Heee meiden, Ik kom even inbreken.. Ik wou jullie even laten weten dat ik misschien weer zwanger ben.. Heb al geruime tijd het gevoel en veel symptomen. Vanochtend een test gedaan en hij is nog licht maar er staat toch echt een streepje (tussendoor is heb ik al een witte test gehad). En dan te bedenken dat we eerst rustig aan wouden doen en maar 2x geklust hebben in die periode. Ben tussendoor dus niet meer ongesteld geweest. Hier de foto, als ik meer duidelijkheid heb laat ik het jullie weten als jullie dat goed vinden?! Ben blij dat met jullie alles goed gaat en iedereen die 12 weken voorbij is. Veel liefs!
@ manouk wat super!!!! Gefeliciteerd meid, wowww heel snel dus maar nogmaals van harte gefeliciteerd. Ik wens jou een voorspoedige zangerschap meid, liefs kikow
@Melanie, gefeliciteerd!! Foto's? @Manoukspoor, wat geweldig! Volgens mij zie ik een streep. Mijn laptop is niet zo helder. Maar helemaal geweldig. Kom gezellig vaker langs.
@Manouk Wat goed!!! Gefeliciteerd!!! Dames met een mooie echo, wat fijn! Ben de laatste dagen wat minder online, heb het erg benauwd. Ben bekend met astma en in deze tijd van het jaar is het altijd raak, heb de afgelopen 3 jaren minimaal één keer per jaar in het zh gelegen hiervoor. Hoop het dit maal te voorkomen . Gewone medicatie geeft helaas geen verlichting, dus sinds woensdag aan de antibiotica. Hoop dat ik daar vanavond of morgen iets van ga merken. Door het vele hoesten wel steeds pijn in m'n onderbuik, soms maak ik mij daar wel zorgen om.
Kikoe: Wat een super mooie foto. En wat heerlijk dat je extra lang kon kijken. Jony: wat vervelend zeg. Gelukkig heb ik nog niet veel last van zuur. Doe maar lekker rustig aan. Manouk: Ohh wat goed zeg. ik hoop het zo voor je. Zal extra hard voor je duimen. Missleggend: veel beterschap. Ik hoop dat je snel weer bent opgeknapt. Mag: gefeliciteerd, 2e trimester heerlijk hoor. Christen: heerlijk hoor dat schoppen. Ik wacht nog heel even tot de pretecho en ja dan ga ik ook helemaal los verder is mijn blaasontsteking nog niet weg. vandaag de pijn in mijn buik en rug. hopen dat het snel over is. hier dan de foto's van vanmorgen . wil iemand mijn afspraken toevoegen?? 01 feb VK 15 feb pret echo 15 maart 20 wk echo
Geweldig hoor hopen dat je ons snel een dikke posi test komt laten zien maar ik zie nu al echt twee streepjes hoor gefeliciteerd !!!
Zo even paar dagen niet actief geweest. Ben nog steeds wat futloos. Maar geniet wel volop hoor. Ik blijf het zoiets bijzonders vinden. Mijn buik begint nu echt wel te groeien. Dinsdag al geslachtsbepaling, tijd gaat gewoon snel voorbij... Even wat dingen die mij bijgebleven zijn: Manouk: O dit ziet er goed uit zeg. Gefeliciteerd. Ik ga duimen voor een knaltest en een plakbeeb. Hou ons op de hoogte! Melanie en Kikoe: prachtige echo's!! Bouwjaar: hoe is het met jou? Meg: Hoe is het met jou? Kun je thuis wel voldoende binnen houden?
Manouk dat ziet er goed uit. Ik ga duimen voor een knaller. Iemand al iets van bouwjaar vernomen? Lees weer goede echo's. Wat fijn zijn zeg. Heerlijk genieten. Mislegend last van het vochtige weer? Beterschap. Minn buikfoto heb ik bewerkt met een progamma op de ipad. Heb nog een leuke
Helaas geen goed nieuws voor bouwjaar. Heb dit berichtje gevonden in een andere topic. Het gaat waardeloos. Het is echt een ernstige afwijking. Maag, lever en darm liggen erbuiten en op dit termijn is dat al zo goed te zien. En mijn huidige standpunt is dat we afscheid gaan nemen van dit kindje. Er zijn wel succes verhalen, maar er zijn zoveel onzekere factoren dat ik dat onze zoon (en ons) dit niet wil aan doen. · *Er is nog kans op overlijden voor en tijdens en vlak na de geboorte, · *de zak kan scheuren, · *kans op infectie is groot, · *bij ong 1/3 kans dat er bij geboorte toch wel (meerdere) afwijkingen blijken aan hart/nieren/blaas/darmen omdat niet alles te zien is op de echo, · *longen/ademhaling zijn sowieso een zorgelijk punt en t zal aan de beademing moeten, · *een operatie heeft kans op complicaties, · *door de grootte is zal het in gefaseerd geopereerd moeten worden (continue kans op infectie) · *Dan ligt je kind maanden in het ziekenhuis aan de morfine, antibiotica, en weet ik het nog wat meer en dan is er nog steeds kans dat hij het niet haalt · *daarbij vond ik ook nog dat het geassocieerd is (ernstig) vertraagde cognitieve en taal vaardigheden en motorieke vaardigheden en een groot deel neuromusculaire afwijkingen heeft. Ik wil niet gokken met zijn leven en met onze levens. Komende week nog een gesprek met de kinderarts (na uitslag vlokkentest) eigenlijk om mijn beslissing te bevestigen. Mocht hij er héél anders instaan, zullen we nog heroverwegen maar momenteel staat mijn beslissing vast. Ik vind enige rust in mijn beslissing omdat ik echt denk dat dat de juiste keuze is, jank zo nu en dan helemaal wanneer ik aan het afscheid denk, wil niet aan de procedure zelf denken en vraag me af of ik me ooit nog blij ga voelen. Bouwjaar, ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen. Ik weet niet wat ik moet zeggen om je te kunnen helpen of je kan steunen. Hele dikke knuffel en veel liefs.
Wat een verdrietig bericht van bouwjaar. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Het afwachten moet vreselijk zijn.
@ melanie jij ook ewn fijn weekend. De rest van de dames natuurlijk ook. Bij ons gaat het denk ik een lekker luie zaterdag worden. Kids hebben pret in de nog dikke pakken sneeuw en ik kijk mee.
Wij hebben nog wel wat sneeuw. De wind is hier aan de kust echt vreselijk koud. Stoepen ligt niet veel sneeuw meer, maar wat er ligt is spekglad.
Hoi @Bouwjaar....Weet niet goed wat ik moet zeggen. Wel weet ik dat ik je hierbij heel veel sterkte toe wens en een dikke knuffel. Gr Silly