@Christen, denk niet dat heel veel mensen op dit moment met mij willen ruilen met nier, lever en maag problemen. Sorry viel even verkeerd, het is niet makkelijk om weken achter elkaar niet bij je zoontje, man of thuis te zijn en verpleegsters die geen infuus kunnen zetten omdat je te ver uitgedroogd bent om je aders te vinden. We zijn zeker dankbaar dat dit grote wonder ons nogmaals gegund is, beide zwangerschappen lieten lang op zich wachten en was MMM voor nodig dus ik begrijp helaas maar al te goed hoe moeilijk het is voor sommige en in dit topic zijn ook veel vervelende verhalen met miskramen voorbij gekomen. Ik gun iedereen een baby maar echt niemand HG.
ayse--> helemaal super je 12 weken voorbij nieuwe meiden welkom! en gefeliciteerd geniet ervan. melanie--> mooie echo! echt super hoor. wel spannend allemaal met de combinatietest maar zal dan vast goed komen. misslegend--> mooie echo ook ! spannend vandaag vertellen aan je oma zal vast een mooi moment zijn! corina--> mooi hoor en leuk je echo echt zo van het hoofdje naar is dat he als je iets uitleent en zo lang moet wachten tot je het terug krijgt ik hoop dat het allemaal mee valt met je fles gel en dat er nog genoeg in zit. meg--> jeetje wat balen zeg dat je in het ziekenhuis ligt ik hoop dat alles snel wat beter zal worden en je snel weer naar huis mag doe rustig aan en sterkte christen--> hier maar een paar kleine dingetjes geshopt en al aardig wat gekregen maar dus geen grote dingen even aan het afwachten met 12w echo. heb jij verder wel al wat kleine dingen geshopt? babsie--> mooie echo ook hoor! word zeker veel gesproken he kan het ook steeds moeilijker bijhouden haha ach wel gezellig
@ nieuwe dames: welkom @jony balen dat je je niet lekker voelt @meg jeetje zeg vervelend dat je in het ziekenhuis ligt Hopelijk knap je gauw op en kun je lekker naar huis! Want zo is zwanger een beetje minder tof Shoppen: ik denk dat ik maandag na de echo los ga (als alles ok is) @misslegend relaxed dat je zoveel krijgt (moet het wel beetje in de smaak vallen natuurlijk) @ tineke dank voor het recoveren van de lijst! @ babsie mooie echo hoor. Wij nog 1 nachtje slapen tot de echo. Hehe kan niet wachten. Straks nieuwjaarsreceptie van de fam. Ik ga niks zeggen want 1) ik heb nog een behoudend gevoel dus eerst de echo/ combinatietest maar es afwachten of alles ok is en 2) ik ben sowieso niet zo'n groepsverteller. De tamtam doet altijd prima zijn werk, dus die zet ik erna wel in. De mensen die ervan af weten al ingeseind om versprekingen te voorkomen.
@bouwjaar: Hier ook één nachtje nog wachten. Ben super benieuwd hoe alles daarbinnen gaat. Maar gisteren nog even naar het hartje geluisterd en klonk nog oppie toppie! @meg: Balen dat je in het zh ligt... Hopelijk kan je snel wat binnen houden en thuis weer gaan genieten van je gezinnetje! @kopen: heb gisteren het eerste pakje zelf gekocht... hebben vorige week bij reclame wel 3 pakken pampers gekocht, hadden in totaal 20 euries korting, dus wel de moeite... Ik ga nog een doos tisseus erdoor draaien Voel me net als die gast op reclame, maar weet niet of die bij jullie ook draait. Fijne zondag allemaal!
@bouwjaar, wat knap dat je het al zo lang voor je & verborgen hebt weten te houden! Zie dat je al 13 weken bent. Veel plezier morgen. @Joni, luiers kun je nooit teveel hebben bij de kruidvat hebben ze vaak goede aanbiedingen met 2 + 1 gratis. Gebruik over het algemeen pampers voor mn zoontje maar de luiers van t kruidvat zijn ook erg fijn. Nog een weekje tussen deze 4 ziekenhuis muren & dan ga ik me oriënteren op wat ik.allemaal kan kopen na de pretecho eind deze maand, kan niet wachten
Meg, ik kan me voorstellen dat het verkeerd valt...als ik zelf weer mijn tekst terug leest. Maar zo bedoelde ik het niet natuurlijk. Mijn excuses daarvoor. Soms kan teksten zo verkeerd overkomen dan men het bedoelt heeft.
Meiden met een echo morgen succes!! Zal vast helemaal goed komen en dan echt gaan genieten! Ik moet morgen ook echt heel spannend ook moet lekker vroeg dus dat word me wekker zetten.
@meg nou m'n innercircle weet het al hoor, maar heb het niet aan alle oom/tantes/nichtjes/neefjes vertelt. Alleen m'n peettante heb ik t vertelt. Anderen ook succes met de echo!
