Ayse wat leuk zo een leeftijdsverschil. Ze zullen trots zijn op hun kleine broertje. Alles nieuw is ook wel heel erg leuk. Heb gisteren de eerste pakjes besteld. Hoop ze deze week binnen te hebben. Zal straks de lijst even veranderen en de namen in de kleur van het geslacht zetten.
Leuk meiden dat jullie het geslacht weten. Ik moet volgende week weer op controle. Zou leuk zijn als hij ff echo wil maken (hoop het wel ivm bloedverlies). Mss ook ff spieken naar het geslacht. Wil wel graag weten wat het wordt. Ik heb absoluut geen voorkeur maar toch
Oh leuk eerste pakjes merryl!! Ayse, toch wel die extra echo? Ik dacht dat je die vandaag eerst zou hebben toch? Ik stuiter hier echt rond. Zo fijn dat we al zoveel weten en dat er al zoveel dingen gecheckt zijn. En nu met de naam en het geslacht voelt echt heel bijzonder. Wij gaan nu eerst op zoek naar kleding en leuk behangetje...
Sprits wie weet nemen ze even een kijkje. Zou wel leuk zijn. Tineke wat leuk he om te weten. Mijn kinderen weten het ook niet en we kunnen het alleen zeggen als ze op bed liggen. Gisteren een big smile op mijn gezicht hahaha. Het fijnste is ook dat je weet dat een hoop dingen er goed uitzien. Dat is echt zo fijn en een hele geruststelling. De 20 weken echo is dan ook een stuk leuker om naar uit te kijken. Pfff net voor het eerst iemand op de negeerlijst gezet. Sommige mensen zijn echt .........
Ik vind het zo knap dat jullie het geheim houden. Ben heel benieuwd of het gaat lukken. En op de negeerlijst, dan is nooit een goed teken...
Ik weet ook niet of het me gaat lukken hoor. Ik hoop het wel natuurlijk. Kledingkast moet wel op slot hahaha. Weet zeker dat als er mensen komen kijken ze de kast opentrekken. Sommige mensen krijg ik een hoge bloeddruk van grrrrrr
wat heerlijk dat een aantal het al weten. ik moet echt wachten tot 15 feb. maar daarna weet iedereen het hoor!!!. hoe voelt iedereen zich nu??
Mams: welkom en gefeliciteerd!!!! Ayse: leuk dat het een jongen wordt, nog een zekerheidsecho begreep ik. Komt vast hetzelfde uit, was zo duidelijk. Meg: gelukkig gaat het wat beter met je. Tineke: leuk een meisje. Lekker shoppen! Vandaag bij de verloskundige geweest. Was voor het eerst deze zwangerschap bij hen. De eerste twee afspraken in het ziekenhuis gehad. Ze hadden me alleen niet verteld dat de intake weer helemaal opnieuw moest. Ik ging dus uit van een gewone controle en had mijn 14 maanden oude dochter mee. Tja dat was niet de hele tijd handig. Ze heeft het wel goed gedaan, maar als ik dat geweten had was mijn man meegegaan... Toen vroegen ze wanneer ik uitgerekend was en dat ze de echo van 9w3d hadden genomen. Toen ik daar met 11w5d was kwam de vk steeds op 12w3d of meer uit. Dat klopte ook gewoon niet, dus die had zoiets van nou, we nemen de vorige datum. Nu hoorde ik dat dat dus eigenlijk niet had gemogen. Maar als we van de laatste echo uit zouden gaan was ik net niet meer ongesteld, dus erg onwaarschijnlijk lijkt mij. Nou ja we zien vanzelf wanneer het kindje komt. Vandaag afspraak voor 20 weken echo gemaakt. vrijdag 1 maart 13.15u Volgend afspraak bij vk 20 maart Kan iemand dit bijvoegen in de lijst? Verder is de misselijkheid hier eigenlijk weg. Alleen erg veel klachten van de schildklier. Deze week ook nog een extra dag werken ivm dienst. Daarna bekijken of volledige dagen werken nog haalbaar is. Hoe is het met de rest?
