Haha ik ken hier ook 5 meiden persoonlijk.. familie en oud-buurmeisje enzo Is soms wel lastig als je wat op het forum wilt zetten hahaha. Moet altijd nadenken van 'oh nee gaat niet' gefeliciteerd met jullie jongetje
@Merryl, ja soms word idd vergeten dat een gezond kindje het allerbelangrijkste is. Bij ons 1e kindje was zijn gezondheid alles behalve positief dus toen wij de uitslagen van alle onderzoeken terug kregen kon het me eigenlijk geen bal interesseren wat het geslacht was. Toen ze vervolgens zeiden het is een jongetje reageerde ik oh dat is is fijn was helemaal niet enthousiast maar nog bezig alle uitslagen te verwerken. Daarna toen we iedereen het goede nieuws gingen vertellen dat ons kindje toch gezond was besefte we pas dat we een zoontje kregen. Zodra je het geslacht weet wordt het in mijn beleving toch een stuk echter. Daarna noemde mijn man en ik hem al bij zijn naam en gingen we gericht shoppen daardoor werd er echt al een beeld rondom ons zoontje gevormd. Toch mooi dat je in Nederland al zo vroeg achter het geslacht kan komen. Nog een paar uurtjes spanning voor jou en Tineke!
He meiden! Blij te lezen dat het goed gaat met iedereen. Gisteren naar de vk geweest. Toch weer veel nieuwe dingen gehoort. En natuurlijk het hartje! Yipieee die klopt lekker door! Aangezien ik iets overgewicht heb krijg ik zowiezo mat 30 en 36 nog een echo. En dat vind ik eigenlijk helemaal niet erg Dus nog zowiezo 3 te gaan en misschien nog een eigen pret echo. Moet ook nog voor een suikertest in week 26 van de zwangerschap. Spannend allemaal. Nu ff de 20 weken echo regelen en alvast een belletje plegen voor de kraamzorg. xx Meis
Meg gezondheid is inderdaad het allerbelangrijkste. Tuurlijk mag je ook een voorkeur hebben zolang je maar net zo blij bent met het andere. In het geval dat de gezondheid niet goed blijkt te zijn verdwijnt je voorkeur denk ik volledig en is alles wat je wilt een gezond kindje . Meis fijn dat alles goed is. Extra echo is nooit weg natuurlijk. Hebben jullie ook nog van die momenten dat je die ongi weer voelt? Is het groeien van de baarmoeder maar blugh wat een rot gevoel.
Mams : welkom en gefeliciteerd!!!! Ayse : een jongen wat leuk. Shop ze Meg: fijn dat het al wat beter gaat
Moeilijk he. Ik had dat ook. Zelfs al met de eerste echo. Vind het ook handig om te weten ivm het kamertje en kleertjes.
haha ja dat zeker en ben benieuwd of mn man dit keer ECHT gelijk heeft. Vorige keer zei hij ook meisje en was het toch echt een jongen haha
Mijn man denkt elke keer het tegenovergestelde als wat ik denk. De eerste twee keer had ik gelijk. Nu twijfelen we allebei. Hij begon met jongen en ik met meisje en nu denken we een beetje andersom.
ik heb geen idee echt niet haha, ik denk elke keer meisje.. maar we zullen zien vanavond lekker vroeg naar bed, man heeft toch nachtdienst.. Zie hem deze week amper, dus we kunnen ook geen ruzie maken hee hahaha.
Geduld wordt beloont. Hihihi Lekker hoor vroeg naar bed. Saai is dat als je elkaar niet vaak ziet. Is vast niet altijd. Nee ruzie maken is lastig als je niet samen bent hahahah
Deze week zie ik hem sowieso bijna niet.. Als ik werk slaapt hij en als ik thuis ben moet hij alweer bijna naar het werk. gisteren werkte hij van 21:00 tot 8:30.. dus die slaapt nu haha mag blij zijn alstie wakker is als ik thuis kom.
Wij hebben beide wisseldiensten gewerkt. Zo waren we twee dagen samen vrij en ZO had de een avond en de ander nacht. Heel vervelend want je ziet elkaar alleen slapend in bed.
Meiden, Ja die wisselende diensten zijn inderdaad wel eens lastig. Het gevoel dat je elkaar inderdaad dagen niet ziet. Het goede gevolg is natuurlijk wel dat je weer ontzettend van elkaar geniet als je elkaar wel weer ziet
Dat zeker ja! alleen werkt hij ook nog 3 van de 4 weekenden per maand haha. Dus dan genieten we ECHT als we elkaar weer zien. @merryl veel plezier!!
@ayse: wat leuk! een zoontje!! En nu maar shoppen!! Vind het voor mij al zooo lang wachten tot de 4e februari en zeker omdat de gyn zei dat je het pas met 20 weken kan zien, weet niet eens of hij überhaupt wel gaat WILLEN kijken! @Merryl: Veel succes, maar ik denk dat je het al achter de rug hebt! Jammer eigenlijk wel dat je niets verklapt... ben echt wel benieuwd naar iedereen zijn geslachten Vandaag weer doodop na 8u opleiding. Toch een beetje onderschat, maar het zal ook zeker een kwestie van wennen zijn voor me, ben al even thuis nu dus... @wisselende diensten: Lijkt me soms ook niet leuk als je zo langs elkaar door leeft door het werk. VL is hier 's morgens om 5u30 de deur uit en komt rond 19u weer thuis. Dan is het eten en wat samen banken tot de kids slapen gaan rond 20u30. Als ik geluk heb dan hebben we nog kans voor een filmpje, maar nu zijn we vaak beiden te moe en liggen we ook vrij snel in bed. Maar idd weinig kans om ruzie te maken, hoewel wij er nog te vaak naar men zin in slagen
Wat was het weer geweldig om ons ukkie te zien. Alles zag er goed uit en volgens de echoscopiste is het een mooi kindje. Zeiden ze ook van de kids die we al hebben. Daar wordt een mama blij van. En we weten wat er in mijn buik woont. super leuk. Zo niet verwacht. Ze hebben met zijn tweeen gekeken en ze weten het 100% zeker. Jony ik krijg steeds meer energie. Erg fijn weer
Ohhh fijn dat alles weer goed was met jullie uk Merryl! Lekker van genieten. En ik vind het knap dat jullie het geheim houden. Dat zou ik echt noooooit kunnen haha... we hebben de namen van het weekend besloten. En dat vind ik al moeilijk om voor me te houden haha... dus vanavond weten we als het goed is wat hij/zij is en hoe hij/zij heeft. Daar wordt het voor mijn gevoel zoveel echter van... Mijn ouders komen daarna nog even langs, mijn schoonouders zouden bellen en mijn vriendinnetje moest ik wel direct appen... Haha.. dus wij kunnen het meteen lekker kwijt... Jony, ik hoop zo voor jullie dat hij 4 februari wil kijken. Wij hebben 27 februari 20 weken echo, zo lang wil ik echt niet meer wachten hihi...
ooooh merryl wat fijn dat alles super in orde is... en als ze zeggen dat het een mooi kindje is dan wordt je vanzelf super fier! Mogen we het ook privé niet weten wat het wordt??? En nee ben niet nieuwsgierig... weet gewoon graag veel! hahahaha