Gelukkig kan ik gewoon heerlijk slapen. Ik moet 1x per nacht er uit om te plassen. Maar daarna slaap ik heerlijk weer verder! haha Nu maar echt ff opruimen in huis.. Kan nog lang genoeg op de bank hangen
@ bouwjaar heel veel sterkte met het verlies van kleine uk! Dikke knuffel xxx @ Christen gefeliciteerd! Angelsound, heb er nog geen aangeschaft maar wil het denk ik wel doen. Aan de andere kant ben ik bang dat het me gaat stressen als ik even het hartje niet kan vinden. Dus zou denk ik maar eens goed moeten nagaan denken of ik er 1 ga kopen.
Uitgerekende datum juli mama's 15. (1) Deb27 - 1e - j/m 16. (3) Sam3 - 3e - j/m narcisje80 - 4e - j/m Ayse1980 - 3e - jongen 17. (1) Ikkuh1985 - 1e - j/m 18. (1) Trudy76 - 1e - j/m Corina83 - 2e - j/m 19. (9) Intermoos - 3de - j/m UmmAbderrahman - 1e - j/m mamvanbijnavier - 4e - j/m Skt - 2e - j/m Jony - 3e - j/m Tineke - 1e - meisje Thir28 - 2e - j/m inverw8ting - 1e - j/m Babsie - 3e - j/m 20. (4) Merryl - 3e - ?? Eb - 2e - j/m Misslegend - 1e - j/m Bonsje - 1e - j/m Narcisje80 - ? - j/m 21. (3) Meis1987 - 1e - j/m Masa0903 - 1e - ?? Kikoe - 3e - jongen 22. (3) Baby1984 - 1e - j/m Christen - 4e - j/m Carlaaa - 1e - j/m Mams123 - 1e - j/m 23. (1) Y84-1e-j/m 24. (1) Urmylove - 1e - j/m 25. (1) LizzieP - 1e - j/m 26. (1) Meg1982 - 2e - jongen 27. (3) happy3 - 2e - j/m juffie85 - 1e - j/m Sunshine24 - 1e - j/m 28. (6) Natascha78 - 2e - j/m rhea karels - 2e - j/m Catootje86 - 1e - j/m Shini - ?e - j/m melanie76 - 2e - j/m Sprits -1e- j/m 29. (2) Alice April - ?e - j/m Vwpolo - 2e - jongen 30. (1) silly - 6e - j/m 31. (1) MIss X - 3e - j/m Sterretjes Anna123 Woeza elisabethbas Bernou ManoukSpoor Marjoleinart Zonnetje SunFlower85 Ceilo Esila Bouwjaar 25/1 *ukkie Sterkte lieve meiden! TOTAAL:43 jongens:4 meisjes:1 verrassing:2 ================================================ Afspraken Januari 28-01 Misslegend Vk 29-01 trudy76 vk 30-01 inverw8ting geslachtsbepaling 31-01 Corina83 afspraak VK Februari 01-02 1983Tineke Gynaecoloog;Melanie76 afspraak VK[/U][/U]melanie vk 02-02 SKT geslachtsecho 04-02 Jony Gynaecoloog Narcisje80 vk 07-02 Misslegend Geslachtsbepaling 11-02 sunshine24 afspraak VK 12-02 merryl vk 15-02 Melanie76 pretecho Narcisje80 gyn + bespr. behandelplan 19-02 Meis1987 20 weken echo + VK 22-02 bonsje 20 weken echo 26-02 Corina83 20 weken echo/geslachtsbepaling. Merryl 20 weken echo Misslegend vk 27-02 trudy76 uitgebreid echoscopisch onderzoek 20w Misslegend 20 weken echo Maart 1-03 thir 20 weken cho 04-03 SKT 20 weken echo 04-03 SNarcisje80 20 weken echo 15-03 Melanie76 20 weken echo 20-03 thir vk Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven zet dit in kleur in je bericht dan komt het goed. Ik ben de hele lijst eens afgegaan. Marjoleinart heeft een tijd terug een mk gehad. Veel sterkte evengoed nog voor jou. Fortuna is niet meer actief op het forum. Verder een hele lijst van meiden die of al heel lang niet op het forum zijn geweest of al een tijd niet meer hier. Weten jullie hoe het gaat met? Deb27 Intermoos Ummabderrahman Mamavanbinnavier Eb Masa0903 Baby1984 Carlaaa Y84 Urmylove Sunshine Natascha78 Rheakarels Catootje 86 Shini Alice april
