Welkom nieuwe dames! Ayse: mooie box hoor! Ik zit met hetzelfde Christen. Ik heb al een draagdoek en wil daar de kleine in gaan dragen. Dochter is dan 1 jaar 9 mnd, die moet dus ook nog in de wagen als ik lopend naar de winkel ga. Zie wel even hoe dat bevalt en anders idd een duowagen kopen oid.
sprits, mooie echo hoor. lastig hoor meiden een draagdoek of een duowagen. mijn zoontje is al 5 dus die kan mama straks mooi helpen. wij gaan het hem na de 18 vertellen, dan heb ik ook de uitslag van de nekplooimeting. ben zo benieuwd hoe hij reageert. hij wil al zo lang een baby.
Nieuwe meiden, welkom! Thnx, ben blij Kan iemand mijn uitgerekende datum wijzigen op de lijst? Ga van 29 juli naar 27 juli Ga zo ff teruglezen.
Welkom nieuwe meiden. Esila, sterkte met het verlies. Bouwjaar, heel veel sterkte en kracht voor de aankomende tijd. Ik hoop dat de schade toch nog beperkt zal blijken te zijn en dat het toch goed komt. Ik brand kaarsje voor je. Dikke knuffel. Hier ook de jongste nog geen 2 als de baby geboren wordt. Ik ga voor een duowagen, maar dan achter elkaar. Moet elke dag heen en weer naar school om de middelste weg te brengen. Vind het dan zo sneu om de baby wakker te maken om in de draagzak te doen en daarna weer in bed te leggen. En de jongste kan dat stuk echt nog niet voldoende lopen. Moet ook nog eens naar de eerste verdieping op school, dus dan is een wagen en lift wel handig. Straks naar de vk voor de nekplooimeting. Dat is dan de 4de echo Zou iemand mij nog op 20 juli kunnen zetten? Was de vorige keer over het hoofd gezien denk ik. Hopelijk later vanavond nog een keer hier met een mooie echo
Sprits, wat een mooie echo! Heel duidelijk! Ik was net boodschappen doen en zag een mevrouw met een duowagen lopen. Ze zijn niet bepaald stoer he?! Maar goed, het gaat ook om het praktische ervan. Ik denk maar zo....als de mensen in Afrika met een warmere klimaat dan hier hun kindjes in doeken dragen, dan moet het toch wel meevallen ??.. Ach..we hebben nog 6 maanden om overna te denken
nieuwe meiden--> welkom en gefeliciteerd! jony--> hoe was het kamertje? inverw8ting--> gelukkig begin je je wat beter te voelen dat is fijn ja dan kan je er echt van genieten. echo`s--> mooi hoor meiden! mooie echo`s! hier vandaag weer een echo gehad vanwege de combinatietest. was weer helemaal goed was vandaag wat rustiger maar wel erg eigenwijs ze is bijna 3 kwartier bezig geweest het lag maar niet goed voor de nekplooimeting maar uiteindelijk toch gelukt en is helemaal goed verder zag alles er goed uit ook. dus weer helemaal blij en ook nog 4 mooie echo`s meegekregen. dit is 1 ervan
Ikkuh, mooie echo. Goed om te lezen dat alles goed is. Hier nog even snel een berichtje van mij. Was in slaap gevallen. De nekplooimeting was zo te zien goed. Morgen wordt ik gebeld over de uitkomst van de combinatietest. In het begin lag de baby heel mooi en zag je ook mooi de nub. Zo gehoopt dat ik daar een foto van mee kreeg voor dat topic. Ben toch wel benieuwd of ze dat zo zouden kunnen zien. Al denk ik gezien te hebben dat het weer een meid wordt Nu wel 2 mooie foto's gekregen, waarvan 1 met het handje en 5 vingertjes. Het is dat we weten dat we dat erin moeten zien, anders is het volgens mij niet echt duidelijk. Volgende afspraak staat op 4 februari Ik had nog gevraagd of het dan alleen controle is of ook met echo. Helaas alleen controle. Terwijl ik toch zeker weet dat ze gezegd heeft dat ik elke afspraak een groeiecho zou krijgen ivm de groeiachterstand van de jongste. Krijg nu pas met 20 weken weer een echo. Zit er nu over na te denken om misschien toch maar naar de gyn te bellen over hoe hun er over denken. Het zou namelijk goed in de gaten gehouden worden, maar dat vind ik nu toch wel tegen vallen. Ach ja. Slaap lekker allemaal.
Mooie echo's dames! Ik heb telefoon gekregen van de gynaecoloog, of we zo snel mogelijk willen langsgaan. kan al raden waarom. De uitslag van mijn bloed is niet goed. Heb dat bij mijn oudste zoontje ook gehad, pfffff wat een dilema nu! heb hier helemaal geen zin in!!!
Ikkuh, wat een prachtige echo weer! Narcisje, jij ook weer prachtige echo. Super! Ik zou anders inderdaad even bellen met gyn en overleggen. Lijkt me belangrijk dat je weet waar je aan toe bent en er duidelijke afspraken liggen die ook nagekomen worden! Masa0903, succes en veel plezier bij de echo vandaag! Jony, bah... wat een stress lijkt me dat. Wanneer hebben jullie nu afspraak? Hoe was het gister met de kinderkamer kijken? * Ohhh ik zie dat ik officieel vandaag mijn tweede trimester in ga. Klinkt goed! Het gaat voor mijn gevoel toch ook wel heel snel. Over minder dan 2 weken weten we ook al wat het is.
Jony dat is schrikken zeg. Hopelijk vals alarm. Ikkuh mooie echo hoor. Narcisje wat een mooie echo. Ik denk dat je na de 24 weken pas extra echo's krijgt wat betreft groei. Voor die tijd kunnen ze er vaak nog niet veel van zeggen.