. Succes met de echo straks, jij ook silly!
1e zwangerschap niet misselijk maar was een meisje. Zus alle zwangerschappen niet misselijk, 3 meiden
Joepie!!! Vandaag 12 weken!!!!!!!!!! En eigenlijk nog top-fit... Niet misselijk. Als ik nu op mn buik lig voel ik het wel..en als je een volle blaas hebt voel je het ook, (ook wel met lege blaas)komt langzaam maar zeker hoger... 11 jan.afspraak vk trouwens als ik fris met prik drink, krijg ik wel het maagzuur... Nou drink ik eigenlijk nooit fris!
Fijn heTrudy! Ik kan ook niet goed meer op mijn buik liggen. Dat trekt. Maagzuur heb ik nog steeds iedere dag maar wel minder dan voorgaande weken. Ceilo....waaaaaar ben je meid??? We gaan ons zorgen maken!
Op zich qua buik kan ik wel op mijn buik liggen maar de boobies voelen niet zo prettig. Helemaal erg als we met sporten op een mandje op de grond moeten liggen. auw Ik denk nu toch echt dat het niet goed is hoor bij Ceilo...al hoop ik nog steeds anders ach geintje
Mijn man heeft al 2 jongens van 16 en 14.. zijn ex was echt 9 maanden lang misselijk... En ja mn broeken gaan nu toch wel strak zitten hoor...
shini--> welkom! misslegend--> leuk hoor bij dr papa daar word veel goeds over gezegd ik ben een keer meegeweest met een vriendin die bij hem een 3d-echo deed was echt heel leuk. dat is al een begin met de naam nu de andere nog dat word wat haha wij weten wel al 100% zeker meisjesnaam alleen geen jongens naam denk dat dat ook heel moeilijk word wanneer we er echt voor moeten gaan nadenken. shoppen--> hier wel al geshopt met onze laatste echo hebben we wat kleine dingetjes gekocht verder even afwachten tot maandag en dan gaan we los bouwjaar--> jeetje zeg dat is nogal wat zeker een mopper moment waard ja. leuk hoor met die test. ben heel benieuwd ben niet echt veel misselijk maar heb wel een paar keer overgegeven wat zal het dan worden??? tineke--> leuk hoor dat je dan lekker nog even zelf kan shoppen je hebt groot gelijk! straks zal je het wel zwaar genoeg gaan krijgen hoewel ik hoop dat het allemaal uiteindelijk een beetje mee zal vallen. corina--> jeetje wat een gedoe zeg! ik hoop dat je man snel een nieuwe baan vind zou fijn zijn in deze tijd. jony--> leuk hoor dat je het al zo goed voelt bewegen! ik zou blij zijn wanneer ik dat ook kan en wat gaaf je hebt echt al een buikje echt super leuk hoor dit is nu de eerste buikfoto! ik hoop dat er snel meer zullen volgen! silly--> als het goed is heb je nu een mooi babytje met armen en benen gezien ? ben heel benieuwd trudy--> helemaal super hoor de 12 weken bereikt! geniet er lekker van
Uitgerekende datum juli mama's 14. (1) Bouwjaar - 1e - j/m 15. (1) Deb27 - 1e - j/m 16. (2) Sam3 - 3e - j/m narcisje80 - 4e - j/m 17. (1) Ikkuh1985 - 1e - j/m 18.(2) Trudy76 - 1e - j/m 19.(11) Intermoos - 3de - j/m Marjoleinart - 1e - j/m Corina83 - 2e - j/m UmmAbderrahman - 1e - j/m Misslegend - 1e - j/m mamvanbijnavier - 4e - j/m Skt - 2e - j/m Fortuna1983 - 1e - j/m Jony - 3e - j/m Ayse1980 - 3e - j/m Tineke - 1e - j/m Thir28 - 2e - j/m 20.(2) Merryl - 3de - verrassing Eb - 2e - j/m 21. (2) Meis1987 - 1e - j/m melanie76 - 2e - j/m 22. (3) Baby1984 - 1e - j/m Babsie - 3e - j/m Christen - 4e - j/m 23. (1) Y84-1e-j/m 24. 25. () LizzieP - 1e - j/m Esila - 3e - j/m 26. (3) Vwpolo88 - 2e - j/m Kikoe - 3e - j/m Meg1982 - 2e kindje - j/m 27. (2) happy3 - 2e - j/m juffie85 - 1e - j/m 28. (4) Natascha78 - 2e - j/m rhea karels - 2e - j/m Catootje86 - 1e - j/m Shini - ?e - j/m 29. (2) Sprits - 2e - j/m Alice April - ?e - j/m 30. 31. (1) MIss X - 3e - j/m Sterretjes Anna123 Woeza elisabethbas Bernou ManoukSpoor Zonnetje SunFlower85 Ceilo Sterkte lieve meiden! TOTAAL:39 jongens: meisjes: verrassing:2 ================================================ Afspraken Januari 03-01 Corina83 2e echo, melanie76 VK 04-01 Misslegend termijnecho, melanie76 3e echo 07-01 Meis87 termijnecho; Jony termijnecho; Bouwjaar termijnecho/nekplooi; ikkuh1985 termijnecho 08-01 Ayse1980 Nekplooimeting 09-01 narcisje80 1e echo+combitest; 11-01 Trudy76 vk; Catootje 86 termijnecho 14-01 skt termijnecho; 15-01 Merryl vk; Christen vk 16-01 happy3 echo; Bouwjaar 2e afspraak vk 17-01 Juffie85 termijnecho 18-01 melanie76 termijnecho + combitest 21-01 Meis87 2e afspraak vk 22-01 1983Tineke Geslachtsbepaling 23-01 Thir28 vk 24-01 MissX echo 26-01 Ayse1980 geslachtsbepaling 28-01 Misslegend Vk Februari 01-02 1983Tineke Gynaecoloog 07-02 Misslegend Geslachtsbepaling Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven zet dit in kleur in je bericht dan komt het goed. Hey Meiden Sorry dat ik niet direct wat heb laten horen! Ik heb mezelf bij de sterretjes moeten plaatsen helaas... er was geen hartactie meer te zien. Khad medicijnen meegekregen om het vruchtje te laten uitdrijven,genomen,maar geen resultaat.... over 1,5 week moet ik terug naar het ZH om te kijken of ik schoon ben,zoniet dan zal er een curretage volgen.. Waarschijnlijk was het volgens de gyn toch een twins geweest,maarja daar hebben we nu niets meer aan! Ik wens jullie het aller aller beste voor 2013,maar het jaar kan al niet meer stuk,want jullie zullen geweldige mama's worden!!
achneeeee ceilo!! Heeel veel sterkte meid! Hopelijk kan je het snel een plekje geven, en wordt 2013 toch nog een mooi jaar voor je!! dikke knuffel meid!