16-31 juli 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Merryl, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inverw8ting

inverw8ting Actief lid

3 jan 2013
    135
    0
    16
    Jony, wat een vervelend nieuws zeg!
    Hopelijk valt het allemaal mee!

2. kikoe

kikoe Actief lid

13 apr 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jony hoop dat het ok is en dat je je uiteindelijk nergens zorgen over hoeft te maken, liefs Kikoe.

Morgen de 12 weken grens Woehoeeee.Wat voelt dat fijn!

3. juffie85

juffie85 Lid

3 aug 2012
    99
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jony, hoop dat het meevalt! Sterkte!
    Zag weer wat mooie echo's voorbij komen, mooi zo!
    Volgende week ben ik ook alweer geweest en dan ook eindelijk 12 weken!
    Zal blij zijn als ik het op mijn werk kan vertellen, zodat ik niet zo op mijn woorden hoef te letten haha

4. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Jony wat schrikken! Dat wilde ik dus ook vragen, is dat nav je combinatietest of regulier bloedprikken?
    Hoop dat het meevalt meis!
    Wanneer moet je er heen? Weet je dat al?

Sterkte!

5. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Dag dames, net terug van de gynaecoloog. Het was naar aanleiding van de uitslag van de combinatietest.
    heb 1 kans op 129 op een kindje met syndroom van down. Maar vl en ik hebben besloten dat kleintje evengoed welkom is, hoe dan ook!

Maar heb er ergens wel vertrouwen in, bij mijn oudste zoontje had ik 1 op 114 en na vruchtwaterpunctie bleek alles toch in orde te zijn.
    Ook de gyn zei nu dat het bij de meeste wel in orde is. Dus we gaan frummeltje lekker gerust laten tot in juli :)

6. 1983tineke

1983tineke Actief lid

10 nov 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig is de kans als nog heel klein dat jullie kindje down heeft, maar ik kan me voorstellen dat je schrikt bij verhoogde kans. Jullie testen deze keer dus niet verder door? Of begrijp ik dat verkeerd.
    Hopelijk kun je het ook weer loslaten en toch lekker verder met genieten! Al heeft dat misschien ook even nodig.

Hoe was kinderkamer gister trouwens?

7. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    we gaan idd geen verdere testen doen.

De kinderkamer was helemaal goedgekeurd en meegenomen!! :D
    sorry dat ik daar nu pas op antwoord, druk gehad

8. 1983tineke

1983tineke Actief lid

10 nov 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh leuk kinderkamer CHECK! :D
    En maakt niet uit hoor, je had ook wel wat anders aan je hoofd.

9. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Gelukkig Jony dat het meevalt. De kans is inderdaad niet groot. Komt vast goed met dit ukkie.

10. kikoe

kikoe Actief lid

13 apr 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Jony, oh wat goed om te horen dat de kans vrij klein is dat ukkie down heeft. Gelukkig kan je nu verder met een gerust hart verder genieten van je zwangerschap. Zag dat je ook al een kamer hebt gekocht, wat gaaf! Hier nog letterlijk niks nada noppes gekocht. Denk dat ik vanaf vandaag wel begin. 12 weken woehoeeeeee!

11. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    eigenlijk heel stiekem, maar mijn ouders hebben de kamer betaald. Telt dan als ons geboorte kadootje, maar ben er super blij mee!!

Normaal gezien hebben we alle grote spullen dan al gecheckt.
    Park en tweede verzorgtafel krijgen we van vriendin van me, die heeft dat nog staan. Alleen gaan zien voor matrasje voor in het park.
    Owja en kinderstoel heeft ze ook nog staan. Dus het ergste hebben we. Dan wordt het gewoon leuk shoppen voor de kleine spullen.

Het badje heb ik trouwens ook al staan hier. heeft de meter voor ons gekocht.

Ik zag dat jullie allemaal lekker vroeg gaan voor geslachtsbepaling. Stomme gyn heb ik dan hoor, hij zegt dat hij pas met 20 weken kan kijken. maar ga er toch op staan dat hij op 16 probeert :p

12. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.451
    372
    83
    in een huis
    He meiden!

