16-31 juli 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Merryl, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    Jony: bedankt voor het toevoegen van mijn gegevens. Verkouden ben ik bijna niet, moet wel meer niezen.

Meg: Mijn zoontje is 5. hij vind het tot nu toe helemaal te gek. Hij heeft Adha en Asperger. Dus hij was wel wat van slag. Maar het komt met een hoop voorbereiding vast helemaal goed. Hij vind het zo spannend allemaal.

Ayse: mijn zwangerschap is nu totaal anders dan mijn mijn zoontje. Ik hoop dat de bevalling wel het zelfde zal gaan:):). Iedereen roept nu al ohhh het word een meisje.
    Maar toen ik vrijdag de echo zag. Dacht ik meteen een jongen. Maar van mijn zoontje dacht ik ook oh het word een meisje. Over 4 weken weten we het

2. Meg1982

Meg1982 Lid

13 nov 2009
    85
    0
    0
    en Ayse weet je al meer?? ben helemaal niet nieuwsgierig haha :)

3. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    hee meiden!

mag ik me ook toevoegen bij de juli mama's?!?!
    het is ons 1ste kindje en de verwachte datum is 22 juli, erg spannend allemaal!

heb heel veel last van me banden, heeft iemand dat nog meer??

Gefeliciteerd allemaal! ik ben vandaag precies 14 weken, super leukk!

groetjes!

4. ayse1980

ayse1980 Actief lid

1 jun 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou volgens mij een hele duidelijke geslachtsbepaling 0T1jTjC.jpg

5. ayse1980

ayse1980 Actief lid

1 jun 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    We krijgen dus een jongetje 🎉🎉🎉

6. Meg1982

Meg1982 Lid

13 nov 2009
    85
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!

7. Meg1982

Meg1982 Lid

13 nov 2009
    85
    0
    0
    ook grappig dat je je hetzelfde voelt als bij je dochtertje en toch een zoontje krijgt. Net allemaal lieve meisjes kleding en hebbedingetjes gezien online dus hoop dat t bij mij ook zo is :)

ps verander per dag van voorkeur als ik morgen mn zoontje s kledingkast weer zie hoop.ik waarschijnlijk weer op een jongetje omdat t zo zonde is van al zn leuke stoere kleertjes... het blijft spannend.

Ayse wanneer was de 2e echo? ook deze week toch?

8. ayse1980

ayse1980 Actief lid

1 jun 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die is/was woensdag maar de echo was zo duidelijk geen ontkomen aan zeg maar haha dus hou het bij deze echo

En nu ga ik mAar lekker shoppen morgen !!

9. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Wat een super leuke echo, haha. Ziet er leuk uit!
    Nee geen twijfel mogelijk ;).

Ik mag 2febr kan niet wachten.

Shopse morgen

10. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Mams 123 welkom en gefeliciteerd.

Ayse gefeliciteerd met jullie knul. Leuk hoor en jeetje wat duidelijk.

Meg blij dat het weer wat beter gaat. Ik verander ook elke keer, maar ook qua gevoel. Morgen weten we meer.

11. 1983tineke

1983tineke Actief lid

10 nov 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    Meg fijn dat het iets beter gaat. Hopelijk kun je komende tijd wat meer genieten van je zwangerschap!

Jony, wat vervelend dat die verkoudheid zo aanblijft. Daar heb je nu echt al behoorlijke tijd last van toch?

Welkom Mams!

Ayse, gefeliciteerd met jullie knul!!

Merryl, jij morgen ook he? Na de echo van Ayse komt het nu wel dichtbij hoor. Ik heb er zo'n zin in! Ik vind het al zo onvoorstelbaar dat er een kindje in me groeit en met geslachtsbepaling wordt het toch ook weer wat "echter" van... Super zin in. Wij hebben pas morgenavond trouwens en we gaan daarna waarschijnlijk even naar mijn ouders dus wordt wel laat voordat ik het hier laat weten.

12. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63

Jaaaaaaaa wij ook morgen. Ik heb helemaal geen zwanger gevoel. Heel stom. Als je weet wat het is en kleertjes kunt kopen is het een stukje echter. Wie weet morgen hetzelfde geslacht. Ik vertel alleen niks hahahhaa.

13. ayse1980

ayse1980 Actief lid

1 jun 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh je kent toch niemand persoonlijk hier merryl 😢

14. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Op het forum ken ik er genoeg. Sowieso al zo een 14 meiden denk ik.

15. silly29

silly29 Actief lid

22 dec 2009
    272
    0
    0
    Hoi

@Ayse....Leuk een jongen....Gefeliciteerd en nu lekker morgen shoppen...

@Mams...Welkom...

@Merryl..Spannend voor je morgen, we zijn benieuwd hihi.

Hier laat ik geen geslachtbepaling doen, wij laten het dit keer als verrassing, voor ons maar ook voor de andere kinderen.
    Zal wel moeilijk worden maar we moeten er ons door heen bijten het zal een lange 27 weken worden nog, maar we komen er wel door..

Gr Silly

16. Misslegend

Misslegend Actief lid

7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Ayse, leuk een jongetje!!!

Ik ben zooo benieuwd. Kan niet wachten tot 7 februari, om mij heen zegt iedereen een meid. Des te meer ga ik geloven in een jongetje.

17. ayse1980

ayse1980 Actief lid

1 jun 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh sorry merryl dat wist ik niet !! Dacht dat iedereen gewoon onbekend was hier

18. ayse1980

ayse1980 Actief lid

1 jun 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal voor de leuke reacties

Metingen klopten overigens precies met het aantal weken (15) verder zag alles er goed uit ze heeft ook nog een 3D filmpje gemaakt toch nog een beetje vreemd je ziet wel het gezichtje maar dan heel magertjes wacht liever tot de 25 weken met de 3 d echo

19. Meg1982

Meg1982 Lid

13 nov 2009
    85
    0
    0
    Tineke & Merryl, veel plezier vandaag!!

@Merryl, wist je bij je andere 2 kinderen het geslacht? Kon je het toen ook voor je houden? Knap hoor! Bij m’n zoontje wist na een paar dagen iedereen het, was zo enthousiast. Misschien is de kleur van je banner een voorteken, ik ga bij jou voor een jongetje :)

@Ayse veel shopplezier! Wat ga je allemaal kopen? Heb je nog veel babykleertjes/spullen van je zoontje?

@Mams123 welkom!

Hier gaat t verder prima, gisterenavond even een dipje hield weer niks binnen maar vandaag zit mn ontbijt er nog in. Vandaag krijg ik huishoudelijke hulp dus lekker rustig aan doen. Hoop dat de komende dagen snel voorbij vliegen. Al die geslachtsbepaling zijn wel aanstekelijk nu ben ik nog nieuwsgieriger… Fijne dag allemaal!

20. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ayse dat kon je ook niet weten natuurlijk. Wij krijgen ook 3/4 d. Alles wordt op DVD gezet en Krijg Foto's. Fijn dat het allemaal klopte. Geeft toch een goed gevoel

Meg dank je wel. Ja bij de eerste wisten we het ook en hebben het verteld. Iedereen is tegenwoordig alleen maar nieuwschierig als het om geslacht gaat. Zo vervelend is dat. Zelf heb ik echt geen idee meer wat het is. Zullen het vandaag hopelijk zien.

Deel Deze Pagina