Hai dames, ik ga me ook bij jullie topic aansluiten. Ik ben 19 juli uitgerekend van ons eerste kindje! Super spannend dus, vind het wel leuk om met meiden te kletsen die ongeveer gelijk lopen! In ieder geval allemaal een fijne zwangerschap toegewenst!
@melanie Dankjewel! @Bouwjaar1979 Ik zie het, top, dankjewel! Zijn veel dames dezelfde datum uitgerekend, grappig!
Welkom en gefeliciteerd inverw8ting. Zijn er heel veel op dezelfde datum inderdaad. Bevallen er vast een aantal tegelijk.
In verw8ting en Silly welkom! Tja wat dat is op de 19e geen idee.. Ik dacht hem te omzeilen maar dat is niet gelukt. Wat flauw van je moeder Merryl...
@Merryl Dankjewel! Ongetwijfeld dat er een aantal dames tegelijk bevallen. @Thir Hahaha jij staat dus ook in het "lange" rijte. Ach op zich wel grappig dat er zoveel dames zijn die gelijk lopen. Heeft ook wel weer iets! Ik heb net een afspraak gemaakt voor de geslachtsbepaling. 30 januari, spannend!
Hoi silly en inverw8ting! Ook ik sta in het lijstje van de 19e, dus idd erg spannend... wie gaat het startschot dan geven? Ik heb siroop gekregen bij de apotheek, zij zei zelfs dat tijm afgeraden wordt?? Heb nu Plantil, en staat al op de verpakking dat het tijdens de zwangerschap mag. Nu alleen hopen dat het snel werkt.. Straks hoest ik em er nog uit! hahahahaha Ik heb zo mijn twee kleine ventjes weer bij mij! Kijk er zoooo naar uit en dan kunnen zij hun nieuwjaarsbrief ook lezen voor ons, grootouders en de peters. Fijn weekend allemaal!!
vandaag toch mijn termijn echo gehad. wil iemand deze aanpassen naar 28 Juli 2013 . ik ben dus nu 10w&5d,verder bloed geprikt voor de combinatietest dus over 2 weken mag ik weer terug voor een echo en dan krijg ik meteen de uitslag. maar maak me niet echt zorgen hoor!!!! hier nog even een foto van vandaag
Wij hebben vanmorgen weer een echo gehad! Alles is helemaal in orde met ons kleine frummeltje. Ons kleintje vindt 19 juli iets te druk, dus wij gaan ons verplaatsen naar 20 juli, één dagje terug gezet. Besloten om zondag richting de andere kant van het land te rijden om het mijn oma te gaan vertellen! Ze zal denk ik erg emotioneel worden. Wil iemand ons verplaatsen naar 20 juli?
Wat word er lekker gekletst hier. Gelukkig allemaal mooie echo's. We kunnen stuk voor stuk allemaal gaan genieten nu. Nieuwe meiden: Welkom ! Er ging iemand uit eten om de 12 weken te vieren toch? Waar zijn jullie geweest? Mediteriaans, Chinees, Grieks? Maandag ga ik ook een 12 weken dansje doen! Ik zal het niet opnemen op camera!
wat een mooie echo's meiden!! Ziet er prima uit! Hoop dat het heeeel snel maandag avond is!! Ben zeker weer de laatste die mag gaan op maandag? Lekker de spanning derin houden
Het gezichtje Ik ben weer vooruit gezet naar 15 juli.. maar we houden voorlopig 18 juli nog aan, pas bij week 20 gaan we echt kijken of we vooruit zijn gegaan. Donderdag een schitterende echo gehad, kindje is een drama king of queen haha handje lag op het hoofdje. Oh en morgen krijg ik eindelijk na bijna een JAAR mn angelsound terug!! Pffff kindje is al bijna een jaar oud nu, maar teruggeven? waarom zouden we? Misschien zijn we wel eerder zwanger... Hoop dat er nog genoeg gel bij zit, zo niet dan wil ik dat hun een nieuwe bus kopen, heb een volle tube aan ze gegeven..
Foto zit erbij toch? haha van het gezichtje lol Zal ze binnenkort gewoon inscannen.. dit is een foto van een foto dus niet zo scherp