Fijne om te lezen dat het goed gaat nu met iedereen!
    Hier hebben we van de week ook al onze kinderwagen gekocht! helemaal happy! Zo leuk om spulltjes te gaan kopen! Het weekend gaan we achter de kinderkamer aan.

Ik ben lekker vrij vandaag. Dacht dat het beter ging met me moe voelen maar gister na 2 vroege diensten was ik echt weer kapot.

Fijne dag meiden! x Meis

13. Misslegend

Misslegend Actief lid

7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Jony, wij gaan een pretecho laten doen. Bij de gyn zou het anders ook pas met 20 weken zijn. Ik vind het veel te spannend om nog zolang te wachten.

Ik heb nog steeds niks gekocht. Ben echt aan het wachten tot ik weet of wij een jongetje of meisje krijgen :)

14. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Jony iets langer geduld hebben is moeilijk he. Zoveel echo's is wel super fijn. Was dat hier ook maar zo.

Ik heb drie pakjes voor uk. Verder kregen we een nijntje speelding voor de autostoel bij het kopen van een nieuwe babyfoon. Die van ons was stuk. Zoonlief knabbelt overal op.

Ik ben ineens mega aan het twijfelen over een kinderwagen. Gelukkig hebben we nog even. Ik was altijd zo tegen de bugaboo, maar vind het ergens toch wel een leuke wagen met die kleurtjes. Nu is de wagenbak wel weer erg laag. De joolz vind ik ook erg mooi. Twijfel twijfel.

15. Mireia

Mireia Actief lid

11 jan 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat is iedereen vroeg met de aanschaf van de spullen. Ik wacht af tot de vijfde maand. Weet al wel wat ik eventueel allemaal ga kopen :) Nu 12 wkn + 4 dgn zwanger, uitgerekend op 20 juli 2013.

16. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Dan ben je al 12+6. Ik ben namelijk ook de 20ste uitgerekend en morgen 13 weken ;)

17. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Zijn die pretecho's bij jullie duur? heb eigenlijk ook zin om zelf eens te gaan zien als de gyn niet wil kijken. Maar ken er niets van hier in belgie.
    Wel de 3d echo's, misschien moet ik ook maar eens bellen om te horen of het ook zo kan voor geslachtsbepaling.

Ik heb vandaag mijn strijk erdoor gekregen. fieuw!!
    Wasmachine draait wel nog op volle toeren, heb het allemaal veel te lang laten liggen. Maar voel me nu ook weer pas weer goed in vorm om dat allemaal te doen, ik was al blij dat ik de rest van het huishouden een beetje gedaan kreeg met dat misselijk zijn en de vermoeidheid. Gelukkig ben ik daar nu grotendeels vanaf!

18. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Prijzen wisselen heel erg. De meeste doen 3/4D maar ook gewoon. Geslachtsbepaling is hier tussen de 30 en 50 euro. Bij de een krijg je een dvd met foto's de ander jawel een videoband en geen foto's bijvoorbeeld. Is overal anders. Een gewone pretecho is tussen de 75 en 150 euro geloof ik. 150 euro vind ik echt heel erg duur.

19. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    ja idd.. 150 euro is veel om 'eventjes' te kijken. ga het me eens bekijken wat de prijzen hier zijn. En anders moet ik maar een beetje meer geduld hebben :)

20. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    Wij krijgen de pret echo van mijn ouders. mijn moeder is ziek. zij heeft COPD. dus ze wil zo veel mogelijk zien van dit kleinkind. op het moment gaat het iets minder met haar, maar dat kan zo weer veranderen. we gaan er gewoon vanuit dat ze het gaat redden. verder heb ik eigelijk alles nog van mijn zoontje. de gehele babykamer, familie wieg, kinderwagen. dus heb niet veel nodig. hier even een foto van het kamertje en de wieg. :):)

hoe zit het met jullie buikjes. nou ik plof echt uit mijn broek zeg. ik wil het nog even verbergen tot de uitslag van de combinatie test, maar jeetje dat is nog verdomde moeilijk. en gisteren versprak ik me bijna op het werk oeps!!!!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina