Jeetje Bouwjaar, ik kwam vanavond speciaal even kijken om te lezen hoe je echo was. Wat verschrikkelijk zeg! Denk je dat je de spannende fase voorbij bent en dan dit.. Heb er geen woorden voor. Hoop toch nog dat alles meevalt en dat ze kunnen opereren. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Bouwjaar ik weet niet wat ik moet zeggen. Wil je sterkte wensen met afwachten en hoop dat het toch goed komt. Zo lang moeten wachten op een wonder en nu dit
Bouwjaar, ik ben er stil van meis! Pffff het zit niet mee.. Hopelijk komt het nog goed. Dikke knuffel!
Jeetje Bouwjaar ik weet ook niet wat ik moet zeggen. Ik hoop echt dat de kleine bij jullie mogen blijven. Sterkte hiermee!
bouwjaar jeetje wat onzetten kl*te!!! ik vind dit zo erg voor jullie... ik hoop dat het allemaal goed kan komen met een operatie en jullie dit wondertje alsnog mogen verwelkomen. echt heel veel sterkte en doe rustig aan! neem je tijd met alles en vooral neem de tijd met de komende beslissingen en denk overal goed over na een hele dikke knuffel!
Ohneeeeeeee bouwjaar!! wat vreselijk nieuws! Ben je eindelijk de "kwaaie" periode door en dan moet je weer zoiets meemaken! Heel veel sterkte meis, ik hoop natuurlijk voor jullie dat het nog goed kan komen, maar in ieder geval veel knuffels en sterkte van mij uit!!!
oh bouwjaar wat verschrikkelijk en inderdaad als je al zolang op een zwangerschap heb moeten wachten komt het dubbel zo hard aan. Heel veel sterke en ik hoop dat ze volgende week meer duidelijkheid kunnen geven. Sterkte meid!
Jeetje bouwjaar, meis.... Ik ben er stil van. Wat een heftig iets zo. Hopelijk kunnen jullie snel terecht en weten jullie snel of jullie uk levensvatbaar is. Ik weet verder niet zo goed wat ik zeggen moet. Wil je heel veel kracht en sterkte wensen.
Willen jullie mij aub van de lijst halen. Gisteren kreeg ik plotseling een bloeding. Bij de echo (11 wk en 4 dgn) bleek het hartje van de baby al met 9 wk gestopt te zijn. Ik ben meteen gecurreteerd.
ook voor jullie heel veel sterkte met dit te verwerken esila! Ik voel me een beetje dubbel, kwam best heel gelukkig terug van de gynaecoloog gisteren. maar als je dan die berichten leest.... voel me dan gewoon een beetje schuldig...
wat een rotdag voor sommige gisteren. Esila jij ook heel veel sterkte gewenst. @Joni, wat fijn dat de nekplooi goed was! Snap dat t nu een beetje dubbel voelt maar helaas liggen verdriet en geluk dicht bij elkaar in dit topic.
Hi dames, Jeetje nog meer slecht nieuws. Elisa, sterkte hiermee! Joni, Gefeliciteerd met je mooie echo. Geniet ervan! Wat Meg al zei: verdriet en geluk ligt dichtbij elkaar in zulke topics.