wat mooi allemaal melanie!! Ik ga eens kijken of ik foto's kan vinden van onze kamer, hebben hem tweedehands gekocht dusja...
Hahaha meiden allemaal al druk aan het shoppen. Wij wachten nog even. Weet eigenlijk ook nog niet helemaal hoe het eruit moet gaan zien. Hebben jullie ook al kraamzorg enz geregeld?
@ Jony, dank je wel. jammer dat de foto's er al af zijn. @ Sprits ik heb net gebeld met CZ. binnen 2 min geregeld. ik krijg binnen 3 weken een bevesteging van aanmelding bij het kraamburo. met 7 maanden het kraampakket en met 8 maanden het intake gesprek met de kraamzorg. zo dat is ook weer geregeld. ik heb zelf ook nog niets gekocht hoor voor de baby. ik wacht tot de pret echo en tot ik weet wat het word. en dan shop till i drop!!!! hier nog even een buikfoto.
@Jony, de pretecho kost ons 65 euro. Ik vind het ook heel wat! 3d/4d echo doen wij niet, ik vind 135 euro té veel geld. Wat een mooi buikje Melanie!!! Bij mij valt er niks te zien helaas, heb genoeg spekjes die dat voorlopig bedekken.
Vanochtend 2e bezoek bij de VK, voor het eerst het hartje horen!! Helaas duurde het volgens mij wel 20 minuten zoeken, voor een paar seconden. Net genoeg voor mijn geruststelling! Blijk een enorme stuiterbal in m'n buik te hebben, was bij de echo ook al lastig, hihi! Hier twijfel, willen graag het geslacht weten, pretecho geslachtsbepaling kost 60 euro en kan met 16 wkn. 3 wkn later hebben we een (uitgebreide want medische) 20 wkn echo. Dus eigenlijk zonde van het geld toch??! Hoe gaat het hier met alle mama's to be? Leuk om alle verhalen te lezen en mee te mogen kletsen hier! Helaas ook slechte verhalen gelezen, voor die meiden heel veel sterkte gewenst!!
Hoi meiden, Het infuus is eruit!!! en vandaag een hele mooie echo gehad en een goede combinatietest dus mijn weekend kan niet meer stuk. Afgelopen dagen ging iets minder dus ik ga de komende dagen even rustig teruglezen en reageren. Hieronder mijn echo's
@meg: wat fijn dat je infuus eruit is, hopelijk kan je het nu zo houden en lekker genieten! Mooie echo's trouwens... @Melanie: wat een lief buikje heb jij ook al!! Heerlijk hé
Hey dames @alle nieuwe dames, welkom Wat een mooie echo's allemaal. Een tip voor iedereen die interesse heeft in meer echo's, probeer te achterhalen of er in je omgeving een opleiding is voor echoscopist. Ik ben bij mijn vorige twee zwangerschappen regelmatig naar de school geweest om als testpersoon mee te doen. Je ligt er wel lang en ze gaan van alles bekijken maar je houd er ook mooie plaatjes aan over. Erg leuk. Hier geen last van zwangerschapskwaaltjes maar wel last van de griep. @alle dames met verdrietig nieuws.. Sterkte!! Ik heb bij mijn 2 kids ook een duowagen gebruikt, ideaal... een draagzak en aparte wagen had ik denk ik niet prettig gevonden. Helemaal niet toen de jongste wat ouder werd. Tussen mijn kids zit 15 maanden.
Hoi allemaal... Gister naar de VK geweest voor intake..en het hartje gehoord,ze had em zomaar... 29 jan.heb ik de volgende afspraak... 27 feb. de 20 weken echo,en dan de Uitgebreide echoscopisch onderzoek.Dit ivm mijn Suikerziekte. Heb al een zwangerschapsbroek gekocht,lekker dat die zit... Maandag voor de Kraamzorg bellen. Wiegje hebben we al...mijn man,zijn zussen,kinderen hebben er allemaal in gelegen,foto volgt nog,en heb al een Maxi-cosi..
Trudy wat heerlijk dat je het hartje gehoort heb. En wat heerlijk he een lekkere zwangerschaps broek.
Hoi meiden, Hier nog een zwangere uitgerekend op 26 juli van ons tweede kindje! Vind het gezellig om hier mee te komen kletsen als dat mag, fijn om een beetje te kunnen vergelijken met vrouwen die net zo ver zijn! Tot nu toe helaas nog niet zo'n fijne zwangerschap, weer erg ziek net als de vorige keer, maar weet nu waar ik het voor doe natuurlijk Ik zal de komende dagen goed meelezen om jullie een beetje te leren 'kennen'!