Ayse wat een prachtig plaatje zo!! Die box is ook heel gaaf. Ik heb ze ook nog niet zo gezien. Fijn dat de nekplooimeting goed was. Ook bloed laten afnemen of alleen nekplooi gemeten?
Ja vraag ik me ook af bij de nekplooimetingen of jullie ook bloed hebben laten prikken. Gynaecoloog heeft dat bij mij wel gedaan. spannend! Geen nieuws is goed nieuws hé
esila--> heel veel sterkte! joni--> gelukkig ging het bij jou gisteren ook goed allemaal en was de nekplooimeting ook goed. mooie echo hoor! mooi duidelijk. ik wil wel dat filmpje zien hoor zal je zo wel pb-en (als ik het niet vergeet) meis--> wat leuk allemaal al echt wat in een kamertje super hoor! meg--> ik hoop dat het een beetje lukt zelfstandig drinken? dan mag morgen eindelijk je infuus eruit! hier was het gisteren dus goed gegaan met de echo en we moesten dus in de middag naar verloskundige hihi dat bedoelde ik er dus bij te zeggen alleen niet goed gegaan via telefoon, en toen we bij de vk kwamen begon ze dus over de combinatietest wat wij dus wel wilden doen dus is ze met spoed gaan bellen omdat het tot 13 weken kan zei ze dus nu moeten we morgen voor combinatietest wel heel spannend maarja. de echo kan ik wel plaatsen maar vind het niet zo duidelijk dus is denk ik niet zo intressant dan... en we hebben zondag voor het eerst met de doppler het hartje gevonden en gisteren de vk ook was alleen wel moeilijk want het is een druktemaker zit nu al op wedstrijdzwemmen
sorry dames had weer een blond actie dacht dat ik klaar was met lezen maar vergat een paar pagina`s haha ayse--> wow mooie box! echt heel gaaf hoor. en ook mooie echo! verder hou ik niet echt bij maar ga zowiezo wel alle echo`s bewaren maar heb zowiezo wel alles bijgehouden hoe het allemaal is verlopen in de hele mmm en daar schrijf ik dan wel eens nog iets erbij...
leuk jony het filmpje! echt geweldig een slaapkoppie als het wanneer het er is ook zo lekker slaapt s`nachts dan komt het bij jou goed
Mijn afspraak voor geslachtsbepaling is vervroegd naar 23 januari zou iemand dit kunnen veranderen alvast bedankt !!
Ik meld mezelf dan ook even hier aan! Ik ben mama van een dochter van 7 en een zoontje van 2 jaar. Helaas dit jaar ook 3 sterretjes aan het lijstje mogen toevoegen. In januari met 10 weken, in april met 6 weken en in juli met 7 weken. Dit heeft zo'n impact gehad op ons dat we een kinderwens op een laag pitje hebben gezet. Eigenlijk wilde ik juist nog meer een kindje maar de angst trok ik niet. En toen bleek ik 2 november onverwachts zwanger te zijn!!! Ieder kindje is een wonder maar dit kindje voor ons helemaal. Eigenlijk zelfs een teken of heel raar gezegd, dat dit kindje zo stoer was om de stap te zetten die wij niet durfden te zetten. Ik ben vanaf moment 1 zo blij en gelukkig! En ik heb zelfs gegild toen de test positief bleek te zijn. Toen volgden die verschrikkelijke, onzekere angstige weken waarom we het uitstelden. En nu moest ik er wel doorheen maar wat ben ik er blij om, blij dat die keus alvast min of meer was gemaakt! Nu inmiddels 13 weken zwanger (17 juli)!!! De grenzen van mijn miskramen voorbij EN de 12 weken grens. Vrijdag een prachtig kindje gezien met alles erop en eraan en nu zijn echt mijn angsten weg en ben ik zo trots als een pauw!
Hoi Meiden! Ik mag me ook hier melden Wij hebben een dochter van 1,5 (geboren op 20 juli) en nu zwanger van de 2e en uitgerekend op 24 juli (hihi) As. vrijdag hebben wij de echo voor de combinatietest, spannend weer! Maar we kijken er erg naar uit om het ukje weer te mogen zien
Yotsuba, ook jij welkom en gefeliciteerd. spannend hoor de combinatie test. ik krijg volgende week vrijdag de uitslag. maar het zal wel goed zijn. het word gezellig druk hier.
Ik mag me ook hier aanmelden, uitgerekend op 20 juli, van ons tweede kindje. Iedereen hier gefeliciteerd!
Welkom nieuwe dames. Gezellig hoor. Ayse mooie echo. Fijn dat het goed is. Was nog iemand met een mooie echo. Top hoor.
Welkom alle nieuwe dames! En dames met een prachtige echo gefeliciteerd! Ik begin me met de dag wat beter te voelen en ben nu echt aan het genieten! Ik kijk helemaal uit naar de volgende echo want dan krijgen we te horen of we een zoon of dochter krijgen! Ben zo benieuwd, zeker omdat ik zo'n sterk voor gevoel heb! Tot die tijd maar gewoon lekker genieten.
Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd!! Ik ga vandaag kijken voor het kamertje, spannend! Voel me gelukkig al een stuk minder ellendig, dus krijg ook weer wat gedaan in huis. vandaag ook op gesprek geweest voor mijn opleiding, en volgende week kan ik gaan beginnen! Ben erg benieuwd! Fijne dag allemaal nog!
Nieuwe dames welkom! Vergeet niet gezellig te komen kletsen! Alle meiden met een mooie echo: GEFELICITEERD! Ik zag een box voorbij komen: WOW, die is echt mooi! Hier: Ben aan het twijfelen tussen een draagdoek en een wandelwagen, omdat ik er nog een kleine van dan 2 jaar heb rond lopen. Ik vind het zelf niks om met een dubbele wagen te lopen en daarnaast is onze huis daar te klein voor. Heeft iemand misschien tips?
Christen wij hebben een hele smalle duowagen. Zeker voor in de zomer is dat super fijn. Als het warm is wil je niet je kleine tegen je aan. Die wij hebben is heel smal op te klappen. Echt ideaal. Staat nu op mp.
Merryl, bedankt voor de tip. ik ga even rondneuzen op MP. Waarom doe je die van jou weg? En woon je in de buurt van Gelderland?
Is vast wel wat te vinden. Helaas woon ik niet in de buurt. Woon helemaal aan de andere kant bij de zee. Vriendin uit Gelderland doet er ruim 5 kwartier over hierheen.