Hi, Oh wat een fijn nieuws allemaal! Meiden met een echo: Gefeliciteerd! Ik wil ook!! Helaas moet ik nog heel even wachten. Mams: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Ayse: Gefeliciteerd met je zoon! Meryll: Je maakt me erg nieuwsgierig! Maar petje af dat je het geheim kan houden. Ik zou me echt verspreken. Fijn dat alles goed gaat met de kleine! Kikoe: Heel veel plezier bij de echo vandaag! Tineke: Jij ook gefeliciteerd met je dochter! Dat word roze! Thir: wat een raar verhaal met de echo's en uitgerekend datum. Gelukkig komt de kleine toch wanneer die er klaar voor is. Maar het is wel fijn om een datum te hebben. Hier: gaat het steeds beter. Soms komt de misselijkheid toch opzetten. Gisteren waren mijn man en ik erover uit wat het meisjesnaam word/is. We zijn er beiden helemaal happy mee. Een jongensnaam hadden we al, maar ben daar nog niet helemaal overuit....dus, waarschijnlijk word dat het ook niet. Ik moet er gewoon 100 procent achter staan. Hebben jullie al namen bedacht?
Thir: Dat is allemaal wel heel verwarrend met die echo's en data. Maar je zou dus eigenlijk al langer zwanger zijn dan dat ze nu hebben staan? Is het dan toch niet handig om te kijken of ze daar nog goed naar willen kijken? Anders laten ze je eventueel ook langer doorlopen als je 40+ weken bent... Christen: Ja wij hebben namen. Jullie nog succes met de jongensnaam!
Wij hebben ook onze namen al vaststaan. Heb vandaag een vreselijk slechte dag... Opgestaan met hoofdpijn, misselijkheid krijg ik niet onder controle, last van men darmen, en sinds vanmiddag zijn men oren zo dof geworden. Hoop echt niet dat ik griep aan het krijgen ben. Zijn wel veel mensen die er nu last van hebben...
Thir wat verwarrend als die verschillende data. Als je maar niet te ver overtijd gaat dan. Christen fijn dat het steeds beter gaat. Zal wel vaker zijn dat je je even anders voelt. Ik kreeg het van de week ineens bloedheet. Mijn oren gloeide helemaal. Vreselijk. Namen hebben we nog niet. Heb wel een lijstje en die vandaag naar mijn man gestuurd. ( doen we altijd via de mail.) ik hoop dat hij er een leuke naam tussen ziet staan. Zijn toch wel 3 namen die mij heel erg aanspreken, voor het andere geslacht had ik DE naam, maar die bewaren we nog maar even.
He meiden! Leuk! Er zijn al een paar meiden die het geslacht weten. Ik mag vrijdag bellen voor een 20 weken afspraak. En denk dat ik daar maar gewoon op wacht. Zat wel in twijfel voor een pret echo. Maar die 40 euro kan ik ook wel voor leuke kleertjes etc uitgeven. Geduld is een schone zaak........ haha Nou ik ga met het eten aan de slag. Fijne avond meiden!
Wat leuk 1 - 1!! Ik ben ook zoooo nieuwsgierig! Nog 2 weken wachten Namen hebben wij nog niet, hebben allebei een totaal andere smaak. Dat gaat nog wat discussie opleveren
2-1 voor de boys!!!! Ik heb 2 meiden en nu is me verteld een klein ventje die heel graag liet zien wat ie tussen zijn beentjes heeft.
Jony, hopelijk ga je niet ziek worden en knap je snel weer op! MissLegend. Oeh dat wordt nog lastig met de namen dus. Kikoe, een jongen dus. Gefeliciteerd!
@Ayse, bij jou nog steeds een zoon? kan eigenlijk niet missen toch na je duidelijke echo s. Was er veel verschil tussen de 2 echobureaus? Iemand anders nog een geslachtsbepaling deze week? Ga morgen de rest even teruglezen, Fijne avond iedereen!