Dank je wel meiden. We hebben heel veel zin in de echo morgen! Al is het super spannend of alles nog goed zit..... xx meis
Uitgerekende datum juli mama's 14. (1) Bouwjaar - 1e - j/m 15. (1) Deb27 - 1e - j/m 16. (2) Sam3 - 3e - j/m narcisje80 - 4e - j/m 17. (1) Ikkuh1985 - 1e - j/m 18. (1) Trudy76 - 1e - j/m 19. (13) Intermoos - 3de - j/m Marjoleinart - 1e - j/m Corina83 - 2e - j/m UmmAbderrahman - 1e - j/m mamvanbijnavier - 4e - j/m Skt - 2e - j/m Fortuna1983 - 1e - j/m Jony - 3e - j/m Ayse1980 - 3e - j/m Tineke - 1e - j/m Thir28 - 2e - j/m inverw8ting - 1e - j/m Babsie - 3e - j/m 20. (3) Merryl - 3de - verrassing Eb - 2e - j/m Misslegend - 1e - j/m 21. (2) Meis1987 - 1e - j/m Masa0903 - 1e j/m *Verrassing* 22. (3) Baby1984 - 1e - j/m Christen - 4e - j/m Carlaaa - 1e - j/m 23. (1) Y84-1e-j/m 24. (1) Urmylove - 1e - j/m 25. (2) LizzieP - 1e - j/m Esila - 3e - j/m 26. (3) Vwpolo88 - 2e - j/m Kikoe - 3e - j/m Meg1982 - 2e kindje - j/m 27. (3) happy3 - 2e - j/m juffie85 - 1e - j/m Sunshine24 - 1e - j/m 28. (5) Natascha78 - 2e - j/m rhea karels - 2e - j/m Catootje86 - 1e - j/m Shini - ?e - j/m melanie76 - 2e - j/m 29. (2) Sprits - 2e - j/m Alice April - ?e - j/m 30. (1) silly - 6e - j/m 31. (1) MIss X - 3e - j/m Sterretjes Anna123 Woeza elisabethbas Bernou ManoukSpoor Zonnetje SunFlower85 Ceilo Sterkte lieve meiden! TOTAAL:46 jongens: meisjes: verrassing:2 ================================================ Afspraken Januari 07-01 Meis87 termijnecho; Jony termijnecho; Bouwjaar termijnecho/nekplooi; ikkuh1985 termijnecho, masa0903 nekplooimeting 08-01 Ayse1980 Nekplooimeting 09-01 narcisje80 1e echo+combitest; sunshine24 termijnecho 10-01 masa0903 VK afspraak 11-01 Trudy76 vk; Catootje 86 termijnecho, urmylove combinatietest/12 weken echo 14-01 skt termijnecho; 15-01 Merryl vk; Christen vk 16-01 happy3 echo; Bouwjaar 2e afspraak vk 17-01 Juffie85 termijnecho 18-01 melanie76 termijnecho + combitest 21-01 Meis87 2e afspraak vk, Babsie afspraak VK 22-01 1983Tineke Geslachtsbepaling; Merryl echo/geslachtsbepaling (?) 23-01 Thir28 vk 24-01 MissX echo 26-01 Ayse1980 geslachtsbepaling 28-01 Misslegend Vk 30-01 inverw8ting geslachtsbepaling Februari 01-02 1983Tineke Gynaecoloog 07-02 Misslegend Geslachtsbepaling 11-02 sunshine24 afspraak VK Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven zet dit in kleur in je bericht dan komt het goed. Even de aantallen goed gezet hoor, die klopten niet meer overal. Jammer trouwens dat er best wat namen in de lijst staan die nooit meer wat schrijven. (die willen alleen ergens in een lijstje staan? of zijn afgehaakt omdat er teveel geklept word? )
Goedemorgen dames! Wat een hoop echo's vandaag! Leuk en spannend tegelijk! Aan alle dames met een echo vandaag: Heel veel kijkplezier! Vandaag: 12 weken!! Yeeeey! Heb mn dansje al gedaan! Ik kom straks nog koekeloeren naar de mooie echo's!
Hallo meiden, iedereen met een echo vandaag, succes!! Ik kreeg afgelopen doderdagavond weer wat bloedverlies. schrok me rot. Nu lijkt het weer goed te gaan...ik moet woensdag voor controle. ik vertrouw op ukkie maar het blijft spannend..
@bouwjaar: ik vanavond tussen 19 en 20u, dus ga nog veeeel geduld mogen opbrengen! @sprits: Ai, dat is minder, hopelijk zit alles okido!
Of voelen zich zo misselijk en futloos dat de energie ontbreekt om te schrijven Veel succes met de echo's vandaag.
Oja excuus. Voel me zo goed dat ik daar niet eens aan denk. Een grote sorry! @sprits gedver hopelijk blijft het verder weg. Ik hoop toch dat alle bloedverlies-ellende nu wel voorbij is eigenlijk.