Hoi Ik lees hier nog steeds mee hoor maar alle twee de jongsten hier zijn ziek thuis...onze dochter van bijna 2 heeft 40 graden koorts dus erg hangerig en huilerig... en de ander gaat het weer iets beter mee maar is ook nog niet beter... verder alles goed hier.... afspraa vk moet ik nog maken en ik wil nog een echo maar moet even kijken waar ik dat in de buurt kan laten maken? verder gaat de zwangerschap tot nu toe erg goed hier.. ik weet niet of ik de baby al voel, soms dat gekriebel maar weet niet of dat de baby is ja of nee. hebben jullie een idee? Groetjes Silly
@Merryl...Dus ik schrijf hier nog steeds mee hoor, dus ik mag wel weer van de lijst af hihihi Zal proberen wat regelmatiger hier te zijn maar erg druk met 5 kinderen hihi Groetjes Silly
Hoi @Bouwjaar.....Heel veel sterkte met het verlies van de kleine uk ik denk aan je en heb je verhaal gelezen op de ander topic nogmaals sterkte en een dikke knuffel Groetjes Silly
Silly blij wat van je te horen. Misschien heb ik je over het hoofd gezien. Beterschap voor de kids. Altijd druk al ze zo ziek zijn. Straks nog veel drukker al nr 6 er is. Leuk hoor Ik denk dat het gekriebel wel echt de beeb is.
Hoi @Merryl...Ja ik heb laatst nog wat op het forum geplaatst dus ik dacht al, hoe kan ik in godsnaam op de lijst staan, maar goed ik schrijf hier gewoon mee hoor... Ja het is echt druk als ze ziek zijn maar ook zielig onze dochter wordt half februari 2 jaar en de jongste wordt half februari 1 jaar... Als nr 6 zich aankondigt in juli/augustus dan is het idd nog drukker maar wel gezellig. Dus jij denkt dat dat gekriebel wel de baby is, maar het is af en toe en niet elke dag. is het dan wel de baby? ik ga nu even met een vriendin shoppen bij ikea kom vanavond even weer spieken Gr Silly
Dan heb ik je over het hoofd gezien. Sorry daarvoor. Dat zal zeker druk worden maar wel heel erg gezellig. Niks mooiers dan zoveel gezonde kindjes. Mensen vinden ons derde al veel. Ja ik denk dat je de kleine voelt. Het hoeft ook nog lang niet elke dag. Vaak ben je te druk en sta je er niet bij stil. Veel shop plezier.
Christen: gefeliciteerd!!! Ik denk dat het wel goed is om de lijst beetje up to date te houden. Natuurlijk alle begrip voor de dames die door ziekte, drukte of andere dingen minder actief zijn maar er zullen ook dames op staan die misschien helemaal niet meer komen en dan is het goed op "op te schonen". Dus misschien even afwachten wie er allemaal reageren en dan over weekje lijst van actieve leden maken. En men kan natuurlijk altijd weer op de lijst gezet worden als blijft dat iemand wel op de lijst wil blijven. Het enige wat ik hoop dat we daarmee niemand voor het hoofd stoten... Zeker niet dames die door omstandigheden even minder actief waren... Maar het is ook gek om mensen op de lijst de hebben staan die niet op forum komen of mk hebben gehad... Ik weet niet wat de rest er van vind?
Ik denk er net zo over. Je begint vaak met een grote groep dan hou je er 10 over ongeveer die echt actief zijn en 10 wat minder. De rest is het gewoon vergeten of heeft er toch niet zoveel behoefte aan. Tegen de tijd dat de verlof periode ingaat komen er vaak weer nieuwe bij. Terug zetten op de lijst is zo gebeurt.
Ik ben denk ik een beetje verslaafd aan deze topic hihi. Ik kijk min 1 x p dag , reageer dan niet altijd maar lezen doe ik zeker wel. 31-1-13 extra geslachtsbepaling voor de zekerheid. Heb gewoon weer lopen zeuren bij mijn gyn, hahaha die zet me nog een keer op de stoep met mijn dossier in handen.
@ Bouwjaar: heel veel sterkte! Denk dat opschonen idd geen kwaad kan. Zelf zet ik er ook niet altijd wat op, ligt er een beetje aan hoe druk ik het heb. Sinds vandaag werk ik halve dagen ivm schildklierklachten agv de zwangerschap. Kan ik 's middags even bijkomen. Hopelijk komt de energie dan weer beetje terug. Verder geen klachten van de zwangerschap hier. Ik voel de baby af en toe. Maar dan moet ik wel rustig op de bank zitten, anders niet. Mijn 20 weken echo is een dag vervroegd: 28-2 Afspraak bij de vk is 20-2 ipv 20-3 Zit alleen te denken om deze te verzetten naar een andere dag nu ik de middagen thuis ben. Dan hoef ik niet met mijn dochter heen. Zal morgen even vragen of het kan.
@Bouwjaar: heel, heel erg veel sterkte! Ik zie dat ik in de lijst sta al zwanger van de eerste, maar ben zwanger van de 2e Vandaag weer gewerkt na paar dagen griep/bijholteontsteking. Merk dat ik m'n energie weer terug heb, ben alleen s avonds erg moe. Ga dan ook maar lekker op tijd naar bed! Fijne avond allemaal!
Opschonen lijkt mij een goed idee, niet om mensen voor het hoofd te stoten door hen te verwijderen maar vooral om voor de "actieve" leden het overzicht te bewaren. Als men wel meeleest maar eigenlijk niks plaatst is het natuurlijk makkelijk om een berichtje achter te laten zodat de persoon op de lijst kan blijven .. Ik schrijf ook niet elke dag iets, lees wel altijd maar ben soms te moe om iets te schrijven.
Ook ik vind het opschonen een prima idee... en wie nog mee leest zal vanzelf wel posten dat ie wil blijven. en wie achteraf zich afvraagt waar ie gebleven is kan altijd terug gezet worden... Is het nog geen maandag??????
Hoi hoi... Was vandaag bij de VK..hebben het hartje weer gehoord!! Mijn Rhesus C is negatief..dus met 27 weken weer bloed controleren... Mijn volgende afspraak is 4 maart bij de Gyn...en eerst nog 27 febr de Uitgebreide 20 weken echo..
christen--> gefeliciteerd met je verjaardag! geniet ervan ondanks het jaartje ouder slapen--> hier word ik standaard om kwart voor 5 wakker om te plassen en dan slaap ik weer verder 2 uurtjes voelen--> ik zou totaal niet weten wat ik moet voelen maar heb af en toe een beetje alsof er een belletje knapt, zijn zowiezo niet me darmen silly--> beterschap met je kids hoop dat het snel beter gaat. hier ook eens met de lijst hoor wat de anderen ook zeggen als iemand erop wilt blijven geven ze dan denk ik wel aan. ik kan trouwens van uitgerekende datum naar 16 juli. hier had ik zaterdag iets aparts weet niet of iemand het herkent, maar was aan het werk en inene kreeg ik rond me navel een hele erge kramp (trekkend gevoel maar best heftig)wat naar me zij doortrok en naar me onderrug en had op dat moment echt even van oei dat is niet fijn als dit lang blijft moet ik maar even zitten maarja ging toen met een klant afrekenen dus stond even stil en toen was het weer weg... verder niet meer gehad was heel apart en heb het er even met me neefje zijn vrouw over gehad en die zei meteen dat het een oefenwee was zou dat kunnen? komt dit iemand bekend voor? ik moet maandag naar de verloskundige dus zal het dan wel even aangeven ook maarja heb niet het idee me zorgen te maken ofzo.
@ikkuh: weet niet of dat al een oefenwee kan zijn hoor.. want zo hoog zit je baarmoeder nu toch nog niet dacht ik?? Maar ik kan ook mis zijn.... Maar kan begrijpen dat dat niet aangenaam is/was... Hopelijk heb je er niet teveel last meer van